402. forduló, 404. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 7. 15h:44'
EZ A 473. JÁTÉKHETED, 403. FORDULÓD
474. játékheted kezdete: dec. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,6] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 ezüst papi karkötőt (30 arany kikiáltási áron), 1 ezüst nyakláncot (30 arany kikiáltási áron), 1 galachmitot (1200 arany kikiáltási áron), 1 jégszivet (30 arany kikiáltási áron), 1 raptor karmot (30 arany kikiáltási áron), 1 zárnyitó készletet (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 varkaudar látógömböt (888 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 galachmit (eladási ár: 1200 arany, ebből a kezelési költség: 120 arany), 16 polip szívóka (eladási ár: 505 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany) ellenértékét.
A táborozás 1. napján találkozol Aynas E'oddal. Raia nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy regeneráló gyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ryuku csapásvezető trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy részeg kalandozó trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy trikornis! Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+7 életpont.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 2. napon egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű törpe nő megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Nyilvánvalóan belelépett a csapdádba!
A távolban egy szörny közeledik feléd. Felkészülsz a harcra. Megdöbbenve veszed észre, hogy ezzel a szörnnyel már harcoltál. Nem csak a fajtája ismerős, hanem maga az állat is, ez az a szörnyeteg, amit elsőként öltél le a Túlélők Földjén. Teste kissé átlátszó, mint a szellemeknek lenni szokott, de a fogai elég valóságosnak tűnnek. Ahogy közelebb ér, hallod, amint lassan azt kántálja túlvilági, sziszegő hangon: Bosszú, bosszú!! Felkészülsz a védekezésre, ám hiába lengeted a fegyvered, az ártalmatlanul siklik át a szellemlény testén. A szörny combodat marcangolja, és te nem tudsz védekezni. Még utoljára átgondolod, vajon hol követhettél el hibát, mikor valahonnan a távolból kiabálást hallasz: Jaj nem, nem akarok meghalni!! Döbbenten veszed észre, hogy te vagy az aki kiabál. Az álom maradékát is kidörzsölöd a szemedből. Elrettenve gondolsz arra, hogy az ősi bölcsek szerint az álmok sosincsenek igazság nélkül. Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+68 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+215 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+79 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 738.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 738.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 733.]

* 4. KP: elmormolod a 63. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted az erőpajzs II varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 728.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 723.]

ef 4 energia fejlesztése 4
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-4 TU.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 683.]

v 21 15 elmormolod a 21. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 15 kaja. [-45 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 678.]

lm 1 mozogsz 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 678.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[132,7] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy.


(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [133,8] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy ryuku futárbérenc. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs. 1055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [134,9] A bozótost ritka erdő váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manilla-fát. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy purifikátor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 19 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor ruganyos törzsét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 642.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[135,10] Fák, mindenütt csak fák. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy bávatag golombár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [136,11] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű bal szárnyát. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával megdöföd a dögkeselyű testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a dögkeselyű bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Folytatod a kutatást. Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szöges páncél. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy tetemember készül a lemészárlásodra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Intenzív keresgélést folytatsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy autentikus vámpír védelmezi a vadászterületét.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 75 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tünde nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az autentikus vámpír testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: A következő kincseket találtad: egy mérgezett vasnyíl. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
Látsz egy oltárt. Elenios híveié. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ezoterikus mardel. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 24 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ezoterikus mardel bal oldalát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az ezoterikus mardel jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [136,12] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Átadod a húrt a lánynak, mire az buzgón hangolni kezd. Trillázása elűzi az erdő csendjét. Amikor kész a zeneszerszám, elénekeltek közösen egy dalt, ami a napfelkeltéről szól. A lány dicséri a hangodat, te megköszönöd, majd integetve továbbindulsz. (+2 jóság.)
Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy áeratikus hasnyák. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák egyik lábát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az áeratikus hasnyák farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 27 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) [61 pontot használtál fel, van még 581.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[136,13] A bozótos terep dombvidékbe megy át.


(Továbbmész...) [136,14] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot.

(Továbbmész...) [136,15] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Találsz egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Találsz egy álomvirágot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Marcho Ven-Saak előtt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hamar megtalálod a csizmát és odaadod a lánynak. Közben mesélsz neki arról, hogy mennyivel jobb, ha az emberek segítik egymást. Megígéri, hogy ezentúl segíteni fog másokon, és nem bánt senkit. (+4 jóság.)
[54 pontot használtál fel, van még 527.]

f 391 kísérletezel a 391. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Vadul gondolkozol... Teljes kudarc! Az eddigi eredményekhez képest a továbblépés NULLA. [10 pontot használtál fel, van még 517.]

kt 392 elkészíted a 392. tárgyat
Legyártottál 1 mászó-karperecet. Egészséged TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 477.]

gyk 6 40 gyakorolsz a 6. tárggyal 40 pontért
Komplett gyakorlópályát szerkesztesz néhány tereptárgyból (egy mahagóni rekettyés, két döglött rizsókpatkány, egy malóbambusz) és gyakorolni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan.

[40 pontot használtál fel, van még 437.]

gyk 174 40 gyakorolsz a 174. tárggyal 40 pontért
Ütéstechnikádat fejleszted hosszas gyakorlással. [40 pontot használtál fel, van még 397.]

in 1665 105 172 leírod az 1665. kalandozónak a 105. szörnyet a 172. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy óriás griff. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) téfea-agyat. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

in 1665 122 179 leírod az 1665. kalandozónak a 122. szörnyet a 179. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy xirnox. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) grifftojást. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

in 1665 129 189 leírod az 1665. kalandozónak a 129. szörnyet a 189. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Lord Kovács József. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vas dobónyilat. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

in 1665 128 186 leírod az 1665. kalandozónak a 128. szörnyet a 186. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy varkaudar mágus. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) nagy vaskulcsot. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

in 1665 144 194 leírod az 1665. kalandozónak a 144. szörnyet a 194. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy arató csattanat. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) arany karperecet. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

in 1665 147 198 leírod az 1665. kalandozónak a 147. szörnyet a 198. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy epokitféreg. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) trikornis szarvat. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

in 1665 149 200 leírod az 1665. kalandozónak a 149. szörnyet a 200. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy szőrös bozsó. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gyíkfű csomót. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

in 1665 151 201 leírod az 1665. kalandozónak a 151. szörnyet a 201. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy dehidrátor. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gyíkfüvet. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

in 1665 152 212 leírod az 1665. kalandozónak a 152. szörnyet a 212. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kardszárnyú pocok. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) dorony tüdőt. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

in 1665 156 213 leírod az 1665. kalandozónak a 156. szörnyet a 213. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tüskés harci gromak. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) xirnox szivet. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 394.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+24 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 364.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 364.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 354.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 314.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 274.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 234.]

tf 4 34 fejleszted a 4. tulajdonságodat 34 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [34 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 28, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a törpemammut. 2 kaját töm magába a sullár. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erőpajzs II hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 544 pontot. A következő körben tehát 744 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia főpapja vagy. Papi hited: 304. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 403. fordulód.

Erő: 49 (57) Szint: 23 Merészség: 8/7 Magasság: 141 cm
IQ: 47 (54) Támadás: 27 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 46 (50) Védekezés: 50 Menekülés: 30 % Életkor: 161/161 év
Egészség: 46 (50) Életpont: 390/264 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 48 (52) Varázspont: 704/18 Pénz: 3032 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 21/1 Pszi pont: 193/208 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 15
Eddig összesen 2317 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6617 TP-t kaptál. Jelenleg 1070872 TP-d van. A következő szinthez még 129128 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, óriásféreg, lábascet. A 394. fordulódban 7717 arany került a bankszámládra. 7871 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/13 ökölvívás: 4/61 szúrófegyverek: 26/81 (+2%)
vágófegyverek: 18/73 (+6%) ütőfegyverek: *19/100 (+2%) lőfegyverek: 26/66 (+5%)
dobófegyverek: 7/25

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) << kőkés (#6)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/3 2. nyomkövetés: 108/55 (+30%) 3. mászás: 11/66
4. csapdakészítés: 23/10 (+6%) 5. csapdaészlelés: 10/24 6. gyógyítás: 68/77
7. titkosírás: 10/95 8. felderítés: 34/70 (+3%) 9. szörnyidomítás: 4/74
10. teológia: 49/56 (+23%) 11. taumaturgia: 28/44 (+1%) 12. szerencsejáték: 5/41
13. versengés: 12/33 14. harcművészetek: 1/2 15. zene: 74/41 (+34%)
16. szörnyismeret: 11/61 17. pszi: 23/76 (+4%) 18. zárnyitás: 8/0
19. vadászat: 16/47 20. bányászat: 33/10 21. úszás: 17/34
22. főzés: 9/97

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), aranyló ugarhéjat (#100) (max. 3 darabot, csak egyszer), huhogó bibét (#332) (max. 1 darabot, csak egyszer), zöld üveget (#82) (max. 1 darabot, csak egyszer), drótszőrt (#37) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
tazunkaróka (#81), borzalmas varkaudar (#166), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halálmadár (#351), bunthar (#396), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
60 polip szívóka (#391) 1 tükör (#43) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
44 arany (#50) 9 drótszőr (#37) 1 ezüst kulcs (#184)
12 kaja (#2) 6 madártoll (#112) 1 mászó-karperec (#392)
1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 purifikátor háj (#269) 5 spiritusz (#170)
1 szöges páncél (#65) 1 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(131,6) a 64. labirintus bejárata, egy törpe nő
(133,8) ryuku futárbérenc (#765), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(134,9) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), purifikátor (#157)
(135,10) bávatag golombár (#165)
(136,11) dögkeselyű (#174), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), ezoterikus mardel (#184)
(136,12) 49. jellempróba, áeratikus hasnyák (#243)
(136,14) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29)
(136,15) nekrofun (#173), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 36. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Felülvizsgálatot tartottunk azzal kapcsolatban, melyik kesztyűknek is kellene mágikus sebzést produkálnia, mivel a programban a hozzájuk beállított érték nem minden esetben működött. A következő kesztyűkkel öklözéskor mágikus támadást kapnak a harcművészek: adamantit kesztyű, mihlanil kesztyű, Huddens kesztyűje, tleikan kesztyű, Buqqe karma, faji kesztyűk, Urgol lángkesztyűje.

Üzenet küldése a karakternek