Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. máj. 2. 9h:29' EZ A 409. JÁTÉKHETED, 402. FORDULÓD 410. játékheted kezdete: máj. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1808 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 139. varázslatot a 23. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 161. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 227. varázslatot a 178. varázslatot a 90. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 220. varázslatot a 182. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 209. varázslatot az 53. varázslatot a 224. varázslatot |
tno 6 11 | növeled a 6. tulajdonságodat |
tps 10 | TVP spórolása: 10 pontért |
ek 40 3 | t. energia kisütése: 40 3 |
hh 1253 1534 1546 | használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat az 1546. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő nyakát. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg királynő torát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 1349 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 61 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 40 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (52 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 476 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A szörny frontális támadást indít a bal lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 212 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kisebb quwarg isten száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fekete gyöngy, egy obszidián függő, 3 vasérc, egy gyöngysor, 2 arany, egy arany karperec, egy nagy vaskulcs, 2 igazgy. fülbevaló és egy vas dobónyíl. 12760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 832, sebződés: 365, gyógyulás: 113, összesen: -252 ÉP}
kre 152 69 6 | kreálsz a 152. tárggyal a 69. tárgyat (6 darabot) |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
vv 120 116 99 | elmormolod a 120. varázslatot a 116. varázslatot a 99. varázslatot |
kf 741 531 | kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat az 531. tárggyal |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár testét. (7 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a purifikátor császár testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 776, sebződés: 44, gyógyulás: 111, összesen: +67 ÉP}
im | imádkozol |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos jobb oldalát. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1184 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}
dd 119 | eldobod a 119. tárgyat |
bb 1113 327 999 | beraksz a bankba az 1113. tárgyat (327 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed az éjkornis bal első lábát. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod az éjkornis testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az éjkornis szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az éjkornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy réz papi karkötő, egy ezüst kulcs és egy ezüst karkötő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2728 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 40, gyógyulás: 54, összesen: +14 ÉP}
kld 22 | küldetés végrehajtása 22 |
be 750 | bemész a 750. épületbe |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár testét. (7 támadással 470 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a purifikátor császár bal oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (5 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 758, sebződés: 38, gyógyulás: 109, összesen: +71 ÉP}
kt 313 10 | elkészíted a 313. tárgyat (10 darabot) |
vv 11 73 73 | elmormolod a 11. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
v 198 202 117 | elmormolod a 198. varázslatot |
[202,117] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában.
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar hírnök fejét. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1774 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 11, gyógyulás: 54, összesen: +43 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+99 pszi pont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel felnyársalod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy nagy bronzkulcs. 1949 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 5, gyógyulás: 54, összesen: +49 ÉP}
Máris repül feléd néhány nyílvessző. 17 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 40, gyógyulás: 52, összesen: +12 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (39 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 437 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar iszákos jobb lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
3077 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 67, gyógyulás: 105, összesen: +38 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár szürke hengertestét. (7 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 751, sebződés: 37, gyógyulás: 105, összesen: +68 ÉP}
ek 116 80 830 | t. energia kisütése: 116 80 830 |
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
ek 116 80 58 | t. energia kisütése: 116 80 58 |
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (7 támadással 629 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod a vark. kardtáncos bal karját. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 172 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6514 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 874, sebződés: 172, gyógyulás: 165, összesen: -7 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csataremák nyakát. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csataremák feléd kúszó csápját. (7 támadással 648 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd a csataremák feléd kúszó csápját. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a csataremák testét. (3 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a csataremák jobb oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 115 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 8927 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1588, sebződés: 233, gyógyulás: 252, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Észreveszel egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy zoloboo sámán került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a zoloboo sámán fekete testét. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a zoloboo sámán bal oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 34, gyógyulás: 56, összesen: +22 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a vark. kardtáncos bal karját. (7 támadással 628 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a vark. kardtáncos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 142 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel többször eltalálod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (4 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a vark. kardtáncos fejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A vark. kardtáncos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 174 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8686 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1485, sebződés: 316, gyógyulás: 270, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 8.]
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
v 96 142 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,62] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Ravasack irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy csillezsályát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillagbozótost. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy pézsmatököt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
szk 287 286 255 | keresed a 287. szörnyet a 286. szörnyet a 255. szörnyet |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
bpk 5 | bef. parancs kivétele: 5 |
kf 823 741 821 | kézbeveszed/felveszed a 823. tárgyat a 741. tárggyal a 821. tárgyat |
kpk 11 | kezd. parancs kivétele: 11 |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 6. BP: | visszadátumozás kérelem |
KRATHAN SZABLYA (854. TÁRGY) A legendás krathan légió harcosainak közkedvelt fegyvere volt a krathan szablya. Bár tulajdonosaik manapság csupán élőholtként bolyonganak hazájuk romjai között, fegyverükön nem fogott az idő, fényezett díszítése most is legalább olyan szépen csillog, mint a rakshallionok uralkodásának idejében. A krathan szablya sebzése 4d6+4, használója +2 védettséget és +20 max. ép-t kap. A szablya elég nehéz, használni nem egyszerű, így ahhoz, hogy egyáltalán a kezedbe vehesd, legalább 20-as vágófegyver szakértelem szükségeltetik. |
MAKRÓK Végre! Sikerült hát megnyerned egy serteperte tündérkét magadnak, segedelmével talán kicsit jobban rendszerezni tudod fejedben az elintéznivalókat. A játék nyelvén ez annyit jelent, hogy összeállíthatsz egy olyan makrót, azaz max. 10 parancsos utasítássort, amit később bármikor, egyetlen paranccsal életre hívhatsz. A makrón belül nem használhatod ugyanazt a parancsot, tárgyat vagy varázslatot kétszer, úgy sem, hogy eltérő paraméterekkel próbálod használni őket. Ha ilyet raksz a makróba, egyszerűen nem fog lefutni. Makró parancson belül természetesen másik makró parancsot sem futtathatsz. A makrók beállítása a MAK paranccsal történik. A MAK <makró sorszáma> <X = parancsok száma> kétparaméteres paranccsal az ezután kiadott X parancsod bekerül az adott sorszámú makróba, felülírva az ott lévő korábbi parancsokat. A makrók mentésekor a mentendő parancsok lefutnak. A MAK <makró sorszáma> <X = parancsok száma> <Y = kezdő parancs száma> háromparaméteres paranccsal pedig az adott sorszámú makróban az Y. parancstól felülírod a meglévő utasításokat az ezután kiadott X paranccsal. A makrók módosításakor a mentendő parancsok lefutnak. A korábban kialakított makrókba való parancsbeszúrásra nincs lehetőség. A MAK <makró sorszáma> egyparaméteres paranccsal pedig a korábbiakban beállított makrót tudod futtatni. Most még csak egy makród van, így a MAK parancs első paramétere 1 lesz minden esetben. Ha azonban sikerülne a jövőben újabb serteperte tündérkéket az oldaladra állítani, akkor már több makró beállítására és használatára is lehetőséged lesz. (Újabb serteperte tündérkékkel eldugott palotáik felkutatásával találkozhatsz!) Azt, hogy korábban milyen parancsokat állítottál be makróidba, a karakterlap Makróid dobozában láthatod. |
Erő: | 56 (89) | Szint: | 45 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 56 (68) | Támadás: | 63 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 56 (72) | Védekezés: | 118 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 43/51 év |
Egészség: | 56 (72) | Életpont: | 867/752 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 67 (84) | Varázspont: | 2366/573 | Pénz: | 6441 arany | Kép. pont: | 84 |
Tudatpont: | 36/0 | Pszi pont: | 236/465 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 26 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/60 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 49/94 (+5%) |
vágófegyverek: | 15/71 (+29%) | ütőfegyverek: | 23/0 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 40/15 |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 1117 időszaki: 118 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/51 | 2. nyomkövetés: | 97/43 (+14%) | 3. lopás: | 1/44 |
4. mászás: | 23/49 | 5. csapdakészítés: | 21/50 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 15/99 |
7. gyógyítás: | 17/5 | 8. titkosírás: | 15/38 | 9. felderítés: | 32/83 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 13/34 | 11. teológia: | 128/88 (+131%) | 12. taumaturgia: | 121/80 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 5/65 | 14. versengés: | 22/45 | 15. zene: | 3/80 |
16. szörnyismeret: | 48/49 (-180%) | 17. pszi: | 33/92 (+10%) | 18. zárnyitás: | 23/65 |
19. vadászat: | 9/10 (-200%) | 20. vitalitás: | 5/59 | 21. bányászat: | 30/70 |
22. úszás: | 5/75 | 23. csapatmunka: | 3/12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ) |
mászol max. 140 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), massza (#217), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), Sötétség Hercege (#296), trikornis (#104) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261), halálmadár (#351), Raia angyala (#333) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
manifesztátor (#124), kardfogú fülemüle (#146), csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +83 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +83 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 80 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (98,42,2) | állatvédelem (#192) |
szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | jellemrejtés (#23) | tulajdonságpajzs (#26) |
a lélek védelme (#57) | erőpajzs III (#127) | varázsenergia (#161) | tárgyvédelem (#178) |
mágikus ütés (#147) | hatalomvarázs (#220) | Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) |
nagyobb agypajzs (#120) | az elme fölénye (#116) | szemmelverés (#137) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
35. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
villámsújtás (#89), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | háló (#186) | >> | kronoelementál (#287) | |
háló (#186) | >> | pszi elementál (#221) | háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | |
háló (#186) | >> | pszi elementál lord (#272) | armageddon (#218) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
háló (#186) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | villámsújtás (#89) | >> | vámpírféreg (#782) | |
villámsújtás (#89) | >> | skarlátdémon (#790) | villámsújtás (#89) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | armageddon (#218) | >> | Őrült Montrix (#698) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Őrült Montrix (#698) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | Thargodan berzerker (#377) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
lidércidézés (#219) | >> | ezerszemű bestia (#288) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: éhes |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: éhes |
vadász quwarg (#241) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A Sötét Föld mágusai azt hiszik, versenyre kelhetnek velünk. Bah! Ölj le három Thargodan mágust, hadd tanuljanak tiszteletet! (számláló: 0) |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | borkonyó bibe (#312) | 2 | ezüstshuriken (#327) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | Huddens elixírje (#830) | 3 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 14 | púderkő (#119) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 4 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 3 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
116 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | arany karperec (#194) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csontpálca (#329) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
10 | gyógykenőcs (#313) | 1 | gyöngysor (#192) | 2 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
40 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyu-shuriken (#157) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
5 | purifikátor háj (#269) | 1 | remák szív (#264) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
1 | rövid íj (#107) | 2 | sallank nyíl (#129) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | varkaudar páncél (#294) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | zangrozi csizma (#451) |