Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. szept. 29. 12h:42' EZ A 59. JÁTÉKHETED, 40. FORDULÓD 60. játékheted kezdete: okt. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2168 SZÁMLA : XXXX |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
kt 10 | elkészíted a 10. tárgyat |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a rájanyék bal vállát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rájanyék bal vállát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Félrehajolsz, de a rájanyék karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 128 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [42,-17] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Elérted a Valhalla-hegység keleti lejtőit. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bakkura. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a bakkura testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a bakkura fekete páncélját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bakkura bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 8%}
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a mélységi grittang testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [42,-15] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba).
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a bíborgörény bal hátsó lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a bíborgörény jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bíborgörény, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 18 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 8%}
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 163 | használod a 163. tárgyat |
BAKKURA (52. SZÖRNY) Képzelj el egy hatalmasra nőtt csíbort, amelynek több száz, de egészen parányi lába van alul, és két hatalmas, fekete csápja elöl. Ez a bakkura, a dombos vidékek különös ragadozója. A csápok természetesen nem díszítőelemként szolgálnak: ezekkel szorongatja meg a bakkura áldozatát annyira, hogy az elájuljon vagy elpusztuljon. Ezután rámászik az áldozatra, most már védtelen hasát mutatva, és leereszti az emésztőcsövét, amin keresztül szép lassan felszívja a számára ehető részeket. Puha, ámde rugalmas bőre ellen talán legjobb a vágófegyver. |
Erő: | 16 (18) | Szint: | 8 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 12 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 7 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 123/66 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 12 (13) | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 26 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | 8 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 5 | dobófegyverek: | 4 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << csontszurony (#12) << csontszablya (#64) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -2.); dárda (#10) (3 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 19 (+1) |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. harcművészetek: | 7 |
10. szörnyismeret: | 1 | 11. zárnyitás: | 2 | 12. vadászat: | 6 |
13. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
ormánygőte (#18) |
Összsúly: 43.83 kg | Megterheltség: 95% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | kaja (#2) | 4 | tüske (#22) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bakkura bőr (#95) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | óndarab (#85) |
lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | démontetű (#15) | ||||
homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) | ||||
goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | királygyík (#26) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | ||||
woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | ||||
óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | technokolin (#50) | gyíkember (#51) | ||||
bakkura (#52) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | ||||
rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | kőevő (#62) | varkaudar (#64) | ||||
vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | ||||
fabontó szójer (#71) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | zoloboo (#77) | tazunkaróka (#81) | ||||
spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | kaffogó hebrencs (#88) | ||||
sörényes ubuk (#89) | púpos burástya (#92) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | uzbány (#102) | ||||
mélységi grittang (#103) | emberevő (#119) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | karmazsin huhogó (#185) | ||||
massza (#217) | manaelementál (#290) | ork sámán (#345) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | ||||
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | dárda (#10) | csontkés (#11) | ||||
csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | ||||
parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | ||||
kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | ||||
smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | ||||
tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | ||||
kis vaskulcs (#40) | grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | ||||
kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | ||||
arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | tigroszlán fog (#63) | ||||
csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | ||||
rézdarab (#70) | csontkulcs (#74) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | ||||
lapkorong (#80) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | manilla-fa (#91) | ||||
kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | ||||
fekete gyöngy (#99) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | ||||
fabontó (#106) | rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | ||||
móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | rókafarok (#124) | ||||
mandibulapenge (#125) | sallank karom (#128) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | ||||
gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | két kard szimbólum (#144) | oltár (#146) | pirkit (#153) | ||||
vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | karócsapda (#163) | óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | ||||
bumeráng (#249) | rézgolyó (#343) | phua-kúp (#372) | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | ||||
tubarkő (#700) | rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | ||||
malom (#1204) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | Ramirez feszítővasa (#1261) | elhagyott bánya (#1685) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |