3. forduló, 5. forduló, Bálványfaragó Yodd összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. nov. 18. 0h:07'
EZ A 4. FORDULÓD
EZ A 4. FORDULÓD
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!)

BÁLVÁNYFARAGÓ YODD KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [15,-5] koordinátán. Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.)

kt 12 1 elkészíted a 12. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 csontszuronyt. [20 pontot használtál fel, van még 114.]

gyk 12 1 gyakorolsz a 12. tárggyal 1 pontért
Tökéletesen koncentrálva, hosszas lazítás után edzeni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [1 pontot használtál fel, van még 113.]

kf 12 1 kézbeveszed/felveszed a 12. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a kőhegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 113.]

tno 5 2 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 113.]

tf 3 13 fejleszted a 3. tulajdonságodat 13 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [13 pontot használtál fel, van még 100.]

m 3 mozogsz délkeletre
[16,-4] A bozótost dombság váltja fel. Egy hatalmas pókhálóba tekeredett alakot pillantasz meg. A pókháló tövében ott üldögél egy kövér pók, úgy látszik, jóllakottan, mert áldozatát egyelőre nem bántja. A szerencsétlen figura még lélegzik, bár nyilván megbénította a méreg. Ha segíteni akarsz, szükséged van egy fáklyára, amellyel elkergeted a pókot és leégeted a hálót. Ez a tevékenység 10 TVP-be kerül (16. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy homokvarány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a homokvarány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a homokvarány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a homokvarány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. Kinyersz egy alkalmas homokvarány trófeát. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[9 pontot használtál fel, van még 91.]

kt 17 2 elkészíted a 17. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 szögletes követ. [4 pontot használtál fel, van még 87.]

m 2 mozogsz keletre
[17,-4] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Rábukkansz egy haldokló alakváltóra. Amikor megpillant, remény csillan a szemében, és azt hörgi: - Vizet! Vizet! - Ha segíteni akarsz rajta, legalább 5 korty víz kell, hogy legyen a kulacsodban. Ez a tevékenység 2 TVP-be kerül (6. jellempróba). Megtorpansz, mert valami eszedbe jut. Ez az! Rájöttél, hogy hogyan készíthetnél parittyát. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy gonyolék nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a gonyolék testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gonyolék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 78.]

f 17 kísérletezel a 17. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz kőkalapácsot. (ld. enc.) 6 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 68.]

kt 13 1 elkészíted a 13. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 kőkalapácsot. [12 pontot használtál fel, van még 56.]

m 3 mozogsz délkeletre
[18,-3] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ez a kellemes, óceáni éghajlatú vidék nagyon közel van a tengerhez. Régen, amikor még voltak errefelé sirályok, nyilván egész mélyen berepültek néha a szárazföld felé, ezért is hívják ezt Sirály Síkságnak. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy rambó bogár. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a rambó bogár bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 47.]

f 37 kísérletezel a 37. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Lázasan töröd a fejed... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy zárnyitó készletet. (ld. enc.) 45 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 37.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[19,-3] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rambó bogár. Itt csata lesz.

Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rambó bogár bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A rambó bogár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rambó bogár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [20,-3] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy mérges pók. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a mérges pók testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mérges pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mérges pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mosolyogva kidobod a nevetséges homokvarány trófeát, és diadalmasan beszerzel egy mérges pók trófeát. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A földön egy pityergő gnóm gyermek üldögél. Rettenetesen le van soványodva, látszik, hogy már nagyon régen nem evett. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (3. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [21,-4] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Látsz egy smirglibokrot. (ld. enc.) Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy malmot. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy csodabogár. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Meglengetve a csontszuronyt a másikra támadsz. Ezt a támadást elhibáztad! Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a csodabogár testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágójával a csodabogár megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Néhány dolog megvilágosodik a szerencsével kapcsolatban. (ld. enc.) [27 pontot használtál fel, van még 10.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Belépsz a malomba. Iszonyatos a hangzavar itt. Az odakint forgó szélkerekek egy őrlő eszközt mozgatnak. A hely gazdája, a molnár, pár szökkenő lépés kíséretében melletted terem. Vigyorogva megveregeti a vállad, s röviden előadja, hogy is megy sora.
- Biz' isten, mindenemet odaadnám önnek, uram, fizetség gyanánt, ha végezne a környéken ólálkodó haramiákkal - mondja szomorkás, elkámpicsorodott hangon. - Minden héten benéznek ide, s a legtöbbször nem csak az értékeimet viszik el, hanem meg is vernek. A minap is ez történt, így semmim sincs, amit adhatnék. Kell egy kis idő, amíg a malom újra termel annyit, amiből megélhetek, és felbérelhetem magát is.
Közlöd vele, hogy kalandozó lévén amúgy sem maradhatnál, még számtalan kitűzött célod van azelőtt is, hogy letáboroznál. Hát még utána. A molnár megérti ezt, és utadra enged. [5 pontot használtál fel, van még 5.]

be bemész
Sajnos itt nincs semmilyen épület. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

vi 10 10 viselkedésed: 10 10
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

be bemész
Sajnos itt nincs semmilyen épület. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 135 pontot. A következő körben tehát 140 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PARITTYA (18. TÁRGY)
Bozótos terepen terem a gumicserje, amelynek indái különösen rugalmasak. Egy darab állatbőrbe befűzve hatékony csúzlit készíthetsz a KT 18 paranccsal, 6 pontért. A parittyához szükséges lövedékeket, alkalmasan kerek köveket dombos és hegyvidéki terepen gyűjthetsz a KT 19 paranccsal, 1 pontért. A kerek kő d4 sebzésű lövedék. Megjegyzés: MINDEN bozótos terepen van gumicserje (ez nem azonos a gumifával), ezért a program ezt külön nem is írja. A szükséges állatbőrt készítéskor automatikusan leszeded egy elhullott állat teteméről, így nem a nálad levő bőrök közül használsz fel. Tehát a parittya készítésének semmilyen más előfeltétele nincs, mint hogy bozótos terepen legyél. A parittya bekészítéséhez a KF 18 parancsot kell kiadnod. Ez nem azt jelenti, hogy a kezedbe veszi, egyszerűen csak azt, hogy a harc elején ezt a lőfegyvert fogod használni (ha van nálad lövedék). A közelharcban persze továbbra is a kezedben levő fegyverrel harcolsz. Egyszerre mindig csak egyféle dobó/lőfegyvered lehet KF-elve.

KŐKALAPÁCS (13. TÁRGY)
Egy szabályos, szögletes kőbe kis munkával akkora lukat tudsz ütni, amelybe berakhatsz egy nyélnek alkalmas, vastag botot. Ilyet mindenhol találhatsz bozótos terepen vagy erdőben (tehát ilyen terepen kell állnod a készítéskor, de nem kell nálad botnak lennie). És máris kész a d6 sebzésű koponyaloccsantó ütőfegyver! Készítéséhez a KT 13 parancsot kell kiadnod, 12 pontért. A kőkalapács használható balkezes fegyverként, ha az ütőfegyver szakértelmed legalább 6.

GUMIFA (38. NÖVÉNY)
A gumifák kérgét, ha megvágják késsel, nyúlós, fehér folyadék folyik elő, amely levegőn megszilárdul. Valamire biztos jó lehet, csak nem nagyon tudod hogyan elhordani a ragadós trutyit. Lehet, hogy itt, a fánál kéne a nedvet felhasználni?

ZÁRNYITÓ KÉSZLET (39. TÁRGY)
Nos, egyik legnagyobb felfedezésedhez érkeztél. Számtalan helyen találkozhatsz zárt ládákkal, ajtókkal, amelyeket esetleg nem tudsz kinyitni. Kulcs hiányában néhány drótszerszám is megteszi. Honnét lehetne ilyeneket beszerezni? Igazad van, a nálad levő drótszálakat a gumifa nedvébe mártogatva, rögzítheted, könnyen használhatóvá teheted a girbegurba drótszálakat. Egy komplett zárnyitó készlet elkészítéséhez 20 ponton és egy gumifán kívül 10 ép drótszőr szükséges (KT 39 parancs).

MÉRGES PÓK (20. SZÖRNY)
Ezek a tenyérnyi, szőrös csúfságok inkább visszataszítóak, mint veszélyesek. Marásuk azért nem lebecsülendő, mert bár mérgük nem halálos, fájdalmas sebet tud okozni. Ha ügyes vagy, kinyerheted a mérgét, ami sok mindenre jó lehet.

SMIRGLIBOKOR (31. NÖVÉNY)
A bozótos terepen növő smirglibokor levelei különösen érdesek: egy ilyet leszedve, akár nagyon kemény felületeket is simára dörzsölhetsz. A levél gyűjtéséhez a KT 29 parancsot kell kiadnod, 1 pontért.

MALOM (1204. ÉPÍTMÉNY)
Először, amikor megpillantottad a malmot, nehéz volt feldolgozni ennek a toronymagas, ismeretlen funkciójú épületnek a látványát. A zömök, hengerforma alap oldalán két egymáson keresztbe fektetett faszerkezet áll, melyen valamilyen szürke színű vászon feszül. Ebbe kap bele a szél, hogy megforgassa az irdatlan nagy alkotmányt a hozzá képest picinek tűnő építmény oldalán. Szóval ez a malom kívülről, s bizony sejthető, hogy belül valamilyen módon felhasználják valamire a szélkerékkel nyert energiát. Fogalmad sincs, mi célból. De igazából nem is várható el egy kalandozótól, hogy tudja.
Ha akarsz, beléphetsz a malomba, 5 TVP árán.

CSODABOGÁR (755. SZÖRNY)
A csodabogár sokféle káprázatos szépségű rovar képét magára tudja ölteni, ha akarja pillangó, máskor szivárványszúnyog vagy sárkánymoly. Az átalakuláshoz mindössze néhány dolog kell neki: víz, víz és víz. Nem nézi honnan veszi el, így könnyen előfordulhat, hogy téged is megtámad a testedben lévő tartalékokért. Csáprágóját bőrödbe mélyeszti, majd... Na de úgysem hagyod, hogy idáig eljusson!

SZERENCSE
Ez volt az első alkalom, hogy szükség volt a Szerencsédre (ha esetleg nem is tudtál róla). Vannak bizonyos helyzetek, amelyekben sem a tapasztalat, sem a harcedzettség, sem a tudás nem segít: egyszerűen csak szerencsére van szükség. Ha rád lehel egy sárkány, és a közeledben van egy szikla, ami mögé el tudsz bújni, szerencséd volt: ha nem, peched. Persze ezt a szerencsét kicsit befolyásolni is lehet: ha megharap egy kígyó, és tudod, hogy a harapása mérgező, gyorsan kivághatod a sebet, ezzel megakadályozva a méreg terjedését. De mi van, ha a méreg már felszívódott, mert nem cselekedtél elég gyorsan... Az, hogy ilyen helyzetekben mi történik, főként a Szerencséden múlik. Attól függően, hogy milyen típusú dolgot próbáltál megúszni, lehetnek módosító tényezők. A varázstárgyak által adott védettségen kívül még a következő dolgok befolyásolják a különböző kategóriák esetén a Szerencsédet: energia-támadások a jókra kevésbé, a gonoszokra jobban hatnak. A hideg-támadások (ide minden, az energia hiányával kapcsolatos dolog, mint pl. halál is tartozik) inkább a jókra, semmint a gonoszokra hatnak. A méreg ellen a magas egészség a jó védelem, a mentális támadásokkal szemben a magas iq, míg a fizikai dolgoknál (bezuhansz egy verembe, a fejedre esik egy szikla, stb.) az ügyesség számít.

KARAKTERLAP

Bálványfaragó Yodd, egy fekete, göndör hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Ez a 4. fordulód.

Erő: 13 Szint: 3 Merészség: 10/10 Magasság: 180 cm
IQ: 13 Támadás: 2 Agresszió: 10 Testsúly: 74 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 13 Életpont: 72/27 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 21 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 81 TP-t kaptál. Jelenleg 235 TP-d van. A következő szinthez még 15 TP szükséges. Trófeád: mérges pók.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2 ütőfegyverek: 1 dobófegyverek: 1

21,110 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 21

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 199 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 2 3. gyógyítás: 3
4. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47).

ISMERT LABIRINTUSOK
1.

Összsúly: 10.44 kg Megterheltség: 25%
Még 140 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 1 csontkés (#11) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csontszurony (#12) 1 kőkalapács (#13) 1 szögletes kő (#17)
2 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

14 15 16 17 18 19 20 21 22
-6
-5
-4
-3
-2
(15,-5) szürke mágustorony (#503)
(16,-4) 16. jellempróba, olvasztókemence (#86), homokvarány (#16)
(17,-4) 6. jellempróba, gonyolék (#13)
(18,-3) gumifa (#38), rambó bogár (#14)
(19,-3) gumifa (#38), rambó bogár (#14)
(20,-3) mérges pók (#20), 3. jellempróba
(21,-4) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 21. jellempróba, malom (#1204), csodabogár (#755)

Üzenet küldése a karakternek