3. forduló, 5. forduló, Gyorskezű Garret összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. júl. 18. 15h:03'
EZ A 256. JÁTÉKHETED, 4. FORDULÓD
257. játékheted kezdete: júl. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3182
SZÁMLA : XXXX

GYORSKEZŰ GARRET KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [12,-3] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.)

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+4 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 113.]

f 4 6 kísérletezel a 4. tárggyal a 6. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Telik múlik az idő... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz kőhegyű lándzsát. (ld. enc.) 4 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 103.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sakál lehet. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a botot a másikra rohansz. Bottal gyilkos csapást mérve bezúzod a sakál jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bottal megcsapod a sakál jobb oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A sakál a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 93.]

gyk 4 10 gyakorolsz a 4. tárggyal 10 pontért
A levegőben csapkodva, egy képzelt ellenféllel küzdve fejleszted ütőfegyver ismeretedet. Már nem sok kell a következő szinthez. [10 pontot használtál fel, van még 83.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+4 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [20 pontot használtál fel, van még 63.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[13,-3] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. (ld. enc.) Megvilágosodik előtted, hogy hogyan kell építkezni. (ld. enc.)


(Továbbmész...) [14,-3] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rambó bogár. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rambó bogár testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A rambó bogár csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A rambó bogár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat.

(Továbbmész...) [15,-3] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy bolhakutya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan a másikra rontasz. Bottal megpöccinted a bolhakutya jobb oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. (ld. enc.) Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (rejtőzködés: 1. szint). (ld. enc.) Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy rambó bogár volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.

[30 pontot használtál fel, van még 33.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+7 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 13.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 3.]
Jól jönne bármi, ami a szomjúságodat csillapíthatná. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Megjegyzés: próbálj minden fordulóban legalább négy mezőt lépni. A mozgás az a parancs, amelynek hatására a legtöbb dolog fog veled történni: szörnyekkel, más játékosokkal találkozol, épületeket, növényeket fedezel fel, nyomokat, vizet, és néha ennivalót is találsz. Persze, költheted mondjuk az összes pontodat mondjuk fegyverrel való gyakorlásra is, de így korántsem lesz olyan érdekes a fordulód eredménye.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 135 pontot. A következő körben tehát 138 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KŐHEGYŰ LÁNDZSA (7. TÁRGY)
A kőhegyű lándzsa elsőrendű szúrófegyver, harcban és vadászatban is jól használható, sebzése 2d4+2. Elkészítése a KT 7 paranccsal történik, 12 pontért. Ennek persze feltétele, hogy legyen a birtokodban egy bot és egy kőkés.

SAKÁL (28. SZÖRNY)
A síkságok dögevői, ez a csapatban mászkáló ragadozó nem jelent túl nagy veszélyt egy jól felfegyverzett, tapasztalt kalandozó számára (amilyen, ugye, Te is vagy). Ezt sajnos a sakál nem tudja, ezért gyakran megtámad humanoidokat is. Reménykedjünk, hogy be tudod láttatni vele a tévedését.

OLVASZTÓKEMENCE (86. ÉPÍTMÉNY)
A földből kibányászott ércek kiolvasztásához, fémek ötvözéséhez kiválóan alkalmas a szögletes kövekből épített olvasztókemence, amelyet dombos vagy alacsonyhegységgel borított területen lehet építeni, összesen 70 pontért. Használatakor először fát kell gyűjtened, és az egészet felfűtened, ezért az ilyen tevékenység általában elég sok pontba kerül. Ahhoz, hogy bizonyos fémek, ércek feldolgozására rájöjj, adj ki ezekre F parancsot olyan mezőn, ahol van olvasztókemence.

ÉPÍTKEZÉS
Előfordul, hogy megtudod az F paranccsal vagy valahogy máshogy, hogy hogyan kell valamit megépíteni. Ez majdnem ugyanúgy megy, mint a KT parancsnál, csak itt az építés (ÉP) parancsot kell kiadnod. Paraméterei az építendő dolog, és hogy hány pontot költesz az építésre. Gyakran fogsz ugyanis olyan dolgokat kitalálni, amelynek építése nagyon sok pontba kerül, ezeket csak több kör alatt, vagy ami kézenfekvőbb, néhány barátod segítségével érdemes megépíteni. Mindig meg lesz adva, hogy az adott dolog megépítése hány pontba kerül. Ha az építésére összesen ennyi pontot költöttek, akkor elkészül. Az építésre költött pont nem kidobott energia, mert tapasztalati pontot kapsz érte. Példa: a 86. építmény felhúzása 70 pontba kerül. Te kiadod az ÉP 86 40 parancsot, ezzel megkezded az építkezést, és több mint feléig el is készülsz vele. Barátod kiadja ugyanott az ÉP 86 30 pontot, és már fel is épült a dolog.

BOLHAKUTYA (17. SZÖRNY)
Képzelj el sárgás bőrű, szőrtelen kutyát, amely nagy ugrásokkal közlekedik a füves síkságon. No persze távolról sem rokona a gazellának, sőt, szívesen vadászik rá. És nemcsak rá, hanem RÁD is. Szívesen mélyeszti beléd hegyes fogait. Ne hagyd magad!

OLTÁR (146. ÉPÍTMÉNY)
Oltárt építeni egy istennek nem kis munka - köveket kell egybehordanod, megfelelő méretűre faragni őket, egymásra pakolni. Nem árt néhány amatőr faragás sem az isten által tett csodákról az oltár oldalára. Síkságon, bozótosban, dombvidéken és alacsonyhegységben lehet oltárt emelni, mert itt lehet a megfelelő alapanyagokat megtalálni. Ahhoz, hogy sikerrel járj, nem árt, ha birtokolsz valamilyen eszközt, amellyel a vésést megcsinálhatod. Az oltár teljes felépítése összesen 240 TVP-be kerül. Ha többen csinálják, hamarabb elkészül! Egy mezőn csak egy oltár állhat.

REJTŐZKÖDÉS
A rejtőzködés inkább a bölcsek, mint az erősek képessége. Ennek birtokában tudsz láthatatlanná válni, eltűnni a nálad erősebb ellenfelek elől. Minél magasabb a rejtőzködés képességed, annál jobb szaglású, jobb érzékszervű ellenfelek elől bújhatsz el.

KARAKTERLAP

Gyorskezű Garret, egy barna hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Ez a 4. fordulód.

Erő: 13 Szint: 2 Merészség: 5/5 Magasság: 171 cm
IQ: 17 Támadás: 1 Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 11 Életpont: 62/25 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 16 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 9 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 TP-t kaptál. Jelenleg 46 TP-d van. A következő szinthez még 54 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 3 (+1)

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 (+1) 2. nyomkövetés: 2 3. gyógyítás: 2 (+1)
4. vadászat: 2 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért

Összsúly: 10.04 kg Megterheltség: 27%
Még 143 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(12,-3) sakál (#28)
(13,-3) olvasztókemence (#86)
(14,-3) rambó bogár (#14), mély kút (#93)
(15,-3) bolhakutya (#17), oltár, rambó bogár (#14)

Üzenet küldése a karakternek