397. forduló, 399. forduló, HóKinn,CsendBenn összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. aug. 3. 9h:42'
EZ A 663. JÁTÉKHETED, 398. FORDULÓD
664. játékheted kezdete: aug. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4718
SZÁMLA : XXXX

HÓKINN,CSENDBENN KALANDJAI


27 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [152,46] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 41. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 3 remák szivet (15 arany kikiáltási áron), 1 Morgan sipkáját (15 arany kikiáltási áron), 1 törpe bakancsot (15 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 mágusköpenyt (230 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 3 remák szív (eladási ár: 900 arany, ebből a kezelési költség: 90 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 Morgan sipkája (eladási ár: 520 arany, ebből a kezelési költség: 52 arany), 1 törpe bakancs (eladási ár: 400 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany) ellenértékét. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 20. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű troll nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Chara-din bíborosa. Egy bo'adhun gyűrűt, egy cetbőr válltömést, egy díszes tunikát, egy értépő sarkantyút, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hősiesítő medált, egy jegygyűrűt, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy lovagi sisakforgót, egy Lucius szerencsep.ét, egy medvebőr övet, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sárhajító kesztyűt, egy törpe bakancsot, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy vark. kardtáncos trófea, egy csataremák trófea és egy élőholt ősmágus trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy dzsumbujharcos bóla. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Stoneheart. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 destabilizátort (500 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 sárkánytőrt (300 arany).
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
UgyanKedvesPotrien, amikor összefutottatok, adott neked egy remák szivet. A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+141 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+96 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 876. hetének nyerőszámai: 7, 15, 19. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 140. varázslatot a 182. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! 1 évet fiatalodtál! [-40 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 531.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 531.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 529.]

* 2. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 489.]

* 3. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 184. varázslatot a 116. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 489.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 489.]
Fürgén varázsolsz! Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 487.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +44 max. életerő, +44 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 481.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 481.]
[0 pontot használtál fel, van még 481.]

* 5. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+26 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 451.]

* 6. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 451.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 451.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 449.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 447.]

* 8. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 27. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 445.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 443.]
Gyorsvarázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 441.]

at 4683 30 TU-t adsz át a 4683. kalandozónak 30
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 12 TU árán átcsúsztatsz 12 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

at 1548 30 TU-t adsz át az 1548. kalandozónak 30
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

at 5188 30 TU-t adsz át az 5188. kalandozónak 30
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

a 248 4683 1 átadod a 248. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 pszi követ Vadak Ura részére. [5 pontot használtál fel, van még 436.]

a 248 5230 1 átadod a 248. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 pszi követ Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 431.]

hh 522 313 használod az 522. tárgyat a 313. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) [1 pontot használtál fel, van még 430.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +27 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 429.]

a 211 5230 10 átadod a 211. tárgyat az 5230. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 9 sáfrányport Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 424.]

a 210 5230 6 átadod a 210. tárgyat az 5230. kalandozónak (6 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 6 fűszertartót Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 419.]

lm 42 44 59 mozogsz 42 44 59
Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz. Lemész. [42. PONT. --> 1. SZINT, 40. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [41. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [42. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [43. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász quwarg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg torát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Meglengetve a csontpozdorját a másikra rohansz. {CSTT:} Csontpozdorjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg jobb hátsó lábát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csontpozdorjával megütöd a vadász quwarg fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}

Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [44. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 50 quwarg tojás, 3 gyógykenőcs és 1 tudás gyöngye. Felpakolsz. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [43. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [42. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [41. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [49. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 12 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [50. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. 9 qwarg rohamosztagos! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpozdorját ellenfeledre rohansz. Csontpozdorjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (9 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Csontpozdorjával párszor keményen megütöd a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 6 qwarg rohamosztagos. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Csontpozdorjával párszor keményen megütöd a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 3 qwarg rohamosztagos. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 61, gyógyulás: 13, összesen: -48 ÉP}

Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [51. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [52. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 8 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Egy kis szobába érkezel. [54. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [55. PONT.] egy quwarg parafenomén lakik itt. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén fejét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Meglengetve a csontpozdorját a másikra rohansz. {CSTT:} Csontpozdorjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg parafenomén potrohát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [56. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg parafenomén. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10 életpontot sebeztél. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén torát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy sullár hólyag felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Csontpozdorjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg parafenomén nyakát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 39 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Csontpozdorjával megcsapod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 46, gyógyulás: 2, összesen: -44 ÉP}

A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [57. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérted a következő kanyart. [58. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 9 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Majdnem elkerülöd a sötét szegletben megbúvó lépcsőt. Magad előtt világítva lassan fellépkedsz rajta a fenti szintre. [59. PONT. --> 2. SZINT, 43. PONT.] [216 pontot használtál fel, van még 203.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +99 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 203.]

kf 468 469 461 kézbeveszed/felveszed a 468. tárgyat a 469. tárggyal a 461. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 203.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 203.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

bb 360 500 beraksz a bankba a 360. tárgyat (500 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 50 quwarg tojást. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

lm 46 47 63 mozogsz 46 47 63
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [44. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy vadász quwarg! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg bal hátsó lábát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Marokra fogva a csontpozdorját ellenfeledre rohansz. Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csontpozdorjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 24, gyógyulás: 7, összesen: -17 ÉP}

egy vadász quwargot pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg bal középső lábát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpozdorját a másikra ugrasz. {CSTT:} Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csontpozdorjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}

Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kanyarhoz érkeztél. [45. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [46. PONT.] Megbotlasz valamiben: 30 gyöngymangó, 6 kaja, 15 szárnyas hernyó [szárnyas hernyó ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 6 amniosz [amniosz ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és 20 víz. Felpakolsz. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [45. PONT.] Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz! Csak pillanatig habozol, azután lemész. [47. PONT. --> 1. SZINT, 60. PONT.] Mész tovább, előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [61. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [62. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg nagymester van előtted! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester torát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Megmarkolva a csontpozdorját a másikra rontasz. Csontpozdorjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csontpozdorjával megütöd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Bah! Egy zsákutcába jutottál! [63. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 10 quwarg tojás, 20 kaja és 1 moa rubin. Felpakolsz. [96 pontot használtál fel, van még 107.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +86 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 107.]

lm 76 78 60 mozogsz 76 78 60
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [64. PONT.] Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [65. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 10 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kanyarodik a járat. [67. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [69. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [70. PONT.] 9 qwarg rohamosztagos lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpozdorját a másikra támadsz. {CSTT:} Csontpozdorjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (7 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Csontpozdorjával halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 4 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Csontpozdorjával súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az 1 qwarg rohamosztagos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az 1 qwarg rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}

Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [71. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Újabb kanyar! [72. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérted a következő kanyart. [73. PONT.] egy quwarg parafenomént veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén jobb oldalát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel megdöfködöd a quwarg parafenomén bal első lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. Vámpírtőrrel többször eltalálod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 41 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 52, gyógyulás: 14, összesen: -38 ÉP}

Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [96 pontot használtál fel, van még 11.]

lm 63 mozogsz 63
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +86 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 11.]

kf 468 469 461 kézbeveszed/felveszed a 468. tárgyat a 469. tárggyal a 461. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 11.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 11.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

bb 360 500 beraksz a bankba a 360. tárgyat (500 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 quwarg tojást. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

lm 80 80 80 mozogsz 80 80 80
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst UgyanKedvesPotrien részére. [5 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 37. tárgyat a 415. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót UgyanKedvesPotrien részére. Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [5 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 1 pontért
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 6. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 8. BP: keresed a 115. szörnyet a 184. szörnyet a 120. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 9. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 66. varázslatot a 83. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 10. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-44 max. életerő). A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-47 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 22, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a spagulár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 539 pontot. A következő körben tehát 537 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELMETÁGÍTÁS (504. TUDATI KÉPESSÉG)
Közismert tény, hogy a tudati energiák sok mindenben hasonlítanak az elmédben termelődő pszi-hez. Hasonló alapelveket követve működik, és hasonlóan irányítható mindkettő. Számos pszi-technika ki is használja ezt a hasonlóságot, talán nem kell ezekre külön kitérnem. A tudati entitással kapcsolatos erőfeszítésetek még inkább megmutatta, hogy ez az alaptézis mennyire helytálló! A siker, és ahogy a lehetőségek megnyíltak előttetek, felnyitotta a szemeteket. Te és tudattársaid rájöttetek, hogy amit eddig tudtatok a pszi-ről az csak a jéghegy csúcsa. Olyan perspektíva tárult fel előttetek, amiről eddig még csak álmodni sem mertetek! Elmétek mindeddig nem volt képes tökéletesen befogadni a végtelent, hiszen félő volt, hogy ebbe beleőrülnétek! Most azonban, mintha egy láthatatlan gát szakadt volna át, az elmétek kitágult, felszabadult, és ezzel együtt a pszi-energia befogadására szolgáló kapacitása is megnövekedett. (Ha már birtokában vagy a pszi-gyűjtés metódusának, akkor a maximális pszi pontjaid ötszörösét (de minimum 500 pszi pontot) leszel képes elmédben egyszerre befogadni, és amíg a maximális pszi pontod háromszorosánál kevesebb z aktuális pszi pontjaid száma, addig maximális lesz a kör eleji regenerációd.)

DESTABILIZÁTOR (1275. TÁRGY)
Ez a tenyérben remekül elférő, medálszerű szerkezet egyfajta mágikus erőforrás, mely a háttérben tevékenykedő ryuku varázstudók kezének alkotása. Általában a ryuku hadsereg legelitebb katonái kapnak belőle párat, amikor hódításra indulnak, nem véletlenül, ugyanis a destabilizátor képes alaposan összezavarni a deus ex machina-szerű tárgyak működését. Szerencsére a Ghalláról származó DEM-ek jó "anyagból" készültek, így a destabilizátor ellenük hatástalan. Vannak azonban teremtmények, melyek a belső "DEM"-jükre támaszkodnak (pl. szutykos remák, drakolich), ezek - amennyiben birtokolsz e tárgyból - nem fognak tudni elteleportálni haláluk pillanatában.

SÁRKÁNYTŐR (626. TÁRGY)
A sárkánytőr egy nagyhatalmú mágikus szúrófegyver, amelyet az ősmágusok varázstárgy készítése varázslattal készítenek sárkányfogból. A sárkányfogon kívül a mágikus rítus még egy agyartőrt, egy vörös zyelt, egy fpi formázó mintát és 250 arany értékű egyéb komponenst igényel. A 80 TVP-be kerülő rítus végeredményeképp egy 4D4+6 sebzésű, bal kézben is használható fegyvert kapsz, amely használatakor még +4 támadást is ad. Ha pedig sárkányok ellen használod, további +8 sebzést kapsz. Használatához min. 15-ös szúrófegyver szakértelem szükséges.

KARAKTERLAP

HóKinn,CsendBenn, egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 398. fordulód.

Erő: 38 (37) Szint: 25 Merészség: 10/5 Magasság: 201 cm
IQ: 44 (45) Támadás: 21 (23) Agresszió: 10 Testsúly: 269 kg
Ügyesség: 40 (43) Védekezés: 81 (86) Menekülés: 30 % Életkor: 10/14 év
Egészség: 36 (38) Életpont: 443/396 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 50 (52) Varázspont: 608/81 Pénz: 2809 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 169/134 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1595 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16315 TP-t kaptál. Jelenleg 1434515 TP-d van. A következő szinthez még 265485 TP szükséges. Trófeáid: pszi elementál lord, taalru, Notermanthi. A 389. fordulódban 7586 arany került a bankszámládra. 7927 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/92 ökölvívás: 1/26 szúrófegyverek: 16/78 (+5%)
vágófegyverek: *27/100 ütőfegyverek: *20/100 lőfegyverek: *25/100
dobófegyverek: 13/79

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) << csontpozdorja (#424) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -24.); bronzhegyű nyíl (#94) (25 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/83 2. nyomkövetés: 61/65 3. mászás: 16/55
4. csapdakészítés: 31/25 (+5%) 5. csapdaészlelés: 11/11 (+20%) 6. gyógyítás: 65/42
7. titkosírás: 14/83 8. felderítés: 46/7 9. szörnyidomítás: 17/98
10. teológia: 47/58 (+21%) 11. taumaturgia: 23/70 (+4%) 12. szerencsejáték: 1/7
13. versengés: 5/68 14. zene: 88/24 (+30%) 15. szörnyismeret: 35/68
16. pszi: 25/3 (+1%) 17. zárnyitás: 8/13 18. vadászat: 25/88
19. bányászat: 36/94 20. úszás: 15/26 21. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bíborgörényt (#84) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), kputtyintó csalán (#247), sivatagi doareg (#240), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
troll (#5), elf (#2), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
esszenciavédelem (#165) az elme fölénye (#116) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse I (#13) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181) lángcsóva (#31) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181)
hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 felderítő.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1752.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranytermő ládikó (#504) 1 csillezsályalevél (#1253) 6 fűszertartó (#210)
1 grifftojás (#179) 1 gyógykenőcs (#313) 4 isteni könnycsepp (#260)
2 pszi kő (#248) 9 sáfránypor (#211) 3 spiritusz (#170)
1 sullár hólyag (#168) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 fekete gyöngy (#99)
30 gyöngymangó (#135) 37 kaja (#2) 1 moa rubin (#379)
9 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-9,38) a 78. labirintus bejárata, vadász quwarg (#241), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg nagymester (#214)

Üzenet küldése a karakternek