397. forduló, 399. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 23. 15h:13'
EZ A 471. JÁTÉKHETED, 398. FORDULÓD
472. játékheted kezdete: nov. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,16] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 19. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Sajnos nem tudtál átadni neki 1 galachmitot, 1 ezüst papi karkötőt, 1 ezüst papi karkötőt. A büntetés tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 megsemmisítő (eladási ár: 961 arany, ebből a kezelési költség: 96 arany), 1 varkaudar lándzsa (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 4 kötél (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 10 isteni könnycsepp (eladási ár: 40 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét.
Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+69 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+278 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+41 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 591.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 591.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 586.]

* 4. KP: elmormolod a 63. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad az erőpajzs II varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 581.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 576.]

ef 15 energia fejlesztése 15
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-15 TU.] Egészséged TF-elődött. [150 pontot használtál fel, van még 426.]

gyk gyakorolsz
Hozzálátsz a tanuláshoz. Hosszadalmas oktatásban részesülsz, amelynek rögtön érzed az eredményét! Víziharc szakértelmed jelentősen fejlődött. [50 pontot használtál fel, van még 376.]

lm 21 22 mozogsz 21 22
Ebben az óriási teremben egy hatalmas medence van! Kicsit félve ugyan, de beugrasz a vízbe. Nem is látod a medence alját! [18. PONT.]
Egy nagyobb terem bejáratához értél. [17. PONT.]
A folyosókanyarban, ahová érkezel, egy kék nyilat látsz keletre, rajta felirattal: "Angolnák." [20. PONT.]
Ez a szoba az elektromos angolnáké. A víz felszíne alatt hosszú, kígyózó testeket látsz. Nagyon nem akaródzik, de végül bemész a vízbe. Rögtön apró remegés fut végig rajtad. [21. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy elektromos angolna! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 26]

Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd az elektromos angolna jobb oldalát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


Az itteni oktató, egy kobudera, nagyon lelkes. Azt mondja, ő tanítja az alapvető támadási technikákat, azt, hogy melyik fajta halat hol kell támadni. [22. PONT.] [Itt még nem gyakoroltál.]
[25 pontot használtál fel, van még 351.]

gyk gyakorolsz
Hozzálátsz a tanuláshoz. Hosszadalmas oktatásban részesülsz, amelynek rögtön érzed az eredményét! Víziharc szakértelmed jelentősen fejlődött. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). [50 pontot használtál fel, van még 301.]

lm 24 26 28 mozogsz 24 26 28
Ez a szoba az elektromos angolnáké. A víz felszíne alatt hosszú, kígyózó testeket látsz. Nagyon nem akaródzik, de végül bemész a vízbe. Rögtön apró remegés fut végig rajtad. [21. PONT.]
A folyosókanyarban, ahová érkezel, egy kék nyilat látsz keletre, rajta felirattal: "Angolnák." [20. PONT.]
Továbbmész a csodás komplexum folyosóján. [23. PONT.]
Belépsz egy poros, rég használt raktárhelyiségbe. [24. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 2 halcsont. Felpakolsz.
Továbbmész a csodás komplexum folyosóján. [23. PONT.]
Kicsit fázol a sok fürdéstől. Miközben mész tovább, kissé megtörlöd magad. [25. PONT.]
Ez a raktárszoba is tele van szeméttel, mint a szomszédja. [26. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Kicsit fázol a sok fürdéstől. Miközben mész tovább, kissé megtörlöd magad. [25. PONT.]
Egy vörös feliratot látsz a falon. "Vigyázat! Különösen veszélyes rá(n)k!" [27. PONT.]
Ez a medence van az étkezési homár részére fenntartva. Elég sekély a víz, úgy látszik, a homár szeret néha kijönni a partra. [28. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy étkezési homár. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad. [védettséged: 26]

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd az étkezési homár testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az étkezési homár összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


[50 pontot használtál fel, van még 251.]

lm 29 31 32 mozogsz 29 31 32
Ajjaj! Az oktatóból csak néhány csontot találsz. Úgy látszik, a homárt nem etették elég rendszeresen. [29. PONT.]
Ez a medence van az étkezési homár részére fenntartva. Elég sekély a víz, úgy látszik, a homár szeret néha kijönni a partra. [28. PONT.]
Egy vörös feliratot látsz a falon. "Vigyázat! Különösen veszélyes rá(n)k!" [27. PONT.]
Továbbmész. Elérsz egy nagy terem bejáratához. A bejárat fölött figyelmeztetésképp egy halálfej virít. [30. PONT.]
Ez a terem elég sötét, a medence vize vészjóslóan, titokzatosan fodrozódik. A mélyből sejtelmes, tompán dörgő hangot hallasz. No, fejes! [31. PONT.] Egy diuretikus krákent pillantasz meg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 26]

A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a diuretikus kráken testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A diuretikus kráken csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a diuretikus kráken testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápjaival a diuretikus kráken lecsap a bal karodra. (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 polip szívókát. 671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.]
Az itteni oktató, egy ember nő kedvesen fogad. Elmondja, hogy ő a fegyverrel való védekezést, a támadások kivédését tanítja. [32. PONT.] [Itt még nem gyakoroltál.]
[35 pontot használtál fel, van még 216.]

gyk gyakorolsz
Hozzálátsz a tanuláshoz. Hosszadalmas oktatásban részesülsz, amelynek rögtön érzed az eredményét! Víziharc szakértelmed jelentősen fejlődött. [50 pontot használtál fel, van még 166.]

lm 35 36 mozogsz 35 36
Ez a terem elég sötét, a medence vize vészjóslóan, titokzatosan fodrozódik. A mélyből sejtelmes, tompán dörgő hangot hallasz. No, fejes! [31. PONT.]
Továbbmész. Elérsz egy nagy terem bejáratához. A bejárat fölött figyelmeztetésképp egy halálfej virít. [30. PONT.]
Vizes lábnyomokat hagysz, ahogy továbbmész. [33. PONT.]
"Rájaúsztató" - mondja a felirat a boltív fölött. [34. PONT.]
Belépsz, és tétovázás nélkül a moszatrájáktól nyüzsgő vízbe ugrasz. [35. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy moszatrája. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 26]

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a moszatrája testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A moszatrája farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


Az itteni oktató, egy sötét bőrű árnymanó, a harc közben való vízi mozgást, a manőverezést oktatja. [36. PONT.] [Itt még nem gyakoroltál.]
[30 pontot használtál fel, van még 136.]

gyk gyakorolsz
Hozzálátsz a tanuláshoz. Hosszadalmas oktatásban részesülsz, amelynek rögtön érzed az eredményét! Víziharc szakértelmed jelentősen fejlődött. [50 pontot használtál fel, van még 86.]

lm 38 39 mozogsz 38 39
Belépsz, és tétovázás nélkül a moszatrájáktól nyüzsgő vízbe ugrasz. [35. PONT.]
"Rájaúsztató" - mondja a felirat a boltív fölött. [34. PONT.]
Kanyarodik a folyosó. [37. PONT.]
Szokás szerint itt is egy medencét látsz, amelyből furcsa kacagás hallatszik. Levetkőzöl, és a vízbe ugrasz. [38. PONT.] Egy kacagó szépiát pillantasz meg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek. [védettséged: 26]

A lény tintát köp! Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a kacagó szépia nyálkás csápját. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.]
Újabb medence, újabb oktató, ezúttal egy kecses elf hölgy. Ő a vakharcot, a tintahalak ill. sötét vízben való küzdelmet tanítja. [39. PONT.] [Itt még nem gyakoroltál.]
[30 pontot használtál fel, van még 56.]

gyk gyakorolsz
Hozzálátsz a tanuláshoz. Hosszadalmas oktatásban részesülsz, amelynek rögtön érzed az eredményét! Víziharc szakértelmed jelentősen fejlődött. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). [50 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 40 41 mozogsz 40 41
Szokás szerint itt is egy medencét látsz, amelyből furcsa kacagás hallatszik. Levetkőzöl, és a vízbe ugrasz. [38. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [5 pontot használtál fel, van még 1.]

v 88 1 elmormolod a 88. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 1 mozogsz 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 2, 17.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. 2 kaját töm magába a sullár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erőpajzs II hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 539 pontot. A következő körben tehát 537 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia főpapja vagy. Papi hited: 304. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 398. fordulód.

Erő: 49 (57) Szint: 23 Merészség: 8/7 Magasság: 141 cm
IQ: 47 (54) Támadás: 31 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 46 (50) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 160/160 év
Egészség: 44 (48) Életpont: 390/180 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 46 (50) Varázspont: 704/303 Pénz: 2114 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 21/3 Pszi pont: 193/241 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 76
Eddig összesen 2267 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1805 TP-t kaptál. Jelenleg 1028518 TP-d van. A következő szinthez még 171482 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, óriásféreg, lábascet. A 394. fordulódban 7717 arany került a bankszámládra. 7755 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/13 (+167%) ökölvívás: 4/61 szúrófegyverek: 26/62
vágófegyverek: 18/67 ütőfegyverek: 19/77 lőfegyverek: 26/41
dobófegyverek: 7/25

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) << kőkés (#6)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/3 2. nyomkövetés: 107/11 3. mászás: 11/63
4. csapdakészítés: 22/80 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/62 6. gyógyítás: 68/54
7. titkosírás: 10/38 8. felderítés: 34/3 (+6%) 9. szörnyidomítás: 4/74
10. teológia: 48/44 (+6%) 11. taumaturgia: 28/35 (+1%) 12. szerencsejáték: 5/41
13. versengés: 12/33 14. harcművészetek: 1/2 15. zene: 72/98
16. szörnyismeret: 11/61 17. pszi: 23/50 (+1%) 18. zárnyitás: 8/0
19. vadászat: 16/47 20. bányászat: 33/6 21. úszás: 17/34
22. főzés: 9/67

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), aranyló ugarhéjat (#100) (max. 3 darabot, csak egyszer), huhogó bibét (#332) (max. 1 darabot, csak egyszer), zöld üveget (#82) (max. 1 darabot, csak egyszer), drótszőrt (#37) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
tazunkaróka (#81), borzalmas varkaudar (#166), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halálmadár (#351), bunthar (#396), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
205 arany (#50) 6 kaja (#2) 1 tükör (#43)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 halcsont (#390) 10 polip szívóka (#391) 1 rájabőr (#404)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(129,16) a 81. labirintus bejárata, elektromos angolna (#196), étkezési homár (#197), diuretikus kráken (#207), moszatrája (#198), kacagó szépia (#206)

Üzenet küldése a karakternek