395. forduló, 397. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 11. 12h:02'
EZ A 728. JÁTÉKHETED, 396. FORDULÓD
729. játékheted kezdete: júl. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [124,103] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, az 5. pontnál.
Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+146 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+88 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) A lottó 1293. hetének nyerőszámai: 7, 30, 16. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 592.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 587.]

* 3. KP: vv 86 26 224 elmormolod a 86. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 587.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 585.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 585.]

* 4. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 577.]

* 5. KP: vv 12 57 178 elmormolod a 12. varázslatot az 57. varázslatot a 178. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 575.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 575.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 víz). [0 pontot használtál fel, van még 575.]

* 6. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 570.]

* 7. KP: p 116 0 0 használod a 116. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az elme fölénye pszi képességet. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 565.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 555.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Befejezted a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 550.]

ek 289 50 t. energia kisütése: 289 50
Szörny ellenfeleid 50%-kal erősebbek lesznek. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 540.]

m 4 mozogsz délre
[124,104] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Ezt a növényekkel buján benőtt dombságot Paraj-domboknak hívják. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ilkin érc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy kardszárnyú pocok. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 31.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a kardszárnyú pocok testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 56 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a kardszárnyú pocok bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Gyengül a védelmed - a kardszárnyú pocok ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kardszárnyú pocok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +16 életerőt. 1 410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. IQ-d TF-elődött. [21 pontot használtál fel, van még 519.]

tim 35 titkosírás megfejtése 35 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Fényt ad, amikor minden sötét,
Irányt ad, amikor nincs semmi egyéb.
Parányibb egy gombostűfejnél,
Hatalmasabb minden kontinensnél.
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza! {egyik sebzési módja: 3x 3d9+20.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 57 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 136 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza hájtömegét. (7 támadással 323 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 28 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted a massza egyik karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nem sikerült a massza ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A massza szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A massza mancsával oldalba lök. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A massza megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. 5 238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 484, gyógyulás: 72, összesen: -412 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. ... Ez az! Megtaláltad! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (97,107)-> 50 arany, -2 ÉP], egy varkaudar lándzsa [varkaudar lándzsa ládikóba-> (97,107)-> 5 arany, -2 ÉP], 3 mérg. ubuk tüske [mérg. ubuk tüske ládikóba-> (97,107)-> 6 arany, -2 ÉP], egy mutáns csont [mutáns csont ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc. Elhagyod a phua-kúpot. [35 pontot használtál fel, van még 484.]
(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+78 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 454.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[123,104] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy arató csattanat. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 18 szúró, 37 vágó, 37 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat zöld masszáját. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az arató csattanat testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. 1 298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy élőholt sullár áll veled szemben. {max. életpontja: 253-262.}

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár hatalmas testét. (6 támadással 274 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 21 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd az élőholt sullár testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki az élőholt sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. 2 321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 64, gyógyulás: 14, összesen: -50 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Második ellenfeled egy csontváz lord. {egyik sebzési módja: 3x 4d8+3.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. 83 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord rozsdás páncélját. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 Trákin csákánya. 2 935 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 118, gyógyulás: 7, összesen: -111 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 4 varányszemet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 687 (limit: 880), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 94077.
Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [122,104] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy mutáns pók nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 18 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 60 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a mutáns pók testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mutáns pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy noth szellem. {egyik sebzési módja: 4x 2d8+5.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 61 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a noth szellem nyakát. (7 támadással 334 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 29 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a noth szellem fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ütések érik a válladat és a karodat. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Nem öregedsz. A noth szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. 3 528 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A következő ellenfél egy élőholt tigris. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+37.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 26 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod az élőholt tigris jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az élőholt tigris a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (97,107)-> 6 arany, -2 ÉP] 3 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 105, gyógyulás: 22, összesen: -83 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 4 grifftojást. [grifftojás ládikóba-> (97,107)-> 40 arany, -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 689 (limit: 880), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 94457.
Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Mohón zabálni kezdesz. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [121,104] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pszi elementál. {támadása: 39.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 53 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a pszi elementál testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. 849 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy élőholt quwarg. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+18.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg jobb oldalát. (7 támadással 223 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. 2 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 49, gyógyulás: 10, összesen: -39 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Második ellenfeled egy Thargodan csontváz. {védettsége: 53 szúró, 53 vágó, 20 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (7 támadással 294 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 25 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A Thargodan csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +54 életerőt. 2 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 Arsa potrohgyűrűjét. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 691 (limit: 880), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 94837.
Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Eszel valamit. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 424.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[122,103] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő tetemember mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 33 szúró, 25 vágó, 14 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 61 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a tetemember jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
554 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy dermesztő lidérc száll szembe veled. {egyik sebzési módja: 4x 3d4+9.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a dermesztő lidérc testét. Kritikus ütés! (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 26 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +29 életerőt. 2 810 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt sullár. {egyik sebzési módja: 2x 4d8+18.}

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár farkát. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 27 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod az élőholt sullár fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. 2 321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 101, gyógyulás: 21, összesen: -80 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 remák szivet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 693 (limit: 880), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 95217.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +22 életerőt. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [122,102] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sullár lehet. {védettsége: 8 szúró, 21 vágó, 16 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a sullár hatalmas testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sullár szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Lábával meglök a sullár. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +3 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy dermesztő lidérc. {egyik sebzési módja: 4x 3d4+9.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +29 életerőt. 2 810 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy zombi mester. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+49.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a zombi mester foszladozó testét. (7 támadással 288 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a zombi mester foszladozó testét. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-57 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Mallon botjával párszor keményen megütöd a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. 3 977 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 657, sebződés: 205, gyógyulás: 42, összesen: -163 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 2 sáfrányport.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 695 (limit: 880), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 95597.
Közvetlenül előtted fekete halálbokor nő ki a semmiből. Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 404.]

h 1271 133 használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég víz, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 404.]

usz 25 úszol 25 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

usz 25 úszol 25 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

usz 25 úszol 25 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

usz 25 úszol 25 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

usz 25 úszol 25 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

usz 25 úszol 25 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[123,101] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy dermesztő lidérc áll veled szemben. {védettsége: 46 szúró, 46 vágó, 46 ütő ellen.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 27 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). A dermesztő lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. 2 810 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A következő ellenfél egy csontváz lord. {max. életpontja: 250-269.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. 94 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord jobb lábát. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. 2 935 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 146, gyógyulás: 11, összesen: -135 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 angyalok gyűrűjét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 697 (limit: 880), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 95977.
Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [124,101] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy drakolich. {max. életpontja: 358-370.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 60 életpontot sebeztél. A lény jeget köp rád. Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (78 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: gyenge méreg, 13 spiritusz, 5 szárnyas hernyó, 3 fűszertartó, 2 ugh méreg, ezüst karkötő. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich testét. (7 támadással 200 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a drakolich jobb hátsó lábát. (7 támadással 111 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 174, gyógyulás: 20, összesen: -154 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy hegymélyi lidérc. {max. életpontja: 285-304.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (6 támadással 255 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a hegymélyi lidérc jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A hegymélyi lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (97,107)-> 7 arany, -2 ÉP] 3 014 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 5 madártollat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 699 (limit: 880), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 96357.
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [125,100] A bozótost dombság váltja fel. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Északnyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gyilkos tetű. {támadása: 13.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gyilkos tetű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +51 életerőt. 401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy Thargodan csontváz. {támadása: 75.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz fejét. (7 támadással 307 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +32 életerőt. 2 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy hegymélyi lidérc. {védettsége: 61 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegymélyi lidérc bal karját. (6 támadással 262 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a hegymélyi lidérc bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a hegymélyi lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A hegymélyi lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +37 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 49, gyógyulás: 10, összesen: -39 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 pszi követ.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 701 (limit: 880), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 96742.
Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. IQ-d TF-elődött. [41 pontot használtál fel, van még 363.]

tim 35 titkosírás megfejtése 35 pontért
Sajnos nem találsz semmilyen titkosírást sem. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[124,99] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Az első helyen nem jársz sikerrel, ásni kezdesz egy másik ponton. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csontváz intéz feléd kihívást. {támadása: 6.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a csontváz testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. 72 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Egyelőre még semmi. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra. {max. életpontja: 81-90.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 43 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a sírlidérc testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +15 életerőt. 896 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Újabb adag földet termelsz ki. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást.

A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az óriás csontváz testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +25 életerőt. 1 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy orgoró készül a lemészárlásodra. {max. életpontja: 96-115.}

A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgoró jobb lábát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az orgoró bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kemény ollójával az orgoró végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az orgoró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +29 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (97,107)-> 5 arany, -2 ÉP] 1 573 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. De nem - ott sem találsz semmit! A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Északra nézve látsz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [123,99] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy hegymélyi lidérc. {egyik sebzési módja: 2x 3d10+11.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 60 életpontot sebeztél. A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 26 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A hegymélyi lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +32 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt tigris. {max. életpontja: 225-235.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt tigris bal lábát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az élőholt tigris foszladozó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Az élőholt tigris a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (97,107)-> 7 arany, -2 ÉP] 3 431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 118, gyógyulás: 24, összesen: -94 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 9 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 703 (limit: 880), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 97132.
Észreveszel egy tűzbokrot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Északra nézve látsz egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +38 életerőt. Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [49 pontot használtál fel, van még 314.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] [100 pontot használtál fel, van még 214.]

* 1. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [10 pontot használtál fel, van még 204.]

* 2. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még 202.]

* 3. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 192.]
Jó lesz minél hamarabb vizet találni, ha nem akarsz a szomjúságtól legyengülni. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 6, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. 4 kaját fal föl a törpemammut. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 192 pontod maradt, ebből a következő körre 192 pontot vihetsz át. Kapsz még 537 pontot. A következő körben tehát 729 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARSA POTROHGYŰRŰJE (1541. TÁRGY)
Arsa potrohának utolsó gyűrűjét lemetszve megtalálod a szörny mágikus gócpontját. Persze ez nem fog minden alkalommal sikerülni - vagy a mágikus potenciál távozik a szörny testéből a csata során, vagy a potrohgyűrű sérül meg annyira, hogy utána már semmi értelmesre ne használhasd. Szóval most szerencséd van, Arsa potrohgyűrűjét karkötőként a csuklódra csatolhatod. A hatás, mellyel te is elégedett lehetsz, nem marad el: méreg alapú varázslataidhoz nem lesz szükséged anyagi komponensre, illetve a méreg alapú varázslatok ellen +10-et kapsz a mentődobásaidra. A tárgy használatához legalább 25. szintűnek kell lenned.

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 396. fordulód.

Erő: 42 (47) Szint: 33 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 47 (51) Támadás: 39 (42) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 32 (37) Védekezés: 49 (55) Menekülés: 30 % Életkor: 72/264 év
Egészség: 32 (34) Életpont: 527/527 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 42 (53) Varázspont: 981/47 Pénz: 18298 arany Kép. pont: 29
Tudatpont: 75/4 Pszi pont: 193/253 EFejl: 10
Eddig összesen 4281 szörnyet (30 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 64 290 TP-t kaptál. Jelenleg 4 860 806 TP-d van. A következő szinthez még 139 194 TP szükséges. Trófeáid: törpe ősharcos, törpe kínzómester, troll bányász. A 292. fordulódban 5700 arany került a bankszámládra. 7296 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/48 ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 18/82
vágófegyverek: 26/7 ütőfegyverek: 41/49 (+14%) lőfegyverek: 26/1
dobófegyverek: 25/54

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -29.); bronzhegyű nyíl (#94) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
123,99 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/54 2. nyomkövetés: 76/50 (+18%) 3. lopás: 5/8
4. mászás: 19/69 5. csapdakészítés: 27/33 (+5%) 6. csapdaészlelés: 17/59
7. gyógyítás: 51/14 (+16%) 8. titkosírás: 27/74 (+11%) 9. felderítés: 30/28 (+2%)
10. szörnyidomítás: 14/83 11. teológia: 45/90 (+40%) 12. taumaturgia: 42/45 (+3%)
13. szerencsejáték: 8/40 14. versengés: 13/36 15. zene: 30/21 (+11%)
16. szörnyismeret: 55/39 17. pszi: 26/32 (+4%) 18. zárnyitás: 11/96 (-1000%)
19. vadászat: 22/80 20. vitalitás: 5/94 (+2%) 21. bányászat: 47/85 (+8%)
22. úszás: 10/80 23. főzés: 17/15 24. csapatmunka: 3/13

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 3 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 19, max: 50)
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), lidércúr (#252) (csak egyszer), troll bányász (#679), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), gonoszok (#988) (csak egyszer), törpe ősharcos (#680), ismeretlen (#9089) (csak egyszer), törpe kínzómester (#681) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) mentális pajzs (#72) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs I (#12) a lélek védelme (#57) az elme fölénye (#116)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
28. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), agybénítás (#114), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámsújtás (#89) >> quwarg tűzköpő (#678) izomernyesztés (#33) >> quwarg őrparancsnok (#677)
villámsújtás (#89) >> quwarg szellem (#676)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> troll bányász (#679) hhaar burka (#32) >> quwarg őrparancsnok (#677)
fehér glóbusz (#47) >> quwarg szellem (#676) varázsvédelem (#34) >> quwarg tűzköpő (#678)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). bányászház (839): 122. labirintus (124,103).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 68, 121, 122, 124, 130, 134, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14.
Kész: 1, 9, 16, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 703 (limit: 880), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 97132.
Az első Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 40 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) OK
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 614 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) 1 csatabárd (#555) 32 isteni könnycsepp (#260)
$39 szürke bőrkesztyű ($271) 1 topáz erényöv (#731) 1 fokhagyma (#403)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
139 kábító nyilacska (#1590) 668 mákrózsa virág (#56) 6 moa harci nadrág (#1862)
1580 vasérc (#152) $9859 quwarg tojás ($360) 3044 madártoll (#112)
531 drótszőr (#37) 1195 pirkit (#153) 2800 kaja (#2)
18 ogwawa kulcs (#1376) 336 sallank karom (#128) 714 csuklyavirág (#133)
121 bogyógránát (#430) 21 szuperkötél (#209) 192 jégpasztilla (#1566)
23 bunthar bőr (#733) 4 olló (#335) 1117 vas dobónyíl (#189)
8 káoszkulcs (#884) $1202 nyílvessző ($108) 32 jégszilánk (#1128)
2 tarantulakarom (#887) 544 isteni könnycsepp (#260) 91 megsemmisítő (#1540)
$630 ezüstdarab ($326) 64 tolmokov-koktél (#351) 462 rókafarok (#124)
907 gyöngymangó (#135) 994 csontkulcs (#74) 5 fejsze (#1240)
94 Huddens elixírje (#830) $259 szent jogar ($150) 6 vastag ryuku kulcs (#1344)
3 Sheran cserepe (#1271) 7 halálfej szimbólum (#1417) 1 esszenciakristály (#350)
1494 gyógykenőcs (#313)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 1 ezüst karkötő (#158) 3 fűszertartó (#210)
1 gyenge méreg (#26) 11 kaja (#2) 1 mocsári penke (#148)
13 spiritusz (#170) 5 szárnyas hernyó (#69) 13 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
190 arany (#50) 3 angyalok gyűrűje (#529) 1 Arsa potrohgyűrűje (#1541)
1 éjkő (#2369) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 ilkin érc (#232)
1 kerek kő (#19) 5 madártoll (#112) 1 pszi kő (#248)
2 remák szív (#264) 1 rézdarab (#70) 2 sáfránypor (#211)
1 sullár hólyag (#168) 1 Trákin csákánya (#367) 4 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

120 121 122 123 124 125 126
98
99
100
101
102
103
104
105
(121,104) pszi elementál (#221), élőholt quwarg (#202), Thargodan csontváz (#297), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 21. jellempróba
(122,102) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), sullár (#101), dermesztő lidérc (#645), zombi mester (#251)
(122,103) tetemember (#123), dermesztő lidérc (#645), élőholt sullár (#216), szent tölgyfa (#393), Raia oltár
(122,104) 49. jellempróba, mutáns pók (#117), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766)
(123,99) hegymélyi lidérc (#7084), élőholt tigris (#766), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(123,101) szopógödör (#177), Chara-din monolitja (#534), dermesztő lidérc (#645), csontváz lord (#177)
(123,104) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 31. jellempróba, arató csattanat (#144), élőholt sullár (#216), csontváz lord (#177)
(124,99) csontváz (#48), sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176), orgoró (#170), ősi csatamező (#263)
(124,101) drakolich (#760), hegymélyi lidérc (#7084)
(124,103) a 122. labirintus bejárata
(124,104) phua-kúp (#372), vaskohó (#155), Dornodon oltár, érclelőhely, kardszárnyú pocok (#152), massza (#217)
(125,100) 35. jellempróba, érclelőhely, gyilkos tetvek (#116), Thargodan csontváz (#297), hegymélyi lidérc (#7084)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Ha valaki ERKI paranccsal kilép a KT-ból, nincs IQ és egészség vesztés, és csak 1 max.ép-t veszít. Kap árnyékMXTU-t is, eggyel kevesebbet, mint normál kiengedésnél.

Üzenet küldése a karakternek