395. forduló, 397. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. nov. 7. 9h:43'
EZ A 425. JÁTÉKHETED, 396. FORDULÓD
426. játékheted kezdete: nov. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 7

SUSMAKIAS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,24] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+8 tvp ).
A távolban porfelhőt pillantasz meg: lovasok közelednek, lándzsáik végén Tharr keresztbe rakott kardja. Bőrpáncél és bőrsisak van rajtuk, kezükben kőhegyű lándzsát szorongatnak. Ahogy közelebb érnek, hirtelen megnyílik előttük a föld, lángnyelvek csapnak elő, és a következő pillanatban a harcosok hamuvá égnek. A nyílásból lassan egy hatalmas, fekete denevér kezd előemelkedni...
Verejtékben úszva térsz magadhoz a rémálomból. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Minden varázserőd visszatért. (+50 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+123 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 739.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 734.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 729. Kapsz 5 VP-t.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 724. Kapsz 5 VP-t.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 724.]

* 6. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 724.]

* 7. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 724.]

* 8. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 719. Kapsz 5 VP-t.]

* 9. KP: v 1 15 0 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 714. Kapsz 5 VP-t.]

* 10. KP: v 1 15 0 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 709. Kapsz 5 VP-t.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 704. Kapsz 5 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 694. Kapsz 10 VP-t.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 692. Kapsz 2 VP-t.]

p 120 használod a 120. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a nagyobb agypajzs pszi képességet. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 687. Kapsz 5 VP-t.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+4 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 667. Kapsz 19 VP-t.]

ek 215 10 t. energia kisütése: 215 10
120 varázspont felhasználásával előállítasz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 667.]

ef 20 543 energia fejlesztése 20
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 527. Kapsz 120 VP-t.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[185,25] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő bávatag golombár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 1x 8d6+8.} A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.

Egy jól irányzott csapással a másvilágra (és a déli ebédlőasztalra) küldesz egy mikrostruccot. (+3 kaja.) Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Cenarius került az utadba. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 4x 7d5+14.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. A lény immúnis erre a varázslatra! Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A lény gyors egymásutánban néhány bronzhegyű nyilat lő ki rád. A becsapódástól 130 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Cenarius testét. (6 támadással 475 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). {HD:} Agyartőrrel többször eltalálod a Cenarius bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Bár ügyesen védekezel, a Cenarius sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Cenarius fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). {HD:} Agyartőrrel megbököd a Cenarius bal első lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Bár ügyesen védekezel, a Cenarius sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A Cenarius összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 kentaurusz íj (ld. enc.). Szereztél 2 íjászkencét. 6 214 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 997, sebződés: 313, gyógyulás: 239, összesen: -74 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [185,26] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Quwarg szagot érzel! Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy bűbájlidérc. {max. életpontja: 275-319.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Találsz egy ovimon-bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy quwarg anyakirálynő. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 56 szúró, 56 vágó, 24 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő torát. (6 támadással 110 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {HD:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {HD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg anyakirálynő jobb első lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A quwarg anyakirálynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 18 ugh mérget.) 4 659 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 36, gyógyulás: 75, összesen: +39 ÉP}


(Továbbmész...) [185,27] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy kputtyintó csalán. {támadása: 36.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy korongfát. Találsz egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog FéNYeS NaP előtt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)
[21 pontot használtál fel, van még 506. Kapsz 21 VP-t.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[185,28] Még mindig bozótos. Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Találsz egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Ramirez Espanza egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kputtyintó csalán. {támadása: 36.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [185,29] Lakott területre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Barnega. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 3x 4d6+12.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 94 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 23 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Barnega testét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 15 arany és 3 gyöngymangó, ezenkívül 1 Huddens alkarvédője. 1 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [184,30] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy őrült varázsló. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 36 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {HD:} Fókuszpengével egy hatalmas csapással felmetszed az őrült varázsló testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {HD:} Agyartőrrel eltalálod az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó és egy karbin plazma. 2 290 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 69, gyógyulás: 26, összesen: -43 ÉP}

Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Van itt egy olimpiai aréna (633. épület.). [21 pontot használtál fel, van még 485. Kapsz 21 VP-t.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[184,31] Még mindig a városban vagy. Quwarg szagot érzel! Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg ősmágus. {max. életpontja: 201-240.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 28 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus jobb vállát. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 madártoll és egy fokhagyma. 3 061 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Raia híveié. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 24900 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Vlagyimir szobrát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (650. épület.).

(Továbbmész...) [184,32] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hmm, csak egy őrült varázsló. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 201-240.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmezte.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. A manaretesz elnyeli a varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. 33 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló hosszú szakállát. (6 támadással 211 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. {HD:} Fókuszpengével végigmetszed az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! {HD:} Agyartőrrel jól megszúrod az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 madártoll és egy manifeszt.nyúlvány. 2 290 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 33, gyógyulás: 27, összesen: -6 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Fairlight hívői építették. Elhaladsz a mulatóhely előtt. Vajon még mindig keresnek itt kalandorokat? (43. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Épületeket látsz: egy bank (624. épület.), egy kaszinó (638. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.). [14 pontot használtál fel, van még 471. Kapsz 14 VP-t.]

ep 411 150 építed a 411. tárgyat 150 pontért
Sajnos nincs nálad az a tárgy. Pedig erre mindenképpen szükség lenne az építkezés megkezdéséhez. [0 pontot használtál fel, van még 471.]

m 6 mozogsz nyugatra
[183,32] Továbbmész a város utcáján. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Quwarg szagot érzel! Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg ősmágus. {támadása: 30.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 28 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus jobb első lábát. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {HD:} Fókuszpengével alaposan megvágod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy xirnox szív és 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.). 3 061 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 62, gyógyulás: 27, összesen: -35 ÉP}

Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Van itt egy fogadó a Mulya Epokitféreghez. (621. épület.).
Összeakadsz Rilly Zunnával. Fairlight áldozópapja. Egy csodálatos nyakláncot, egy derit láncvértt, egy díszes fegyvertokot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy halálhozó karkötőjét, egy Hantas karperecét, egy hósárkánybőr csizmát, egy kiképzői érdemérmet, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku kalózkendőt, egy sárhajító kesztyűt, egy szirén köpenyét, egy tradicionális övet, egy tűztagadót, egy védőtalizmánt, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy quwarg gigász trófea, egy quwarg harcmágus trófea és egy entitás manifesztum trófea ékesíti. Jobb kezében egy ősi kardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. {legmagasabb egyéb szakértelme: teológia (386).}
Így szólsz: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+5 varázspont). Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. (+1% taumaturgia.) A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudásod észrevehetően gyarapodott. (+1% teológia.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [7 pontot használtál fel, van még 464. Kapsz 7 VP-t.]

be 650 bemész a 650. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 464.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[183,31] Folytatod sétádat a házak közt. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).

(Továbbmész...) [183,30] Továbbmész a város utcáján.

Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Sheran hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. A következő épületeket látod: egy szörnypiac (647. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (656. épület.). [14 pontot használtál fel, van még 450. Kapsz 14 VP-t.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 449. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 449.]

* 3. BP: szk 244 0 0 keresed a 244. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy hegyi góliátot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 449.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 209 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 409. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 152 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 369. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 95 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 329. Kapsz 11 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 38 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). Quwarg szagot érzel! Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy quwarg anyakirálynő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 4x 6d5+12.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg anyakirálynő potrohát. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {HD:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). {HD:} Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg anyakirálynő jobb vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 17 ugh mérget.) 4 659 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 486, sebződés: 34, gyógyulás: 80, összesen: +46 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 289. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 249.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 209.]

tf 1 9 fejleszted az 1. tulajdonságodat 9 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [9 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Mosolyogva üdvözöl egy adószedő. Végignéz egy papírt, majd udvariasan közli, hogy adótartozásod jelenleg 12 arany. Halkan szitkozódva, kifizetsz 12 aranyat. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 151 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 4 kaját fal föl a quwarg harcos. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 537 pontot. A következő körben tehát 737 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CENARIUS (7003. SZÖRNY)
Az erdőben rejtőző kentauruszoknak is megvannak a maguk vezetői. A birodalmuk határán portyázó őrjáratok vezetője Cenarius, a délceg, megalkuvást nem tűrő, vérszomjas harcos. Legyőzésére csak akkor van esélyed, ha belülre kerülsz halálosan pontos íjának hatósugarán, ellenkező esetben hamarosan hasonlítani kezdesz a sünmedvéhez. Persze még ezután is komoly problémákba ütközhetsz, a csupa izom kentaurusz nem mindennapi ügyességgel forgatja rövid lándzsáját.

KENTAURUSZ ÍJ (1568. TÁRGY)
A kentauruszok viszonylag nagy méretű íját magától Cenariustól, az erdők népének vezetőjétől szerezheted meg. A jó minőségű, aranyozott húrozású, rugalmas lőfegyverből minden olyan lövedéket kilőhetsz, amit a hosszú íjból is. Egy apró különbség van, ami az új íjad javára billen: a hatékony kentaurusz technikának köszönhetően minden alkalommal eggyel több nyílvessző kilövésére van lehetőséged, mielőtt ellenfeled a közeledbe érne. A kentaurusz íj használatakor, csakúgy, mint a hosszú íjnál, +2 támadást is kapsz. Ezenkívül az olyan nyílvesszők elkészítéséhez, amihez hosszú íjra lenne szükséged, megfelel a kentaurusz íj is. A tárgy használatához legalább 25-ös lőfegyver szakértelemre van szükség.

BARNEGA (971. ELLENFÉL)
Barnega sokáig teljesen ismeretlen, jelentéktelen kalandozónak számított, ivócimboráin kívül senki nem is vette soha emberszámba. Egy Olimpián azonban egycsapásra közismertté vált, amikor a büfében alaposan felöntött a garatra, majd kirohant az arénába és fennhangon követelte a szerinte jogosan járó aranyérmet, hisz senki nem mer kiállni ellene (az nem tűnt fel neki, hogy a küzdelmeknek már vége volt és épp a nyeremények átadására készültek a rendezők). Mivel lecsillapítani nem sikerült (különböző harcművész technikákkal tette ártalmatlanná az őt kivonszolni próbáló biztonságiakat) mindenki alaposan megnézhette magának. Neve futótűzként terjedt a nézők és a kalandozók közt. Mikor végre észrevette magát, gyomra kidobta tartalmát, pont Vasaltujjú díszes öltözékére. Így vált a mindig részeg Barnega messze Erdauinon hírhedtté.

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr fanatikusa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 396. fordulód.

Erő: 56 (75) Szint: 37 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 38 (45) Támadás: 60 (63) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 43 (55) Védekezés: 79 (86) Menekülés: 40 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 41 (57) Életpont: 1101/1339 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 34 (41) Varázspont: 1600/1600 Pénz: 4941 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 76/32 Pszi pont: 267/225 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 9
Eddig összesen 5018 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28 163 TP-t kaptál. Jelenleg 6 729 695 TP-d van. A következő szinthez még 270 305 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, verg elmeszaggató, őrjáratozó katona.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/10 ökölvívás: 36/3 (+1%) szúrófegyverek: 33/34 (+3%)
vágófegyverek: 27/70 (+7%) ütőfegyverek: 7/6 lőfegyverek: 30/18 (+4%)
dobófegyverek: 14/87

Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) << ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
183,30 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 231
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 931 időszaki: 885

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/5 Max életkor 177 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 53/36 (+51%) 2. nyomkövetés: 67/85 (+22%) 3. mászás: 17/99
4. csapdakészítés: 22/75 (+7%) 5. csapdaészlelés: 9/11 6. gyógyítás: 88/94
7. titkosírás: 14/69 8. felderítés: 17/34 9. szörnyidomítás: 22/64
10. teológia: 41/31 (+19%) 11. taumaturgia: 58/28 (+8%) 12. szerencsejáték: 3/93
13. versengés: 19/59 14. harcművészetek: 36/17 15. zene: 40/65
16. szörnyismeret: 16/96 17. pszi: 38/58 (+10%) 18. zárnyitás: 1/31
19. vadászat: 29/37 (+25%) 20. bányászat: 37/89 21. testépítés: 16/30 (+311%)
22. úszás: 14/7

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 15
9. gyors fejlődés: 2 10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 23 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), nagy vaspajzsot (#161) (max. 1 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 15 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot )
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
úszol max. Feltételes úszás max. 40 TVP-ért.
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a halál szava (#152, 20 VP)
varázslatlopás (#154, 20 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (9,0) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) csupasz izom (#28) nagyobb agypajzs (#120)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), Tharr haragja (#145)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +5 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 1. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68, 81.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 6, 11, 12, 14, 16, 20, 26, 33, 35, 36, 41, 42, 43, 46, 51, 52.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1674, az összesen kapott pontszám: 167436. (összesen ölhető: 1686 ) Eddig 14 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 7 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) OK
isteni védelem (530) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) OK
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) OK
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 150 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4950 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 bányászcsákány (#434) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 1 * Fókuszpenge (#639) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
2 bot (#4) 1 kőkalapács (#13) 20 szögletes kő (#17)
Vízifegyverek
1 avenir (#1706) 1 cápaölő tőr (#480) 2 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) 1 kentaurusz íj (#1568) 1 moa stuki (#413)
Lövedékek
5 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 8 gránátlövedék (#526)
6 mihlanil nyíl (#597) 32 nyílvessző (#108)
Dobófegyverek
2 esszenciakristály (#350) 4 ezüstshuriken (#327) 7 jégpasztilla (#1566)
1 nyu-shuriken (#157) 7 tolmokov-koktél (#351)
Páncélok
1 * díszes tunika (#1488)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
1 * kyorg köpeny (#741) 7 rejtőköpeny (#277)
Kesztyűk
1 * Huddens kesztyűje (#649) 1 mászókarom (#78)
Övek
4 * zafír erőöv (#397)
Övcsatok
1 * kyorg övcsat (#1456)
Nadrágok
2 Raia csataszoknyája (#1537) 1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
3 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
5 mópat token (#585) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 3, felvéve: 3+1)
3 ametiszt medál (#275) 10 aranylánc (#191) 2 * csodálatos nyaklánc (#1211)
3 * gólem talizmán (#811) 6 halálhozó talizmán (#813) 1 * két kard szimbólum (#144)
13 * korinthai talizmán (#814) 4 trófea nyaklánc (#196) 2 varkaudar szimbólum (#1528)
1 vortex amulettje (#607) 1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 halálhozó karkötője (#816) 2 * Huddens alkarvédője (#1550) 1 * teriadan karkötő (#844)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
39 * angyalok gyűrűje (#529) 20 aranygyűrű (#193) 3 * balkezes gyűrű (#1549)
2 Blounther gyűrűje (#1548) 1 regeneráló gyűrű (#254)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 arany morfmedál (#2499) 1 * mind. topáza (#2325)
Nyergek
2 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 52 csepp tinta (#101), fér még: 8]
6 dentor szüttyő (#590) [üres, kapacitás: 60]
1 Fekete Kehely (#283) [benne 2 korty sötét ital (#284), fér még: 3]
8 fűszertartó (#210) [bennük 33 csepp sáfránypor (#211), fér még: 7]
8 huhogó bibe (#332) [bennük 24 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 72]
14 sullár hólyag (#168) [bennük 118 csepp spiritusz (#170), fér még: 162]
14 szent kehely (#257) [bennük 140 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
24 uzbány csőr (#169) [bennük 288 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
4 vizestömlő (#3) [bennük 76 korty víz (#27), fér még: 4]
3 zöld üveg (#82) [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 2 aenouth ködkürt (#1554)
16 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő ládikó (#504)
29 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
2 csontkulcs (#74) 2 destabilizátor (#1275) 3 deus ex machina (#1)
1 Éjmágus tükre (#1100) 6 ezüst kulcs (#184) 10 Fairlight szütyője (#2108)
1 feneketlen bugyor (#570) 13 fenőkő (#1618) 1 fiatalság itala (#473)
1 fülemüle síp (#1576) 153 gyógykenőcs (#313) 4 íjászkence (#1225)
21 kaja (#2) 9 keg gomba (#1615) 1 kinemfogyó tegez (#368)
2 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40) 5 kötél (#92)
1 kristályfolyadék (#449) 6 kristálygömb (#265) 8 krónika (#1725)
1 kulcskarika (#648) 7 leviatán hólyag (#2182) 10 leviatángumó (#1757)
4 manakristály (#500) 15 megsemmisítő (#1540) 1 morf esszencia (#2452)
10 nagy bronzkulcs (#185) 5 nagy vaskulcs (#186) 37 ork csodaszer (#1228)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 4 rézkulcs (#75) 1 ryuku tájoló (#1224)
1 sáfránykristály (#675) 6 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 smaragd kulcs (#241)
1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32) 6 szent jogar (#150)
1 szuper dobóháló (#273) 2 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539)
4 titanitdukát (#1480) 2 titkos teleportkő (#1387) 1 + tüskecsapda (#242)
8 varázskő (#305) 2 vaskulcs (#183) 3 védőkristály (#2240)
5 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 79 álompor (#396) 46 amniosz (#203)
3 arx formázó minta (#298) 155 átlátszó morfplazma (#2451) 147 bíbor morfplazma (#2450)
27 borkonyó bibe (#312) 3 csillezsályalevél (#1253) 16 csuklyavirág (#133)
9 dorony tüdő (#212) 9 drótszőr (#37) 6 eknozol (#540)
30 ezüstdarab (#326) 147 fehér morfplazma (#2445) 108 fekete gyöngy (#99)
163 fekete morfplazma (#2446) 2 fémrúd (#104) 8 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 6 galachmit (#310) 17 gyíkfű (#201)
140 gyöngymangó (#135) 5 hattyútoll (#1222) 6 hibátlan tűzopál (#1642)
2 iknegurin (#541) 1 ilkin érc (#232) 2 jégszív (#282)
74 kaktusztüske (#114) 14 karbin plazma (#199) 5 kazmár gyökér (#205)
139 kék morfplazma (#2442) 15 kék orchidea (#68) 3 kőszem (#304)
15 kvazár (#244) 2 lélekesszencia (#619) 1 lélekkő (#1650)
173 lila morfplazma (#2448) 5 lótuszvirág (#447) 192 madártoll (#112)
13 magszim bél (#103) 92 mákrózsa virág (#56) 11 manifeszt.nyúlvány (#214)
27 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659) 125 narancs morfplazma (#2449)
6 nektoraf faggyú (#667) 10 ovimon-bogyó (#207) 1 pirkit (#153)
9 polip szívóka (#391) 1 praglonc hártya (#215) 2 pular kristály (#239)
41 purifikátor háj (#269) 3 raaba-gumó (#936) 2 rakolits por (#669)
10 remák szív (#264) 25 rézdarab (#70) 3 ryuku rúnatekercs (#1162)
12 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 159 sárga morfplazma (#2447)
1 smaragdkő (#678) 5 smirglilevél (#29) 7 szárnyas hernyó (#69)
4 szuperkötél (#209) 10 szvó-ektoplazma (#151) 4 téfea-agy (#172)
30 Thargodan esszencia (#328) 1 tükör (#43) 32 vasérc (#152)
10 vízionár szem (#102) 143 vörös morfplazma (#2443) 4 vörös zyel (#606)
13 xirnox szív (#213) 149 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 319.80 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
180 áldott kő (#642) 15 hollókristály (#1102) 2245 kaja (#2)
110 megsemmisítő (#1540) 1 pengepajzs (#425) 40 varázskő (#305)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
741 álompor (#396) 600 anguaxin váladék (#1382) 900 borkonyó bibe (#312)
1093 csalánvirág (#582) 7740 csontkulcs (#74) 470 dözmöng szív (#122)
369 dűneelf arckendő (#1920) 1 fejsze (#1240) 19 fenőkő (#1618)
1653 fokhagyma (#403) 27 grifftojás (#179) 6492 halcsont (#390)
7439 kaja (#2) 100 kaktuszbogyó (#429) 2703 kővirág gyümölcs (#1956)
7 kristály kulcs (#1818) 3861 lidércesszencia (#1074) 9500 lótuszvirág (#447)
224 mimózabimbó (#1878) $3367 mutáns csont ($331) 3888 nothar bogyó (#923)
700 nyílvessző (#108) 1 olló (#335) $1445 óndarab ($85)
492 pirkit (#153) 10 pszi kristály (#618) $7410 quwarg tojás ($360)
210 rum (#1419) 586 ryuku védőkenőcs (#1154) 10717 sallank karom (#128)
6 súlyzó (#347) 904 teriád féreg (#1276) 155 Thargodan csont (#1181)
1300 Thargodan esszencia (#328) 410 tinta (#101) 28 tl'urlang fiola (#788)
1 trófea nyaklánc (#196) 16731 tükör (#43) 1076 tűzbimbó (#623)
20 tűzsárkány ital (#1400) 200 vámpírfog (#1221) 4306 varányszem (#30)
100 véka rizs (#1364) 7163 viharhomok (#1919) 202 xirnox szív (#213)
2221 yetiszív (#1070)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 bronzhegyű nyíl (#94) 3 drótszőr (#37) 6 kerek kő (#19)
1 rézdarab (#70) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
183 arany (#50) 1 fokhagyma (#403) 7 gyöngymangó (#135)
1 Huddens alkarvédője (#1550) 2 íjászkence (#1225) 6 kaja (#2)
1 karbin plazma (#199) 1 kentaurusz íj (#1568) 16 madártoll (#112)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

182 183 184 185 186 187
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
(183,30) szörnypiac (#647), tanácsadó bölcselő (#656), Sheran oltár, nekrofun (#173), quwarg anyakirálynő (#269)
(183,31) vegyesbolt (#615), fegyverbolt (#618)
(183,32) fogadó # (#621), quwarg ősmágus (#302), Rilly Zunna (6105. kalandozó)
(184,30) őrült varázsló (#255), olimpiai aréna (#633)
(184,31) quwarg ősmágus (#302), királyi palota (#650), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433)
(184,32) őrült varázsló (#255), bank (#624), kaszinó (#638), ékszerbolt (#653), Fairlight oltár, 43. többszemélyes kaland
(185,25) bávatag golombár (#165), Cenarius (#7003)
(185,26) bűbájlidérc (#761), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, 42. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), quwarg anyakirálynő (#269)
(185,27) kputtyintó csalán (#247), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 34. jellempróba
(185,28) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), kputtyintó csalán (#247)
(185,29) nekrofun (#173), Barnega (#971)

Üzenet küldése a karakternek