395. forduló, 397. forduló, Shenqui összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jan. 23. 17h:48'
EZ A 1135. JÁTÉKHETED, 396. FORDULÓD
1136. játékheted kezdete: jan. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
SZL E-mail!
KALANDOZÓ: #1276
SZÁMLA : XXXX

SHENQUI KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [213,102] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+8 tvp ). Az aranytermő erszény 80 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 magszim belet. A teremtés zsákja létrehozott 1 magszim belet. A teremtés zsákja létrehozott 1 rókafarkat. Varázserőd regenerálódik. (+113 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+74 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: kf 453 0 0 kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 590.]

* 2. KP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+41 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 560.]

* 3. KP: vv 224 24 26 elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 560.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 558.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 556.]

* 4. KP: vv 12 443 157 elmormolod a 12. varázslatot a 443. varázslatot a 157. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 554.]
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+17 támadás). [-50 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 552.]
Beizzik a turbómágia. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 550.]

* 5. KP: vv 71 182 72 elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 72. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 548.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 546.]
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 544.]

* 6. KP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] Öregedtél 2 évet. Egy cseppnyi tudást sikerült visszaszerezned az elveszett titkok tengeréből (+1 TNO, +1 KNO). [20 pontot használtál fel, van még 524.]

* 7. KP: ef 7 515 0 energia fejlesztése 7
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 475.]

* 8. KP: vv 177 28 69 elmormolod a 177. varázslatot a 28. varázslatot a 69. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 473.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 471.]
Fürgén varázsolsz! Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 469.]

* 9. KP: e 30 0 0 élelemszerzés 30 pontért
Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy orbitális mackósajt. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 62 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orbitális mackósajt fejét. (3 támadással 213 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megbököd az orbitális mackósajt idétlen testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 56 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 62, gyógyulás: 2, összesen: -60 ÉP}

Vadászzsákmány: két jól megtermett zsáktatu. (+8 kaja.) Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 439.]

tps 5 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 434.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[212,101] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kamionoszaurusz közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot sebeztél. Hófehér dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hófehér dobónyíl. Alaposan megsorozod a kamionoszaurusz jobb első lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 594 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kamionoszaurusz testét. (7 támadással 602 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megbököd a kamionoszaurusz fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A kamionoszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A kamionoszaurusz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 80 életpontot vesztettél. A kamionoszaurusz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hófehér dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 16 amnioszt. 6 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1251, sebződés: 157, gyógyulás: 16, összesen: -141 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Sheran híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő.

(Továbbmész...) [211,100] A bozótost dombság váltja fel. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ezüstdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő ongóliant nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 31 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (26 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant ragyás lábszárát. Kritikus ütés! (5 támadással 485 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal meghorzsolod az ongóliant jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 3 arany. 3 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 668, sebződés: 56, gyógyulás: 6, összesen: -50 ÉP}

Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 414.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 414.]

v 453 126 2 elmormolod a 453. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 414.]

v 453 11 1 elmormolod a 453. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 csontkés). [0 pontot használtál fel, van még 414.]

v 453 85 15 elmormolod a 453. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 414.]

v 453 124 10 elmormolod a 453. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 414.]

d 56 43 eldobod az 56. tárgyat (43 darabot)
Elhajítasz 43 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 414.]

d 44 5 eldobod a 44. tárgyat (5 darabot)
Elhajítasz 5 királygyík bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 414.]

h 1387 186 106 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

210 211 212 213 214
99
100
101
102
103
(211,100) 21. jellempróba, Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, ongóliant (#159)
(212,101) kamionoszaurusz (#767), Sheran oltár, 35. jellempróba
(213,102) orbitális mackósajt (#229)

[186,106] Épületek tűnnek fel. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő.

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Összefutsz Camel a Calandorral. Sheran felszentelt papja. Egy Batharak vállemezét, egy Blounther gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy bronz morfmedált, egy csodálatos nyakláncot, egy dal.kristálykesztyűt, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy ezüst éjmedált, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy mind. tűzopálját, egy Natharion amulettet, egy obszidián karkötőt, egy óriás fülbevalót, egy rubin koszorút, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy saválló fülbevalót, egy tünde tegezt és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy kreiton jótündér trófea és egy quwarg széltáncos trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorgölő pengét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű a hitvány!
Nem látszik valami barátságosnak. Folytatod utadat.
[10 pontot használtál fel, van még 404.]

m 4 mozogsz délre
[186,107] Még mindig a városban vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen keletre 21, északra 36 mérföldre. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 38 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló bal vállát. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}

Van itt egy fogadó a Jólnevelt Nómenklatúrához. (623. épület.). [5 pontot használtál fel, van még 399.]

be 99 bemész a 99. titkos labirintusba
Megtalálod a csatornalejáratot, amelyet az írnok javasolt. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Óvatosan felemeled a fedelet, és leereszkedsz. Alattad a főcsatorna fekete szennyvize hömpölyög - orrfacsaró bűz csapja meg az orrodat. [5 pontot használtál fel, van még 394.]

lm 9 14 15 mozogsz 9 14 15
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
Mindenhol rohadó tetemek maradványai vesznek körül [9. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. [13. PONT] Hamarosan egy átokosztót pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 19 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az átokosztó bal lábát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az átokosztó poshadt hasát. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod az átokosztó fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az átokosztó meglök agyarával. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 53 életpontot vesztettél. Az átokosztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2 015 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 82, gyógyulás: 6, összesen: -76 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
Mindenfelé bomló állattetemeket sodor az áradat [14. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy mutáns patkány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 28 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns patkány testét. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel megütöd a mutáns patkány jobb vállát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal jól megszúrod a mutáns patkány jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A mutáns patkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mutáns patkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mutáns patkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gorath lárva. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 26 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gorath lárva bal vállát. (2 támadással 191 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megkarcolod a gorath lárva fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő kis aranykulcs felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Nyelvét a gorath lárva feléd löki, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. 2 268 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy élőholt hadúr. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt hadúr testét. Kritikus ütés! (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt hadúr testét. Kritikus ütés! (2 támadással 250 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod az élőholt hadúr bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmaival az élőholt hadúr megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az élőholt hadúr fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 44, gyógyulás: 5, összesen: -39 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. [13. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
Véres úszó húscafatok mutatják egy nemrég véget ért csata nyomait [15. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
[80 pontot használtál fel, van még 314.]

lm 17 19 18 mozogsz 17 19 18
Ahogy haladsz, gusztustalanul hömpölyög a szenny a lábad alatt. [16. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Egy ráccsal lezárt beömlő nyíláshoz érkeztél [17. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gorath lárva. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gorath lárva testét. (3 támadással 248 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal meghorzsolod a gorath lárva testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A gorath lárva feléd sújt csáprágóival, de mellé! Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 2 268 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}


Ahogy haladsz, gusztustalanul hömpölyög a szenny a lábad alatt. [16. PONT]
Bah, egy zsákutcába érkeztél. A falra valaki vörös festékkel egy halálfejet festett [19. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Hrumagurk. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 52 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Hrumagurk amorf testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A lény egy savdárdát dob rád. Eltrafált a lövedék. (24 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Hrumagurk amorf testét. (2 támadással 177 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod a Hrumagurk testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A Hrumagurk csápol, de mindhiába. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 30 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 106, gyógyulás: 0, összesen: -106 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
Szörnyű bűz csapja meg az orrod. Valami nagyon ocsmány dolog rothad a víz alatt - puha dologra lépsz [18. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy gorath lárva az. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gorath lárva nyakát. Kritikus ütés! (3 támadással 291 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megbököd a gorath lárva testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vasérc felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A gorath lárva nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A gorath lárva összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. 2 268 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy bérgyilkos lakik itt. Fegyvere egy bronzpenge. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja a bérgyilkos jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a bérgyilkos testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a bérgyilkos jobb karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a bérgyilkos nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a bérgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
[50 pontot használtál fel, van még 264.]

lm 35 36 31 mozogsz 35 36 31
Ahogy haladsz, gusztustalanul hömpölyög a szenny a lábad alatt. [16. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. [13. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gorath lárva van előtted! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gorath lárva testét. (3 támadással 244 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a gorath lárva testét. Kritikus ütés! (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A gorath lárva csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vaskulcs felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A gorath lárva nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A gorath lárva most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 2 268 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}


Egy zsákutcába érkeztél [36. PONT.]
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[60 pontot használtál fel, van még 204.]

lm 39 39 1 mozogsz 39 39 1
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.]
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
Elhagyod a csatornarendszert.
[30 pontot használtál fel, van még 174.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[187,107] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy őrült varázsló lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. 34 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló bal lábát. (2 támadással 184 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 8 madártoll és 2 sáfránypor. 2 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

Felfedeztél egy templomot. Fairlight hívei emelték. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Van itt egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.).

(Továbbmész...) [188,107] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló jobb lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 190 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mocsári penke és 2 sáfránypor. 2 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Invázióügyi Minisztérium (689. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 164.]

be 689 bemész a 689. épületbe
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. Te már csak odaveted neki: - A küldetés ügyében jöttem! -, mire némi rosszallás közepette ugyan, de utat enged neked. Az írnok megint hatalmas irathalom közepén fogad téged.
Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Sajnálom, hogy kudarcot vallottam. - mondod. - Haladékot szeretnék kérni, ígérem, teljesítem a küldetést! - az írnok egy darabig a fejét csóválja, de aztán biccent. Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 159.]

id 779 100 idomítod a 779. szörnyet 100 pontért
Elkezdődnek a leckék a roguena számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Ezentúl az ásás csak 5 TVP-be kerül, mivel a szörny segít ásni. 205 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [100 pontot használtál fel, van még 59.]

tpf 50 TVP elővétele: 50 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 64.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 59.]

* 2. BP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Játszani kezdesz a dudán. A dallam, amelyet előadsz, saját szerzemény: eredetiségét annak köszönheti, hogy szerelemről és harcról szól a hozzá tartozó dal. Az előadás végeztével döbbent csend fogad: a legtöbb ember szemében könny csillog. A muzsikád a lelkük mélyéig meghatotta őket. Lassan eléd járulnak, és mindenki a pénzesbukszájának teljes tartalmát a kalapodba üríti (+102 arany). Egy jómódú nemes nem aranyat hoz, hanem valamilyen tárgyat rak eléd. Közelebbről látod, hogy egy arany karperec. [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+2 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 29.]

* 3. BP: vv 128 0 0 elmormolod a 128. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 15 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

* 4. BP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
5 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

* 5. BP: gy 30 0 0 gyógyítás 29 pontért
A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+2 életerő.) [29 pontot használtál fel, van még 0.]

* 6. BP: kf 1158 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Meghűl az ereidben a vér: egy adószedő! Mosolyogva közli, hogy jelenleg 12 arannyal tartozol a kincstárnak. Mi a fenét lehet ilyenkor csinálni? Kényszeredetten előveszel 12 aranyat, és lepengeted. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be az ezoterikus mardel. Egy kaját töm magába a roguena. 2 kaját bezabál a pikkelyes ptog. Egy kaját töm magába a gyilkos szilmill. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 537 pontot. A következő körben tehát 537 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Shenqui, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah áldozópapja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 396. fordulód.

Erő: 57 (84) Szint: 34 Merészség: 8/7 Magasság: 149 cm
IQ: 43 (54) Támadás: 75 (78) Agresszió: 6 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 43 (57) Védekezés: 101 (107) Menekülés: 30 % Életkor: 35/286 év
Egészség: 42 (58) Életpont: 803/803 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 1
Szerencse: 44 (74) Varázspont: 1269/2 Pénz: 4185 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 49/39 Pszi pont: 209/5 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 26
Eddig összesen 3537 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 39 084 TP-t kaptál. Jelenleg 5 456 686 TP-d van. A következő szinthez még 43 314 TP szükséges. Trófeáid: leviathán lárva, csupaszbőrű maclogh, harcos hárpia. A 339. fordulódban 199 arany került a bankszámládra. 270 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/73 ökölvívás: 39/38 (+3%) szúrófegyverek: 28/57 (+4%)
vágófegyverek: 3/73 ütőfegyverek: 5/71 lőfegyverek: 19/98 (+9%)
dobófegyverek: 30/64 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (250%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -25.); hófehér dobónyíl (#1922) (26 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
188,107 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 211,100
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 224
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 63, 93, 91

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 937 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 60/40 2. nyomkövetés: 53/56 (+24%) 3. lopás: 2/42
4. mászás: 18/82 5. csapdakészítés: 35/61 (+7%) 6. csapdaészlelés: 15/84
7. gyógyítás: 62/52 (+17%) 8. titkosírás: 13/96 9. felderítés: 25/86 (+12%)
10. szörnyidomítás: 21/44 (+125%) 11. teológia: 57/26 (+5%) 12. taumaturgia: 59/46 (+7%)
13. szerencsejáték: 7/94 14. versengés: 17/66 15. harcművészetek: 43/28
16. zene: 180/8 (+70%) 17. szörnyismeret: 38/12 18. pszi: *20/100
19. zárnyitás: 3/97 20. vadászat: 36/38 (+37%) 21. bányászat: 31/89 (+4%)
22. testépítés: 61/73 23. úszás: 11/89

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (életszívás III (#128))
gyógyítasz 75% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 25 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), nagy vaskulcsot (#186) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 10 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 40 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), lótuszfőzetet (#448) (max. 3 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), raaba-főzetet (#937) (max. 3 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
úszol max. Feltételes úszás max. 150 TVP-ért.
vásárolsz pirkitet (#153) (max. 40 darabot ), varányszemet (#30) (max. 50 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Camel a Calandor (#3025), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
infralátás (#171, 8 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)
harci induló (#443) tűzmágia (#157) szürkeáll. aktiv (#71) Symulf rúnája (#182)
mentális pajzs (#72) túlvilág lehelete (#177) csupasz izom (#28) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 11, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97), savhurrikán (#107)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108), fehér glóbusz (#47)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> nők (#999) varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +50 kg teher) státusz: OK
gyilkos szilmill (#7456) (+2 sebzés közelharcban) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb!
3.) Szívd el más kalandozók életenergiáit! Gyógyulj egy pszi-regenerációval 50 ÉP-t! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): 79. labirintus (211,99). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
33, 34, 35, 36, 60, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 81, 91, 93, 99.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16, 18, 26, 43, 44, 47, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 175, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20125.
A morf invázióban megölt morfok száma: 286, az összesen kapott pontszám: 29455.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 69 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 154 TU szükséges.)
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 263.06 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 230 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 1 fáklya (#36) 3 isteni könnycsepp (#260)
1 kaktuszbogyó (#429) 5 királygyík bőr (#44) 43 mákrózsa virág (#56)
1 quwarg tojás (#360) 1 vas dobónyíl (#189) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
239 arany (#50) 16 amniosz (#203) 1 bronzpenge (#126)
2 ezüstdarab (#326) 1 fekete gyöngy (#99) 3 kaja (#2)
8 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103) 2 mocsári penke (#148)
1 rókafarok (#124) 4 sáfránypor (#211)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

185 186 187 188 189
105
106
107
108
(186,106) vegyesbolt (#617), fegyverbolt (#620), Camel a Calandor (3025. kalandozó)
(186,107) fogadó # (#623), a 99. labirintus bejárata, őrült varázsló (#255), átokosztó (#372), mutáns patkány (#373), gorath lárva (#376), élőholt hadúr (#371), Hrumagurk (#370), bérgyilkos (#375)
(187,107) őrült varázsló (#255), bank (#626), kaszinó (#640), ékszerbolt (#655), Fairlight oltár
(188,107) őrült varázsló (#255), Invázióügyi Minisztérium (#689)

Üzenet küldése a karakternek