380. forduló, 400. forduló, Bullion Gotfried összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 7. 9h:17'
EZ A 1115. JÁTÉKHETED, 395. FORDULÓD
1116. játékheted kezdete: márc. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3682
SZÁMLA : XXXX

BULLION GOTFRIED KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,30] koordinátán.
Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Zu'lit tarsolya termel 7 spirituszt. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 46 arannyal gazdagabban távoztál. Varázserőd regenerálódik. (+207 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+87 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy őrült varázsló fészket vagy búvóhelyet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 27 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy és 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.). 2 460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 27, gyógyulás: 2, összesen: -25 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 538.]

* 1. KP: vv 71 72 73 elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 536.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 534.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 534.]

* 2. KP: vps 47 0 0 VP spórolása: 47
Félreraktunk, letiltottunk neked 47 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 534.]

* 3. KP: ek 213 0 0 t. energia kisütése: 213
Rendben, dalolni fogsz a csatákban. [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 534.]

* 4. KP: vv 26 182 188 elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 188. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 532.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 530.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 528.]

* 5. KP: vv 165 178 88 elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 526.]
Szupersebesen mormolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 524.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 524.]

tv 98 193 134 támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot a 193. varázslatot a 134. varázslatot
98. varázslat listáról törölve. 193. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: élőholt pozdorja. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

kf 639 1 kézbeveszed/felveszed a 639. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a kavadu iszákot, majd a jobb kezedbe veszed a Fókuszpengét. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

h 1755 800 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+800 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 519.]

h 473 2 használod a 473. tárgyat
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 10 évet.) Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 10 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 519.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

182 183 184
29
30
31
(183,30) szörnypiac (#647), tanácsadó bölcselő (#656), őrült varázsló (#255)

[143,61] Továbbmész a város utcáján. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Felfedeztél egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánytanyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 23 aranyat.

Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 arany pikkelyvértet 500 aranyért.
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfival. Bőre teljesen fehér! Raia misszionáriusa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy beholderfej medált, egy bozontfonatot, egy bűzölgő csizmát, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy fejvadász medált, egy hakamát, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy Lordac kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy mihlanil medált, egy mind. ametisztjét, egy nap szimbólumot, egy naso-thin medált, egy not. pusztító éremet, egy ősmágus fülbevalóját, egy párducbőr övtáskát, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy q. taposó medált, egy Rhoi sisakját, egy rizspapír-vértet, egy roxati üvegszemet, egy rubin koszorút, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy Thargodan amulettet, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy óriásmassza trófea, egy nekrobestia trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Egy szőrös azuka a hátasa. Tárgyainak egy részét egy érző szívű dromedár viszi. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Yoro Okiyi. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
13 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tőle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 509.]

ve 215 2 megveszed a 215. tárgyat 2
Vásároltál 2 praglonc hártyát. 800 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 509.]

ve 214 10 megveszed a 214. tárgyat 10
Vásároltál 10 manifeszt.nyúlványt. 200 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 509.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Aztán előveszed a 15 manifeszt.nyúlványt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +18 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve menekülés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! 2.) A Leah papjai által okozott pusztítást helyre kell állítanunk! Változtass vissza egy mezőt öntözéssel síksággá. 3.) Töröld el az élőholtakat a föld színéről: használj háromszor élőholt pozdorja varázslatot! [30 pontot használtál fel, van még 479.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Még mindig a városban vagy.
(Feltételes támadás:) Egy őrült varázsló! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. Semmi hatás! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszpengével egy irtózatos ütéssel felvágod az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal megcsapod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 madártoll és 4 pirkit. 2 460 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 25, gyógyulás: 29, összesen: +4 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Arénagödröt. Találsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 26 aranyat. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Összeakadsz Vasolvasztári Glommal. Fairlight presbitere. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: stratéga. Ruházatát egy hoarián sárkánybébi trófea, egy óriásmassza trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[11 pontot használtál fel, van még 468.]

ftv 92 704 felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 704. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 468.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy hegyi góliát.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 70 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a hegyi góliát bal lábát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegyi góliát testét. (3 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a hegyi góliát fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 14 aranyat. 2 467 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 19, gyógyulás: 58, összesen: +39 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar íjász.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 75 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (143,61)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 789 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy hegyi góliát.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 65 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a hegyi góliát testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Nagy hangon énekelni kezdesz. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a hegyi góliát bal vállát. (3 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a hegyi góliát testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A hegyi góliát csapása csak a levegőt találja. Könnyedén félreszökkensz a hegyi góliát csapása elől. A hegyi góliát összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 10 aranyat. 2 467 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 0, gyógyulás: 56, összesen: +56 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy magnetikus praglonc.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a magnetikus praglonc jobb oldalát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a magnetikus praglonc nyakát. (6 támadással 426 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a magnetikus praglonc testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A magnetikus praglonc csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) (-1 TU.) Véres nyál csordul ki a magnetikus praglonc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 praglonc hártyát. 7 723 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 756, sebződés: 14, gyógyulás: 124, összesen: +110 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy ében halálhajcsár.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az ében halálhajcsár jobb lábát. (5 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az ében halálhajcsár megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 216 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 592, sebződés: 14, gyógyulás: 89, összesen: +75 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy sötét ölész. (ld. enc.) Szégyenszemre kimenekülsz az alagúton, amerre jöttél. A varkaudar közönség füttyög és szitkozódik, de nem törődsz velük. [65 pontot használtál fel, van még 403.]

m 1 3 3 mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[183,30] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csapat őrjáratozó katona. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 365 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az őrjáratozó katona jobb vállát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 43 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 354 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az őrjáratozó katona bal oldalát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Nem vagy felkészülve a 6 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 9 744 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1084, sebződés: 59, gyógyulás: 8, összesen: -51 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Sheran hívei emelték. Látsz egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 28 aranyat. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy szörnypiac (647. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (656. épület.).

(Továbbmész...) [184,31] Továbbmész a város utcáján. Látsz egy templomot. Raia hívői építették. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Találsz egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 27600 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Vlagyimir szobrát. Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 26 aranyat.
(Feltételes támadás:) Egy őrült varázsló! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló jobb lábát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével végigmetszed az őrült varázsló testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal megcsapod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy fokhagyma. 2 460 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 2, gyógyulás: 30, összesen: +28 ÉP}

Van itt egy királyi palota (650. épület.). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [185,32] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy részeg kalandozó. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó bal oldalát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 gyöngymangó és egy arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 665 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A cirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen 27 mérföldre nyugatra, 21 mérföldre délre. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 25 aranyat. Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Van itt egy jósda (644. épület.) és egy Invázióügyi Minisztérium (687. épület.). [33 pontot használtál fel, van még 370.]

be 687 bemész a 687. épületbe
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. Te már csak odaveted neki: - A küldetés ügyében jöttem! -, mire némi rosszallás közepette ugyan, de utat enged neked. Az írnok megint hatalmas irathalom közepén fogad téged.
Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - Sikerrel jártam! - mondod büszkén. [4 640 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 500 arany.] Átadod neki a beszerzett komponenseket, mire sokkal tiszteletteljesebben néz rád.
- Már csak ez hiányzott hozzá, hogy megkezdjük a varázslatot! - csenget, és azonnal egy mágustanonc siet be az egyik ajtón. Odaadja neki az erszényt, és neked a fiókjából átad egy másikat.
- Most, hogy bebizonyosodott, méltó vagy a bizalmunkra, lenne egy újabb küldetésünk a számodra. Mostanában nagyon sok panasz érkezik a lakosságtól, hogy a csatornarendszerből szokatlanul nagy és erős patkányok merészkedtek elő. Ennek a jelenségnek a kezdete egy időre tehető a térkapuk megnyitásával, tehát a mi hatáskörünk utánajárni, mi is folyik a csatornarendszerben valójában. Kutasd fel a csatornarendszert, és hozz minél több információt róla. Itt a csatornák térképe segítségül (figyelem, a harcok ezekben a labirintusokban a 35-nél nagyobb fegyver szakértelmedet nem fejlesztik!)

24 25 6 20 21
39
23 5 14 15 22
26 17
27 4
29 13 16
28
32 3 12 19 18
30
33 31 7 10
34
37 9
2 11
38 35 36 1 8
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 99. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 3, délre 225 mérföldre található.

Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 365.]

m 3 5 6 mozogsz délkeletre, délnyugatra, nyugatra
[186,33] Továbbra is síkságon vagy. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy Sheran oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ezoterikus mardel. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Nagy hangon énekelni kezdesz. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével egy irtózatos ütéssel felvágod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal megvágod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 10 drótszőrt. 1 579 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [185,34] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy kultúrmasztodon közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 66 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 12 kaját. 2 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 32, gyógyulás: 17, összesen: -15 ÉP}

Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy erődítmény van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [184,34] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy erődítmény van. Elteszed a látcsövet. Egy jól irányzott csapással a másvilágra (és a déli ebédlőasztalra) küldesz egy mikrostruccot. (+3 kaja.) [33 pontot használtál fel, van még 332.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[183,34] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Fehér mandula illatát hozza a szél.

Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy erődítményt. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy épület van. Elrakod a távcsövet. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [182,34] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 38 tüskét.

(Továbbmész...) [181,33] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Elena lábát masszírozza. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. [71 pontot használtál fel, van még 261.]

tim 75 titkosírás megfejtése 75 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Sötét erők, Hatalom! Ezt nem engedhetjük! Remélem szembeszálltok azzal,
Aki elpusztította a természetet, és Nekem fogtok segíteni.
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a massza jobb hátsó lábát. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal megvágod a massza fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A massza sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A massza mancsával oldalba lök. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A massza néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a massza öklelő szarvai elől. Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 acélpengőkét. 3 316 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 10, gyógyulás: 32, összesen: +22 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Egy csodálatos moa üveggömb! Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [75 pontot használtál fel, van még 186.]

v 21 15 elmormolod a 21. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 15 kaja. [-45 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 181.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

ff 367 felt. fegyverváltás: 367
Felt. fegyverváltás: << Trákin csákánya. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

ffk 400 felt.fv.kozkázata: 400
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 400 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

* 1. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 179.]

* 2. BP: vpf 47 0 0 VP elővétele: 47
Felszabadítottunk neked 47 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

* 3. BP: vv 62 83 88 elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 179.]
Beizzik a turbómágia. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 178.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 178.]

* 4. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 882 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 176.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 27, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. 4 kaját nyel le a mutáns pók. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. 3 kaját habzsol be az ezoterikus mardel. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 176 pontod maradt, ebből a következő körre 176 pontot vihetsz át. Kapsz még 536 pontot. A következő körben tehát 712 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MENEKÜLÉS (212. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
A menekülés egy igencsak speciális védekező varázslat: ha ezt elmondod, mindenképpen elmenekülsz a harcból a varázslat kör után, akkor is, ha életerőd nem zuhant a menekülés% alá! Mire is jó ez? Nos, erős ellenfelekre, akik közelharcban győzedelmeskednének fölötted, viszont a varázslatkörben a küzdelem kiegyensúlyozott, vagy esetleg a te javadra billen! Gondolj csak bele, a menekülés mellé beállítasz támadó varázslatnak mágiatörést, gyóntatást, agyroppantást, instabil szingularitást, és még ki tudja hány érdekes lehetőség van... A menekülés 12 varázspontba kerül, anyagi komponense öt korty víz. A menekülést nem alkalmazod szörnyekkel szemben.

SÖTÉT ÖLÉSZ (314. SZÖRNY)
Ez a kb. 3 méter magas, elmosódott alakú lény maga a megelevenedett borzalom. Létezésének - ha ezt egyáltalán annak lehet nevezni - egyetlen értelme a pusztítás és megsemmisítés. A Thargodanoktól eltérően azonban nemcsak a halandó, földi lények elpusztításában, hanem minden elképzelhető létezés, entitás megsemmisítésében élen jár. Még a Thargodanok is messze elkerülik, hiszen az alacsonyabb rangúakat pillanat alatt képes miszlikbe aprítani, és még egy hercegnek is meggyűlhet vele a gondja, ha nem kap segítséget. A Sötét Ölész állítólag egy másik világ, egy, a mienkétől teljesen idegen anyagi struktúrájú és felépítésű dimenzió hírnöke. Néhány mágus szerint ez a világ a miénk megszállására és elpusztítására készül évszázadok múlva, ezért a te feladatod is, hogy ne engedd a Sötét Ölészeket visszatérni saját világukra, különösen most, amikor még csak a Sötét Földig jutottak. A Sötét Ölész különösen ellenálló a haláltámadásokkal szemben, viszont az energiatámadások hatékonyak ellene. Kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni, és halálos érintése miatt nem támadod meg, csak ha FT parancsod van rá kiadva.

KARAKTERLAP

Bullion Gotfried, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű, rövid bajszú ember férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran felszentelt papja vagy. A Kerekkorsó Rendje (#9136) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 395. fordulód.

Erő: 59 (74) Szint: 34 Merészség: 7/5 Magasság: 170 cm
IQ: 52 (54) Támadás: 56 Agresszió: 3 Testsúly: 101 kg
Ügyesség: 50 (62) Védekezés: 105 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 48 (58) Életpont: 654/980 Jellem: semleges Tul. pont: 7
Szerencse: 58 (68) Varázspont: 1239/703 Pénz: 33101 arany Kép. pont: 50
Tudatpont: 35/14 Pszi pont: 187/72 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 41
Eddig összesen 3450 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 52 572 TP-t kaptál. Jelenleg 5 214 539 TP-d van. A következő szinthez még 285 461 TP szükséges. Trófeáid: ezerszemű bestia, kisebb quwarg isten, triklem drakolder. A 362. fordulódban 12519 arany került a bankszámládra. 12769 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/4 ökölvívás: 5/24 szúrófegyverek: 23/67
vágófegyverek: 38/49 (+9%) ütőfegyverek: 24/0 lőfegyverek: 31/55 (+6%)
dobófegyverek: 25/61

Feltételes fegyverváltás: Trákin csákánya (#367) (400%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); tüske (#22) (16 -27.); bronzhegyű nyíl (#94) (28 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
181,33 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 59, 58, 65, 61, 60, 62, 63, 85, 84, 87, 89, 92

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 103 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/21 2. nyomkövetés: 89/94 (+10%) 3. lopás: 1/32
4. mászás: 18/22 5. csapdakészítés: 32/16 (+7%) 6. csapdaészlelés: 24/50
7. gyógyítás: 56/28 8. titkosírás: 13/44 (+37%) 9. felderítés: 31/53
10. szörnyidomítás: 16/93 11. teológia: 59/85 (+22%) 12. taumaturgia: 56/88 (+6%)
13. szerencsejáték: 16/41 14. versengés: 21/72 15. zene: 26/59
16. szörnyismeret: 45/15 (+37%) 17. pszi: *25/100 18. zárnyitás: 24/89
19. vadászat: 15/58 20. vitalitás: 1/55 21. bányászat: 33/65
22. úszás: 15/42 23. főzés: 11/53 (+11%) 24. dalolás: 40/94 (+13%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 83% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 7. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 12 darabot ), tüskét (#22) (max. 40 darabot )
mászol max. 105 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), acélkolosszus (#35), őrült varázsló (#255), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), óriás csontváz (#176), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), halálelementál (#279)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
ember (#1), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), adamantit gólem (#750)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) (411,10) áldomás II (#169) (480,30)
méregsemlegesítés (#14) Pörhemór köre (#205) (95,38,4) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)
tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem 2 (#188) esszenciavédelem (#165)
tárgyvédelem (#178) éber vadászkutya (#62) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
lángcsóva (#31), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
szárazság (#48) >> óriásféreg (#171) jégcsóva (#41) >> homokvarány (#16)
természet haragja (#141) >> pszi őselementál (#258) természet haragja (#141) >> férfiak (#998)
természet haragja (#141) >> varkaudar katona (#691) méregfelhő II (#193) >> ezerszemű bestia (#288)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> varkaudar che-pap (#704) életpajzs (#142) >> halálelementál (#279)
fürgülés (#92) >> ezerszemű bestia (#288) fürgülés (#92) >> élőholt ősmágus (#179)
fürgülés (#92) >> vark. kardtáncos (#693) fürgülés (#92) >> csataremák (#694)
fürgülés (#92) >> ongóliant hadúr (#178) védelem sav ellen (#36) >> ében hadúr (#294)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar vajákos (#690) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +17 lopás ellen) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!
2.) A Leah papjai által okozott pusztítást helyre kell állítanunk! Változtass vissza egy mezőt öntözéssel síksággá. (számláló: 0)
3.) Töröld el az élőholtakat a föld színéről: használj háromszor élőholt pozdorja varázslatot! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati jel (109)
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
csatadal (213)
önismeret (236)
Fortuna szentélye (311)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
562 arany (#50) 1 arany pikkelyvért (#456) 2 fiatalság itala (#473)
5 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 pszi kő (#248) 1 quwarg tojás (#360)
3 spiritusz (#170) 1 szárnyas hernyó (#69) 6 Thargodan esszencia (#328)
1 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 1 borkonyó bibe (#312) 10 drótszőr (#37)
2 fekete gyöngy (#99) 1 fokhagyma (#403) 3 gyöngymangó (#135)
16 kaja (#2) 8 madártoll (#112) 1 moa üveggömb (#383)
4 pirkit (#153) 1 praglonc hártya (#215) 9 tüske (#22)
13 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

180 181 182 183 184 185 186 187
29
30
31
32
33
34
35
(181,33) phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), massza (#217)
(182,34) Tharr oltár
(183,30) szörnypiac (#647), tanácsadó bölcselő (#656), őrült varázsló (#255), őrjáratozó katona (#274), Sheran oltár, nekrofun (#173)
(183,34) szopógödör (#177), Chara-din monolitja (#534)
(184,31) királyi palota (#650), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), őrült varázsló (#255)
(184,34) szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534)
(185,32) részeg kalandozók (#187), jósda (#644), Invázióügyi Minisztérium (#687)
(185,34) kultúrmasztodon (#227), 23. jellempróba
(186,33) 23. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), ezoterikus mardelek (#184)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Gergely, gratulálunk névnapod alkalmából. Reméljük, még sokáig együtt fogunk játszani. <<Az operátorok és a játékvezető>>

Üzenet küldése a karakternek