394. forduló, 396. forduló, Shenqui összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jan. 22. 19h:48'
EZ A 1135. JÁTÉKHETED, 395. FORDULÓD
1136. játékheted kezdete: jan. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
SZL E-mail!
KALANDOZÓ: #1276

SHENQUI KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,107] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 23. pontnál.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+8 tvp ). Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Épp a tábort kezded bontani, amikor egyszercsak nagy füstfelhő jelenik meg. Amint a füst oszlani kezd, egy négy méter magas alak bontakozik ki előtted. Rossz előérzeted van... A füst teljesen eloszlik. Egy hatalmas, fémtestű behemót bontakozik ki előtted. Egy acélkolosszus! (ld. enc.)
- Az adósságért jöttem - recsegi színtelen hangon.
- Valakivel össze teccik keverni! - sipítod vékony hangon. A lény nem szól semmit, csak megragad két lábadnál fogva, és rázni kezd. Amikor az Összes tárgyad előpotyogott, elégedetten felnyalábolja őket, téged a földre hajít, és a következő pillanatban köddé válik. Sírni volna kedved - minden tárgyat, amit eddig összegyűjtöttél! Evvel az erővel akár meg is halhattál volna... Szerencsére azonban felébredsz, és rájössz, hogy mindez álom volt. Az álom gyorsan szertefoszlik, így nem kapod meg az acélkolosszus leírását sem. Az aranytermő erszény 81 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőszemet. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 16 arannyal gazdagabban távoztál. Varázserőd regenerálódik. (+113 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+74 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A plusz TU-kat 30 TVP-re váltod. 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: kf 453 0 0 kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 583.]

* 2. KP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+41 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 553.]

* 3. KP: vv 224 24 26 elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 553.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 551.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 549.]

* 4. KP: vv 12 443 157 elmormolod a 12. varázslatot a 443. varázslatot a 157. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 547.]
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+17 támadás). [-50 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 545.]
Fürgén varázsolsz! [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 543.]

* 5. KP: vv 71 182 72 elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 72. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 541.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 539.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 537.]

* 6. KP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] Öregedtél 2 évet. [20 pontot használtál fel, van még 517.]

* 7. KP: ef 7 515 0 energia fejlesztése 7
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 468.]

* 8. KP: vv 177 28 69 elmormolod a 177. varázslatot a 28. varázslatot a 69. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 466.]
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 466.]
Beizzik a turbómágia. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 464.]

* 9. KP: e 30 0 0 élelemszerzés 30 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 464.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +80 max. életerő, +80 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 459.]

v 453 126 2 elmormolod a 453. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 459.]

flh 26 1922 felt. lőfegyver haszn. 26 az 1922. tárggyal
Ok, FLH 26 1922 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 459.]

lm 20 21 22 mozogsz 20 21 22
Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.]
A főcsatorna itt elágazik [6. PONT.]
Itt friss vér keveredik a szennyvízzel! [20. PONT.] Hirtelen egy átokosztót veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 27 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokosztó jobb vállát. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az átokosztó testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod az átokosztó testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Az átokosztó sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Mielőtt észbe kapnál, az átokosztó megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 50 életpontot vesztettél. Az átokosztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2 015 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 71, gyógyulás: 5, összesen: -66 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy mutáns patkány van előtted! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 26 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutáns patkány jobb első lábát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel kegyetlenül megütöd a mutáns patkány testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod a mutáns patkány fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A mutáns patkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mutáns patkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mutáns patkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}

Hamarosan egy mutáns patkányt pillantasz meg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 31 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutáns patkány jobb hátsó lábát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mutáns patkány fejét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a mutáns patkány testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A mutáns patkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mutáns patkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a mutáns patkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Egy rég nem használt csatornabeömlőhöz érkeztél. Egy városi őr megsárgult csontváza hever itt [21. PONT.] Hirtelen egy Hrumagurkot veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 28 életpontot sebeztél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 34 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Hrumagurk amorf testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A lény egy savdárdát dob rád. Eltalált téged. (20 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Hrumagurk testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a Hrumagurk testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A Hrumagurk csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 50 életpontot vesztettél. A Hrumagurk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Hrumagurk van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 30 életpontot sebeztél. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 35 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Hrumagurk amorf testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A lény egy savdárdát dob rád. Jól célzott! (30 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a Hrumagurk testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a Hrumagurk testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A Hrumagurk csápol, de mindhiába. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 29 életpontot vesztettél. A Hrumagurk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
A gusztustalan nyálkában egy csata nyomaira bukkansz - széttépett testek és törött fegyverek [22. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy bérgyilkos az. Fegyvere egy bronzpenge. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 25 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja a bérgyilkos bal karját. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a bérgyilkos jobb lábát. (1 támadással 115 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a bérgyilkos bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a bérgyilkos minden csapását hárítanod. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 22, gyógyulás: 4, összesen: -18 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét. Hamarosan egy bérgyilkost pillantasz meg. Fegyvere egy bronzpenge. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod a bérgyilkos bal karját. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a bérgyilkos testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a bérgyilkos jobb vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A bérgyilkos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
[55 pontot használtál fel, van még 404.]

lm 1 mozogsz 1
A főcsatorna itt elágazik [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
Elhagyod a csatornarendszert. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
[55 pontot használtál fel, van még 349.]

m 8 mozogsz északra
[186,106] Továbbmész a város utcáján. (Feltételes vásárlás:) 50 db varányszem 100 aranyért;
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Hirtelen a titokzatos szellemkastély bukkan fel előtted. Lenyűgöz nagysága, valamint ködbe vesző gigantikus mérete. A bejárat előtt egy kísértet áll, unott arca semmilyen érzelmet nem tükröz. Amikor közelebb lépsz, félreáll, hogy beengedjen a rémségek birodalmába. Belépsz. Egy furcsa, kísértetiesen sötét folyosón találod magad. Lassú léptekkel haladsz előre. Talpad alól fényes szemű kis állatok neszét hallod.
- Jaj - kiáltasz fel, amikor az első belemar a bokádba. - Mindenáron át kell jutnom - mondogatod magadban. Akrobatikus mozdulatokkal próbálsz egyszerre előrehaladni és minél több átok szörnyeteget eltaposni. Egy idő után arra eszmélsz, hogy újra egyedül vagy a folyosón, az undormány lények eltűntek. Fellélegezni sincs időd, idegölő, agyat repesztő sikoltás hallatszik. A falak visszaverik a hangot, a visszhang elviselhetetlenné erősíti a hatást. (100 életpontot vesztettél.) Kis idő múlva a folyosó egy terembe torkollik, csak hogy utána a helyiség túlsó oldalán folytatódhasson. Középütt egy őrködő alak, az ősi szellem áll. Amint megpillant, feléd indul. Egy pillanat alatt inába száll bátorságod, és szégyenkezve elfutsz a szörny elől. Kedveszegetten hagyod ott a cirkuszosokat, hogy újra belevethesd magad Ghalla "hétköznapi" életébe.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy őrült varázsló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 61 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 166 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy xirnox szív és 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. 2 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Találkozol Camel a Calandorral. Sheran felszentelt papja. Egy Batharak vállemezét, egy Blounther gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy bronz morfmedált, egy csodálatos nyakláncot, egy dal.kristálykesztyűt, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy ezüst éjmedált, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy mind. tűzopálját, egy Natharion amulettet, egy obszidián karkötőt, egy óriás fülbevalót, egy rubin koszorút, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy saválló fülbevalót, egy tünde tegezt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy kreiton jótündér trófea és egy quwarg széltáncos trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorgölő pengét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű a hitvány!
Nem látszik valami barátságosnak. Odébbállsz.
Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 333.]

a 203 3025 30 átadod a 203. tárgyat a 3025. kalandozónak (30 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 30 amnioszt Camel a Calandor részére. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

m 1 8 7 mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra
[187,105] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy őrült varázsló lehet. Itt csata lesz.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 80 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 77 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló bal oldalát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod az őrült varázsló hosszú szakállát. Kritikus ütés! (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 madártoll és 7 spiritusz. 2 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 157, gyógyulás: 0, összesen: -157 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+86 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+91 életerő.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 14 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy olimpiai aréna (635. épület.).

(Továbbmész...) [187,104] Továbbmész a város utcáján. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Leah hívei emelték. Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csapat őrjáratozó katona. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hófehér dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hófehér dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrjáratozó katona jobb karját. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrjáratozó katona fejét. (6 támadással 507 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal többször eltalálod az őrjáratozó katona jobb lábát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a 8 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (8 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. A 8 őrjáratozó katona most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hófehér dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 8 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1049, sebződés: 67, gyógyulás: 8, összesen: -59 ÉP}

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.)
Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, szürkeszemű árnymanó férfival. A bőre kreolszínű. Éppen furcsa ritmust ver a molitár dobján, miközben félig szavalva énekel. Leah püspöke. Egy álcaruhát, egy bűzölgő csizmát, egy drag'kór fülkarikát, egy ében talizmánt, egy Élet gyűrűjét, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy kiképzői érdemérmet, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy mihlanil medált, egy mordaith karkötőt, egy nekromanta övcsatot, egy óriás fülbevalót, egy ősi kígyóbőr övet, egy quwarg nyakpántot, egy rémbőr kesztyűt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy troglodita gyűrűt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy gonyolék trófea, egy sünmedve trófea és egy rambó bogár trófea színesíti. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tisztán érzed auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve El-Fantastico. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Előveszed a hangszeredet, és csatlakozol a dalához. Meglepve pillant fel, majd gyorsabb, bonyolultabb ritmusra vált. Te igyekszel követni őt a zenében, de ő egyre gyorsul, egyre jobban cifrázza. A végén már képtelen vagy tartani vele a lépst. (+4% zeneszakértelem) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[212,99] Kisebb hegyek emelkednek itt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy orbitális mackósajt közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt fejét. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 277 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megérinted az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 56 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 68, gyógyulás: 3, összesen: -65 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
[106 pontot használtál fel, van még 227.]

im 0 2 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 197.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 167.]

m 5 5 3 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre
[211,100] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ongóliant közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 187 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (21 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 268 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal kicsit megsebzed az ongóliant bal oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 35 életpontot sebeztél. Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 arany, egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 673, sebződés: 51, gyógyulás: 5, összesen: -46 ÉP}

Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [210,101] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: roguena szagot érzel! Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Teljes a siker - a roguena belepottyant a gödörbe. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Lehet, hogy megfelelő idomítással komoly ásási segédlet válna ebből a lényből! Ideje menni! [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Hideg szél borzolja a hátadat. Micsoda csata lehetett itt valaha! Több ezres seregek csaphattak össze, sejted a csatamező kiterjedéséből. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy óriás csontváz támad rád.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel kegyetlenül megütöd az óriás csontváz testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. 895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod az exkavációt. A fenébe, még mindig nem találtál semmit! Tovább, tovább. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy óriás csontváz támad rád.

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 68 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás csontváz testét. Kritikus ütés! (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. 895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy élőholt mágus készül a lemészárlásodra.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus jobb karját. (2 támadással 166 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rákpajzs [rákpajzs ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 bumeráng [bumeráng ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy sallank nyíl [sallank nyíl ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy ősi csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [211,102] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [78 pontot használtál fel, van még 89.]

be 99 bemész a 99. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

lm 9 14 15 mozogsz 9 14 15
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

lm 17 19 18 mozogsz 17 19 18
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

lm 35 36 31 mozogsz 35 36 31
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

lm 39 39 1 mozogsz 39 39 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[212,102] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősi csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [213,102] Kisebb hegyek emelkednek itt. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött. [16 pontot használtál fel, van még 73.]

be 689 bemész a 689. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 68.]

* 2. BP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+41 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 38.]

* 3. BP: vv 128 0 0 elmormolod a 128. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 36.]

* 4. BP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
4 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

* 5. BP: gy 30 0 0 gyógyítás 30 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

* 6. BP: kf 1158 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 36.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-80 max. életerő). Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a roguena. 2 kaját töm magába a pikkelyes ptog. Egy kaját nyel le a gyilkos szilmill. 2 kaját bezabál az ezoterikus mardel. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (+1 szerencse.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 36 pontod maradt, ebből a következő körre 36 pontot vihetsz át. Kapsz még 536 pontot. A következő körben tehát 572 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Shenqui, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah áldozópapja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 395. fordulód.

Erő: 57 (76) Szint: 34 Merészség: 8/7 Magasság: 149 cm
IQ: 43 (54) Támadás: 75 (78) Agresszió: 6 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 43 (57) Védekezés: 101 (107) Menekülés: 30 % Életkor: 35/284 év
Egészség: 42 (58) Életpont: 803/804 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 44 (74) Varázspont: 1269/28 Pénz: 3946 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 49/40 Pszi pont: 209/4 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 24
Eddig összesen 3522 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 37 181 TP-t kaptál. Jelenleg 5 417 602 TP-d van. A következő szinthez még 82 398 TP szükséges. Trófeáid: leviathán lárva, csupaszbőrű maclogh, harcos hárpia. A 339. fordulódban 199 arany került a bankszámládra. 270 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/73 ökölvívás: 39/35 szúrófegyverek: 28/53
vágófegyverek: 3/73 ütőfegyverek: 5/71 lőfegyverek: 19/89 (+6%)
dobófegyverek: 30/60 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (250%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -25.); hófehér dobónyíl (#1922) (26 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
213,102 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 224
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 63, 93, 91

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 937 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 60/40 2. nyomkövetés: 53/32 (+10%) 3. lopás: 2/42
4. mászás: 18/82 5. csapdakészítés: 35/54 (+24%) 6. csapdaészlelés: 15/84
7. gyógyítás: 62/35 (+50%) 8. titkosírás: 13/96 9. felderítés: 25/74 (+2%)
10. szörnyidomítás: 20/19 11. teológia: 57/21 (+7%) 12. taumaturgia: 59/39 (+9%)
13. szerencsejáték: 7/94 14. versengés: 17/66 (+9%) 15. harcművészetek: 43/28
16. zene: 179/38 (+75%) 17. szörnyismeret: 38/12 18. pszi: *20/100
19. zárnyitás: 3/97 20. vadászat: 36/1 21. bányászat: 31/85 (+8%)
22. testépítés: 61/73 23. úszás: 11/89

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (életszívás III (#128))
gyógyítasz 75% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 25 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), nagy vaskulcsot (#186) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 10 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 40 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), lótuszfőzetet (#448) (max. 3 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), raaba-főzetet (#937) (max. 3 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
úszol max. Feltételes úszás max. 150 TVP-ért.
vásárolsz pirkitet (#153) (max. 40 darabot ), varányszemet (#30) (max. 50 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Camel a Calandor (#3025), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
infralátás (#171, 8 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)
harci induló (#443) tűzmágia (#157) szürkeáll. aktiv (#71) Symulf rúnája (#182)
mentális pajzs (#72) túlvilág lehelete (#177) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 11, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97), savhurrikán (#107)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108), fehér glóbusz (#47)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> nők (#999) varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: éhes
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +50 kg teher) státusz: OK
gyilkos szilmill (#7456) (+2 sebzés közelharcban) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK
roguena (#779) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb!
3.) Szívd el más kalandozók életenergiáit! Gyógyulj egy pszi-regenerációval 50 ÉP-t! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): 79. labirintus (211,99). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
33, 34, 35, 36, 60, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 81, 91, 93, 99.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16, 18, 26, 43, 44, 47, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 175, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20125.
A morf invázióban megölt morfok száma: 286, az összesen kapott pontszám: 29455.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 76 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 229 TU szükséges.)
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 271.45 kg Megterheltség: 107%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 230 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 30 amniosz (#203) 1 csillezsályalevél (#1253)
14 kaja (#2) 1 kaktuszbogyó (#429) 1 kaktusztüske (#114)
1 quwarg tojás (#360)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
134 arany (#50) 2 bronzpenge (#126) 19 isteni könnycsepp (#260)
1 kőszem (#304) 8 madártoll (#112) 2 óndarab (#85)
7 spiritusz (#170) 50 varányszem (#30) 17 víz (#27)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

209 210 211 212 213 214
98
99
100
101
102
103
(210,101) roguena (#779), óriás csontváz (#176), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), Leah oltár
(211,100) ongóliant (#159), 21. jellempróba, Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(211,102) 21. jellempróba
(212,99) Leah oltár, érclelőhely, orbitális mackósajt (#229)
(212,102) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 40. jellempróba
(213,102) érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek