390. forduló, 392. forduló, Zark Bonfire összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 10. 12h:08'
EZ A 569. JÁTÉKHETED, 391. FORDULÓD
570. játékheted kezdete: máj. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1086
SZÁMLA : XXXX

ZARK BONFIRE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,98] koordinátán.
Találkozol egy különös kinézetű férfival. Egy szintszívó trófeát visel. Mikor melléd lép, furcsa borzongás fut végig rajtad, s ő a füledbe suttogja: "Emlékszel rám? Már találkoztunk egyszer... de azóta sokminden változott." Azzal megérint csontos kezével, mire földöntúli, hideg borzongás fut végig rajtad. Te ijedtedben fegyveredhez kapsz, ő viszont csak felkacag. Iszonyodva látod, hogy ahol megérintett, bőröd elszürkül, megráncosodik, míg ő lassan megtelik élettel! Mikor menekülni próbálsz, újra lesújt, és most már érzed, ahogy életenergiáid átvándorolnak az ő testébe. "Csak nem hitted el a meséket, hogy bárki is immúnis lehet a szintszívásra?" kérdi kéjes sikollyal, miközben elhagy az utolsó lehelet. A levegőt kapkodva ébredsz álmodból.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 66 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+18 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+141 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+89 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ezoterikus mardel nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 724.]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
277 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 724.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 722.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 720.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 720.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 715.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 715.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 712.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[72,59] Épületek tűnnek fel. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.) és egy bank (697. épület.). Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 702.]

ve 102 50 megveszed a 102. tárgyat 50
Vásároltál 50 vízionár szemet. 200 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 702.]

ve 657 50 megveszed a 657. tárgyat 50
Mindössze 9 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 9 aurach fogat. 9 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 702.]

ve 113 50 megveszed a 113. tárgyat 50
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 702.]

kb 713 1 kiveszel a bankból a 713. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 berzerker tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 702.]

bb 1113 85 811 beraksz a bankba az 1113. tárgyat (85 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 varkaudar csontot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 3 gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 702.]

pki 300 kiveszel a bankból 300 aranyat
Kiveszel a bankból 300 aranyat. A számládon van még 3119 arany. [0 pontot használtál fel, van még 702.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,60] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kastélyt. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 8650 TVP épült bele.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
[8 pontot használtál fel, van még 694.]

fa 713 1131 1 feladod a 713. tárgyat az 1131. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Blanga Dor Blazeer részére szánod. Átadsz 1 berzerker tüskét. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 691.]

fa 712 1131 2 feladod a 712. tárgyat az 1131. kalandozónak (2 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Blanga Dor Blazeer részére szánod. Átadsz 2 etra hályogot. Ennek elküldése 26 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 688.]

m 3 4 5 mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[107,98] Továbbra is síkságon vagy. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Apa Tifusz orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Észreveszel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a varkaudar testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) {KCC:} Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mutáns csont és 2 tolmokov-koktél [tolmokov-koktél ládikóba-> (97,107)-> 16 arany, -2 ÉP]. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. {KCC:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg jobb oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel megdöföd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a varkaudar bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar behemót jön feléd.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a varkaudar behemót fejét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a varkaudar behemót jobb lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 10, gyógyulás: 7, összesen: -3 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Sok rozsdás és használhatatlan vacakot eldobsz, miközben kiszűröd az értékesebbeket. Nézzük, melyek az utóbbiak: A következő kincseket találtad: egy smaragd védőgyűrű, egy pszi kő, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (96,108)-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (96,108)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy varkaudar pálinka. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
Találsz egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vadász varkaudar. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar bal lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. {KCC:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a vadász varkaudar bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összeakadsz Liallannal. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy árnyszőttest, egy bíbor erőövet, egy gyöngysort, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rejtőköpenyt, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar behemót trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy szutykos remák trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [107,99] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy kőkorszaki szaki!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kőkorszaki szaki bal oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki jobb karját. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a kőkorszaki szaki bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a kőkorszaki szaki száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy sötét gnóm!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a sötét gnóm fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a sötét gnóm testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a sötét gnóm testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 aranyláncot. [aranylánc ládikóba-> (96,108)-> 20 arany, -2 ÉP] Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő khór darázs nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a khór darázs jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a khór darázs csíkos potrohát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel meghorzsolod a khór darázs testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A khór darázs melléd csap a farkával! A khór darázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összefutsz egy szőke, tüsi hajú, zöld szemű troll férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. A bőre kreolszínű. Elenios tanítványa. Egy aranygyűrűt, egy bíbor erőövet, egy kígyóbőr kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy szem szimbólumot és egy umbatari karkötőt visel. Ruházatát egy purifikátor trófea, egy arató csattanat trófea és egy erszényes elkarog trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy vidáman csipogó ezüstsólyom kíséri. Elég egy mentális pillantás aurájára: vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Nem látszik valami barátságosnak. Odébbállsz.

(Továbbmész...) [106,100] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy varkaudar behemót közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. 51 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar behemót testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {KCC:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a varkaudar behemót testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Előtted csörgedezik egy kis patak, amely keletről folyik nyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Elenios hívői építették. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [97 pontot használtál fel, van még 591.]

ba 999 998 nem támadod a nőket a férfiakat
BA 999 parancs törölve. BA 998 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 591.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[105,100] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar behemót. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) {KCC:} Vámpírtőrrel eltalálod a varkaudar behemót jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 8, gyógyulás: 4, összesen: -4 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [104,100] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Mozgást észlelsz oldalról. Egy varkaudar behemót nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar behemót testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót jobb karját. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) {KCC:} Vámpírtőrrel jól megszurkálod a varkaudar behemót testét. Kritikus ütés! (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 12, gyógyulás: 9, összesen: -3 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 575.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Kezedben a hatékony vámpírtőrt markolod, harcra készen. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy hínárevő piranha!

Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hínárevő piranha testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy pular kristály! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 555.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a megbízható vámpírtőrt markolod. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy moszatrája!

Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rontasz. {KCC:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a moszatrája testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A moszatrája farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) {KCC:} Vámpírtőrrel felnyársalod a moszatrája testét. Kritikus ütés! (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A moszatrája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 12, gyógyulás: 10, összesen: -2 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Nem volt szerencséd! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 535.]

usz 20 úszol 20 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Harcban a bevált vámpírtőrt fogod használni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy moszatrája!

Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. {KCC:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a moszatrája testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A moszatrája melléd csap a farkával! Vámpírtőrrel felnyársalod a moszatrája moszatszerű testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A moszatrája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 4, gyógyulás: 10, összesen: +6 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 515.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[103,100] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely nyugatról folyik keletre. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. {KCC:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány bal szárnyát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd az uzbány jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő khór darázs mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a khór darázs testét. Kritikus ütés! (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a khór darázs testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a khór darázs jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A khór darázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A khór darázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 darázsfarok. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,101] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy varkaudar behemót nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról sötét halál varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {KCC:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel jól megszúrod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 11, gyógyulás: 4, összesen: -7 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar jobb karját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vashegyű nyíl, egy rövid íj [rövid íj ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (97,107)-> 5 arany, -2 ÉP]. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg tollas testét. Kritikus ütés! (2 támadással 68 életpontot sebezve.) {KCC:} Vámpírtőrrel megdöföd az élőholt mirg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Már képtelenség meghátrálni! Egy élőholt mirg jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {KCC:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az élőholt mirg farkát. Kritikus ütés! (2 támadással 68 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod az élőholt mirg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy szutykos remák intéz feléd kihívást.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szutykos remák testét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a szutykos remák testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) {KCC:} Vámpírtőrrel jól megszúrod a szutykos remák fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-14 pszi pont.) (-3 TU.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Miután mindegyikben jártál, összeszámolod, mely tárgyakkal lettél gazdagabb: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mandibulakasza, egy vashegyű nyíl, egy ezüsthegyű nyíl, egy mérg. ubuk dobónyíl [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (97,107)-> 7 arany, -2 ÉP], egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (97,107)-> 24 arany, -2 ÉP], egy bakkura csizma [bakkura csizma ládikóba-> (97,107)-> 11 arany, -2 ÉP], egy rövid íj [rövid íj ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy varkaudar pálinka. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat!
Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Látsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol Genestealer letáborozott. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Közel lopódzol a másik motyójához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. Vagy Te voltál ügyetlen, vagy a másik túl éber - a lényeg az, hogy lebuktál! Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének.

(Továbbmész...) [101,102] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy piromenyét. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a piromenyét jobb oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 78 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Felfedeztél egy királyi őrsáncot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Utad során felfedezel egy elpusztított szent tölgyfát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed azt a helyet, ahol a nő tábort vert. Kivárod az alkalmas pillanatot. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A nyomorult figura csapdával védte magát! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. A motyóra fantom kakukkmadár vigyáz. Vagy Te voltál ügyetlen, vagy a másik túl éber - a lényeg az, hogy lebuktál! Lélekszakadva futsz kudarcod színhelyéről.
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod Daerk Faer táborhelyét. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Felordítasz, mert nem vetted észre, és belemásztál. Vesztettél 4 életpontot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének.
Összeakadsz Nirrtivel. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy varkaudar bajnok trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Kyra Morrysterrel. Elenios hittérítője. Egy császári kesztyűt, egy gromak páncélt, egy örökkéval.gyémántját, egy ritualista amulettet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy zafír erőövet és egy zafír medalliont visel. Ruházatát egy ragyás burástya trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy pattanóböde trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy Főnix. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tűzfőnix. Érzékeled auráját: vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig. Továbbmész.
[84 pontot használtál fel, van még 431.]

m 6 mozogsz nyugatra
[100,102] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Jo-Lee a Mágus egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy megsebesített ongóliant nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Tüzet köpsz. 18 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az ongóliant bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. {KCC:} Mandibulakaszával néhányszor megcsapod az ongóliant testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel néhányszor megkarcolod az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (97,107)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (96,108)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (96,108)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 78, gyógyulás: 7, összesen: -71 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+177 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Körbevizsgálódsz. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
[44 pontot használtál fel, van még 387.]

szk 184 156 253 keresed a 184. szörnyet a 156. szörnyet a 253. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ezoterikus mardelt. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 384.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 344.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 304.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 264.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 224.]

tf 4 24 fejleszted a 4. tulajdonságodat 24 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 233 TVP-t kell elköltened.] [24 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 9, 5.
Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 532 pontot. A következő körben tehát 732 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Zark Bonfire, egy fekete hajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah nagyhatalmú főpapja vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 391. fordulód.

Erő: 39 (44) Szint: 28 Merészség: 7/3 Magasság: 183 cm
IQ: 45 (49) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 45 (48) Védekezés: 44 Menekülés: 30 % Életkor: 43/43 év
Egészség: 48 (50) Életpont: 343/286 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (42) Varázspont: 791/180 Pénz: 878 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 24/10 Pszi pont: 215/243 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3839 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13018 TP-t kaptál. Jelenleg 2551009 TP-d van. A következő szinthez még 48991 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, eszkimó óriás, jégzabáló. A 391. fordulódban 3119 arany került a bankszámládra. 3119 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/76 (+18%) ökölvívás: 30/11 szúrófegyverek: 30/3 (+2%)
vágófegyverek: 23/70 (+11%) ütőfegyverek: 1/72 lőfegyverek: 27/11 (+5%)
dobófegyverek: 26/42

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%) << ököl (#28) (140%) << vámpírtőr (#364) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/8 2. nyomkövetés: 117/39 (+42%) 3. lopás: 11/79 (+9%)
4. mászás: 15/2 (+5%) 5. csapdakészítés: 22/41 (+6%) 6. csapdaészlelés: 20/4 (+13%)
7. gyógyítás: 103/2 (+27%) 8. titkosírás: 27/78 9. felderítés: 26/11 (+10%)
10. szörnyidomítás: 7/83 11. teológia: 46/96 (+22%) 12. taumaturgia: 37/68 (+6%)
13. szerencsejáték: 6/7 14. versengés: 19/92 15. harcművészetek: 28/32
16. zene: 15/2 17. szörnyismeret: 53/20 (+20%) 18. pszi: 23/35 (+1%)
19. zárnyitás: 10/22 20. vadászat: 9/85 21. bányászat: 32/30
22. úszás: 11/29 (+18%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
Éjharcosok (#9131), őrjáratozó katona (#274), 9922. szövetség (#9922), Serény Múmiák (#9103)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
halálvarázslat (#124, 50 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
sötét halál (#45)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181) sötét halál (#45) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> purifikátor (#157) nagyobb tűzlehelet (#150) >> ongóliant (#159)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Látogass meg birodalmamban!
2.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0)
3.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 11 királynő, 7 élőholt, 11 vadász, 6 nagymester, 2 rohamosztagos.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 etra hályog (#712) 3 gólem talizmán (#811)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
291 arany (#50) 9 aurach fog (#657) 1 darázsfarok (#654)
2 darázsszárny (#652) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 kőszem (#304)
6 madártoll (#112) 1 mandibulakasza (#127) 1 mutáns csont (#331)
2 pirkit (#153) 1 pszi kő (#248) 1 pular kristály (#239)
2 rájabőr (#404) 1 remák szív (#264) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
3 spiritusz (#170) 1 uzbány csőr (#169) 2 varkaudar csont (#1113)
2 varkaudar pálinka (#1137) 2 vashegyű nyíl (#176) 50 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(100,102) Raia rúnaköve, Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), 32. jellempróba, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), ongóliantok (#159)
(101,102) piromenyétek (#99), tavacska, királyi őrsánc (#1140), oltár, 42. jellempróba, szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), egy ember nő, Daerk Faer (4261. kalandozó), Nirrti (5338. kalandozó), Kyra Morryster (5839. kalandozó)
(102,101) varkaudar behemót (#189), varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), szutykos remák (#191), varkaudar falu (#1109), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Genestealer (4615. kalandozó)
(103,100) patak, Chara-din monolitja (#534), 36. jellempróba, oltár, uzbányok (#102), khór darázs (#348)
(104,100) tavacska, egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, varkaudar behemót (#189), hínárevő piranha (#194), moszatrája (#198)
(105,100) tavacska, Tharr oltár, 30. jellempróba, varkaudar behemót (#189)
(106,100) varkaudar behemót (#189), patak, 32. jellempróba, Elenios oltár
(107,98) művészi porolit (#720), Dornodon oltár, varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), varkaudar behemót (#189), varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), vadász varkaudar (#108), Liallan (4032. kalandozó)
(107,99) márványtorony (#175), 28. jellempróba, szent liget (#439), oltár, szent tölgyfa (#393), kőkorszaki szaki (#109), sötét gnóm (#132), khór darázs (#348), egy troll férfi

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.05.10 09:24 Változások a számládon! 300 zseton átutalása a(z) 1242. számlára!
2006.05.10 12:07 Változások a számládon! 300 zseton átutalása a(z) 3046. számlára!
˙

Üzenet küldése a karakternek