38. forduló, 40. forduló, Larissia En Liriel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. aug. 11. 9h:18'
EZ A 392. JÁTÉKHETED, 39. FORDULÓD
393. játékheted kezdete: aug. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5954
SZÁMLA : XXXX

LARISSIA EN LIRIEL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,-3] koordinátán.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A táborozásod alatt igen kellemes álomban volt részed. Fajtársaid egy csoportja vetődött erre, és rengeteget mulattatok. Az egész éjszaka zenével, tánccal telt el, nagyon jól érezted magad. S az a csodálatos lant, amelyet kaptál! Hiába, az istenek duplán merítettek a bőségszaruból, mikor az elfeken volt a sor. Mert a művészetekhez más szinte semmit se konyít. A buta törpék is csak a földet túrják, s nem látják a fától az erdőt. Önmagaddal eltelve ébredsz, s veszed észre a körülötted horkoló törpöket. Azt nem lehet, hogy velük mulattál tegnap, az egész csak álom lett volna? Gyorsan eloldalogsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+48 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.)

flh 9 108 felt. lőfegyver haszn. 9 a 108. tárggyal
Ok, FLH 9 108 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

v 7 46 1 elmormolod a 7. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad az alkímia varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 185.]

kf 57 kézbeveszed/felveszed az 57. tárgyat
A fejedre teszed a bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

kf 107 kézbeveszed/felveszed a 107. tárgyat
Elrakod a parittyát, majd előkészíted a rövid íjat. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+4 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss elf nyomok vezetnek délkeletre. [20 pontot használtál fel, van még 165.]

d 43 2 eldobod a 43. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 tükröt. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[45,-4] Még mindig füves síkságon vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Álljon e tábla Sheran és a Fekete Druidák tiszteletére! Jack #5191 " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Chara-din híveié. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy uzbány került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod az uzbány jobb lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal többször eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal megdöfködöd az uzbány testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [45,-5] Lakott területre érkeztél. Hatodik érzéked veszélyt jelez. A feléd közeledő Quirov mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a Quirov fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal jól megszurkálod a Quirov testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A Quirov kegyetlenül összeszurkál. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+26 életerő.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A Barátság lángja Benned ég. Tápláld tüzeét mindörökké! - Igaz Barátok " Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Semmi hatalmat senkinek! Le Boraxszal! Éljen a forradalom! - Quarg Lipót " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "

(Továbbmész...) [45,-6] Még mindig a városban vagy.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Hé, Ghalla csóró népe, Lop-Nessy Eszti a zsebesek királynője! <Szivárvány Hívei> " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Felfedeztél egy sörsátrat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Álljon itt e tábla, dicsőségemet hirdetvén az idők végezetéig! Tsochy. " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " Épületeket látsz: egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< " [66 pontot használtál fel, van még 99.]

ve 95 3 megveszed a 95. tárgyat 3
Vásároltál 3 bakkura bőrt. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

ve 14 1 megveszed a 14. tárgyat 1
Vásároltál 1 sünmedve tüskét. 2 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

ea 64 6 eladod a 64. tárgyat 6
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

ea 41 2 eladod a 41. tárgyat 2
Eladtál 2 grákóbőrt. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

ea 30 2 eladod a 30. tárgyat 2
Eladtál 2 varányszemet. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

ea 44 1 eladod a 44. tárgyat 1
Eladtál 1 királygyík bőrt. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

ea 81 1 eladod a 81. tárgyat 1
Eladtál 1 mérleget. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

f 95 kísérletezel a 95. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Telik múlik az idő... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz bakkura csizmát. (ld. enc.) 78 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 89.]

kt 96 elkészíted a 96. tárgyat
Legyártottál 1 bakkura csizmát. [36 pontot használtál fel, van még 53.]

kf 96 kézbeveszed/felveszed a 96. tárgyat
Felhúzod a bakkura csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

f 42 43 4 kísérletezel a 42. tárggyal a 43. tárggyal a 4. tárggyal
Sajnos nincs nálad távcső. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

kt 32 elkészíted a 32. tárgyat
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[46,-6] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy útonálló közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt erődítményt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fegyverbolt (546. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. "

(Továbbmész...) [47,-6] A síkság után kisebb hegyek következnek. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy legyengült alpesi tehén. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén nyakát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A Sötét Elf KT tagokat vár! Feltétel: ELF LÉGY, DE NE JÓ! Tanthalas " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy vaskohót. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 kerek követ.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [44 pontot használtál fel, van még 9.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol.
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 180 pontot. A következő körben tehát 189 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUIROV (975. ELLENFÉL)
Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedő, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az ő posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tűzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltűnhessen a keletiek szeme elől. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled.

BAKKURA CSIZMA (96. TÁRGY)
Négy bakkura bőrből kiváló csizmát készíthetsz, a lábad védelmére. A mezítláb gyaloglással szemben nyújtotta előnyeit azt hiszem, nem kell ecsetelnem, de emellett nem árt, ha tudod, hogy ez a 36 pontért elkészíthető tárgy 2-vel javítja a védettségedet is!

KARAKTERLAP

Larissia En Liriel, egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nő vagy. Fairlight követője vagy. Ez a 39. fordulód.

Erő: 15 Szint: 9 Merészség: 7/7 Magasság: 140 cm
IQ: 18 Támadás: 9 Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 13 Menekülés: 30 % Életkor: 168/168 év
Egészség: 12 Életpont: 125/36 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 29/6 Pénz: 85 arany Kép. pont: 7
Eddig összesen 133 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 167 TP-t kaptál. Jelenleg 7818 TP-d van. A következő szinthez még 4182 TP szükséges. Trófeáid: alpesi tehén, yeti poronty, útonálló.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 10 (+1) vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 11

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << szöges bunkó (#8) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -4.); mérgezett tüske (#23) (5 .); mérgezett tüske (#23) (6 -8.); nyílvessző (#108) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 9 3. lopás: 1
4. mászás: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 13
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 1
10. zene: 1 11. szörnyismeret: 1 12. zárnyitás: 2
13. vadászat: 9 14. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) bármit, a törpéktől (3) bármit, az elfektől (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) aranyat (#50)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
fabontó szójer (#71)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A fő áldozat természetesen pénz: 50 aranyat kell nekem feláldoznod.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Mutass be nekem (nem kell feláldoznod) egy szeksztánst, bizonyítva, hogy elég intelligens vagy a komolyabb varázslatok elsajátítására.

Összsúly: 52.17 kg Megterheltség: 130%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 103 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bakkura bőr (#95) 2 grákóbőr (#41) 1 királygyík bőr (#44)
1 mérleg (#81) 4 nyílvessző (#108) 2 tükör (#43)
2 varányszem (#30)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 arany (#50) 1 bakkura csizma (#96) 2 kaja (#2)
20 kerek kő (#19) 1 sünmedve tüske (#14) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(45,-6) vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486)
(45,-5) Quirov (#975), Elenios rúnaköve
(45,-4) mély kút (#93), 24. jellempróba, oltár, uzbány (#102)
(46,-6) útonálló (#130), fegyverbolt (#546), erődítmény (#488)
(47,-6) alpesi tehén (#91), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), Tharr oltár, vaskohó (#155)

Üzenet küldése a karakternek