38. forduló, 40. forduló, Indalef mogof Men összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. szept. 28. 16h:02'
EZ A 53. JÁTÉKHETED, 39. FORDULÓD
54. játékheted kezdete: okt. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1510
SZÁMLA : XXXX

INDALEF MOGOF MEN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,18] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+180 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+25 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+13 pszi pont.)

kpb kezd. parancs berakása:

p 64 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 228.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 223.]
[A parancs tárolásra került.]

v 16 elmormolod a 16. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 218.]

v 27 elmormolod a 27. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a harmadik szem varázslatot! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 213.]

v 4 elmormolod a 4. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 208.]

kf 222 kézbeveszed/felveszed a 222. tárgyat
Lecsatolod a bronzpáncélt, majd magadra öltöd a láncinget. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[72,17] A terep továbbra is ritka erdő. Ez Hrók erdejének a széle. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kardfogú fülemüle. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a kardfogú fülemüle testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [72,16] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku légiós. (ld. enc.) {max. életpontja: 101-110.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 3 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós bal lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ryuku légiós bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával megdöföd a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált köpködő bruhatag trófeát, és diadalmasan beszerzel egy ryuku légiós trófeát. 971 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 188.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a 3 mérg. vas dobónyilat, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve méregsemlegesítés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Égess el egy karbin plazmát valamelyik oltáromnál. 2.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! 3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. [30 pontot használtál fel, van még 158.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a karbin plazmát, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tündérfény. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!] 2.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! 3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. [30 pontot használtál fel, van még 128.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[73,15] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy rájanyék. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rájanyék bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [74,14] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy sóhajtó dorony közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Elszántan a másikra rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [75,13] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy vadtroll. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 14 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a vadtroll bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-6 életpont)! Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. A mindenit, a kész terméket akarja kiragadni a kezedből egy hirtelen előbukkanó óriáspók. Ezt nem hagyhatod! {egyik sebzési módja: 1x 3d9+10.}

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az óriáspók testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod az óriáspók jobb oldalát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az óriáspók testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriáspók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 4 gernim balzsamot. (ld. enc.) Már azt hitted, hogy győztél, de újabb ellenfél jelenik meg. Ezúttal egy bibircsók-óriás akarja megkaparintani az éppen elkészített tárgyadat. {max. életpontja: 89-98.}

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a bibircsók-óriás bal karját. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (5 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 aranyat. 1 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 4 tintát. Siker! Elűzted a rabló szörnyeket! A tulajdonod - és az életed is - biztonságban van. Egy ideig... [40 pontot használtál fel, van még 88.]

m 1 2 7 mozogsz északkeletre, keletre, északnyugatra
[76,12] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy gyilkos sallank nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a gyilkos sallank testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ryuku kopjával teljesen átszúrod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sallank karmot. 196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [77,12] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.

Oldalt pillantva, meglátsz egy kék orchideacserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy halálhozó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat. {támadása: 29.}

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 4 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja a halálhozó bőrszárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Iszonyatos fájdalomhullám. (12 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a halálhozó bal szárnyát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a halálhozó bőrszárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 12 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 21 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Az ötpróba sátor előtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínűleg felfigyel kiemelkedő tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz. Az első feladat az erőpróba. Egy törpe után következel, aki apró termete ellenére meglepően könnyedén emeli magasba a neki jutó súlyzót. Amikor rád kerül a sor, rájössz, hogy nem is olyan egyszerű a dolog, mint kívülről látszott. A súlyzó csak nem akar mozdulni, izzadságcseppek jelennek meg homlokodon az erőlködéstől, de hiába, nem megy. 321 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [76,11] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Látsz egy oltárt. Elenios híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét. Alighogy készen vagy, egy ellenfél bukkan fel a semmiből. Nyilvánvalóan rabolni akar, de te ezt nem hagyod. Azonosítod a rablót, ez egy nukleáris cickány. {max. életpontja: 94-103.}

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a nukleáris cickány jobb oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 1 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 1 kreiton esszenciát. (ld. enc.) Ellenfeled legyőzése után még felsóhajtani sincs időd, máris megjelenik a következő, egy bibircsók-óriás. Ez is a tárgyadra pályázik!

Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (5 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a bibircsók-óriás bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 aranyat. 1 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 4 gernim balzsamot. Siker! Elűzted a rabló szörnyeket! A tulajdonod - és az életed is - biztonságban van. Egy ideig... [60 pontot használtál fel, van még 28.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Sosem eszik, mindig iszik, pedig nem alkoholista
Szárnya, lába nincs, mégis eljut a csárdába
Csak akkor iszik, ha társa van,
Pedig társa nem iszik vele, sőt fájlalja a dolgot.
[5 pontot használtál fel, van még 23.]

h 78 használod a 78. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 dözmöng szivet. Elhagyod a furcsa képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 7.]

bpb bef. parancs berakása:

h 147 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 4.]
[A parancs tárolásra került.]

f 34 kísérletezel a 34. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

f 41 kísérletezel a 41. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

h 234 20 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Borzalmasan hamis! Nem törődve a látszólagos kudarccal, tovább gyakorolsz. [4 pontot használtál fel, van még 0.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt az auralátás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 180 pontot. A következő körben tehát 180 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

MÉREGSEMLEGESÍTÉS (14. VARÁZSLAT)
Ha méregsemlegesítés varázslatot elmormolod, 10 VP-ért, azonnal megszüntetsz minden, a szervezetedben levő mérget. Ha a tested tiszta, akkor az utolsó varázsszót nem mondod ki, hanem a varázslat inaktívan lapul mindaddig, amíg valamilyen mérgezést nem kapsz. Ha pl. harcban mérgeződsz, akkor a harc végén automatikusan aktiválódik a varázslat. Ha a méregsemlegesítést V 14 1-el raktad fel, akkor ezután a méregsemlegesítést automatikusan megújítod. Ha egy harcban egyszerre kapsz bénító és sebző mérget, akkor azt ilyen esetben külön-külön kell semlegesíteni (vagyis a varázslat ebben az esetben 20 VP-be fog kerülni).
A varázslat nem működik azonnali hatású mérgeknél (pl. bo-skorpió, gyengén mérgezett tű), hiszen a méreg a vérbe jutás pillanatában hat, nincs idő ellene védekezni.

TÜNDÉRFÉNY (25. VARÁZSLAT)
Mostantól nincs többé gondod a labirintusok sötétjére. Nem kell fáklyákat cipelned, nem kell attól rettegned, hogy két kör között a fáklyáidat ellopják. A tündérfénnyel fáklyafénynek megfelelő világosságot tudsz teremteni magadnak sötét helyeken. Ez azt jelenti, hogy ahol szükséged lenne egy fáklyára, automatikusan elmondod ezt a varázslatot, 1 VP-ért (akkor is, ha egyébként van fáklyád). Ez ilyenkor nem kerül TVP-be. Külön kiadott V 25 parancsnak nincs értelme.

VADTROLL (70. SZÖRNY)
A vadtroll cseppet sem hasonlít az izomkolosszus, szende, intelligens (??) troll kalandozókra. Az ő bőre ragyás, zöld, hajlott háttal jár, hosszú fogai és még hosszabb karmai vannak. Bár kinézetre elég nyápic, jóval több erő lakozik benne, mint az "elsatnyult szelíd trollokban". A kapott sebzéseket fenomenális iramban regenerálja vissza, ezért nem könnyű elbánni vele. Állítólag a tűz a legjobb módja az elpusztításuknak.

GERNIM BALZSAM (1894. TÁRGY)
Az átokmanónál talált, pici üvegtégelyben szúrós szagú, áttetsző anyagot találsz. Ha próbaképpen megnyalod, percekre elzsibbad a nyelved, ebből hamar rájössz, hogy külsőleg használandó. Ha a halántékodra kened, furcsa bizsergést érzel a tudatodban. Ezt a H paranccsal teheted meg, és a második paraméterben megadhatsz egy darabszámot is, hogy hány adag balzsamot akarsz egymás után elhasználni. Minden adag felkenegetése, a felszívódásra szánt időt is ideértve, 1 TVP-be kerül, ekkor azt tapasztalod majd, hogy tudati energiád egy szemernyit erősödött. [A játék nyelvére lefordítva: kapsz 1 TU-t, de csak akkor, ha nem vagy már amúgy is a maximumon, és tagja vagy egy közös tudatnak.] A balzsam ritka értékes kincs, önszántadból nem fogsz tőle megválni, azaz nem adhatod át másnak.

GYILKOS SALLANK (85. SZÖRNY)
A sík vidékek medve nagyságú, szőrös testű cammogó ragadozója nem fél úgyszólván senkitől és semmitől. Lapos, macskaszerű fejét ha kitátja, láthatóvá válnak hegyes fogai, a mészárlást azonban általában nem ezekkel, hanem tűhegyes karmaival végzi. A testét eltalálni nem nehéz feladat, de rengeteg sikeres csapást igényel, hogy kimúljon. És közben... hát igen, nem csak nézelődik ez az izé.

KREITON ESSZENCIA (892. TÁRGY)
Egy rég halott kreiton esszenciáját tartod a kezedben. A ragacsos, pulzáló anyag még mindig mintha élne! Undorodsz tőle, de tudod: ha elnyeled, magadba szívhatod a kreitonok tudásának egy részét. Ha a H 892 paranccsal elhasználod, kapsz 10 fejlesztési pontot. Természetesen, nem átadható.

KARAKTERLAP

Indalef mogof Men, egy kontyos ősz hajú, zöld szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Elenios elsőáldozója vagy. Ez a 39. fordulód.

Erő: 18 (28) Szint: 15 Merészség: 7/7 Magasság: 261 cm
IQ: 11 (23) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 469 kg
Ügyesség: 12 (24) Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 14 (24) Életpont: 399/221 Jellem: jó (46) Tul. pont: 22
Szerencse: 11 (21) Varázspont: 302/32 Pénz: 175 arany Kép. pont: 14
Pszi pont: 19/10
Eddig összesen 333 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 636 TP-t kaptál. Jelenleg 100 279 TP-d van. A következő szinthez még 19 721 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, kérődző etra, ryuku légiós.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 17 ütőfegyverek: 9 lőfegyverek: 13
dobófegyverek: 2 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -5.); kerek kő (#19) (6 -8.); mérg. ubuk tüske (#137) (9 -11.); nyu-shuriken (#157) (12 -13.); nyu-shuriken (#157) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
76,49 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 78

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 71 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 7 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 4
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 2 9. teológia: 3
10. taumaturgia: 1 11. versengés: 2 12. zene: 1
13. szörnyismeret: 1 14. pszi: 3 15. zárnyitás: 1
16. vadászat: 1 17. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 25 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) csábmosoly (#16)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szárnyas gömböc (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!]
2.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): 43. labirintus (64,47). városháza (685): 2. lépésnél tartasz.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42, 43.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 26. Szerzett pont: 2756. Beállított erő: 0 Összpont: 2756

Összsúly: 87.62 kg Megterheltség: 60%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 53 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
28 arany (#50) 2 kaja (#2) 2 kaktusztüske (#114)
1 karbin plazma (#199) 4 kerek kő (#19) 3 mérg. vas dobónyíl (#190)
3 spiritusz (#170) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122) 8 gernim balzsam (#1894)
1 kreiton esszencia (#892) 2 pirkit (#153) 5 sallank karom (#128)
4 tinta (#101) 10 tüske (#22) 5 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73 74 75 76 77 78
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
(71,18) cseréptetős torony (#549)
(72,16) Elenios oltár, ryuku légiós (#361)
(72,17) kardfogú fülemüle (#146)
(73,15) 35. jellempróba, rájanyék (#58)
(74,14) phua-kúp (#372), oltár, sóhajtó dorony (#112)
(75,13) vadtroll (#70), oltár, világítótorony (#156), óriáspók (#303), bibircsók-óriás (#120)
(76,11) grok-képződmény (#149), Elenios oltár, phua-kúp (#372), egy ismeretlen isten rúnaköve, nukleáris cickány (#155), bibircsók-óriás (#120)
(76,12) gyilkos sallank (#85)
(77,12) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), phua-kúp (#372), halálhozó (#419)

Üzenet küldése a karakternek