38. forduló, 40. forduló, Dorien McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 7. 9h:28'
EZ A 410. JÁTÉKHETED, 39. FORDULÓD
411. játékheted kezdete: jún. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1199
SZÁMLA : XXXX

DORIEN MCGEE KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,-1] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy barna, hosszú hajú, kék szemű elf nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy erszényes elkarog trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy gyerek van vele! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Nathalia. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően taumaturgia szakértelmed. Eközben te gyógyítás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket.
Az 1. napon összefutsz Daredevil . Egy láncinget, egy mászókarmot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy sünmedve trófea teszi egyedivé. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően nyomkövetés szakértelmed. Eközben te nyomkövetés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Dan McGee átutalt a bankszámládra 1000 aranyat a táborozásod 3. napján.
A 4. napon találkozol Alex Zelpherrel. Auráját mágikus vihar övezi. Fairlight ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku köpenyt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy purifikátor trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy quwarg harcos trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sörényes ubuk cipeli. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te gyógyítás szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a rejtőzködés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 8. napon találkozol egy ezüsthajú, piros szemű, kecskeszakállas gnóm férfival. Bőre mélykék színű. Leah tanítványa. Egy fekete bőrcsizmát, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy sárga erőövet és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy vérfürdető magszim trófea, egy ryuku futárbérenc trófea és egy erszényes elkarog trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Otthagyod a másik kalandozót.
A 9. napon találkozol Alex Zelpherrel. Auráját mágikus vihar övezi. Fairlight ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku köpenyt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy purifikátor trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy quwarg harcos trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sörényes ubuk cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött gyógyítás szakértelmed, míg te őt a rejtőzködés szakértelemre oktattad. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a láplidérc (ld. enc.), az erszényes elkarog (ld. enc.) és a ryuku légiós (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) elit csatavértet (ld. enc.). Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-4 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+56 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy törpemammut nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [8 pontot használtál fel, van még 169.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 164.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 159.]

* 3. KP: használod a 73. pszi képességet
19 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

* 4. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 154.]

ef 1 energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 2224 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 144.]

tv 30 30 támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot a 30. varázslatot
30. varázslat listáról törölve. Védekező varázslatok listájára került: tüskepajzs. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

fgy felt. gyógyítás parancsok törlése
Minden fgy parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 139.]
[A parancs tárolásra került.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[101,-2] Továbbra is síkságon vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Találsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Lee-MBO előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,-3] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Látsz egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol egy ezüsthajú, piros szemű, kecskeszakállas gnóm férfival. Bőre mélykék színű. Leah tanítványa. Egy fekete bőrcsizmát, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy sárga erőövet és egy vassisakot visel. Ruházatát egy vérfürdető magszim trófea, egy ryuku futárbérenc trófea és egy erszényes elkarog trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Nem tűnik túl barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz.

(Továbbmész...) [101,-4] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nektoraf. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nektoraf bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával megvágod a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával megkarcolod a nektoraf testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. [27 pontot használtál fel, van még 112.]

m 7 5 4 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délre
[100,-5] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy vadász tatu. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a vadász tatu testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a vadász tatu testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,-4] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sérült ork sámán közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 6 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Az ork sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 303 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Délre fekszik egy helytartói város. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.

(Továbbmész...) [99,-3] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy sullár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sullár hatalmas testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel megütöd a sullár hatalmas testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sullár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 85.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve kitartó ló. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. 2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. 3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. [30 pontot használtál fel, van még 55.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[100,-2] Még mindig bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sullár közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 7 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sullár testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sullár bal hátsó lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sullár jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sullár szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [101,-1] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).

Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol Sakangada Ragadunnal. Leah felszentelt papja. Egy koponya szimbólumot és egy trófea nyakláncot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy óriásféreg trófea és egy adószedő trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Hátasállata egy mutáns pók! Málhásállata egy karmos tankány. Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően nyomkövetés szakértelmed. Eközben te nyomkövetés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[18 pontot használtál fel, van még 37.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

fgy 40 40 1 felt. gyógyítás 40 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

szk 115 keresed a 115. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy törpemammutot. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 34.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Nagyon nem megy a dolog, de azért reménykedsz, hogy ezt a szakértelmet is lehet fejleszteni gyakorlással, mint a többit. [20 pontot használtál fel, van még 14.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 11, 27.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól tapasztalt kalandozó helyett hadviselt harcos. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +11 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 14 pontod maradt, ebből a következő körre 14 pontot vihetsz át. Kapsz még 178 pontot. A következő körben tehát 192 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÁPLIDÉRC (352. SZÖRNY)
A Túlélők Földjének mocsarai sötét, iszonyatos és alattomos dolgokat rejtenek. Az egymásra vadászó, organikus borzalmak között megtalálhatóak a különböző hatalmú élőholtak, és a más síkról érkezett teremtmények is. A láplidérc, ez a mágiára immúnis élőholt, az elesettek éppen távozó lelkével táplálkozik, sokszor kísér nagyobb hatalmú lényeket. Persze egy nyomorult humanoidot önmagában is képes elpusztítani ez a sárral borított, vörösen izzó szemű, ösztövér teremtmény. Amikor kitátja száját, torkából kékes fény sejlik elő - ne akard, hogy megharapjon...

ERSZÉNYES ELKAROG (354. SZÖRNY)
Nagyapád történeteire visszaemlékezve, egyből a legendás állatfaj, a kenguru jut eszedbe, amikor erre a két lábon álló, szökdécselő emlősre nézel. Az elkarog azonban a békés növényevő fej helyett egy hatalmas ragadozófejet hord a nyakán, éles fogakkal teli állkapoccsal. Rettenetesen fürgén mozog, és fáradhatatlan üldözője prédájának, úgyhogy ha le akarod győzni, alaposan fel kell kötni a nadrágszárat...

RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

ELIT CSATAVÉRT (295. TÁRGY)
A magas rangú varkaudarok gyakran viselik a varkaudar páncél továbbfejlesztett változatát, ezt a tökéletesen fekete, fémszálakkal átszőtt vértet. Készítésének titkát megőrizték a varkaudarok, de ez igazán nem is érdekel senkit, akinek sikerül zsákmányolnia egyet. Az elit csatavért lényegesen jobb védettséget ad, mint az egyszerű varkaudar páncél (nyolcast) de hasonlóan védtelen a sav és tűztámadások ellen.

KITARTÓ LÓ (19. VARÁZSLAT)
Ezt a 10 VP-be kerülő varázslat jelentősen megnöveli a karaktered kitartását: abban a fordulóban, amikor ezt elmondod, maximum 10 mezőt léphetsz (nem pedig 8-at). Előfordulhat, hogy egy magasabb szintű alakváltó ezt a varázslatot már semmire sem tudja használni, mert neki ez természetes képessége.

GYÖKEREK (10. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Az állatok leutánzása után kísérletezni kezdesz a növényekkel. Ez még nagyobb kihívás! Ha az eredmény nem is tökéletes, de néhány növényi funkciót már képes vagy leutánozni. Lábaidat gyökerekké alakítva, képes vagy nedvességet felszívni a talajból (kivéve természetesen a sivatagot és a magashegységet). Ettől fogva soha nem lesz gondod a szomjúságra, hiszen ily módon rengeteg vizet tudsz magadhoz venni. Használatához az alakváltás: AV 10 parancsot kell kiadnod, 10 pontért.

KARAKTERLAP

Dorien McGee, egy fekete, copfos hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. Fekete a bőröd. Tharr tanítványa vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 39. fordulód.

Erő: 18 (24) Szint: 11 Merészség: 4/4 Magasság: 167 cm
IQ: 20 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 16 Életpont: 153/46 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 2
Szerencse: 20 (23) Varázspont: 136/12 Pénz: 176 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 12/0 Pszi pont: 66/1 EFejl: 14
Eddig összesen 84 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1118 TP-t kaptál. Jelenleg 17127 TP-d van. A következő szinthez még 7873 TP szükséges. Trófeáid: törpemammut, sullár, ork sámán. A 39. fordulódban 1481 arany került a bankszámládra. 1481 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/4 (+16%) szúrófegyverek: 8/87 (+8%) vágófegyverek: 2/90 (+10%)
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 1/36 dobófegyverek: 8/50 (+20%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) << mandibulakasza (#127) (120%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/51 (+11%) 2. nyomkövetés: 12/64 (+25%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 2/33 5. csapdakészítés: 6/61 (+10%) 6. csapdaészlelés: 1/0
7. gyógyítás: 11/33 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 1/0
10. szörnyidomítás: 1/0 11. teológia: 5/70 (+21%) 12. taumaturgia: 2/50 (+11%)
13. versengés: 1/34 14. harcművészetek: 1/0 15. zene: 1/91 (+23%)
16. szörnyismeret: 5/104 (+20%) 17. pszi: 10/50 (+17%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 1/41 20. bányászat: 1/56 21. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
bo-skorpió (#54) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.

Összsúly: 74.28 kg Megterheltség: 109%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 97 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 2 kaja (#2) 1 sallank karom (#128)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranypikkely (#415) 2 sullár hólyag (#168) 1 vadász tatu bőr (#15)
12 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,-4) ork sámán (#345), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), patak, oltár
(99,-3) Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), sullár (#101)
(100,-5) oltár, 31. jellempróba, vadász tatuk (#10)
(100,-2) oltár, sullár (#101)
(101,-4) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, 40. jellempróba, nektoraf (#355), tetemember (#123)
(101,-3) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár, egy gnóm férfi
(101,-2) gumifa (#38), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), Tharr oltár
(101,-1) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 45. jellempróba, Sakangada Ragadun (3292. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek