371. forduló, 390. forduló, HóKinn,CsendBenn összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. márc. 12. 9h:21'
EZ A 642. JÁTÉKHETED, 389. FORDULÓD
643. játékheted kezdete: márc. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4718
SZÁMLA : XXXX

HÓKINN,CSENDBENN KALANDJAI


25 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [22,23] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Elenios kisebb avatárja. Egy bozontfonatot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Hantas karperecét, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy kyorg karkötőt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lovagi sisakforgót, egy mágusgyűrűt, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil medált, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy olimpiai titanitot, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló övet, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy ryuku sorkatona trófea, egy sangin yeti trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy Olimposzt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Familiárisa egy hófehér galamb. Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összeismerkedtek. Az ő neve Analotha. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (+4 életpont gyógyulás.)
A 3. napon összefutsz egy világoskék, tüsi hajú, égszínkék szemű elf férfival. Bőre mélykék színű. A lovagból áradó fény percekig elvakított, de ahogy visszatér látásod, mellvértjén egy szimbólumot fedezel fel: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy bársony övsálat, egy cirkuszi kitűzőt, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy ezüsttölgy karkötőt, egy ezüsttölgy köpenyt, egy ezüsttölgy nadrágot, egy ezüsttölgy vállvédőt, egy Istenek Talizmánját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy troglodita gyűrűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy élőholt drakolder trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Jobb kezében egy lovagi kardot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy csillagapród! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Hajnalcsillag. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. A másik, mielőtt tiltakozhatnál, a sebeidre rakja kezét. Elmond egy isteni gyógyítást. Sebeid gyógyulnak: +124 életerő.
Rajongóan csodálkozó, tágra nyílt szemekkel figyeled, de a fiú úgy tűnik, nem veszi a lapot. A végső megoldáshoz folyamodsz: bájitalt nyomsz a férfi kezébe. Elbűvölve az illattól, belekóstol, majd rögvest kiissza az egészet! Ujjongasz. Elbűvölten hallgatod, szemed, fejtartásod, szájad mind-mind arról árulkodik, hogy kedveled. A kézfogás, a szemezés után jön az első, tétova csók, majd a következő, az őrülten szomjas és végtelenségig tartó. Ahogy kezeitek felderítő útra indulnak, lassan a földre ereszkedtek. Felszereléseteket félredobáljátok a vad ölelkezés közben, és ami ezután következik, azelől még a környéken mászkáló bakkura-porontyok is szégyenlősen elfordulnak...
A 4. napon összeakadsz egy barna, hosszú hajú, kék szemű gnóm nővel. Bőre bronzként csillog. Auráját mágikus vihar övezi. Elenios kisebb papja. Egy aranyozott klipszet, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy Khór maszkját, egy moa csiptetőt, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rubin fülbevalót, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy szem szimbólumot, egy tükörpáncélt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy taalru trófea és egy varkaudar iszákos trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Alealilla. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 7. napon összefutsz Othaka Kewanaarral. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy angyalok gyűrűjét, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy natharion gömböt, egy párducbőr övtáskát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy Urgod kesztyűjét, egy villám szimbólumot, egy Xanathal karkötőjét és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél!
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 7. napon találkozol egy kopasz, zöld szemű troll férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Sheran halandók felett uralkodó helyettese. Egy árnygyűrűt, egy bársony övsálat, egy Blounther gyűrűjét, egy csodálatos nyakláncot, egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy Hatalom Karkötőjét, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. topázát, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy uglaok harci maszkot, egy uglaok lánckesztyűt, egy uglaok láncköpenyt, egy uglaok szögescsizmát, egy uglaok vállvédőt, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy quwarg b.háborító trófea, egy quwarg ölész trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy cápafogat tart. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy eszement trappoló. Összeismerkedtek. Az ő neve Skinhead. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Azt mondja: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+6 varázspont).
A 9. napon újból találkozol Hajnalcsillaggal. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 9. napon újból összefutsz Skinheaddel. Mentális auráját felismered, ő is semleges. Megszólal: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+7 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 11. napon összeakadsz Mos-Oijal. Fairlight főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csodálatos nyakláncot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy hakamát, egy hósárkánybőr csizmát, egy kabutót, egy Khór maszkját, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy nodonrod kitűzőt, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sárhajító kesztyűt, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy teriádbőr karkötőt, egy torz fülkarikát, egy tradicionális övet, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy zafír sárkány trófea és egy ében sárkány trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy ezüstshuriken. Egy élőholt sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 14. napon találkozol egy szőke hajú, csillogó szemű ember férfival. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia kisebb avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Fairlight övét, egy gólemgyűrűt, egy hakamát, egy hósárkánybőr csizmát, egy hősi övcsatot, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lovagi övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni koronát, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.gyémántját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sshreakza amulettjét, egy szirén köpenyét, egy teriádbőr karkötőt, egy törpe védőgyűrűt, egy tradicionális övet és egy trix harci totemet visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy quwarg ölész trófea és egy quwarg gigász trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Aranyszem. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 16. napon összefutsz egy lila, hosszú hajú, izzóan vörös szemű, bajuszos alakváltó férfival. Bőre mélykék színű. Dornodon testi manifesztációja. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkányvállapot, egy bársony övsálat, egy denevér szimbólumot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy kreiton palástot, egy kyorg karkötőt, egy lidérckoronát, egy mihlanil medált, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy ködsárkány trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy élőholt drakolder trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy hoarián sárkánybébi! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Odébbállsz.
Kárász átadott neked a 22. napon 3 TU-t. ELFelejett Álmok átadott neked a 23. napon 3 TU-t.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
ELFelejett Álmok, amikor összefutottatok, adott neked 10 gyöngymangót. Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy deus ex machina van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Varázserőd regenerálódik. (+134 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+45 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 856. hetének nyerőszámai: 11, 18, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 IQ.)

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 595.]

* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 184. varázslatot a 116. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 595.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 595.]
Fürgén varázsolsz! Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 593.]

* 3. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 587.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 587.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 587.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Amikor előveszed a hangszert, bámész tömeg gyűlik köréd. Dudálni kezdesz. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+24 arany). Ez jól esett! (+2 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 557.]

* 5. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 557.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 557.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 555.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 553.]

* 7. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 27. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 551.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 549.]
Szupersebesen mormolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 547.]

t 9146 1 támadod a 9146. KT tagjait
FT 9146 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 547.]

hu 551 hulladék: 551
Hulladék, ezért nem gyűjtesz dentor bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 547.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
TF 2 40 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 547.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 25 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 507.]
[A parancs tárolásra került.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 507.]

kb 458 1 kiveszel a bankból a 458. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Rhatt páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 507.]

a 458 4784 1 átadod a 458. tárgyat a 4784. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! [-4 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 Rhatt páncélját Drowsy Druid Abasc részére. [5 pontot használtál fel, van még 502.]

kf 1550 309 kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat a 309. tárggyal
Leveszed az obszidián karkötőt, majd a csuklódra húzod a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 502.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 502.]

a 449 1850 1 átadod a 449. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 kristályfolyadékot UgyanKedvesPotrien részére. [5 pontot használtál fel, van még 497.]

a 535 4683 10 átadod az 535. tárgyat a 4683. kalandozónak (10 darabot)
Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 497.]

aa 232 239 226 átadod a 232. tárgyat a 239. tárgyat a 226. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 ilkin ércet Vadak Ura részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 pular kristályt Vadak Ura részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 4 ramit követ Vadak Ura részére. [15 pontot használtál fel, van még 482.]

kb 248 1 kiveszel a bankból a 248. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 pszi követ. [0 pontot használtál fel, van még 482.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-60 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [5 pontot használtál fel, van még 477.]

ef 22 energia fejlesztése 22
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-7 TU.] A befejezéshez még 878 TU szükséges. [70 pontot használtál fel, van még 407.]

m 3 mozogsz délkeletre
[23,24] Folytatod sétádat a házak közt. Látsz egy templomot. Fairlight hívei emelték. Elhaladsz a mulatóhely előtt. Vajon még mindig keresnek itt kalandorokat? (43. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Blounther apó lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 mérgezett vasnyíl. Becsapódva, megdöfi a Blounther apó törékeny testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a Blounther apó testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Pengepajzzsal megvagdalod a Blounther apó törékeny testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A Blounther apó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 24 életpontot vesztettél. Fókuszpengével megvágod a Blounther apó jobb vállát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Blounther apó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A Blounther apó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 mocsári penke és 2 púderkő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 balkezes gyűrű. 2947 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 93, gyógyulás: 15, összesen: -78 ÉP}

Épületeket látsz: egy bank (624. épület.), egy kaszinó (638. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 398.]

pbe 1000 beraksz a bankba 1000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 7586 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[22,25] Még mindig a városban vagy. A kereskedők raktárházai mellett visz az utad. Egyszercsak az egyik hatalmas takarmány-raktár ajtaja kivágódik, és egy kétségbeesett fickó rohan ki rajta. A tekintetén látod, hogy valami tényleg iszonyatossal találkozott odabenn. Odarohan hozzád, és alig találva a szavakat, nagy nehezen elmondja mit látott. Rutinos kalandor vagy, ezért nem éred be ennyivel. Alaposan kifaggatod. Megtudod, hogy ő Berenghar, és az övé ez a raktár. Extra takarmányt tárol itt, mégpedig a megnövekedett igényekre tekintettel, igen nagy mennyiségben. Napok óta dézsmálja a készleteket valami rémséges szörnyeteg, de eddig nem tudott rájönni, mi lehet az, és hogyan jut be a bezárt ajtón át. Minden bála, amibe belezabál a szörny, szinte azonnal megrothad, és használhatatlanná válik. Ráadásul iszonyú bűz marad hátra utána. Az imént végre szemtől-szembe is találkozott a bestiával, és fertelmes kísértetként írta le.
- Ha segítesz nekem, és elűzöd ezt a szörnyeteget, busásan megjutalmazlak! - ígéri.
Elgondolkodsz az ajánlatán, ígéred neki, hogy visszatérsz, aztán magára hagyod, és gyorsan utánajársz néhány lényeges kérdésnek. Kapcsolataidon keresztül megtudod, hogy a Berenghar által leírt lény valamiféle anyagiasult pszi-entitás lehet. Egy igen komoly szeánsz segítségével lehet csak elpusztítani, amit legalább hat személynek kell végrehajtania. Varázsló ismerőseid felhívják a figyelmed még arra is, hogy a mentális energiák fókuszálásához egy lélekesszencia is szükséges személyenként. Hm... Érdekes feladatnak ígérkezik! (20. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá.) A toborzóirodához érve kíváncsian benézel. Alig lépsz be, egy gnóm hivatalnok máris felkiált:
- Itt is van egy!
Meghökkenve nézel körül, te lennél az az egy? Biztosan, ha ő mondja. Nyílik egy ajtó és előlép a toborzást vezénylő nagydarab ember férfi.
- Remek - mondja. - Szükségünk van néhány kalandozóra egy nem éppen veszélytelen küldetéshez. Ha érzel magadban elég erőt, és ismersz még olyanokat, akik az önkéntesek közé tartoznak, hozdd el őket is. Holnap reggel itt lesz a vezető, akivel át kéne ruccanni Healfallba.
- Micsoda? A varkaudarok városába? - döbbensz meg.
Ő csak bólint. Elhagyod az irodát, és már azon töprengsz, kiket is hívhatnál magaddal. (42. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt.

Egy épületet látsz, amelyen büszkén lengedezik a yaurr hadsereg zászlója a királyi címer fölött. (762. épület.)
Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű kobudera férfival. Raia földi és égi helytartója. Egy Blounther gyűrűjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy Hulcarhud övét, egy jegygyűrűt, egy kabutót, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy örökkévaló ametiszét, egy ősi karkötőt, egy ősi nyakláncot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy szerencsetalizmánt, egy Teremtő koronáját, egy törpe bakancsot, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt, egy vámpírkesztyűt, egy yiang mellényt, egy yiang nadrágot és egy yiang vállvédőt visel. Fegyverzetét egy entitás manifesztum trófea, egy triklem drakolder trófea és egy quwarg ölész trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy élőholt sullár! Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Folytatod utadat.
Találkozol egy göndör ősz hajú, kék szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy hoarián sarut, egy hoarián ujjkarikát, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kráken gyűrűt, egy natharion gömböt, egy őselemek köpenyét, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy taalru trófea, egy kronotapír trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Dlanga dor Blazeer. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [21,26] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Felismered. Ez egy sérült csápos otagi. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy norpadolótika került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 109 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel megdöfködöd a norpadolótika testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a norpadolótika testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika lecsap a jobb karodra. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 46, gyógyulás: 23, összesen: -23 ÉP}


(Továbbmész...) [20,27] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Raia szent lovagja lehet. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). [27 pontot használtál fel, van még 371.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[19,28] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [18,29] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő tyrannoszaurusz rex nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Fókuszpengével párszor kilyukasztod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 112, gyógyulás: 23, összesen: -89 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+101 életerő). [-15 varázspont.]

(Továbbmész...) [17,30] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy áeratikus hasnyák. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 11 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák egyik lábát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az áeratikus hasnyák egyik karját. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod az áeratikus hasnyák egyik karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 36 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 68, gyógyulás: 19, összesen: -49 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwarg bolyt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Hegyek Királya vigyorog kajánul. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos torát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg szabotőr!

Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr bal első lábát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg szabotőr bal oldalát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 csontpálcát. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy norpadolótika nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika jobb oldalát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a norpadolótika testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A norpadolótika még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}

[67 pontot használtál fel, van még 304.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[16,31] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).


(Továbbmész...) [15,32] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwarg bolyt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg nagymester fejét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a quwarg szabotőr bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! Vámpírtőrrel megdöföd a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 11, gyógyulás: 18, összesen: +7 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 pular kristályt. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását.
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+85 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Fókuszpengével megvagdalod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [14,33] Még mindig bozótos. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [102 pontot használtál fel, van még 202.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szeksztáns. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 37. tárgyat a 415. tárgyat
Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. Sajnos nincs nálad drótszőr. Sajnos nincs nálad aranypikkely. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 200.]
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 200.]
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Elkezdesz építeni egy művészi porolitot. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [100 pontot használtál fel, van még 100.]

* 6. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 100.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 97.]

* 8. BP: keresed a 115. szörnyet a 184. szörnyet a 120. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy törpemammutot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

* 9. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 66. varázslatot a 83. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 97.]
Beizzik a turbómágia. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 95.]
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 95.]

* 10. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 95.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-53 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 18, 29.
Megeteted a gyermekedet. (-1 kaja.) Fontos ponthoz jutott el a gyermek nevelése: most tanulja meg a különböző tárgyak készítésének módját. Az egyszerűbb tárgyakat, mint bot vagy kőkés pillanatok alatt elsajátítja, de a bonyolultabb dolgok több időt igényelnek. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 95 pontod maradt, ebből a következő körre 95 pontot vihetsz át. Kapsz még 530 pontot. A következő körben tehát 625 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KEDVENC TÁBORHELY (503. TUDATI KÉPESSÉG)
Kalandozásaid közben sosem tudhatod biztosan hol ér az este, hol kell álomra hajtanod a fejed. Van mikor gyönyörű erdei tisztáson versz tábort a csobogó patak mellett, de bizony van mikor nincs ilyen szerencséd és egy dögletes bűzű mocsárban, vagy egy hegycsúcson hófúvás közepette kellene kipihenned kalandozásaid fáradalmait. Ilyenkor elgondolkozol azon, milyen jó is volt a kis erdei tisztáson, mennyivel szívesebben lennél most is ott a mocsár, vagy a hegycsúcs helyett. Tudattársaiddal való mentális beszélgetéseitek során kiderült, hogy nekik is vannak kedvenc helyeik, ahol sokkal szívesebben táboroznak, mint máshol és ők is szívesen visszatérnének egy-egy kedvenc táborhelyükre. Közös erővel sikerült megtalálnotok a megoldást. Mostantól a Közös Tudatotok minden tagja megjelölheti a kedvenc táborhelyét és kalandozásai végén, erre az általa megjelölt helyre tud teleportálni, hogy ott tölthesse táborozásának idejét.
Mostantól használhatod a Kedvenc táborhely képességet. Ha egy helyet annyira szimpatikusnak ítélsz, hogy oda feltétlenül vissza szeretnél térni táborozni, akkor nem kell mást tenned, mint az EK 503 parancs kiadásával megjelölni azt Kedvenc táborhelyedként 20 TVP-ért és 6 TU pontért. Jól gondold meg azonban a dolgot, mert egyszerre mindenkinek csak egy Kedvenc táborhelye lehet, amit új Kedvenc táborhelyet választasz, jeled eltűnik a korábbi helyről. Tapasztalataid alapján az igazán kellemes és nyugodt pihenéshez szükséges körülmények csak síkságon, bozótosban, ritka-, és sűrű erdőben adottak, ezért Kedvenc táborhely csak ezeken a tereptípusokon jelölhető meg. A képesség segítségével saját Kedvenc táborhelyedre teleportálhatsz, az EK 503 <X> <Y> paranccsal. Költsége alapesetben 3 TU és 5 TVP. Az elköltendő TU pontok mennyiségét azonban a régi típusú EF-eléssel csökkentheted. 6 TU befejlesztésével kerül eggyel kevesebbe az utazás, de a parancs költsége nem mehet 1 TU alá. A képességet körönként csak egyszer használhatod, és nem keresztezheted vele az Alanori Csatornát, és nem használhatod épületből ill. labirintusból, vagy ha éppen másik teleport hatása alatt állsz. A teleport hatása addig tart, amíg el nem mozdulsz Kedvenc táborhelyed mezejéről.

KARAKTERLAP

HóKinn,CsendBenn, egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 389. fordulód.

Erő: 36 (38) Szint: 24 Merészség: 5/5 Magasság: 201 cm
IQ: 42 Támadás: 23 Agresszió: 5 Testsúly: 269 kg
Ügyesség: 40 (43) Védekezés: 76 Menekülés: 40 % Életkor: 10/21 év
Egészség: 36 (38) Életpont: 428/295 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 47 (48) Varázspont: 538/4 Pénz: 744 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 162/190 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 29
Eddig összesen 1509 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15486 TP-t kaptál. Jelenleg 1274308 TP-d van. A következő szinthez még 125692 TP szükséges. Trófeáid: pszi elementál lord, taalru, Notermanthi. Gyermeked egészséges. A 389. fordulódban 7586 arany került a bankszámládra. 7586 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/92 ökölvívás: 1/26 szúrófegyverek: 16/13 (+14%)
vágófegyverek: 27/93 (+8%) ütőfegyverek: 20/62 lőfegyverek: 25/74 (+7%)
dobófegyverek: 13/47 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) << kőkalapács (#13) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -24.); bronzhegyű nyíl (#94) (25 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/73 (+10%) 2. nyomkövetés: 60/93 (+8%) 3. mászás: 16/54 (+10%)
4. csapdakészítés: 30/80 (+5%) 5. csapdaészlelés: 10/25 6. gyógyítás: 65/2 (+20%)
7. titkosírás: 13/68 8. felderítés: 45/37 9. szörnyidomítás: 17/98
10. teológia: 45/51 (+15%) 11. taumaturgia: 21/13 (+3%) 12. szerencsejáték: 1/7
13. versengés: 5/68 14. zene: 85/47 (+30%) 15. szörnyismeret: 35/68
16. pszi: *24/100 17. zárnyitás: 8/6 18. vadászat: 25/88
19. bányászat: 36/82 20. úszás: 15/26 21. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bíborgörényt (#84) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), görgőte (#41) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115), Vértestvérek (#9146)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
troll (#5), elf (#2), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
az elme fölénye (#116) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181) lángcsóva (#31) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181)
hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 felderítő.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2552.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
976 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 3 gyenge méreg (#26)
2 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232) 1 kaja (#2)
1 kristályfolyadék (#449) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 4 ramit kő (#226)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 balkezes gyűrű (#1549) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csontpálca (#329)
1 deus ex machina (#1) 1 fekete gyöngy (#99) 2 mocsári penke (#148)
2 púderkő (#119) 6 ragasztó (#83) 9 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(14,33) Leah rúnaköve, Fairlight oltár
(15,32) quwarg boly (#359), Chara-din monolitja (#534), 34. jellempróba, Dornodon oltár, quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), kputtyintó csalán (#247)
(16,31) 255. jellempróba, Tharr oltár, 44. jellempróba
(17,30) áeratikus hasnyákok (#243), quwarg boly (#359), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, 32. jellempróba, quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301), norpadolótika (#226)
(18,29) 24. jellempróba, tyrannoszaurusz rex (#160)
(19,28) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(20,27) Raia szent lovagja (#239), 255. jellempróba, 34. jellempróba
(21,26) 31. jellempróba, Fairlight oltár, csápos otagi (#395), norpadolótika (#226)
(22,25) Toborzóiroda (#762), 20. többszemélyes kaland, 42. többszemélyes kaland, nekrofun (#173), egy kobudera férfi, Dlanga dor Blazeer (2416. kalandozó)
(23,24) bank (#624), kaszinó (#638), ékszerbolt (#653), Fairlight oltár, 43. többszemélyes kaland, Blounther apó (#972)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Pszi követ max. 670-es pszi szakértelemig lehet fogyasztani.
* Javítva lettek a következ‹ KT képességek: csepp a vértengerb‹l (281), elmetágítás (504), közös ima (509).

Üzenet küldése a karakternek