388. forduló, 390. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. jan. 16. 9h:05'
EZ A 509. JÁTÉKHETED, 389. FORDULÓD
510. játékheted kezdete: jan. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [365,65] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 leviatángumát (3500 arany), 1 leviatángumát (3500 arany).
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Zu'lit tarsolya termel 2 púderkövet. [púderkő ->eldobod] Az aranytermő erszény 81 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+159 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+752 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+135 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+24 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 754.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 752.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 750.]

* 2. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 127. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 748.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 746.]
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 741. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 224% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 741.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 739.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 739.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 737.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 735.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 735.]
Fürgén varázsolsz! [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 733.]

* 6. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 728. Kapsz 1 VP-t.]

* 7. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 708. Kapsz 4 VP-t.]

* 8. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 703. Kapsz 1 VP-t.]

* 9. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 90. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 703.]

* 10. KP: használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 702.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 701.]
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő!

Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Sárkányölő karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a quwarg királynő testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1936 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg parafenomén!

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén jobb első lábát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra támadsz. {GYD:} Sárkányölő karddal kilukasztod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). {GYD:} Cápafoggal jól megszúrod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3267 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 13 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 pular kristályt [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [41 pontot használtál fel, van még 660. Kapsz 8 VP-t.]

ef 10 513 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 590. Kapsz 14 VP-t.]

v 198 309 44 elmormolod a 198. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

364 365 366
64
65
66
(365,65) quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248), quwarg szabotőr (#301)

[309,44] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rejtett kolostort. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz oldalzsákot. (ld. enc.) Közelebb mégy a rejtett kolostorhoz, és - alig hiszel a szemednek - egy kobudera szerzetest látsz a sziklák közt... nos, erre nincs jobb szó: sétálgatni! Közel, s távol senki mást nem látsz. Sem felszerelése, sem elfogott jószága nincs, tehát nem kalandozó. Kíváncsiságod nem hagy nyugodni, ezért megközelíted őt, és megszólítod. Udvariasan aziránt érdeklődsz, hogy vajon teljesen elment-e a józan esze, hogy ezen a veszélyes helyen így, védtelenül merészkedik ki a kolostor biztonságos falain kívül.
- Üdvözöllek, barátom! - fogadja köszöntésed mosolyogva. - Kicsit kijöttem, hogy kiszellőztessem a fejem. Tudod, tele vagyok gondokkal, és gondolatokkal... Pheiwhu-Po-nak hívnak, és történésznek vallom magam - mondja, mire te is bemutatkozol. - Tehát kalandozó vagy? Nagyszerű! Talán segíthetnél nekem! - lelkendezik, és felkér, kísérd el a kolostorig. Miközben lassan bandukoltok, elmeséli, hogy a Sötét Világ egykori civilizációit kutatja, már több mint két évtizede. A Tudományegyetem neves professzorai megmosolyogták, és kissé hóbortosnak is tartják ezért, de ő kitart elmélete mellett. Elmondja, hogy épp itt, a rejtett kolostorban talált néhány igen érdekes, ősi fóliánst, amelyek a letűnt idők tanújeleiről szólnak. - Ha többet is szeretnél tudni erről a témáról, csatlakozz az ásatáshoz, amit már nagyban folytatnak a helyszínen a tanítványaim! Ott most minden dolgos kézre szükség van, ezért bátran hozd magaddal barátaidat is! Ha eredménnyel jártok, tanítványaim tudatni fogják velem, és én máris megszemlélem, mit találtatok. Egy határkövet keresünk azon a helyen, ami megdönthetetlen bizonyítéka lenne egy rég letűnt gyíkember civilizációnak!
Még akadékoskodnál egy kicsit, hogy a jutalom így, meg a munkadíj úgy, de időközben megérkeztek a kolostorhoz, és Pheiwhu-Po elköszön, még mielőtt ezt a kényes témát szóba hozhatnád. (21. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen keletre 114, északra 63 mérföldre teljesítheted.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Cornebara előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 arkog követ! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy áldozati oltárt. Keletre nézve látsz egy sárkánybarlangot. Délkeletre egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy gejzír van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-46 életerő). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+7% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [22 pontot használtál fel, van még 568. Kapsz 4 VP-t.]

kt 1172 elkészíted az 1172. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 oldalzsákot. 1717 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 563. Kapsz 1 VP-t.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[310,44] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sárkánybarlangot. (ld. enc.) Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ezüstdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ezüstdarabot! [ezüstdarab ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +3% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy ében sziklatornyot. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy Raia oltár van. Északnyugatra egy gejzír van. Északra egy áldozati oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zafír sárkány. Itt csata lesz.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 259 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 79 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 70 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (102 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zafír sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 450 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). {GYD:} Cápafoggal jól megszurkálod a zafír sárkány bal oldalát. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) {GYD:} Sárkányölő karddal néhányszor megcsapod a zafír sárkány óriási karmát. (3 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). {GYD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod a zafír sárkány bal vállát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.)
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 19 arany, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 23139 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1588, sebződés: 618, gyógyulás: 296, összesen: -322 ÉP}

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-48 életerő).

(Továbbmész...) [311,44] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +2% bányászat.) A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy áldozati oltár van. Északra egy ében sziklatorony van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő lidércóriás mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 259 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a lidércóriás bal lábát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (30 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Sárkányölő karddal végigvagdosod a lidércóriás testét. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). {GYD:} Cápafoggal többször eltalálod a lidércóriás testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A lidércóriás mancsával oldalba lök. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Sárkányölő karddal végigvagdosod a lidércóriás testét. (4 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {GYD:} Cápafoggal kicsit megbökdösöd a lidércóriás testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. A lidércóriás Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16098 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1277, sebződés: 118, gyógyulás: 196, összesen: +78 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-46 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [312,43] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. A távolból robbanások hangját hallod. Találsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ezüstdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ezüstdarabot! [ezüstdarab ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy különös vadászházat. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy mópat boly van. Délre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy ében sziklatorony van. Északnyugatra egy gejzír van. Északra egy Elenios oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő kiütéses negátor nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 257 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kiütéses negátor testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-43 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Ügyességed TF-elődött. [41 pontot használtál fel, van még 522. Kapsz 8 VP-t.]

m 2 1 7 mozogsz keletre, északkeletre, északnyugatra
[313,43] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy zafír sárkány. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 256 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 80 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. 81 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (91 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zafír sárkány testét. (4 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). {GYD:} Cápafoggal többször eltalálod a zafír sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) {GYD:} Sárkányölő karddal megvagdalod a zafír sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). {GYD:} Cápafoggal megbököd a zafír sárkány testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 147 életpontot sebeztél. A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.)
A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 34 arany, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 23139 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1594, sebződés: 616, gyógyulás: 266, összesen: -350 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+294 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Dr. Dragon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ramit kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 ramit követ! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze északkeletre látsz egy gyilkos csalánt. Délre nézve látsz egy mópat bolyt. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy különös vadászház van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-49 életerő).

(Továbbmész...) [314,42] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy különös vadászházat. Északnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy bíborcserje van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Ráismersz a lényre. Egy smaragd sárkány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 273 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 52 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány óriási karmát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (91 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra rontasz. {GYD:} Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a smaragd sárkány testét. (4 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). {GYD:} Cápafoggal többször eltalálod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) {GYD:} Sárkányölő karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). {GYD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a smaragd sárkány testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 68 életpontot sebeztél. A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.)
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 vas dobónyíl, egy arany papi karkötő, egy szent jogar, egy arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 23139 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1393, sebződés: 519, gyógyulás: 272, összesen: -247 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+182 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-32 életerő). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [313,41] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal rájössz, hogy egy ezerszemű bestia ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ramit kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy bíborcserjét. Délre egy különös vadászház van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-31 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Ügyességed TF-elődött. [112 pontot használtál fel, van még 410. Kapsz 22 VP-t.]

m 7 5 6 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[312,40] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy ősvortexet. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 301 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a halálelementál testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a halálelementál testét. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). {GYD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a halálelementál fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A halálelementál meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. A varázslat kudarcot vallott. Véres nyál csordul ki a halálelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11654 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 743, sebződés: 13, gyógyulás: 76, összesen: +63 ÉP}

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-47 életerő).

(Továbbmész...) [311,41] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. A távolból robbanások hangját hallod. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 arkog követ! (Önanalízis: +2% bányászat.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy gejzírt. Délnyugatra egy dimenziórés van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ráismersz a távolodóra. Egy ezerszemű bestia. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-41 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [310,41] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy zafír sárkány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 259 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 77 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. 70 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány testét. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (88 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a zafír sárkány jobb hátsó lábát. (4 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). {GYD:} Cápafoggal többször eltalálod a zafír sárkány testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) {GYD:} Sárkányölő karddal megvagdalod a zafír sárkány pikkelyes testét. (3 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). {GYD:} Cápafoggal megkarcolod a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 23139 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1584, sebződés: 592, gyógyulás: 288, összesen: -304 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+182 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ramit követ! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy gejzírt. Délre nézve látsz egy dimenziórést. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-48 életerő). [72 pontot használtál fel, van még 338. Kapsz 14 VP-t.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[309,42] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy ezerszemű bestia. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ramit követ! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze keletre látsz egy dimenziórést. Délkeletre nézve látsz egy áldozati oltárt. Délre egy gejzír van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy ganüid masszakaptár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-30 életerő). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [13 pontot használtál fel, van még 325. Kapsz 2 VP-t.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 325.]

ef 60 513 energia fejlesztése 60
120 varázspont felhasználásával előállítasz 10 TU-t. Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-24 TU.] [168 pontot használtál fel, van még 157. Kapsz 33 VP-t.]

* 1. BP: elmormolod a 158. varázslatot
A célpontodon van már becsületjel, így te nem tudod ráhelyezni. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

* 2. BP: elmormolod a 158. varázslatot
Sajnos nem ismered azt a kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

* 3. BP: használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 152. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. BP: átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad aranypikkely. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

* 5. BP: elmormolod a 172. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a planetáris őrdémon varázslatot! Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] [0 pontot használtál fel, van még 152.]

* 6. BP: használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 142. Kapsz 2 VP-t.]

* 7. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 142.]
(Önanalízis: +10% csapdakészítés.) Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 28, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a dalos szilmill. Egy szögletes követ habzsol be a bazaltelementál. Egy szögletes követ fal föl az agyagelementál. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól felsőbbrendű életforma helyett a világegyetem legmagasabb rangú entitása. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +47 max. varázspont, +16 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 142 pontod maradt, ebből a következő körre 142 pontot vihetsz át. Kapsz még 530 pontot. A következő körben tehát 672 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


REJTETT KOLOSTOR (493. ÉPÍTMÉNY)
A füstölgő sziklák és bugyborékoló kátránytavak között egyszercsak megpillantasz valami furcsát. Először azt hiszed, hogy csak a szemed káprázik, de azért közelebb mész. Hirtelen egy rejtett szurdok tárul fel előtted! A szurdok belsejében pedig - alig hiszel a szemednek! - egy szerzetesi kolostort látsz! Legalábbis annak kell lennie, kinézete alapján. A sziklába vájt épület úgy lapul meg a Sötét Föld fenyegető környezetében, mint valami ősi rom. Azonban láthatóan élet van benne. Hogyan volt képes átvészelni a Thargodanok pusztító haragját, elképzelésed sincs - hacsaknem valami nagyhatalmú illúziómágia által. Akkor viszont te hogy voltál képes észrevenni? Mindegy, kár ezen töprengeni. Közelebb merészkedsz, de persze csak óvatosan, hiszen ez könnyen lehet valami sötét Thargodan csapda is!
Amikor egész közel érsz a bejárati nyíláshoz, egy kobudera szerzetes bukkan fel előtted. Bizalmatlanul méreget, de aztán meghajol. Üdvözlésképp te is meghajolsz.
- Bámulatos ez a kolostor! Hogyan voltatok képesek megépíteni, túlélni...
- A hit és az eltökéltség számos csodára képes. - válaszol a szerzetes. - De kerülj beljebb, vándor! - A kolostor belseje alig több mint darabosan kivájt sziklabarlang. Azonban látod, hogy a nagy teremben számos szerzetes gyakorol, meditál vagy dolgozik. A szerzetes közben egy idős paphoz vezet. Illendően meghajolsz előtte, majd amikor int, helyet foglalsz a kemény földön.
- Üdvözlet, vándor! Örömmel látjuk, hogy egyre többen érkeztek a Sötét Földre. Imádkozunk, hogy a világunkra leselkedő fenyegetés elháruljon általatok. - nem tudod pontosan, hogy az éjfattyakra vagy a Thargodanokra gondolt az öreg, de bölcsebbnek látod, ha hallgatsz. - Szívesen látunk itt, ha pihenni vágysz, és ha járatos vagy a harcművészetekben, akár oktatásodra is vállalkozunk. Maradj, amíg kedved tartja, és jelentkezz nálam, ha készen állsz a tanításra! [A tanuláshoz a BE 493 parancsot kell kiadnod, 300 TVP árán. Csak akkor fognak tanítani, ha harcművészeted legalább 38-as. Ekkor - első lépésként - elsajátíthatsz egy új technikát, amelynek segítségével tested minden porcikáját alkalmazhatod a harcban. A játék nyelvére lefordítva ez azt jelenti, hogy ezentúl ha bal kezedben nincs sem fegyver, sem pajzs, akkor azzal is támadhatsz, a balkezes harc szabályai szerint. Harcművész technikát a balkezes támadásnál nem alkalmazol. Az oktatás jellemtől független.]

OLDALZSÁK (1172. TÁRGY)
A kolostor szerzetesénél megpillantasz egy tárgyat, ami leginkább egy vászon hátizsákra hasonlít. Ő azonban nem a hátán, hanem az oldalán hordja, hosszú, széles övön keresztül a vállára akasztva.
- Tetszik ez a csecsebecse - jegyzed meg. - Mennyit kér érte?
- Ilyet csak rendünk tagjai hordanak, de persze semmi akadálya, hogy kiterjesszük ezt a kört további személyekre. Nem kérünk érte nagy árat, elvégre mi szerényen élő lelkek vagyunk, úgyhogy inkább csak a rátermettségedről szeretnénk megbizonyosodni, s rögtön tied is lehet a tárgy. Hozz 30 Thargodan esszenciát, hogy lássuk, egyetértesz a Sötét Föld megtisztítására irányuló terveinkkel!
Az oldalzsákot a szerzetesek enyhe meditációs mágiával védték le, így még ha hozzádkerülése után el is akarnád ajándékozni, ez nem fog sikerülni. Amíg magadnál hordod +50 típusú tárgynak lesz hely a hátizsákodban. [A küldetést a KT (Küldetés Teljesítése) 1172 paranccsal adhatod le, bármelyik rejtett kolostorban.]

SÁRKÁNYBARLANG (620. TEREPTÁRGY)
Hatalmas barlangszáj ásítozik a hegyoldalban. A barlangbejárat előtt óriás csontok hevernek. Miféle fenevad élhet itt, amely óriásokkal táplálkozik? Az égre pillantva, egy óriási szárnyas alakot látsz, amely a barlang felé repül. Gyorsan elbújsz egy szikla mögé. A fantasztikus teremtmény egy csillogó pikkelyű, mesés teremtmény, egy sárkány! Félelmetes állkapcsaiban egy mópat gigász rángatódzik. A sárkány egy fejmozdulattal átharapja a gigász torkát, mire az megszűnik mozogni. Tudod, hogy életed csak egy hajszálon múlik, remegve lapulsz a szikla mögött. A sárkány a barlang előtt lakomázik, majd, még hatalmas húskupacot hátrahagyva, visszavonul a barlangjába. Menekülsz innét, mert nem akarsz magad is sárkányeledellé válni. Ha később esetleg vissza akarsz térni, és belopakodni a sárkány barlangjába, add ki a BE 620 parancsot, 30 TVP árán.

LIDÉRCÓRIÁS (401. SZÖRNY)
Bár a viharóriások nagyhatalmú teremtmények, nem legyőzhetetlenek. Ha egy-egy magányos viharóriás kivívja egy Thargodan herceg haragját, akkor megsemmisülése bizonyos, és pusztulása után lelke nem nyugodhat, a herceget szolgáló lidércként kell a Sötét Földön bolyongania. Ezek a jellem nélküli élőholtak csatában félelmetes ellenfelek, akár fagyos leheletükről, akár jeges, csontig hatoló érintésükről van szó. Az egyetlen ok, amiért valaki egy lidércóriásra támad, annak reménye, hogy rátalál az óriásnál rejtett mesés kristályra...

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Tharr személyes tanácsadója vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 389. fordulód.

Erő: 61 (86) Szint: 47 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 57 (89) Támadás: 80 (84) Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 58 (76) Védekezés: 126 (135) Menekülés: 30 % Életkor: 44/49 év
Egészség: 61 (82) Életpont: 1787/892 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 5
Szerencse: 49 (101) Varázspont: 2509/459 Pénz: 2616 arany Kép. pont: 76
Tudatpont: 72/0 Pszi pont: 229/206 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 84
Eddig összesen 4153 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 128 608 TP-t kaptál. Jelenleg 15 142 179 TP-d van. A következő szinthez még 1 357 821 TP szükséges. Trófeáid: drótszőrű mópat, Őrült Montrix, triklem drakolder. A 357. fordulódban 11187 arany került a bankszámládra. 12976 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/11 ökölvívás: 28/3 szúrófegyverek: 38/77 (+3%)
vágófegyverek: 27/99 (+11%) ütőfegyverek: 27/1 lőfegyverek: 31/0
dobófegyverek: 30/66 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: sárkányölő kard (#289) << Mjölborg kalapácsa (#523) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
309,42 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 194,101
Kisebb kívánság: legutóbb 2014. évben 9. hónapban.
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 62, 59, 58, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 165 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 58/59 (+33%) 2. nyomkövetés: 59/35 3. mászás: 18/9
4. csapdakészítés: 33/53 (+10%) 5. csapdaészlelés: 14/75 6. gyógyítás: 61/78 (+90%)
7. titkosírás: 4/12 8. felderítés: 21/69 9. szörnyidomítás: 8/77
10. teológia: 79/72 (+36%) 11. taumaturgia: 100/18 (+24%) 12. szerencsejáték: 5/82
13. versengés: 22/65 14. harcművészetek: 30/55 15. zene: 4/8
16. szörnyismeret: 13/60 17. pszi: 32/92 (+9%) 18. zárnyitás: 13/8
19. vadászat: 12/43 20. vitalitás: 3/18 21. bányászat: 32/8 (+29%)
22. úszás: 15/50 23. főzés: 4/16

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 21 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50)
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177), halálelementál (#279), Őrült Montrix (#698)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)
hatalomvarázs (#220) erőpajzs III (#127) csupasz izom (#28) esszenciavédelem (#165)
tulajdonságpajzs (#26) jégmágia (#279) agyburok (#90) tárgyvédelem (#178)
hadiszerencse III (#59) planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
26. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150), agykorbács (#97), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
varázsvédelem (#34), agytaposás (#180), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégoszlop (#231) >> 31. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK
dalos szilmill (#7457) (+6 támadás közelharcban) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára!
3.) Mutasd be számomra az érintetlen Tudás Könyvét, jelezve, hogy bár megszerezted, de eszed ágában sincs elolvasni!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XL. olimpián.
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 796, pontszámod: 9696.
A II. toronyháborúban összesen 18 győzelmet arattál, ezzel 617 pontot szereztél.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 86, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 9 140.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 54 TU. szükséges még: 36 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 115 TU szükséges.)
halhatatlanság (540) OK
nyakláncviselés (547) OK

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
10 arany pikkelyvért (#456) $15 tükörpáncél ($519) 295 gyöngymangó (#135)
$2 fpi formázó minta ($419) 438 ugh méreg (#166) $6 polip szívóka ($391)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
140 áldott kő (#642) 50 extra takarmány (#1360) 1 Aurgir lándzsája (#1314)
27 esszenciakristály (#350) 748 jégszilánk (#1128) 1488 tükör (#43)
3 nyomkereső talizmán (#671) 1420 sárkánypikkely (#292) 92 gyógykenőcs (#313)
358 katonai kötszer (#1508) 3414 ugh méreg (#166) $2 trikornis nyereg ($1536)
16 mágusszelence (#1076) 19 térhajlító kavics (#1539) $57 őskristály-szilánk ($1525)
123 szent jogar (#150) 508 kaktuszbogyó (#429) 1 bronz taider (#641)
24967 kaja (#2) $2 aranytű ($272) 3 ryuku sisak (#688)
510 gyöngymangó (#135) 4 Xanathal karkötője (#956) 2 ryuku mellvért (#689)
2 ryuku kesztyű (#690) 7 quwarg teleportgömb (#1534) 1 ryuku köpeny (#693)
1 kentaurusz szőttes (#1641) 1 Korrissh sisakja (#1658) 1 Fókuszpenge (#639)
3 ryuku csizma (#692) 1 fejsze (#1240) 1 olló (#335)
$2 csuklyavirág ($133)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszilánk (#1128) 4 kaja (#2)
1 nyílvessző (#108) 30 Thargodan esszencia (#328) 1 tükör (#43)
2 vas dobónyíl (#189) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
409 arany (#50) 1 arany papi karkötő (#309) 6 arkog kő (#632)
1 oldalzsák (#1172) 8 ramit kő (#226) 22 sárkánypikkely (#292)
3 spiritusz (#170) 1 szent jogar (#150) 5 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

308 309 310 311 312 313 314 315
39
40
41
42
43
44
45
(309,42) ezerszemű bestia (#288), oltár, érclelőhely
(309,44) rejtett kolostor (#493), 21. többszemélyes kaland, Leah oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(310,41) zafír sárkány (#329), Tharr oltár, érclelőhely
(310,44) sárkánybarlang (#620), Leah oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, zafír sárkány (#329)
(311,41) Tharr oltár, érclelőhely, ezerszemű bestia (#288)
(311,44) Leah oltár, érclelőhely, lidércóriás (#401)
(312,40) halálelementál (#279)
(312,43) Elenios oltár, érclelőhely, kiütéses negátor (#785)
(313,41) ezerszemű bestia (#288), Raia oltár, érclelőhely
(313,43) zafír sárkány (#329), Elenios oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(314,42) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), smaragd sárkány (#326)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A halál csókja varázslat TVP költsége is lecsökkent 5 TVP-ről 2-re.

Üzenet küldése a karakternek