Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. jan. 14. 9h:09' EZ A 509. JÁTÉKHETED, 388. FORDULÓD 510. játékheted kezdete: jan. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4114 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 127. varázslatot a 73. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 90. varázslatot |
* 10. KP: | használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat |
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. {GYD:} Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod a quwarg nagymester nyakát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2812 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 2, gyógyulás: 66, összesen: +64 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 262 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra rontasz. {GYD:} Sárkányölő karddal megcsapod a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {GYD:} Cápafoggal jól megszúrod a quwarg ősmágus fejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. A következő kincseket találtad: 4 pirkit és egy karbin plazma. 4820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 13, gyógyulás: 35, összesen: +22 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra rohansz. {GYD:} Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (3 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {GYD:} Cápafoggal jól megszúrod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. 3325 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 0, gyógyulás: 63, összesen: +63 ÉP}
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
hu 836 1165 | hulladék: 836 1165 |
v 96 185 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
190 | 191 | 192 | |
104 | |
|
|
105 | |
|
|
106 | |
|
|
[185,60] Egy kisebb településhez érkeztél.
m 1 4 2 | mozogsz északkeletre, délre, keletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Sárkányölő karddal alaposan megvágod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 púderkő [púderkő ->eldobod]. 3057 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 32, gyógyulás: 30, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [186,60] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy őrült varázsló. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Sárkányölő karddal alaposan megvágod az őrült varázsló testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 4 pirkit és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP]. 3057 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 2, gyógyulás: 29, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [187,60] Még mindig a városban vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Tharr híveié. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. A város utcáin ballagva érdekes hírre figyelsz fel. Állítólag Kosztrapatusz, a híres mutáns jós a napokban megjövendölte minden "moa-mágia" végét, ami szörnyű pusztítással járhat. Alaposabban végiggondolva rájössz, hogy a te ismereteid szerint a moák nem is ismerték a mágiát, így ezt is elkönyveled szokásos, hiteltelen városi pletykának. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Barnega. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a Barnega testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra rohansz. {GYD:} Sárkányölő karddal végigvágod a Barnega jobb lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd a Barnega bal lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ütések érik a válladat és a karodat. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Barnega összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], ezenkívül 1 Huddens alkarvédője. 2554 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 43, gyógyulás: 34, összesen: -9 ÉP}
h 979 | használod a 979. tárgyat |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Sárkányölő karddal végigmetszed az őrült varázsló testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy fokhagyma. 3057 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 30, gyógyulás: 30, összesen: +0 ÉP}
bb 260 30 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (30 darabot) |
im | imádkozol |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 16 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó jobb karját. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2060 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
bb 260 30 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (30 darabot) |
im | imádkozol |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. A varázslat kudarcot vallott. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2060 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. 21 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló bal lábát. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Sárkányölő karddal egy hatalmas csapással felmetszed az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP]. 3057 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 54, gyógyulás: 31, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [187,62] Még mindig a városban vagy. Ahogy lustán bámészkodva végiglejtesz a tágas sétálóutcán, egyszer csak egy halk hangot hallasz a hátad mögül.
- Ne fordulj hátra! Kerüld a feltűnést! Ha érdekel egy jövedelmező ajánlat, keresd fel az Orgazdát. - Természetesen ügyet sem vetsz az utasításra, és hátrafordulsz, de nem látsz semmit. Bamba városi népek sietnek a dolguk után. Nyilván a Kémhálózat egy ügynöke lopózott mögéd - fejted meg a talányt. Nem is gondolkodsz túl sokat, hanem betérsz a régiségboltnak álcázott, titkos találkahelyre. Néhány perc múlva már a hátsó, rejtett tárgyalószobában ülsz, szemben az agyafúrt gnómmal. Korheggyiezengierdum gyorsan rátér a lényegre.
- Királyunk gyengélkedik, Samael herceg pedig ki tudja, merre kóborol. Az uralkodónak számos ellensége akad, akik ki akarják használni ezt a pillanatot a hatalom megkaparintására. Loronden, az isbai jósda rendfőnöknője megjövendölte, hogy merénylő tör majd a király életére. Nem tudjuk, hogy mikor fog bekövetkezni ez a szörnyűség, és minden lehetséges óvintézkedést megtettünk már, de persze jó lenne elébe menni az eseményeknek. Annyit sikerült kiderítenünk, hogy az összeesküvés szálai Roxatba, a füstös lebujba vezetnek. Nem vezethetünk nyílt nyomozást, hisz ami miatt erre sor kerülne, az még meg sem történt. Amit tudunk, nem több egy halvány gyanúnál. Szedj össze néhány magadfajta kalandort, menjetek el a lebujba, és járjatok ennek az ügynek a végére! Minden módszer megengedett. (51. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 126 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy részeg kalandozó. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2060 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 267 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrjáratozó katona jobb vállát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. {GYD:} Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). {GYD:} Cápafoggal többször eltalálod az őrjáratozó katona jobb vállát. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A 7 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (7 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A 7 őrjáratozó katona szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó és 4 arany. 12169 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1112, sebződés: 61, gyógyulás: 133, összesen: +72 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[191,105] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy trikornis herceg. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a zoloboo sámán testét. (3 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd a zoloboo sámán testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 3036 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 21, gyógyulás: 63, összesen: +42 ÉP}
v 163 364 67 | elmormolod a 163. varázslatot |
190 | 191 | 192 | |
104 | |
|
|
105 | |
|
|
106 | |
|
|
[364,67] A fák között tocsogók, nádasok jelennek meg: a terep mocsarasra vált. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy térkaput. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mocsári penkét. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy viharóriás barlangot. Délre nézve látsz egy lávatavat. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy mópat boly van. Északnyugatra egy gyilkos csalán van. Északra egy ősvortex van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hmm, csak egy talriai behemót. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 276 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor megcsapod a talriai behemót testét. (6 támadással 438 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). {GYD:} Cápafoggal jól megszurkálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször eltalálod a talriai behemót testét. (5 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöfködöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A talriai behemót belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1579, sebződés: 250, gyógyulás: 321, összesen: +71 ÉP}
m 7 2 1 | mozogsz északnyugatra, keletre, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 259 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rothadó lián egyik csápját. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Nem talált! Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel megdöfködöd a rothadó lián tekergő szárát. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. {GYD:} Cápafoggal kicsit megbökdösöd a rothadó lián testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 64 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő arany papi karkötő felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a rothadó lián egyik csápját. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a rothadó lián testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A lény huhog! 61 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vadászkés felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1459, sebződés: 402, gyógyulás: 63, összesen: -339 ÉP}
(Továbbmész...) [364,66] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ősvortexet. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Dred Hornwill, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy térkaput. Délnyugatra egy mópat boly van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Felismered a közeledőt. Csak egy smaragd sárkány. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 277 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux csapdája varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. 55 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (97 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. {GYD:} Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a smaragd sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). {GYD:} Cápafoggal többször eltalálod a smaragd sárkány bal vállát. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) {GYD:} Sárkányölő karddal megvagdalod a smaragd sárkány bal szárnyát. (2 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {GYD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a smaragd sárkány testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A smaragd sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 52 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 4 arany, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 23139 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1346, sebződés: 564, gyógyulás: 277, összesen: -287 ÉP}
(Továbbmész...) [365,65] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy zafír sárkány lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 257 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A varázslat kudarcot vallott. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 80 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 64 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány jobb szárnyát. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (95 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra támadsz. {GYD:} Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a zafír sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 435 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). {GYD:} Cápafoggal jól megszurkálod a zafír sárkány jobb hátsó lábát. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) {GYD:} Sárkányölő karddal néhányszor megcsapod a zafír sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). {GYD:} Cápafoggal megkarcolod a zafír sárkány nyakát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A zafír sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 3 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1456, sebződés: 604, gyógyulás: 268, összesen: -336 ÉP}
h 449 | használod a 449. tárgyat |
bb 292 17 518 | beraksz a bankba a 292. tárgyat (17 darabot) |
bb 1539 3 518 | beraksz a bankba az 1539. tárgyat (3 darabot) |
ef 11 | energia fejlesztése 11 |
ef 80 513 | energia fejlesztése 80 |
* 1. BP: | elmormolod a 158. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 158. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 4. BP: | átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot) |
* 5. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 6. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 7. BP: | használod a 396. tárgyat |
![]() Minden nagy találmányhoz véletlen vezet, nincs ez másképp a mágikus pulzánssal sem. Amikor néhány hasznavehetetlen mópat tokent a vörös zyel felé közelítettél, mágikus vibrálásra lettél figyelmes, mágikus energiáid töltődni kezdtek, de aztán a töltődés abbamaradt. Elindulva ezen a nyomon, kísérletezni kezdesz, és ráébredsz, hogy két zyelt egymás felé fordítva, és a pulzáns energiát négy iknegurinnal stabilizálva, folyamatos mágikus erőforrást hozhatsz létre! Mindkét zyelt belehelyezed egy-egy mópat tokenbe, és további három tokennel rögzíted őket egymáshoz, majd öt csepp kátránnyal bekenve, szigeteled az egészet. A puha kátrányba belenyomod a négy iknegurint, és kész ez a mesés varázstárgy! Ha kör elején mágikus pulzáns van a birtokodban, +5 varázspontot regenerálsz, és persze több pulzáns hatása összeadódik. Van egy korlát - 30 mágikus pulzánsnál -, de nem valószínű, hogy ezt a közeljövőben el fogod érni. Annál is inkább, mert mágikus pulzánst - a benne levő anyagok természete miatt - nem lehet átadni. A pulzáns elkészítése 15 TVP-t igényel. Megjegyzés: állítólag létezik olyan varázstárgy, egyfajta katalizátor, amely a mágikus pulzánsok hatásfokát növeli. |
SZÖRNYÉSZLELÉS (82. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal folyamatosan képes vagy érzékelni, hogy egy adott szörny a közeledben tartózkodik-e. Ha kiadod a V 82 <szörnyszám> parancsot, akkor elmormolod a varázslatot 5 TVP és 20 VP elköltésével. Ettől kezdve az adott fordulóban mindig érzékelni fogod, hogy a 2. paraméterben megadott szörnyből tartózkodik-e egy példány a közeledben. Ha sikeresen érzékeled, akkor egyből meg is támadod. (Játéktechnikailag ez azt jelenti, hogy abban a fordulóban, amelyikben elmondtad a varázslatot, van egy kicsi esély arra, hogy amikor mozgás során szörnyet generál a gép, akkor a keresett szörnyet generálja, amennyiben az adott szörny jöhet azon a tereptípuson, ahol éppen mozogsz. Erre nagyon pici az esély, kezdetben csak 1 %,, és a papi varázserő növekedésével nagyon lassan nő, de sosem megy 5 % fölé.) |
A MÁGIA MEGÉRTÉSE (226. VARÁZSLAT) Istened végre garantált számodra egy varázslatot, amelynek segítségével megértheted a mágia működését, a mana átszivárgásának módját a Mágia létsíkjáról. Mostantól tapasztalatot jelenthet számodra még a legegyszerűbb varázslat elmondása is! A mágia megértése varázslatot soha nem kell elmondanod, ugyanis állandóan aktív. Mostantól ha olyan varázslatot használsz, amely alacsony VP költsége miatt nem fejlesztené a teológiádat vagy taumaturgiádat, nos, ezek esetén is van esély, hogy a szakértelem mégis fejlődni fog 1%-nyit! Az esély annyiszor 5%, amennyi a varázslat VP költsége. A mágia megértése nincs hatással arra a szakértelemre, amely már 500 vagy nagyobb. |
ROTHADÓ LIÁN (427. SZÖRNY) Sheran papjai elhozták a Sötét Földre az élet ígéretét. De vajon milyen sors vár a frissen sarjadt apró növényekre, amikor az éjfattyak váladéka hullik rájuk? Az azonnali pusztulás helyett néha egy-egy növény a mutáció útjára lép - a fertőzött csíra növekedni kezd, a tl'urlang gének táplálják, óriásira hizlalják, és velejéig romlott, gyűlölettől hajtott szörnyet hoznak létre, amely végigvonszolja magát az apró ligeteken, és megsemmisíti őket. Nem kétséges, a vámpirizációra való immunitásuk az éjfatty géneknek köszönhető... |
Erő: | 61 (86) | Szint: | 46 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 57 (89) | Támadás: | 79 (83) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 58 (76) | Védekezés: | 126 (135) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 44/49 év |
Egészség: | 61 (82) | Életpont: | 1770/907 | Jellem: | semleges (-5) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 49 (101) | Varázspont: | 2456/312 | Pénz: | 9207 arany | Kép. pont: | 72 |
Tudatpont: | 72/0 | Pszi pont: | 229/155 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 84 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/11 | ökölvívás: | 28/3 (+1%) | szúrófegyverek: | 38/74 (+1%) |
vágófegyverek: | 27/88 (+19%) | ütőfegyverek: | 27/1 | lőfegyverek: | 31/0 |
dobófegyverek: | 30/62 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: sárkányölő kard (#289) << Mjölborg kalapácsa (#523) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
365,65 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 194,101 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2014. évben 9. hónapban. |
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 59, 58, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 165 év |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 58/26 | 2. nyomkövetés: | 59/35 (+13%) | 3. mászás: | 18/9 |
4. csapdakészítés: | 33/43 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 14/75 | 6. gyógyítás: | 60/88 (+30%) |
7. titkosírás: | 4/12 | 8. felderítés: | 21/69 | 9. szörnyidomítás: | 8/77 |
10. teológia: | 79/36 (+27%) | 11. taumaturgia: | 99/94 (+20%) | 12. szerencsejáték: | 5/82 |
13. versengés: | 22/65 (+4%) | 14. harcművészetek: | 30/55 | 15. zene: | 4/8 |
16. szörnyismeret: | 13/60 | 17. pszi: | 32/83 (+15%) | 18. zárnyitás: | 13/8 |
19. vadászat: | 12/43 | 20. vitalitás: | 3/18 | 21. bányászat: | 31/79 (+5%) |
22. úszás: | 15/50 | 23. főzés: | 4/16 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 21 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50) |
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177), halálelementál (#279), Őrült Montrix (#698) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hatalomvarázs (#220) | erőpajzs III (#127) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) |
jégmágia (#279) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
26. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150), agykorbács (#97), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), agytaposás (#180), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégoszlop (#231) | >> | 31. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
dalos szilmill (#7457) (+6 támadás közelharcban) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára! |
3.) Mutasd be számomra az érintetlen Tudás Könyvét, jelezve, hogy bár megszerezted, de eszed ágában sincs elolvasni! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XL. olimpián. |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 796, pontszámod: 9696. |
A II. toronyháborúban összesen 18 győzelmet arattál, ezzel 617 pontot szereztél. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 86, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 9 140. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
jégmág. hierarchia (391) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 255 TU szükséges.) |
halhatatlanság (540) OK |
nyakláncviselés (547) OK |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 10 | arany pikkelyvért (#456) | $15 | tükörpáncél ($519) | 295 | gyöngymangó (#135) | $2 | fpi formázó minta ($419) | 438 | ugh méreg (#166) | $6 | polip szívóka ($391) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 140 | áldott kő (#642) | 50 | extra takarmány (#1360) | 1 | Aurgir lándzsája (#1314) | 27 | esszenciakristály (#350) | 748 | jégszilánk (#1128) | 1488 | tükör (#43) | 3 | nyomkereső talizmán (#671) | 1420 | sárkánypikkely (#292) | 92 | gyógykenőcs (#313) | 339 | katonai kötszer (#1508) | 3414 | ugh méreg (#166) | $2 | trikornis nyereg ($1536) | 16 | mágusszelence (#1076) | 19 | térhajlító kavics (#1539) | $57 | őskristály-szilánk ($1525) | 123 | szent jogar (#150) | 508 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | bronz taider (#641) | 24977 | kaja (#2) | $2 | aranytű ($272) | 3 | ryuku sisak (#688) | 510 | gyöngymangó (#135) | 4 | Xanathal karkötője (#956) | 2 | ryuku mellvért (#689) | 2 | ryuku kesztyű (#690) | 7 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | ryuku köpeny (#693) | 1 | kentaurusz szőttes (#1641) | 1 | Korrissh sisakja (#1658) | 1 | Fókuszpenge (#639) | 3 | ryuku csizma (#692) | 1 | fejsze (#1240) | 1 | olló (#335) | $2 | csuklyavirág ($133) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | jégszilánk (#1128) | 8 | kaja (#2) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
27 | madártoll (#112) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | sáfránykő (#979) | |||
7 | sárkánypikkely (#292) | 3 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
491 | arany (#50) | 1 | arkog kő (#632) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | Huddens alkarvédője (#1550) | 29 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | lótuszvirág (#447) | 8 | pirkit (#153) | |||
1 | varázskő (#305) |
362 | 363 | 364 | 365 | 366 | |
64 | |
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|