Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 8. 9h:29' EZ A 563. JÁTÉKHETED, 387. FORDULÓD 564. játékheted kezdete: szept. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3554 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 76. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1253. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 227. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 843. tárggyal a 842. tárgyat |
hu 229 | hulladék: 229 |
hh 1133 1269 1534 | használod az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg királynő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1349 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 7, gyógyulás: 6, összesen: -1 ÉP}
kt 284 2 | elkészíted a 284. tárgyat (2 darabot) |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vezérfarkas testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a vezérfarkas megcsapja a fejedet. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Karmával néhányszor a vezérfarkas megcsapja a fejedet. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a vezérfarkas testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a vezérfarkas megcsapja a fejedet. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A vezérfarkas többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A vezérfarkas megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4441 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 822, sebződés: 256, gyógyulás: 60, összesen: -196 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 81 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 91 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a dögkeselyű testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 7 madártollat. [madártoll ládikóba-> (185,60)-> 7 arany, -2 ÉP] 879 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 2, gyógyulás: 6, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a nómenklatúra trutyis masszáját. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a nómenklatúra nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A nómenklatúra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1064 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 13, gyógyulás: 43, összesen: +30 ÉP}
vv 17 17 17 | elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot |
vv 17 17 17 | elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot |
vv 17 17 17 | elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot |
v 181 186 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[186,61] Épületek tűnnek fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Fairlight hívői építették. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
ve 229 | megveszed a 229. tárgyat |
m 7 8 1 | mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [185,59] Továbbmész a város utcáján. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Sheran hívői építették. A szörnypiacnál összefutsz a múltkori mutáns gondozónővel, már nem annyira kétségbeesett. Elújságolja, hogy egy csapat kalandozó visszahozta két elkóborolt gorilláját, de még így is jó pár odakint kószál valahol a városban. Nagyon veszélyesek, és igen okosak - állítja. Kicsit bátorítod, hogy biztosan minden rendbe fog jönni, aztán tovább folytatod az utad. Közben pedig azon agyalsz, hogy talán mégis össze kéne hozni azt a hajtóvadászatot... (12. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen délre 9 mérföldre teljesítheted.) nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Blounther apó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 47 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 31 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Semmi hatás! Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Blounther apó törékeny testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Blounther apó törékeny testét. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a Blounther apó törékeny testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Blounther apó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy xirnox szív. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 balkezes gyűrű [balkezes gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 200 arany, -2 ÉP]. 3418 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 52, gyógyulás: 76, összesen: +24 ÉP}
(Továbbmész...) [186,58] Folytatod sétádat a házak közt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Leah híveié.
(Feltételes támadás:) Egy őrült varázsló! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 25 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az őrült varázsló fejét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy rókafarok. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 27, gyógyulás: 77, összesen: +50 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
m 8 | mozogsz északra |
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
v 198 189 31 | elmormolod a 198. varázslatot |
[189,31] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Chitarel egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő csapat qwarg rohamosztagos nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 102 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a qwarg rohamosztagos testét. (6 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával kicsit megsebzed a qwarg rohamosztagos fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Az 1 qwarg rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 7, gyógyulás: 59, összesen: +52 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ongóliant bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (17 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant ragyás lábszárát. (6 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az ongóliant bal oldalát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az ongóliant testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (184,32)-> 48 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP]. 3391 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 607, sebződés: 67, gyógyulás: 46, összesen: -21 ÉP}
v 163 364 31 | elmormolod a 163. varázslatot |
m 7 1 7 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [188,29] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) - Akkor neked nem kell a másik csizma sem. - mondod vigyorogva, és lerángatod a lábáról. Egy kicsit akadékoskodik, fenyeget azzal, hogy hívja a szüleit, de végül odébbáll. Sajnos a csizma nem éppen a te méretedre készült, semmit sem tudsz kezdeni vele (eldobod). (+2 gonoszság.)
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Továbbmész...) [187,28] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy morgud hagymatövet. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy csillezsályát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy pordémon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.
m 8 | mozogsz északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a qwarg rohamosztagos torát. (6 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágójával a 3 qwarg rohamosztagos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 12, gyógyulás: 29, összesen: +17 ÉP}
szk 338 | keresed a 338. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 843. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 511. tárggyal az 1158. tárgyat |
TÖKÉLETES GONOSZSÁG Gonoszságod elérte a 666-ot! Lelked sötétebb, de legalábbis annyira sötét, mint a Sötét Létsík legmélyebb bugyrában üldögélő Thargodan hercegeké. Mostantól semmilyen ideológiai, sem mágikus, sem kasztroplanáris, sem egyéb módon nem csökkenhet a gonoszságod - igaz, nem is növekedhet, hiszen elérte a maximumot (vagy nevezzük inkább minimumnak?). Bizonyos küldetésekhez szükséges a Tökéletes Gonoszság elérése, mint ahogy alapvető feltétele a félistenné válásnak is. A 666-os gonoszságot elért kalandozók papi szintje varázslatok és egyéb szempontjából kettővel nagyobbnak tekintendő. |
OLTÁR TEREMTÉSE (167. VARÁZSLAT) Egyre jobban érezted, hogy mekkora szükséged lenne erre a varázslatra, és lám - istened végre meghallgatta imád! Mostantól képes vagy felszentelt oltárt teremteni, 50 VP, 10 TVP és 5 isteni könnycsepp árán, a V 167 varázslattal. A varázslatot kizárólag síkságon, bozótosban, dombon vagy alacsonyhegységen használhatod, és csak akkor, ha azon a mezőn nincs még oltár ill. templom. (Esetleg az is előfordulhat, hogy a hely tele van már zsúfolva egyéb épületekkel és tereptárgyakkal, bár ez nem túl valószínű.) |
INFRALÁTÁS (171. VARÁZSLAT) Nyilván hosszú ideje irigykedsz már a többi pap által használt tündérfényre, míg neked állandóan fáklyákat kell gyűjtögetned. Mostantól azonban ez a gond is megszűnt! Ha belépsz egy labirintusba, automatikusan elmondod az infralátást, fáklyát nem használsz (akkor sem, ha van). Az infralátásnak azonban van még egy előnye: a labirintusban talált csapdák esetén van +2 csapdaészlelésed (és ez a hatás nem lassítja a szakértelem fejlődését). A varázslat elmondása 8 VP-be kerül, és egészen addig tart, amíg a labirintusban tartózkodsz. [Az, hogy a varázslat éppen rajtad van, nincs külön jelölve a karakterlapon.] |
Erő: | 51 (66) | Szint: | 33 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 63 (88) | Támadás: | 40 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 82 kg |
Ügyesség: | 51 (56) | Védekezés: | 92 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/39 év |
Egészség: | 52 (61) | Életpont: | 595/940 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 62 (75) | Varázspont: | 2103/49 | Pénz: | 1509 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 42/31 | Pszi pont: | 570/259 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 379 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13 | ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | 38 |
vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 17 | lőfegyverek: | 22 |
dobófegyverek: | 30 |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); vas dobónyíl (#189) (4 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30 | 2. nyomkövetés: | 78 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 18 | 5. csapdakészítés: | 23 | 6. csapdaészlelés: | 13 |
7. gyógyítás: | 42 | 8. titkosírás: | 8 | 9. felderítés: | 27 |
10. szörnyidomítás: | 10 | 11. teológia: | 60 (+1) | 12. taumaturgia: | 78 |
13. szerencsejáték: | 7 | 14. versengés: | 19 | 15. zene: | 4 |
16. szörnyismeret: | 27 | 17. pszi: | 61 | 18. zárnyitás: | 15 |
19. vadászat: | 19 | 20. vitalitás: | 3 | 21. bányászat: | 30 |
22. úszás: | 11 | 23. főzés: | 12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó; |
totem 50% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 25 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 25 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 25 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), ködmangót (#59) (max. 2 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szubreális vámpír (#223), zombi mester (#251) (csak egyszer), lidércúr (#252), noth szellem (#250), halálelementál (#279) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), őrült varázsló (#255), Elenios hívők (#994), Raia hívők (#993), bolyongó lidérc (#388), lélekorzó (#390), zombi mágus (#389), mélység fattya (#199) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778), csápos otagi (#395) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 5 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (95,40,4) | láthatatlanság (#76) |
esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
4. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | vortexmágus (#418) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
villámcsapás (#50) | >> | 49. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | quwarg nagymester (#214) | |
villámcsapás (#50) | >> | ősi szellem (#422) | villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
villámcsapás (#50) | >> | nanda (#224) | villámcsapás (#50) | >> | szubreális vámpír (#223) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | villámcsapás (#50) | >> | csontváz hadúr (#423) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | villámcsapás (#50) | >> | zombi mester (#251) | |
villámcsapás (#50) | >> | noth szellem (#250) | villámcsapás (#50) | >> | lidércúr (#252) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | sötét halál (#45) | >> | woorgard (#231) | |
sötét halál (#45) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: nagyon éhezik |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot! |
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany masszariasztó (#437) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | deus ex machina (#1) | |||
8 | drótszőr (#37) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | kaja (#2) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | quwarg tojás (#360) | 2 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | varázskő (#305) | 7 | víz (#27) | 1 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
254 | arany (#50) | 3 | csalánvirág (#582) | 1 | kőszem (#304) | |||
4 | lótuszvirág (#447) | 1 | mutáns csont (#331) | 2 | rókafarok (#124) | |||
2 | sötét ital (#284) |