385. forduló, 387. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. nov. 4. 11h:32'
EZ A 425. JÁTÉKHETED, 386. FORDULÓD
426. játékheted kezdete: nov. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 7

SUSMAKIAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [181,50] koordinátán.
Visszadátumoztunk 40 játékhéttel.A játékvezető átadott Neked 1 krónikát. A játékvezető átadott Neked 1 leviatán hólyagot.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+7 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+196 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+80 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+119 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 728. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 723. Kapsz 5 VP-t.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 718. Kapsz 5 VP-t.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 713. Kapsz 5 VP-t.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 713.]

* 6. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 713.]

* 7. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 713.]

* 8. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 708. Kapsz 5 VP-t.]

* 9. KP: v 1 15 0 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 703. Kapsz 5 VP-t.]

* 10. KP: v 1 15 0 elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 698. Kapsz 5 VP-t.]

v 6 20 elmormolod a 6. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 693. Kapsz 5 VP-t.]

h 2452 2320 használod a 2452. tárgyat
Egy morf esszenciát szétkensz az arcodon, közben révetegen forgatod a Végzet Kulcsát. Az összes morfod új alakot ölt! Ezt a mókát eddig 14 alkalommal játszoddal el, legközelebb 20 morf leölése után teheted meg megint. [5 pontot használtál fel, van még 688. Kapsz 5 VP-t.]

fkt 17 20 1 felt. készítesz a 17. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 683. Kapsz 5 VP-t.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 681. Kapsz 2 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 671. Kapsz 10 VP-t.]

p 120 használod a 120. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a nagyobb agypajzs pszi képességet. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 666. Kapsz 5 VP-t.]

ek 215 10 t. energia kisütése: 215 10
120 varázspont felhasználásával előállítasz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

ek 302 2 t. energia kisütése: 302 2
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 616. Kapsz 50 VP-t.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-65 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [5 pontot használtál fel, van még 611. Kapsz 5 VP-t.]

ef 20 547 energia fejlesztése 20
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-31 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve az elme hatalma. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 471. Kapsz 140 VP-t.]

v 22 389 elmormolod a 22. varázslatot
Semmi sem történt. Úgy tűnik, ez a tárgy nem unkreálható. [0 pontot használtál fel, van még 471.]

kf 111 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat
Elrakod a moa stukit, majd előkészíted a hosszú íjat. [0 pontot használtál fel, van még 471.]

v 170 3 elmormolod a 170. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod az isteni küldetés varázslatot! Rendben, istened végrehajtottnak tekinti a következő küldetést: Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. Az isteni küldetés varázslat elfüstölt a fejedből. [-40 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 466. Kapsz 5 VP-t.]

m 4 4 2 mozogsz délre, délre, keletre
[181,51] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg ősmágus. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 48 szúró, 48 vágó, 48 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. 260 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. 172 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +80 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 432, gyógyulás: 0, összesen: -432 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+121 életerő.) Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy harcias morf.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 127 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a harcias morf testét. (6 támadással 384 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (32 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a harcias morf fejét. (4 támadással 425 életpontot sebezve.) Te 53 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+86 életerő). {HD:} Agyartőrrel meghorzsolod a harcias morf testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A harcias morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A harcias morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +80 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 607, sebződés: 107, gyógyulás: 165, összesen: +58 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy domináns morf. {védettsége: 43 szúró, 43 vágó, 43 ütő ellen.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 104 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a domináns morf bal lábát. (6 támadással 386 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a domináns morf bal lábát. (5 támadással 655 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). {HD:} Agyartőrrel megbököd a domináns morf testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +80 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak védelmező morf trófeát, és kinyersz egy alkalmas domináns morf trófeát. 6 656 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 810, sebződés: 70, gyógyulás: 158, összesen: +88 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Találsz nála 2 manakristályt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy kihívás tornyát. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +80 életerőt.

(Továbbmész...) [181,52] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy kihívás tornyát. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +80 életerőt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tyrannoszaurusz rex közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 500.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {HD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP] 2 883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 598, sebződés: 64, gyógyulás: 82, összesen: +18 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy brutális morf. {védettsége: 52 szúró, 52 vágó, 52 ütő ellen.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a brutális morf testét. (6 támadással 393 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a brutális morf nyakát. (2 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {HD:} Agyartőrrel megbököd a brutális morf bal karját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A brutális morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 014 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 653, sebződés: 31, gyógyulás: 60, összesen: +29 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy harcias morf. {támadása: 52.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 104 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf fejét. (6 támadással 368 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (36 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf testét. (4 támadással 531 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). {HD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a harcias morf testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A harcias morf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A harcias morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 688, sebződés: 122, gyógyulás: 136, összesen: +14 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 mópat tokent. (ld. enc.)

(Továbbmész...) [182,52] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy kihívás tornya van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ongóliant. {egyik sebzési módja: 2x 4d10+15.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant testét. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (25 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant jobb lábát. (5 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). {HD:} Agyartőrrel meghorzsolod az ongóliant jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy réz papi karkötő, egy rejtőköpeny és egy aranytű. 3 284 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 639, sebződés: 80, gyógyulás: 90, összesen: +10 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy harcias morf. {támadása: 52.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a harcias morf testét. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (34 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf testét. (5 támadással 529 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). {HD:} Agyartőrrel meghorzsolod a harcias morf testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A harcias morf leken néhány pofont. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 678, sebződés: 110, gyógyulás: 134, összesen: +24 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Második ellenfeled egy halálos morf.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs védelmezte.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 87 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálos morf jobb vállát. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálos morf fejét. (8 támadással 838 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). {HD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a halálos morf testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A halálos morf újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A halálos morf újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 40 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált domináns morf trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes halálos morf trófeát. 9 429 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 890, sebződés: 180, gyógyulás: 187, összesen: +7 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Találsz nála 2 mópat tokent.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 14 kerek követ. Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött. [110 pontot használtál fel, van még 356. Kapsz 110 VP-t.]

im 1 8 7 imádkozol
Letérdelsz a csupasz földre, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Imád meghallgatásra talált! Istened szólít meg: Jól van, ügyesen szolgálsz! A templomépítésre legalkalmasabb helyet innét 51 mérföldre (17 lépésre) találod. [30 pontot használtál fel, van még 326. Kapsz 30 VP-t.]
Letérdelsz a csupasz földre, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Imád meghallgatásra talált! Istened szól hozzád: Jól van, ügyesen szolgálsz! A templomépítésre legalkalmasabb helyet innét 51 mérföldre (17 lépésre) találod. [30 pontot használtál fel, van még 296. Kapsz 30 VP-t.]
Letérdelsz a csupasz földre, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Imád meghallgatásra talált! Istened szól hozzád: Jól van, ügyesen szolgálsz! A templomépítésre legalkalmasabb helyet innét 51 mérföldre (17 lépésre) találod. [30 pontot használtál fel, van még 266. Kapsz 30 VP-t.]
Letérdelsz a csupasz földre, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Imád meghallgatásra talált! Istened szól hozzád: Jól van, ügyesen szolgálsz! A templomépítésre legalkalmasabb helyet innét 51 mérföldre (17 lépésre) találod. [30 pontot használtál fel, van még 236. Kapsz 30 VP-t.]
Letérdelsz a csupasz földre, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Imád meghallgatásra talált! Istened szól hozzád: Jól van, ügyesen szolgálsz! A templomépítésre legalkalmasabb helyet innét 51 mérföldre (17 lépésre) találod. [30 pontot használtál fel, van még 206. Kapsz 30 VP-t.]
Letérdelsz a csupasz földre, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Imád meghallgatásra talált! Istened szól hozzád: Jól van, ügyesen szolgálsz! A templomépítésre legalkalmasabb helyet innét 51 mérföldre (17 lépésre) találod. [30 pontot használtál fel, van még 176. Kapsz 30 VP-t.]
Letérdelsz a csupasz földre, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Imád meghallgatásra talált! Istened szól hozzád: Jól van, ügyesen szolgálsz! A templomépítésre legalkalmasabb helyet innét 51 mérföldre (17 lépésre) találod. [30 pontot használtál fel, van még 146. Kapsz 30 VP-t.]
Letérdelsz a csupasz földre, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Imád meghallgatásra talált! Istened szól hozzád: Jól van, ügyesen szolgálsz! A templomépítésre legalkalmasabb helyet innét 51 mérföldre (17 lépésre) találod. [30 pontot használtál fel, van még 116. Kapsz 30 VP-t.]

m 6 8 2 mozogsz nyugatra, északra, keletre
[181,52] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ősdentor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 53.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 63 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor nyakát. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor fejét. (7 támadással 470 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). {HD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod az ősdentor testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 54 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 dentor bőrt. 3 819 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 594, sebződés: 149, gyógyulás: 109, összesen: -40 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy mágiamorfáló. {támadása: 94.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 103 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a mágiamorfáló testét. (6 támadással 393 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mágiamorfáló bal hátsó lábát. (6 támadással 648 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). {HD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a mágiamorfáló testét. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágiamorfáló farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 77 életpontot vesztettél. A mágiamorfáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 745 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1361, sebződés: 157, gyógyulás: 190, összesen: +33 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy kihívás tornyát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [181,51] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Látsz egy amniosz-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy kihívás tornyát. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [182,51] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy magger közeledik. {támadása: 50.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger jobb lábát. (6 támadással 79 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a magger testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {HD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a magger testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A magger összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 mandibulapengét. 2 169 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 41, gyógyulás: 34, összesen: -7 ÉP}

Látsz egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. [21 pontot használtál fel, van még 95. Kapsz 21 VP-t.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[181,50] Szűnni nem akar a zöld síkság. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Raia szent lovagja. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Látsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északra látsz egy Thargodan csatamezőt. Elrakod a távcsövet. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg ősmágus közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 30.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 101 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {HD:} Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 91 életpontot vesztettél. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 85 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +80 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és 8 madártoll. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 3 033 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 321, gyógyulás: 22, összesen: -299 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [180,50] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Quwarg szagot érzel! Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy csapat q. rohamosztagos. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 8 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a q. rohamosztagos bal középső lábát. (6 támadással 128 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {HD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Marásokat ejt rajtad az 5 q. rohamosztagos. (5 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +80 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 247 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 17, gyógyulás: 71, összesen: +54 ÉP}

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +14 életerőt. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. [14 pontot használtál fel, van még 81. Kapsz 14 VP-t.]

f 42 kísérletezel a 42. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Lázasan töröd a fejed... Semmi újat nem sikerült kitalálnod. [10 pontot használtál fel, van még 71. Kapsz 10 VP-t.]

f 17 kísérletezel a 17. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy nehezéket. (ld. enc.) 38 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 61. Kapsz 10 VP-t.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 60. Kapsz 1 VP-t.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Iszol a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-53 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 64 arany vérdíjat. Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. 4 kaját fal föl a quwarg harcos. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 60 pontod maradt, ebből a következő körre 60 pontot vihetsz át. Kapsz még 527 pontot. A következő körben tehát 587 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT)
Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat.
Figyelem! A varázslat csak a 119. sorszámú küldetésig használható!

AZ ELME HATALMA (123. PSZI KÉPESSÉG)
Az Elme Hatalma az Elme Fölényének továbbfejlesztett változata. Hatására mentális varázslataid célpontjai kapnak -11 -et mentális mentődobásaikra a teljes fordulód időtartamára. Létrehozására 5 TVP-t és 15 pszi pontot kell elköltened, hatása nem adódik össze az Elme Fölényével.

MÓPAT TOKEN (585. TÁRGY)
Egy apró, ezüstszínben csillogó karika - egy mópat ajándéka. Vajon mire lehet jó ez a kis token? Mit jelenthetett a mópat számára a tárgy, amit adtál, hogy egy ilyen - legyen mégoly értéktelen is - kacattal ajándékozott meg?

NEHEZÉK (258. TÁRGY)
Hopplá, micsoda felfedezés! Kitaláltál egy látszatra teljesen értelmetlen tárgyat, ami talán mégiscsak rengeteg dologra jó. Tíz szögletes követ és egy csomó földet összeragasztva a gumifa nedvével, egy nagy és marha nehéz golyót kapsz. Az első felhasználási mód igen nyilvánvaló: Átadva egy másik karakternek, megnövelheted a megterheltségét, és ezzel borsot törhetsz az orra alá. A másik, talán kevésbé nyilvánvaló előny, hogy a nehezék egy körülményesen használható, de igencsak jól sebző dobófegyver. A nehezék elkészítéséhez a KT 258 parancsot kell kiadnod, 10 TVP-ért. Ha dobófegyvernek használod, van -4 támadásod, és maximum egyet dobhatsz el. A nehezék sebzése 5D10, és használatához legalább 10-es dobófegyver szakértelem szükséges (erőkorlátot nem szabunk - ha képes vagy huzamosabb ideig magaddal cipelni a nehezéket, akkor minden bizonnyal elég erős vagy a használatához is).

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr misszionáriusa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 386. fordulód.

Erő: 52 (71) Szint: 36 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 38 (45) Támadás: 59 (62) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 42 (54) Védekezés: 78 (85) Menekülés: 40 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 41 (53) Életpont: 1019/966 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (38) Varázspont: 1410/642 Pénz: 635 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 74/6 Pszi pont: 261/179 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 16
Eddig összesen 4902 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 60 989 TP-t kaptál. Jelenleg 6 306 169 TP-d van. A következő szinthez még 193 831 TP szükséges. Trófeáid: halálos morf, verg elmeszaggató, őrjáratozó katona.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/10 ökölvívás: 35/36 (+10%) szúrófegyverek: 33/5 (+5%)
vágófegyverek: 27/50 ütőfegyverek: 7/6 lőfegyverek: 29/67 (+10%)
dobófegyverek: 14/87

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
180,50 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 231
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 894 időszaki: 848

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/5 Max életkor 177 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 50/64 2. nyomkövetés: 66/51 (+10%) 3. mászás: 17/76
4. csapdakészítés: 22/5 (+7%) 5. csapdaészlelés: 7/11 6. gyógyítás: 88/69 (+25%)
7. titkosírás: 14/69 8. felderítés: 16/10 9. szörnyidomítás: 22/64
10. teológia: 38/82 (+30%) 11. taumaturgia: 56/75 (+15%) 12. szerencsejáték: 3/93
13. versengés: 19/23 14. harcművészetek: 35/17 15. zene: 40/65
16. szörnyismeret: 16/74 17. pszi: 37/2 (+13%) 18. zárnyitás: 1/31
19. vadászat: 27/87 20. bányászat: 37/46 21. úszás: 14/7

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 15
9. gyors fejlődés: 2 10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 23 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), nagy vaspajzsot (#161) (max. 1 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 15 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot )
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
úszol max. Feltételes úszás max. 40 TVP-ért.
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a halál szava (#152, 20 VP)
varázslatlopás (#154, 20 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs III (#127) csupasz izom (#28) vámpirizáció (#1) (2,0) áldomás (#6) (7,0)
nagyobb agypajzs (#120)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), puha ütés (#60), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +5 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68, 81.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 6, 11, 12, 14, 16, 20, 26, 33, 35, 36, 41, 42, 46, 51, 52.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1668, az összesen kapott pontszám: 167124. (összesen ölhető: 1668 ) Eddig 14 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 13 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) OK
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 105 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) OK
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) OK
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 110 TU. szükséges még: 60 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5623 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 bányászcsákány (#434) 1 varkaudar lándzsa (#224)
Vágófegyverek
1 * Fókuszpenge (#639) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
2 bot (#4) 1 kőkalapács (#13) 20 szögletes kő (#17)
Vízifegyverek
1 avenir (#1706) 1 cápaölő tőr (#480) 2 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) 1 moa stuki (#413)
Lövedékek
8 gránátlövedék (#526) 15 kerek kő (#19) 6 mihlanil nyíl (#597)
28 nyílvessző (#108) 17 ubuk tüske (#131) 6 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 bumeráng (#249) 4 esszenciakristály (#350) 7 jégpasztilla (#1566)
2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 nyu-shuriken (#157) 6 tolmokov-koktél (#351)
3 ubuk dobónyíl (#138) 2 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * díszes tunika (#1488)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
1 * kyorg köpeny (#741) 7 rejtőköpeny (#277)
Kesztyűk
1 * Huddens kesztyűje (#649) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Övcsatok
1 * kyorg övcsat (#1456)
Nadrágok
2 Raia csataszoknyája (#1537) 1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
3 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
28 borostyán függő (#162) 3 igazgy. fülbevaló (#197) 5 mópat token (#585)
6 obszidián függő (#195) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
6 aranylánc (#191) 2 csodálatos nyaklánc (#1211) 20 ezüst nyaklánc (#117)
3 * gólem talizmán (#811) 3 gyöngysor (#192) 6 halálhozó talizmán (#813)
3 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144) 13 * korinthai talizmán (#814)
2 trófea nyaklánc (#196) 2 varkaudar szimbólum (#1528) 1 vortex amulettje (#607)
1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 arany karperec (#194) 4 arany papi karkötő (#309) 3 Eldaran karkötője (#373)
3 ezüst karkötő (#158) 1 halálhozó karkötője (#816) 1 * Huddens alkarvédője (#1550)
1 réz papi karkötő (#307) 1 * teriadan karkötő (#844)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
40 * angyalok gyűrűje (#529) 13 aranygyűrű (#193) 3 * balkezes gyűrű (#1549)
2 Blounther gyűrűje (#1548) 5 ezüst gyűrű (#180) 1 regeneráló gyűrű (#254)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. topáza (#2325)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 52 csepp tinta (#101), fér még: 8]
5 dentor szüttyő (#590) [üres, kapacitás: 50]
1 Fekete Kehely (#283) [benne 2 korty sötét ital (#284), fér még: 3]
6 fűszertartó (#210) [bennük 25 csepp sáfránypor (#211), fér még: 5]
8 huhogó bibe (#332) [bennük 24 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 72]
14 sullár hólyag (#168) [bennük 112 csepp spiritusz (#170), fér még: 168]
14 szent kehely (#257) [bennük 140 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
24 uzbány csőr (#169) [bennük 288 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
4 vizestömlő (#3) [bennük 73 korty víz (#27), fér még: 7]
3 zöld üveg (#82) [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 2 aenouth ködkürt (#1554)
16 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő ládikó (#504)
24 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
2 csontkulcs (#74) 2 destabilizátor (#1275) 4 deus ex machina (#1)
1 Éjmágus tükre (#1100) 5 ezüst kulcs (#184) 10 Fairlight szütyője (#2108)
1 feneketlen bugyor (#570) 13 fenőkő (#1618) 1 fiatalság itala (#473)
1 fülemüle síp (#1576) 153 gyógykenőcs (#313) 2 íjászkence (#1225)
17 kaja (#2) 9 keg gomba (#1615) 1 kinemfogyó tegez (#368)
2 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40) 5 kötél (#92)
1 kristályfolyadék (#449) 4 kristálygömb (#265) 7 krónika (#1725)
1 kulcskarika (#648) 7 leviatán hólyag (#2182) 10 leviatángumó (#1757)
5 manakristály (#500) 15 megsemmisítő (#1540) 1 morf esszencia (#2452)
8 nagy bronzkulcs (#185) 37 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 5 rézkulcs (#75) 1 ryuku tájoló (#1224)
1 sáfránykristály (#675) 4 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 smaragd kulcs (#241)
1 szeksztáns (#32) 4 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273)
2 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539) 4 titanitdukát (#1480)
2 titkos teleportkő (#1387) 1 + tüskecsapda (#242) 8 varázskő (#305)
2 vaskulcs (#183) 4 védőkristály (#2240) 5 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 79 álompor (#396) 31 amniosz (#203)
1 antilopbőr (#48) 155 átlátszó morfplazma (#2451) 146 bíbor morfplazma (#2450)
6 bordacsont (#16) 23 borkonyó bibe (#312) 3 csillezsályalevél (#1253)
16 csuklyavirág (#133) 15 dentor bőr (#551) 9 dorony tüdő (#212)
69 drótszőr (#37) 2 ében toboz (#578) 6 eknozol (#540)
1 etra hályog (#712) 30 ezüstdarab (#326) 145 fehér morfplazma (#2445)
86 fekete gyöngy (#99) 163 fekete morfplazma (#2446) 3 fémrúd (#104)
7 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 6 galachmit (#310)
17 gyíkfű (#201) 105 gyöngymangó (#135) 5 hattyútoll (#1222)
6 hibátlan tűzopál (#1642) 2 iknegurin (#541) 1 ilkin érc (#232)
2 jégszív (#282) 74 kaktusztüske (#114) 12 karbin plazma (#199)
5 kazmár gyökér (#205) 139 kék morfplazma (#2442) 12 kék orchidea (#68)
3 kőszem (#304) 15 kvazár (#244) 1 lapockacsont (#33)
2 lélekesszencia (#619) 1 lélekkő (#1650) 172 lila morfplazma (#2448)
5 lótuszvirág (#447) 176 madártoll (#112) 13 magszim bél (#103)
82 mákrózsa virág (#56) 14 mandibulapenge (#125) 8 manifeszt.nyúlvány (#214)
23 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659) 125 narancs morfplazma (#2449)
6 nektoraf faggyú (#667) 18 óndarab (#85) 10 ovimon-bogyó (#207)
1 pirkit (#153) 9 polip szívóka (#391) 1 pular kristály (#239)
37 purifikátor háj (#269) 3 raaba-gumó (#936) 2 rakolits por (#669)
10 remák szív (#264) 55 rézdarab (#70) 8 rókafarok (#124)
3 ryuku rúnatekercs (#1162) 11 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
157 sárga morfplazma (#2447) 1 smaragdkő (#678) 5 smirglilevél (#29)
35 sünmedve tüske (#14) 7 szárnyas hernyó (#69) 4 szuperkötél (#209)
10 szvó-ektoplazma (#151) 3 téfea-agy (#172) 22 Thargodan esszencia (#328)
1 tükör (#43) 1 vadász tatu bőr (#15) 24 vasérc (#152)
10 vízionár szem (#102) 143 vörös morfplazma (#2443) 4 vörös zyel (#606)
9 xirnox szív (#213) 149 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 340.37 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
180 áldott kő (#642) 15 hollókristály (#1102) 2245 kaja (#2)
110 megsemmisítő (#1540) 1 pengepajzs (#425) 40 varázskő (#305)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
741 álompor (#396) 600 anguaxin váladék (#1382) 900 borkonyó bibe (#312)
1093 csalánvirág (#582) 7740 csontkulcs (#74) 470 dözmöng szív (#122)
269 dűneelf arckendő (#1920) 1 fejsze (#1240) 19 fenőkő (#1618)
1653 fokhagyma (#403) 27 grifftojás (#179) 6492 halcsont (#390)
7439 kaja (#2) 100 kaktuszbogyó (#429) 2703 kővirág gyümölcs (#1956)
7 kristály kulcs (#1818) 3861 lidércesszencia (#1074) 9500 lótuszvirág (#447)
224 mimózabimbó (#1878) $3367 mutáns csont ($331) 3888 nothar bogyó (#923)
700 nyílvessző (#108) 1 olló (#335) 1445 óndarab (#85)
492 pirkit (#153) 10 pszi kristály (#618) $7410 quwarg tojás ($360)
210 rum (#1419) 586 ryuku védőkenőcs (#1154) 10717 sallank karom (#128)
6 súlyzó (#347) 904 teriád féreg (#1276) 155 Thargodan csont (#1181)
1300 Thargodan esszencia (#328) 410 tinta (#101) 28 tl'urlang fiola (#788)
1 trófea nyaklánc (#196) 16731 tükör (#43) 1076 tűzbimbó (#623)
20 tűzsárkány ital (#1400) 200 vámpírfog (#1221) 3586 varányszem (#30)
100 véka rizs (#1364) 7163 viharhomok (#1919) 202 xirnox szív (#213)
2221 yetiszív (#1070)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 drótszőr (#37) 4 kaja (#2) 1 morf esszencia (#2452)
1 pszi kő (#248) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
94 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 bíbor morfplazma (#2450)
1 dentor bőr (#551) 1 kék morfplazma (#2442) 1 lila morfplazma (#2448)
8 madártoll (#112) 2 manakristály (#500) 2 mandibulapenge (#125)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 5 mópat token (#585) 1 narancs morfplazma (#2449)
1 rejtőköpeny (#277) 1 réz papi karkötő (#307) 2 sárga morfplazma (#2447)
20 szögletes kő (#17) 1 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

179 180 181 182 183
49
50
51
52
53
(180,50) q. rohamosztagos (#242), oltár
(181,50) Raia szent lovagja (#239), Raia oltár, quwarg ősmágus (#302)
(181,51) quwarg ősmágus (#302), harcias morf (#7619), domináns morf (#7624), 48. jellempróba, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár
(181,52) Sheran rúnaköve, 37. jellempróba, Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), tyrannoszaurusz rex (#160), brutális morf (#7620), harcias morf (#7619), ősdentor (#282), mágiamorfáló (#7623)
(182,51) magger (#747), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), kihívás tornya (#502), Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár
(182,52) Tharr oltár, vaskohó (#155), ongóliant (#159), harcias morf (#7619), halálos morf (#7618)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2019.11.04 11:26 Változások a számládon! Zseton levonás: 200 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (40 ford. lemaradT#s 1526-nek)
2019.11.04 11:26 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Krónika -> 3.)
2019.11.04 11:26 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviat#n hólyag -> 7.)
2019.11.04 11:26 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Isteni küldetés -> 3.)
˙

Üzenet küldése a karakternek