382. forduló, 384. forduló, Zark Bonfire összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 5. 15h:55'
EZ A 546. JÁTÉKHETED, 383. FORDULÓD
547. játékheted kezdete: dec. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1086
SZÁMLA : XXXX

ZARK BONFIRE KALANDJAI


18 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,98] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a Sötétség Hercege (ld. enc.) és a Maffiózó (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) Fairlight botját (ld. enc.) és troll dorongot (ld. enc.). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 64 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+282 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+42 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 634. hetének nyerőszámai: 3, 19, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ezoterikus mardel fészket vagy búvóhelyet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 716.]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-25 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agybénítás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 701.]
18 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 701.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 699.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
18 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 699.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 699.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 694.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 694.]

v 1 9999 1 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 1 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 689.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 686.]

kf 317 kézbeveszed/felveszed a 317. tárgyat
Leveszed a fekete bőrcsizmát, majd felhúzod a varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 686.]

a 276 1864 2 átadod a 276. tárgyat az 1864. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 sárga erőövet Judás Dor Blazeer részére. [5 pontot használtál fel, van még 681.]

fl 5 lopsz az 5. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 681.]

fl 7 lopsz a 7. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 681.]

fl 8 lopsz a 8. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 681.]

fl 9 lopsz a 9. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 681.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy élőholt mirg támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {KCC:} Vámpírtőrrel felnyársalod az élőholt mirg tollas testét. Kritikus ütés! (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy orgyilkos tőr, egy bronzpenge és egy szöges páncél. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {KCC:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel felnyársalod a varkaudar bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. Kritikus ütés! (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {KCC:} Vámpírtőrrel eltalálod a varkaudar kölyök bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar bajnok készül a lemészárlásodra.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 17 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok bal lábát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {KCC:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a varkaudar bajnok jobb lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Vámpírtőrrel megdöföd a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 39, gyógyulás: 19, összesen: -20 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Sok rozsdás és használhatatlan vacakot eldobsz, miközben kiszűröd az értékesebbeket. Nézzük, melyek az utóbbiak: A következő kincseket találtad: egy mérg. vas dobónyíl, 2 mérg. ubuk tüske, 3 ubuk dobónyíl, egy mérg. ubuk dobónyíl, egy vassisak, 10 ubuk tüske, egy nyílvessző és egy varkaudar pálinka. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [45 pontot használtál fel, van még 636.]

m 4 5 6 mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra
[107,99] Síkság, továbbra is csak síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Nysferatu irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Észreveszel egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy szent tölgyfát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy nyuhaj karbin!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nyuhaj karbin testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy sötét főgnóm!

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét főgnóm bal lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával végigmetszed a sötét főgnóm testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Vámpírtőrrel jól megszúrod a sötét főgnóm jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Elhajolsz a sötét főgnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét főgnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 15, gyógyulás: 13, összesen: -2 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 3 fabontót. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy varkaudar mágus. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 5 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a varkaudar mágus testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {KCC:} Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a varkaudar mágus jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
207 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 9, gyógyulás: 20, összesen: +11 ÉP}

Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [106,100] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {KCC:} Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Vámpírtőrrel felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Látsz egy templomot. Elenios híveié. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [105,100] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy szutykos remák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a szutykos remák testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Vámpírtőrrel jól megszúrod a szutykos remák testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-10 pszi pont.) (-2 TU.) A szutykos remák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 14, gyógyulás: 20, összesen: +6 ÉP}

Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [55 pontot használtál fel, van még 581.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Úszik feléd valami. Egy elektromos angolna!

Marokra fogva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elektromos angolna testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 3, gyógyulás: 11, összesen: +8 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 561.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy elektromos angolna!

Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. {KCC:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod az elektromos angolna sikamlós testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az elektromos angolna belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 3, gyógyulás: 11, összesen: +8 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 541.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy elektromos angolna!

Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rontasz. {KCC:} Szigonnyal teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 3, gyógyulás: 6, összesen: +3 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 521.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Fúj! Egy dög úszik előtted. Öklendezve a felszínre merülsz. Mára elment a kedved az úszástól. [20 pontot használtál fel, van még 501.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Fúj! Egy dög úszik előtted. Öklendezve a felszínre merülsz. Mára elment a kedved az úszástól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [20 pontot használtál fel, van még 481.]

m 7 4 6 mozogsz északnyugatra, délre, nyugatra
[104,99] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Dornodon hívei emelték. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar íjász. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász bal lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a varkaudar íjász nyakát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {KCC:} Vámpírtőrrel megdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 81, gyógyulás: 18, összesen: -63 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [104,100] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy khór darázs lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a khór darázs bal hátsó lábát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a khór darázs csíkos potrohát. Kritikus ütés! (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Vámpírtőrrel megdöföd a khór darázs csíkos potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A khór darázs melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [103,100] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely nyugatról folyik keletre. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {KCC:} Mandibulakaszával alaposan megvágod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel megdöföd az uzbány jobb szárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 454.]

m 5 5 7 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[102,101] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával végigmetszed a varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy orgyilkos tőr, 3 ubuk tüske, egy göcsörtös bunkó és egy mutáns csont. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával alaposan megvágod a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Már képtelenség meghátrálni! Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Vámpírtőrrel eltalálod az élőholt mirg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar bajnok védelmezi a vadászterületét.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 19 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok jobb vállát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {KCC:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. Kritikus ütés! (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Vámpírtőrrel megdöföd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 49, gyógyulás: 23, összesen: -26 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüsthegyű nyíl, egy bronzhegyű lándzsa, 5 mérg. ubuk tüske, egy vassisak és egy bronzpajzs. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból.
Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy khór darázs lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a khór darázs jobb oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a khór darázs szőrös torát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Vámpírtőrrel meghorzsolod a khór darázs testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol Immortalis Viatorral. Ilyen agyarat humanoid szájában még nem láttál. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy grifftoll kesztyűt, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku mellvértet, egy Tharr Keresztjét és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy ekharion trófea és egy ryuku csapásvezető trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy ezüsttőrt tart. Hátasállata egy mutáns pók! Málhásállata egy ragyás burástya. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű az alávaló. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 3 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [101,102] Továbbra is síkságon vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy királyi őrsáncot. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy sötét főgnóm lábát masszírozza. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő piromenyét mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a piromenyét fejét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel felnyársalod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 10, gyógyulás: 19, összesen: +9 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz Vörös Veronikával. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy Poomr Ko trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia főpap-jelöltje. Egy arany masszariasztót, egy fekete bőrcsizmát, egy korinthai talizmánt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy sárga erőövet, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Málhásállata egy törpemammut. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fűből. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Nem tűnik túl barátságosnak. Továbbmész.
Összefutsz egy szőke hajú, kék szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia felszentelt papja. Egy ametiszt medált, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy Khór maszkját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: fényt tükröző kristály vizű tó. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Málhásállata egy ragyás burástya. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Összeakadsz Hínárhajúval. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy Poomr Ko trófea, egy ongóliant trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy mutáns pók a hátasa. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Elismerően fejet hajt előtted. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [100,101] Dombos terepre érkeztél. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a mélységi grittang testét. Kritikus ütés! (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trappoló dinymák. Itt csata lesz.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák bal oldalát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Vámpírtőrrel eltalálod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A trappoló dinymák patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 3, gyógyulás: 11, összesen: +8 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [80 pontot használtál fel, van még 374.]

m 4 mozogsz délre
[100,102] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ongóliant került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 39 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd az ongóliant testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel megbököd az ongóliant testét. Kritikus ütés! (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 obszidián függő, 2 nagy vaskulcs, egy aranytű és 2 gyöngymangó. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 158, gyógyulás: 96, összesen: -62 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Jo-Lee a Mágus vigyorog kajánul. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz Myotis Canisszal. Sheran félisten hatalmú szolgája. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított spagulár. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[9 pontot használtál fel, van még 365.]

szk 184 156 253 keresed a 184. szörnyet a 156. szörnyet a 253. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ezoterikus mardelt. [0 pontot használtál fel, van még 365.]

kno 15 1 képesség-növelés 15
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.)
[0 pontot használtál fel, van még 365.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 362.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 322.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 282.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 242.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 202.]

tf 4 2 fejleszted a 4. tulajdonságodat 2 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [2 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 27, 24.
Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 524 pontot. A következő körben tehát 724 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÖTÉTSÉG HERCEGE (296. SZÖRNY)
A Sötétség Hercege nagyhatalmú Thargodan, amely képes alakváltoztatásra. Általában egy hatalmas és gyönyörű sötét elf képében tetszeleg, de ugyanígy kedveli a sárkány vagy a hatlábú, oroszlánfejű, gyíktestű fenevad alakját. Igazi alakja állítólag egy sötét, minden fényt magában nyelő, jellegtelen árny. A Sötétség hercege általában palotájából, erődítményéből tervezi a többi herceg elleni hadjáratokat, és ritkábban - ha egy dimenziókaput sikerül megnyittatnia egy rabul ejtett kóbor mágussal - akkor a halandók létsíkjára való kiruccanásait. A Sötétség hercege hihetetlen mágikus hatalommal rendelkezik, és általában erős Thargodanok veszik körül - úgyhogy semmi értelme sincs szembeszállnod vele.

MAFFIÓZÓ (298. SZÖRNY)
Ennek a teremtménynek a láttán az első kérdés, ami megfogalmazódik benned: hogyan kerülhetett egy "békés" városba egy ilyen förtelmesen gonosz teremtmény? Mialatt ez a gondolat végigfut az agyadon, alaposabban is szemügyre veszed, miközben lassan-lassan rettegés költözik a szívedbe. A lény egész testét árnyékköpenybe burkolja, ez alól csak néhol tűnik ki egy-egy forradás. Fegyvere egy nagyhatalmú purifikálókard, az övéből egy moa stuki kandikál ki. Csak úgy árad felőle a színtiszta gonoszság. Ez a lény csakis a pokol lakója lehet, s szabad akaratából nem is jöhetett Ghallára, csak ha valaki megidézte (pl. egy KT). Emiatt csak mágikus fegyverrel sebezhető, s mint magát a megtestesült gonoszt, antimágikus aura övezi. Végezni velük ezen a síkon szinte lehetetlen, ha fizikai testük megsemmisülne, visszakerülnek saját síkjukra. A MAFFIÓZÓ holmi kalandozókkal vagy szörnyekkel nem foglalkozik, ezen a világon számára csak egyetlen méltó ellenfél akad, a védőnővér. Emiatt a lényre kiadott BA parancsnak semmi értelme, a T paranccsal esetleg megtámadhatod, de ebben az esetben mindenképpen legyen nálad egy deus ex machina!

FAIRLIGHT BOTJA (476. TÁRGY)
Fairlight botjának a legendája a messzi múltba nyúl vissza, amikor Fairlight még halandó volt. A bot egy még ősibb, mára eltűnt viharistenség, Thór öröksége volt, amelynek darabjait Fairlight gyűjtötte össze. Amikor istenné vált, a botot darabokra törte, és szétszórta a világban, hogy segítséget jelenthessenek az arra érdemes kalandozóknak. A bot nálad is csak addig fog maradni, amíg küldetésedet beteljesíted. Speciális képességeinek legtöbbjét sajnos nem fogod megismerni - ez Fairlightnak és több évébe telt - elég annyit tudnod, hogy a bot képes megvédeni bizonyos különlegesen nagyhatalmú és ritka varázslatok ellen, és ha kell, életenergiádat mindent elsöprő, pusztító energiává transzformálja.
Ezenkívül, ha Fairlight híve vagy (de csak akkor!) akkor a botot a kezedbe veheted (KF 476 1 parancs), és fegyverként használhatod. Ekkor a bot 2D6+6 sebzésű ütőfegyverként működik, minden harci körben ellő egy villámsújtást, ad +10 védelmet és a táborozásod során +100 varázspontot regenerálsz.

TROLL DORONG (550. TÁRGY)
Az óriási méretű tyrex csont szinte kínálja magát, hogy óriási ütőfegyvert faragj belőle. Sajnos, a trollokon kívül szinte senki sem lenne képes egy ilyen hatalmas és ormótlan szerszámot hatékonyan forgatni mágikus segítség nélkül. Ha viszont troll vagy - örülj! Feltaláltad (bármennyire nehezen ment is) fajod szent fegyverét. A troll dorong elkészítéséhez először is hosszadalmas munkával le kell csiszolnod (ez 3 smirglilevélbe kerül!) hogy a csont egyenetlenségei ne akadályozzák a fegyver hatékony használatát. Ezután, egy kis extra sebzés végett szúrj tíz darab acéltűt a dorong vastag végébe, és készen is van a 4D6+7 sebzésű fegyver, csekély 50 TVP árán. A troll dorong forgatásához legalább 14-es ütőfegyver szakértelem szükséges.

AGYBÉNÍTÁS (114. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG)
Az Agybénítás egy igen hatékony mentális támadás. Néhány másodperces koncentrációval elektromos kisüléshez hasonló "sokkot" okozhatsz az ellenfél agyában, így, ha nem dob egy sikeres mentődobást, vagy nem rendelkezik Pszi-Acéltoronnyal vagy valamilyen egyéb védekező képességgel, nem lesz képes dobó/lőfegyverét használni (ill. szörnyeknél a harc eleji speciális képességét). Az agybénítás 10 pszi pontba kerül, és a többi Támadó / Védekező képességhez hasonlóan a TV és FTV parancsokkal használhatod.

KARAKTERLAP

Zark Bonfire, egy fekete hajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah nagyhatalmú főpapja vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 383. fordulód.

Erő: 39 (46) Szint: 28 Merészség: 7/3 Magasság: 183 cm
IQ: 45 (49) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 45 (48) Védekezés: 44 Menekülés: 30 % Életkor: 43/43 év
Egészség: 46 (48) Életpont: 343/314 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (40) Varázspont: 791/283 Pénz: 202 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 24/-2 Pszi pont: 215/8 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 46
Eddig összesen 3635 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12689 TP-t kaptál. Jelenleg 2407782 TP-d van. A következő szinthez még 192218 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, eszkimó óriás, jégzabáló. A 382. fordulódban 5101 arany került a bankszámládra. 5126 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/95 (+21%) ökölvívás: 30/4 (+1%) szúrófegyverek: 29/94 (+3%)
vágófegyverek: 22/72 (+16%) ütőfegyverek: 1/72 lőfegyverek: 26/99 (+1%)
dobófegyverek: 26/6 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%) << ököl (#28) (140%) << vámpírtőr (#364) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/8 2. nyomkövetés: 113/96 (+40%) 3. lopás: 11/52
4. mászás: 14/65 (+4%) 5. csapdakészítés: 21/93 (+5%) 6. csapdaészlelés: 19/51
7. gyógyítás: 101/13 8. titkosírás: 27/78 9. felderítés: 25/37 (+8%)
10. szörnyidomítás: 7/83 11. teológia: 45/78 (+7%) 12. taumaturgia: 37/22 (+1%)
13. szerencsejáték: 6/7 14. versengés: 19/92 15. harcművészetek: 28/32 (+100%)
16. zene: 15/2 17. szörnyismeret: 51/38 (+18%) 18. pszi: 23/2 (+2%)
19. zárnyitás: 10/22 20. vadászat: 9/85 21. bányászat: 32/26 (+3%)
22. úszás: 9/1 (+25%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a gnómoktól (6) bármit, a trolloktól (5) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
Éjharcosok (#9131), őrjáratozó katona (#274), 9922. szövetség (#9922), Serény Múmiák (#9103), semlegesek (#989), jók (#990), nők (#999), férfiak (#998)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
halálvarázslat (#124, 50 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
sötét halál (#45)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181) sötét halál (#45) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> purifikátor (#157) nagyobb tűzlehelet (#150) >> ongóliant (#159)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Látogass meg birodalmamban!
2.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0)
3.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 11 királynő, 7 élőholt, 11 vadász, 6 nagymester, 2 rohamosztagos.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 sárga erőöv (#276)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
64 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
1 bronzpajzs (#89) 1 bronzpenge (#126) 2 darázsszárny (#652)
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 3 fabontó (#106) 1 göcsörtös bunkó (#123)
2 gyöngymangó (#135) 3 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199)
4 madártoll (#112) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 7 mérg. ubuk tüske (#137)
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 mutáns csont (#331) 2 nagy vaskulcs (#186)
2 nyílvessző (#108) 2 obszidián függő (#195) 2 orgyilkos tőr (#225)
2 pirkit (#153) 1 remák szív (#264) 4 spiritusz (#170)
1 szöges páncél (#65) 6 tinta (#101) 3 ubuk dobónyíl (#138)
13 ubuk tüske (#131) 1 uzbány csőr (#169) 4 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar pálinka (#1137) 1 vasérc (#152) 2 vassisak (#160)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(100,101) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, 48. jellempróba, érclelőhely, trappoló dinymák (#118)
(100,102) ongóliantok (#159), Raia rúnaköve, Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), 39. jellempróba, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), Myotis Canis (3247. kalandozó)
(101,102) tavacska, királyi őrsánc (#1140), Sheran oltár, 45. jellempróba, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), piromenyétek (#99), Vörös Veronika (1795. kalandozó), egy alakváltó férfi, egy elf férfi, Hínárhajú (5253. kalandozó)
(102,101) varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), varkaudar bajnok (#190), varkaudar falu (#1109), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, khór darázs (#348), Immortalis Viator (2421. kalandozó)
(103,100) patak, Chara-din monolitja (#534), oltár, uzbányok (#102)
(104,99) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Dornodon oltár, 26. jellempróba, varkaudar íjász (#687)
(104,100) khór darázs (#348), tavacska, egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár
(105,100) szutykos remák (#191), tavacska, Tharr oltár, elektromos angolna (#196)
(106,100) varkaudar (#64), patak, 28. jellempróba, Elenios oltár
(107,98) élőholt mirg (#135), varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), varkaudar bajnok (#190)
(107,99) márványtorony (#175), művészi porolit (#720), szent liget (#439), oltár, szent tölgyfa (#393), 28. jellempróba, nyuhaj karbin (#110), sötét főgnóm (#136), varkaudar mágus (#128)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Megváltozott az internetes fordulók kinézete. A fontosabb változások:
- Minden sebzés, sebződés ki van emelve (korábban volt, ami elsikkadt a szövegben), illetve a gyógyulások, forduló végéig tartó és permanens változások, valamint a szerzett kincsek is. Ezenkívül a hibaüzenetek, hibás parancsok is kiemelést kaptak.
- Ha online nézed a fordulódat, a tárgyak, szörnyek, varázslatok nevére kattintva feljönnek azok enciklopédiái.
- A karakterlapon a tárgylistán a KF-elhető tárgyak slotonként vannak felsorolva azoknál a karaktereknél, amelyeknek legalább 100 féle tárgya van. Itt a tárgyak neve fölé mozgatva az egeret, kiírja a böngésző a tárgy fontosabb tulajdonságait.
- A csatákat kicsit beljebb kezdjük, hogy elváljon a többi szövegtől, s mögöttük rövid statisztikát közlünk arról, hogy a karakter mennyit sebzett, mennyit sebződött, mennyit gyógyult a csata közben.
- A bolti tárgylistát és a varázslótornyos varázslatkészletet táblázatba szedtük.
- Hogy a labirintusok, titkosírások tökéletesen megjelenhessenek, az ehhez szükséges képeket töltsd le erről az oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=4 .
- Amennyiben nem vagy elégedett a forduló színeivel, letölthetsz más stílusbeállításokat a következő oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=5 .

Üzenet küldése a karakternek