Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. dec. 11. 12h:10' EZ A 63. JÁTÉKHETED, 38. FORDULÓD 64. játékheted kezdete: dec. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2385 SZÁMLA : XXXX |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az alpesi tehén testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén tőgyét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval megcsapod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az alpesi tehén testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
cir 18 | vándorcirkusz látogatása 18 |
d 2 10 | eldobod a 2. tárgyat (10 darabot) |
tno 6 2 | növeled a 6. tulajdonságodat |
v 138 | elmormolod a 138. varázslatot |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a rőtmanó bal karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a rőtmanó nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a rőtmanó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 88 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [33,11] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy hegyi rák. (ld. enc.) Itt csata lesz.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a hegyi rák kitinpáncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a hegyi rák bal első lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a hegyi rák bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rákpáncélt. (ld. enc.) 111 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [32,12] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Chara-din hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy emberevő lehet. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az emberevő testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az emberevő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az emberevő bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az emberevő csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 10 életpontot vesztettél. Az emberevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Eldobod az értéktelenné vált északi aurach trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő emberevő trófeát. 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
f 152 92 153 | kísérletezel a 152. tárggyal a 92. tárggyal a 153. tárggyal |
f 152 123 153 | kísérletezel a 152. tárggyal a 123. tárggyal a 153. tárggyal |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az északi aurach bal hátsó lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az északi aurach bal hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 7 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 aurach bőr (ld. enc.). Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
be 551 | bemész az 551. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 95.]
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontlepke jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontlepke bordás testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a csontlepke bal szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontlepke kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
im 0 1 | imádkozol |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [35,13] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Doktroll Martens Egészségügyi Szanatórium és Tájvédelmi Körzet. " Találsz egy mély szakadékot. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kőszáli disznó közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a kőszáli disznó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a kőszáli disznó jobb első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a bibircsók-óriás fejét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (15 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a bibircsók-óriás bal karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 aranyat. Eldobod az értéktelenné vált emberevő trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő bibircsók-óriás trófeát. 709 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a süvítő rája testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a süvítő rája testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a süvítő rája testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a süvítő rája testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A süvítő rája belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a süvítő rája száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
szk 99 | keresed a 99. szörnyet |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
RŐTMANÓ (55. SZÖRNY) Ezek a vörös, tüskés gumiszerű bőrrel megáldott lények első pillantásra humanoidnak tűnnek, de a monsterológusok szerint még egy százfogú is közelebb van a humanoidokhoz, mint ez a teljesen furcsa biológiai felépítésű teremtmény. Tény azonban, hogy ez a két méteres lény hatalmas pofonokat tud adni, és feltehetően Téged ez érdekel leginkább. Leghatásosabb fegyver ellene a szúrófegyver. |
HEGYI RÁK (61. SZÖRNY) A gyenge napsütésben gyakran látni a sütkérező, hatalmasra nőtt hegyi rákokat a hegyoldalakon (ha valakinek elég jó a szeme ahhoz, hogy a szikláktól meg tudja különböztetni). A hegyi rákok általában békések, persze ha egy éhes drasmólyom vagy egy, a jó kis rákpáncélra apelláló kalandozó megtámadja őket, akkor... nos, elég jól meg tudják magukat védeni. A vastag kitinpáncél áttörésére az ütőfegyver a legalkalmasabb. |
RÁKPÁNCÉL (97. TÁRGY) Leválasztva a hegyi rák kemény páncélját, szomorúan tapasztalod, hogy húsa nem a megszokott, zamatos rákhús, hanem kesernyés stuff. No de sebaj, a páncél nagyon ellenállónak látszik. |
EMBEREVŐ (119. SZÖRNY) Az emberevő majdnem három méter magas, rút testű lény. Nem emlékeztet igazán semmire, ragyás, kicsavart testű, vörös-pörsenéses irhája abszolút visszatetszést kelt mindenkiben. Egyetlen, vizenyős szemével mereven néz áldozatára, aztán nekiesik, és élő húsából hatalmas cafatokat kitépve falatozni kezd. A hiedelemmel ellentétben, nemcsak embert, hanem elfet, árnymanót, gnómot, és minden egyéb humanoidot is elfogyaszt. |
MÁSZÓKAMPÓ (165. TÁRGY) Mászókampót vasból tudsz kovácsolni, egy vaskohónál, ha van legalább 2-es bányászat szakértelmed. Három vasércre van szükséged, amelyet megdolgozhatsz egy kőkalapáccsal, és hat pirkitre, amellyel felfűtöd a vaskohót. A 15 TVP-ért kiadott KT 165 parancsban az is benne van, hogy a kész kampó végére egy kötelet erősítesz. Különösen nehezen megmászható helyekre (sziklafészek, márványtorony) csak mászókampóval juthatsz be. A H 165 paranccsal használhatod. |
VASALT BUNKÓ (181. TÁRGY) A vasalt bunkó az egyik legiszonyatosabb ütőfegyver, amelyet a Túlélők Földjének nyugati részén elkészíthetsz. Szükséges hozzá először is egy göcsörtös bunkó, amelyre 10 szögelt vaslemezt erősítesz. A vaslemezeket egy vaskohónál kovácsolod ki, kőkalapáccsal, 10 vasércből, miután a kohót felfűtötted 20 pirkittel. Az egész tevékenység 50 TVP-be kerül, és 4-es bányászat szakértelem szükséges hozzá. Sebzése 4d6+4, és ahhoz, hogy forgatni tudd, legalább 10-es ütőfegyver szakértelem szükséges. |
AURACH BŐR (658. TÁRGY) Néha előfordul, hogy egy jobb állapotban levő aurachhal hoz össze a sors, amely nem mocskos, nem szutykos, nem szakadt irhájú. Ilyenkor az ép irhát lenyúzod, és félreteszed későbbi használatra. |
MÉLY SZAKADÉK (154. TEREPTÁRGY) A hegyek között barangolva, egy mély, sötét szakadékot pillantasz meg. Első benyomásod az, hogy legjobb lenne elkerülni, de aztán győz benned a kalandozó kíváncsisága. Egész a peremig kikúszva, óvatosan lenézel. Odalent, a meredek és sima sziklafalban egy sötét üreget látsz! Vajon mi van benne? Egy kötéllel le tudnál menni, de ez elég veszélyes vállalkozás lenne (5-ös vagy nagyobb mászás szakértelem szükséges hozzá). Ha meg akarod próbálni ezt a veszélyes dolgot, akkor a H 92 parancsot kell kiadnod, 20 pontért. |
BIBIRCSÓK-ÓRIÁS (120. SZÖRNY) A bibircsók-óriás a vadtrollnál nagyobb, szőrös-ragyás primitív humanoid teremtmény. Távolról nagyobb köveket dobál ellenfelére, majd közel rohanva, bunkójával péppé veri azt. Hatalmas csapásaival előfordulhat, ha elég nagyot sebez, hogy bezúzza pajzsodat, sisakodat, páncélodat vagy bal kézben tartott másodlagos fegyveredet. Minden fegyver egyformán hatékony ellene, csak győzzed leverni tengersok életpontját. Ha megölöd, érdemes kőkéssel nekiesni az irhájának, mert a bőrbe bevarrva sokszor aranyat találhatsz. |
MANIPULÁCIÓK TEVÉKENYSÉGPONTTAL Biztosan megesett már, hogy nagyon szeretted volna, hogy az UL vége felé levő parancsok közül valamelyik mindenképpen teljesüljön, de a TVP-t persze elvitték addigra a feltételes parancsok. Nos, ennek megoldására kapsz most két új parancsot. A Tevékenység Pont Spórolása: TPS <TVP> paranccsal letilthatsz valamennyit a rendelkezésre álló TVP-idből. A soron következő parancsok csak a maradékból gazdálkodhatnak. Később, az olyan parancs előtt, amelynek végrehatását mindenképp szeretnéd, szabadíts fel a Tevékenység Pont Felszabadítása: TPF <TVP> paranccsal annyi TVP-t, amennyire szükség van. Vigyázat, a kör végén az összes letiltott TVP automatikusan felszabadul (tehát nem vihetsz át a következő körre letiltott TVP-t.) Példa: 1. parancsnak kiadod TPS 15 parancsot, 10. parancsnak TPF 10, 11. M 2 (így a mozgás közben sem feltételes lopás, sem gyógyítás, sem egyéb nem hajtódhat végre) majd 12. TPF 5 végül 13. BE 540. [Megjegyzés: 900 TVP-nél többet nem tehetsz félre a paranccsal.] |
TÖBB MINT 20 PARANCS Bizonyára gyakran előfordult már, hogy az UL-en elférő húsznál több parancsot szerettél volna kiadni. Ilyenkor két lehetőséged van: jobban átgondolod, hogyan lehetne a leírt dolgokat kevesebb parancsból megadni, vagy kihúzol néhány kevésbé fontos parancsot, amelyek kiadása ráér a következő körben. Monstantól azonban van még egy lehetőséged - az ún. kezdeti és befejezési parancsok használata. A 20-nál több parancsra az esetek 90%-ában olyan parancsok miatt van szükség, amelyeket minden körben kiadsz. Ilyenek az egyre szaporodó varázslatok, a csapdaállítás, esetleg a viselkedés. Mostantól megadhatsz maximum 5 parancsot, amely mindig végre fog hajtódni a forduló elején, a táborbontás és az első, az UL-en megadott parancs között (kezdeti parancsok), és max. 5 parancsot, amely a forduló végén, az UL-en szereplő UTOLSÓ UTASÍTÁS UTÁN hajtódik végre (befejezési parancsok). Ha kiadod a Kezdeti Parancs Berakása: KPB parancsot, akkor az UL-en következőnek szereplő parancs végrehajtódik, ÉS tárolásra kerül. A Befejezési Parancs Berakása: BPB hatására a következő parancs végrehajtódik, és a következő fordulótól kezdve minden forduló végén végrehajtásra kerül. A K.P. Kivétele: KPK <sorszám> hatására a K.P. lista megadott helyén álló parancs törlődik (tehát NEM az a parancs, amelyiket az UL-en a következő sorba írsz). Vigyázat, ha több parancsot törlünk egyszerre, a törölt utániak sorszáma értelemszerűen eggyel lecsökken! A KPK 6 hatására az összes Kezdeti Parancs törlődik. Hasonló a BPK parancs működése is. Lehetőség van arra, hogy a KPB és a BPB parancsoknál megadjál egy 1-5 közötti paramétert - a következő parancs pontosan ennyiedik helyre fog bekerülni a KP és BP listán (ha már van legalább ennyi parancs abban a listában). Néha ugyanis ennek az 5-5 parancsnak a sorrendje is fontos lehet. Figyelem! Ha már öt KP ill. BP parancsod van, és egy újabbat akarsz beszúrni, akkor egyet előtte ki kell törölnöd! Néhány példa arra, hogy milyen parancsokat érdemes a KP listába rakni: TPS, egy körig tartó varázslatok elmondása, VI, balkezes fegyver kézbevétele. Példák a BP listára: Csapdaállítás, tulajdonságfejlesztés, VI, balkezes fegyver helyett értékes tárgy bal kézbe vétele, táborozás alatt érvényes varázslatok felrakása. |
Erő: | 19 | Szint: | 12 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 110 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 13 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 58/58 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 163/56 | Jellem: | gonosz (8) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (24) | Varázspont: | 43/6 | Pénz: | 18 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 15/11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 16/51 (+36%) | lőfegyverek: | 12/15 (+24%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) max. 1 db (3 -5.); tüske (#22) max. 2 db (6 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
75,69 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 736 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/43 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 11/16 (+32%) | 3. mászás: | 3/35 |
4. csapdakészítés: | 1/25 (+25%) | 5. csapdaészlelés: | 1/36 | 6. gyógyítás: | 12/22 |
7. titkosírás: | 1/80 | 8. felderítés: | 2/43 | 9. teológia: | 1/35 (+9%) |
10. taumaturgia: | 7/33 | 11. versengés: | 1/33 (+18%) | 12. szörnyismeret: | 1/24 (+24%) |
13. zárnyitás: | 5/83 | 14. vadászat: | 1/68 | 15. bányászat: | 6/35 (+42%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
cirkusz: ötpróba, labirintus (18) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel. |
2.) Pusztíts el egy smirglibokrot. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 393 TU szükséges.) |
Összsúly: 46.47 kg | Megterheltség: 96% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 85 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
15 | arany (#50) | 1 | csuklyavirág (#133) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | madártoll (#112) | 9 | tüske (#22) | 2 | ubuk tüske (#131) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aurach bőr (#658) | 3 | aurach fog (#657) | 1 | rákpáncél (#97) | |||
1 | rézdarab (#70) |
31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | |
8 | |
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|