377. forduló, 379. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. márc. 18. 9h:07'
EZ A 426. JÁTÉKHETED, 378. FORDULÓD
427. játékheted kezdete: márc. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [361,61] koordinátán.
Majtika, amikor összefutottatok, adott neked egy tüskecsapdát. Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy deus ex machina van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Zu'lit tarsolya termel 2 sáfrányport. Varázserőd regenerálódik. (+1056 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+156 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.) A lottó 1016. hetének nyerőszámai: 19, 26, 4. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-17 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve ragály. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 518.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 516.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 514.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 512.]
Gyorsvarázsolsz! [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 510.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 508.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 203% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 508.]

* 4. KP: használod az 1524. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod az angyali fétist. Szikrázóan ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [1 pontot használtál fel, van még 507.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 507.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 505.]

* 5. KP: elmormolod a 86. varázslatot a 168. varázslatot a 147. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 505.]
Fürgén varázsolsz! Nem kell félned Leah birodalmától... [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+5% teo] [2 pontot használtál fel, van még 503.]
Beizzik a turbómágia. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% teo] [0 pontot használtál fel, van még 503.]

* 6. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 503.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+4% teo] [2 pontot használtál fel, van még 501.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 501.]

* 7. KP: elmormolod a 147. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 501.]

* 8. KP: elmormolod a 120. varázslatot a 133. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 499.]
Fürgén varázsolsz! Sebeid gyógyulnak (+1 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+5% teo] [2 pontot használtál fel, van még 497.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 492.]

* 9. KP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

t 4841 támadod a 4841. kalandozót
Sajnos nem ismered azt a kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

t 5132 támadod az 5132. kalandozót
Sajnos nem ismered azt a kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

t 5257 támadod az 5257. kalandozót
Sajnos nem ismered azt a kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

t 5528 támadod az 5528. kalandozót
Sajnos nem ismered azt a kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

kb 176 5 kiveszel a bankból a 176. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 vashegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

bb 2 90 beraksz a bankba a 2. tárgyat (90 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 90 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

dd 56 112 129 eldobod az 56. tárgyat a 112. tárgyat a 129. tárgyat
Elhajítasz 152 mákrózsa virágot. Elhajítasz 15 madártollat. Elhajítasz 5 sallank nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

bb 292 30 518 beraksz a bankba a 292. tárgyat (30 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 30 sárkánypikkelyt. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

hh 1534 1228 150 használod az 1534. tárgyat az 1228. tárgyat a 150. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy kisebb quwarg isten!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 631 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a kisebb quwarg isten fejét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) A kisebb quwarg isten még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szent jogar, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy zafír erőöv, egy fűszertartó, 2 arany és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. 15663 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 834, sebződés: 28, gyógyulás: 4, összesen: -24 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 varázskövet. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [41 pontot használtál fel, van még 451.]
Leöntöd a torkodon 1 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +1 támadás a forduló végéig. [3 pontot használtál fel, van még 448.]
Mivel kevesebb, mint 50 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

ef 20 533 energia fejlesztése 20
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 308.]

v 214 elmormolod a 214. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az aranyeső varázslatot! Aláhullik az égből 555 arany! Gyorsan összeszeded. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 303.]

v 198 360 58 elmormolod a 198. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

360 361 362
60
61
62
(361,61) kisebb quwarg isten (#213)

[360,58] Félig kiégett területen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy tűzfőnix vigyorog kajánul. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Úgy gondolod, hogy a közeledő áldott okerón nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 637 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 2 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón jobb vállát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Az áldott okerón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 726, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+4% tau] [10 pontot használtál fel, van még 293.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[359,58] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 621 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 2 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a halálelementál ébentestét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 698, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [358,58] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy lélekelementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 628 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a lélekelementál anyagtalan testét. (6 támadással 257 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával megkarcolod a lélekelementál fejét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a lélekelementál anyagtalan testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Fényaurád 44 sebzést okoz. Karmait felemelve, a lélekelementál meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lélekelementál karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12079 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1120, sebződés: 90, gyógyulás: 23, összesen: -67 ÉP}

Felfedeztél egy ősvortexet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

(Továbbmész...) [357,58] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ezüstdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy Arsa nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. 149 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-22 támadás). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az Arsa fejét. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (109 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted az Arsa ízelt testét. (6 támadással 351 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megkarcolod az Arsa testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Ellenfeled 58 pontot sebződik a fényaurától. Az Arsa kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted az Arsa ízelt testét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod az Arsa testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled 66 pontot sebződik a fényaurától. Az Arsa megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Az Arsa összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 manakristály. 13943 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1260, sebződés: 499, gyógyulás: 234, összesen: -265 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 272.]

m 6 4 3 mozogsz nyugatra, délre, délkeletre
[356,58] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen.
(Feltételes támadás:) Egy lidércúr! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a lidércúr jobb lábát. (6 támadással 234 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan a másikra rontasz. Shengoroth karmával megkarcolod a lidércúr testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a lidércúr jobb karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled 38 pontot sebződik a fényaurától. A lidércúr karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) A lidércúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 5, gyógyulás: 3, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

(Továbbmész...) [356,59] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Rohanás közben már mágikus energiáidat készíted. A tábor mögött gigantikus, sötét árny emelkedik. Egyetlen szavára a Thargodanok feléd kezdenek futni. Egy Mnebolath támad rád.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 634 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2538 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 634, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}

Látva, hogy milyen könnyedén végeztél társukkal, a Thargodanok hátralépnek. Máris magadhoz ragadod a zsákmányt, a leölt Thargodan holmiját. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 halcsont, egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és 10 arany. Egy Thargodan zsoldos támad rád.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 666 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A Thargodan zsoldos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 6878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 666, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Az ocsmány lények egymással vitatkoznak, melyikük tépjen szét. Halálvarázs sújt le rád hátulról, de te csak kacagsz rajta (magadban pedig csodálkozol óriási szerencséden). Egy Thargodan mágus intéz feléd kihívást.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 650 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 5 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 púderkő és 2 csuklyavirág. 9626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 870, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

A Thargodanok egyenként elteleportálnak, és csak egyetlen, óriási árnyalak marad. Egy Sötétség Hercege támad rád.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 651 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a Sötétség Hercege bal vállát. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) A Sötétség Hercege most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 6 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 36 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 5 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. 9744 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 862, sebződés: 64, gyógyulás: 4, összesen: -60 ÉP}

Benézel a csontokból összeeszkábált kalyibákba, kincs után kutatva. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy shinai gömb, 2 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy angyalok gyűrűje. A távolban sötét ölészek jelennek meg, nagyon sokan vannak, kezdik körbevenni a tábort. Menekülsz. Megszünteted a gonosz sorvasztást azzal, hogy kortyolsz egyet az életvízből.
Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Skinhead lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy drótszőrű mópat került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 632 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 106 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a drótszőrű mópat ocsmány testét. (6 támadással 253 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-16 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 370 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 106 életpontot sebeztél. Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a drótszőrű mópat testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Ellenfeled 34 pontot sebződik a fényaurától. A drótszőrű mópat agyarát a jobb combodba döfi. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Patájával a drótszőrű mópat többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 98 életpontot sebeztél. Nitmák pengével súrolod a drótszőrű mópat testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 134 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (32 ép-t sebezve). A drótszőrű mópat agyarát a jobb combodba döfi. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-14 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
A drótszőrű mópat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 11 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 19488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2143, sebződés: 434, gyógyulás: 64, összesen: -370 ÉP}


Összefutsz Shadowfighterrel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [357,60] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy alanori csatamén lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. A feléd közeledő Raia angyala mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

[81 pontot használtál fel, van még 191.]

m 2 3 4 mozogsz keletre, délkeletre, délre
[358,60] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy árnylord. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 624 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 4655 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 624, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy elemi rin. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 743 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Szereztél 1 holdbőrt. [holdbőr ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] 8096 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 743, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}


(Továbbmész...) [359,61] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.


(Továbbmész...) [359,62] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Tone Zangief irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 565 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 3 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a halálelementál ébentestét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) A halálelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 679, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 170.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[359,63] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Mnebolath közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 625 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2538 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 625, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [360,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

Van itt egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.). [14 pontot használtál fel, van még 156.]

be 686 5 bemész a 686. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 170 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 106.]

p 99 használod a 99. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a tudatkutatás pszi képességet. A környék pszionikus éterében lebegő tudat-lángok létezését próbálod észlelni. Sikerrel: [a koordináták hozzád képest értendők] (-2, 2) Ezüstszakáll, Tharr-hívő törpe férfi, a Kerekkorsó Rendje KT (9136) tagja; (0, 0) Szkand'er Graun, Chara-din-hívő troll férfi, a Zan Rendje KT (9110) tagja; (3, -4) Gorrt Kosugi, Tharr-hívő kobudera férfi, a Hófarkas Klán KT (9117) tagja; (4, 0) Apa Tifusz, Fairlight-hívő alakváltó férfi, a Jégmágusok Szövetsége KT (9169) tagja; (4, -1) Jucika Hacuka, Tharr-hívő mutáns férfi, A Földelem Urai KT (9154) tagja; (4, 0) McPaul, Tharr-hívő troll férfi; (3, 2) Adolf von Mayer, Fairlight-hívő ember férfi, a Kerekkorsó Rendje KT (9136) tagja; (0, 0) Sex Action, Sheran-hívő gnóm férfi; (0, 0) Shadowhunter, Fairlight-hívő árnymanó férfi, a Vasalt Bunkók KT (9102) tagja; (4, 3) Touchrawag, Raia-hívő troll férfi, A Korona Bajnokai KT (9125) tagja; (0, 1) Shee, Leah-hívő árnymanó nő, a MAFFIA KT (9124) tagja; (-2, 0) Doublecrosser, Dornodon-hívő ember férfi, a Serény Múmiák KT (9103) tagja; (1, 2) Im Med Haul, Raia-hívő kobudera férfi; (0, 0) Azatoth, Dornodon-hívő árnymanó férfi, a Mesterek Bandája KT (9112) tagja; (0, 0) Trágyatúró Artúró, Chara-din-hívő ember férfi, A Káosz Lordjai KT (9147) tagja; (2, -3) Ragnar, Tharr-hívő alakváltó férfi, a Két Kard Testvérisége KT (9118) tagja; (0, 0) Thym Bonecrusher, Chara-din-hívő troll férfi, a MAFFIA KT (9124) tagja; (0, 0) Shadowmage, Chara-din-hívő gnóm férfi, A Káosz Harmóniája KT (9170) tagja; (4, 4) Lliana, Sheran-hívő ember nő, az Északi Druida Szövetség KT (9109) tagja; (0, 0) Givangel, Chara-din-hívő árnymanó férfi, a Mesterek Bandája KT (9172) tagja; (1, -1) Hasítóbárd Krourm, Tharr-hívő törpe férfi, a Vashegyek Nemzete KT (9122) tagja; (0, 0) Esgalcam, Raia-hívő elf férfi; [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 96.]

ek 501 10 10 t. energia kisütése: 501 10 10
Portyázni indulsz a tudati térben.
Összefutsz Ezüstszakáll-lal. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Tharr Keresztjét, egy vassisakot, egy vasvértet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy taalru trófea, egy adószedő trófea és egy Notermanthi trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Jobb kezében egy őstroll agyalót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
(láthatatlan észlelése:)
Összefutsz Llianaval. Sheran kisebb avatárja. Egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lovagi övcsatot, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil medált, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval.kristályát, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy tőrvető vállszíjt, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy vortex talizmánt, egy Xanathal karkötőjét és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy mahagóni pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz Shadowfighterrel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Összeakadsz Varkanthalasszal. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy cápabőr csizmát, egy dalebg.kristályvértet, egy hoarián bőrnadrágot, egy Khór maszkját, egy kreiton fókuszt, egy kyorg vállpántot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy óriások övét, egy Rughar gyűrűjét, egy viharamulettet, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy mópat fatty trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy Thór pörölyét, bal kezében egy koponyalékelőt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te nyomkövetés szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a taumaturgia szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol Chenonnal. Tharr félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy adamantit csizmát, egy angyalok gyűrűjét, egy csontamulettet, egy dalebg.kristályvértet, egy fejvadász medált, egy két kard szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy q. irtó éremet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy mópat fatty trófea és egy ezerszemű bestia trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lelkekben élő Igaz Barátság. Bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy sivatagi doareg. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Csontvázak és élőholtak hadát látod közeledni, miközben megfagy benned a vér. Lehet nem is a félelemtől, hanem Majtika hideg aurájától reszketsz? Jobb kezében JÉGisten kopjáját, baljában JÉGcsákányt tart. Hátát JÉGesmedve bunda borítja. Nyakában ott fityeg egy JÉGisten amulett. Így már érted miért nem fázik. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz Ruthin el Enourével. A nála lévő tárgyak közül feltűnik számodra egy gyönyörűen feldíszített fülemüle síp. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bozontfonatot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy mihlanil medált, egy Natharion amulettet, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku vadászinget, egy topáz erényövet, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy rothadó lián trófea és egy zafír sárkány trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy bo'adhun nyílpuska. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy eszement trappoló. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű, rövid bajszú gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr képviselője (az istenek tanácsában). Egy árnyékpáncélt, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy ganüid masszapáncélt, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy gron vállvédőt, egy Hantas karperecét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kristály vállvédőt, egy kristálypáncélt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy lovagi sisakforgót, egy mágusgyűrűt, egy mihlanil medált, egy moa csiptetőt, egy moa karkötőt, egy moa nadrágot, egy moa nyakláncot, egy nemesi ruhadíszt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkévaló napkövét, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy törpe bakancsot, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy tűztagadót, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat, egy Yuin gyöngysorát, egy Zarknod fülbevalóját és egy Zu'lit koronáját visel. A Pöröly Olimpia bronz emlékérmét viseli. Felszerelését egy kolonizátor trófea, egy quwarg gyarmatúr trófea és egy quwarg kamikáze trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ganüid gyilokot, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd hoarián sárkánybébi. Teherhordója is van: egy mutáns hegyitroll! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Plantagó Lanselot. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Plantagó Lanselot kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[53 pontot használtál fel, van még 43.]

p 189 használod a 189. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintoda möszék kiirtása pszi képességet. Pszionikusan sokkolod az agyadban tenyésző poszogó möszéket. Kipusztultak szegénykék! [-8 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 38.]

* 1. BP: használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 28.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 25.]

* 3. BP: energia fejlesztése 20
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. Ebbe a képességbe te már belefejlesztetted a szükséges mennyiséget! [0 pontot használtál fel, van még 25.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
12 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 25.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 25, 4.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. 4 kaját nyel le a pikkelyes ptog. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 25 pontod maradt, ebből a következő körre 25 pontot vihetsz át. Kapsz még 519 pontot. A következő körben tehát 544 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RAGÁLY (191. PSZI KÉPESSÉG)
Döbbenetes felfedezést tettél! Mostantól képes vagy mentális úton poszogó möszéket létrehozni, méghozzá tőled egy bizonyos távolságra is! Mindehhez a P 191 <mennyiség> <kalandozó> parancsot kell megadnod. A parancs 5 TVP-be kerül, és annyiszor 5 pszi pontba, ahány möszét létre akarsz hozni. A célpont kalandozó nem lehetsz te, és max. annyi mezőre lehet tőled, amennyi a pszi szakértelmed kétszerese. A képesség kizárólag pszi használóra van bármiféle hatással.

ARSA (964. SZÖRNY)
Voltál már szorult helyzetben, de ez a mostani minden eddiginél kilátástalanabb. Amit magad előtt látsz, a legnagyobb méregféreg, amivel valaha találkoztál. Régi mesékben hallottál már Arsáról, aki egy-egy csatában több tucat Thargodant és ongóliantot is leterített, de most, így életnagyságban... még a legendák hősszörnyénél is félelmetesebb. Még nem volt olyan kalandozó, aki képes lett volna Arsát legyőzni (e feljegyzés írásának pillanatában, legalábbis.)

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia nagyhatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 378. fordulód.

Erő: 57 (69) Szint: 44 Merészség: 8/7 Magasság: 144 cm
IQ: 60 (79) Támadás: 73 (77) Agresszió: 4 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 56 (67) Védekezés: 103 (111) Menekülés: 15 % Életkor: 10/11 év
Egészség: 55 (71) Életpont: 942/810 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 54 (70) Varázspont: 2825/77 Pénz: 41326 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 54/3 Pszi pont: 332/12 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 63
Eddig összesen 4314 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 128550 TP-t kaptál. Jelenleg 11973993 TP-d van. A következő szinthez még 626007 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, rothadó lián, drótszőrű mópat. A 305. fordulódban 5522 arany került a bankszámládra. 7537 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/18 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 39/66 (+3%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 34/0
dobófegyverek: 1/52

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
360,64 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 198,27
Kisebb kívánság: legutóbb 2012. évben 12. hónapban.
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 44/95 2. nyomkövetés: 78/69 (+8%) 3. mászás: 12/52
4. csapdakészítés: 28/21 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/95 6. gyógyítás: 59/68
7. titkosírás: 5/73 8. felderítés: 24/63 (+6%) 9. szörnyidomítás: 9/29
10. teológia: 84/30 (+23%) 11. taumaturgia: 216/99 (+12%) 12. versengés: 18/99
13. harcművészetek: 2/22 14. szkanderozás: 3/0 15. zene: 12/57
16. szörnyismeret: 8/30 17. pszi: 40/19 (+19%) 18. zárnyitás: 2/39
19. vadászat: 4/84 20. vitalitás: 1/48 21. bányászat: 29/89 (+11%)
22. úszás: 12/24 23. csapatmunka: 3/3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), Leah hívők (#991), Chara-din hívők (#987), öregedést okozó lények (#9095), Dornodon hívők (#992), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), halálelementál (#279), csontváz lord (#177), átokosztó (#372), zombi mágus (#389), molgan (#284) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 30 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) energiaspirál (#232, 32 VP)
Solisar aurája (#240, 18 VP) fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (100,13,1) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
jégmágia (#279) esszenciavédelem (#165) fényaura II (#352) feltámadás (#168)
mágikus ütés (#147) erőpajzs III (#127) nagyobb agypajzs (#120)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231), energiaspirál (#232)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant!
2.) A Sötét Erőkkel való harc igazi diadala lenne, ha le tudnád győzni a Sötétség egy Hercegét. (teljesítve)
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 2)

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 794, pontszámod: 9394.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
vakmerőség (526) OK
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 138 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1461 TU szükséges.)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
7 arany pikkelyvért (#456) 14 tükörpáncél (#519) $248 gyöngymangó ($135)
$2 fpi formázó minta ($419) 20 tükör (#43) 438 ugh méreg (#166)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
40 áldott kő (#642) 43 jégszilánk (#1128) 1 esszenciakristály (#350)
65 vámpírfog (#1221) 2 mágusköpeny (#453) 1 Sshreakza amulettje (#836)
$28 gyöngymangó ($135) 6 sámán gyógykenőcs (#1139) 1032 ugh méreg (#166)
12 manakristály (#500) 16 térhajlító kavics (#1539) 23 őskristály-szilánk (#1525)
66 szent jogar (#150) $3 rejtőköpeny ($277) 2 teriád nyílvessző (#1287)
$55 vasérc ($152) 11 mágusszelence (#1076) 2 kristályfolyadék (#449)
1 Batharak vértje (#739) 190 sárkánypikkely (#292) 1 törp sisak (#897)
2 gyógykenőcs (#313) $3 ezüst kulcs ($184) 1 nagy aranykulcs (#246)
1 kentaurusz szőttes (#1641)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 borkonyó bibe (#312) 2 ében nyílvessző (#848) 1 életvíz (#1500)
3 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszilánk (#1128) 96 kaja (#2)
15 madártoll (#112) 152 mákrózsa virág (#56) 1 ork csodaszer (#1228)
1 purifikátor háj (#269) 5 sallank nyíl (#129) 30 sárkánypikkely (#292)
2 tükör (#43) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
602 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 angyalok gyűrűje (#529)
2 bronzhegyű nyíl (#94) 2 csuklyavirág (#133) 1 deus ex machina (#1)
1 fűszertartó (#210) 2 halcsont (#390) 3 jégkristály (#593)
1 manakristály (#500) 2 púderkő (#119) 2 sáfránypor (#211)
1 shinai gömb (#348) 1 sötét tekercs (#535) 1 szent jogar (#150)
1 varázskő (#305) 5 vashegyű nyíl (#176) 1 zafír erőöv (#397)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

355 356 357 358 359 360 361
57
58
59
60
61
62
63
64
65
(356,58) lidércurak (#252)
(356,59) Mnebolath (#237), Thargodan zsoldos (#310), Thargodan mágus (#318), Sötétség Hercege (#296), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), drótszőrű mópat (#426), Shadowfighter (5125. kalandozó)
(357,58) törpe bánya (#435), vaskohó (#155), Sheran oltár, érclelőhely, Arsa (#964)
(357,60) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Raia angyala (#333)
(358,58) lélekelementálok (#319), ősvortex (#587)
(358,60) árnylordok (#342), elemi rin (#786)
(359,58) halálelementálok (#279)
(359,61) Dornodon oltár
(359,62) művészi porolit (#720), halálelementálok (#279)
(359,63) Mnebolathok (#237)
(360,58) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), áldott okerónok (#336)
(360,64) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748), nekrofun (#173), főutca (#399), 4. többszemélyes kaland, 15. többszemélyes kaland, Ezüstszakáll (1085. kalandozó), Lliana (5282. kalandozó), Shadowfighter (5125. kalandozó), Varkanthalasz (2612. kalandozó), Chenon (2808. kalandozó), Majtika (5317. kalandozó), Ruthin el Enoure (5628. kalandozó), Plantagó Lanselot (1377. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek