377. forduló, 379. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. dec. 19. 9h:12'
EZ A 505. JÁTÉKHETED, 378. FORDULÓD
506. játékheted kezdete: dec. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [422,7] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 46. pontnál.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Zu'lit tarsolya termel 2 mocsári penkét. [mocsári penke ládikóba-> (312,11)-> 2 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 60 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+55 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+724 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+62 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+20 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 548.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 546.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+4% teo] [2 pontot használtál fel, van még 544.]

* 2. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 127. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 542.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+4% teo] [2 pontot használtál fel, van még 540.]
Szupersebesen mormolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 535. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 210% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 535.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 533.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 533.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 531.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 529.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 529.]
Fürgén varázsolsz! [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 527.]

* 6. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 522. Kapsz 1 VP-t.]

* 7. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 502. Kapsz 4 VP-t.]

* 8. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 497. Kapsz 1 VP-t.]

* 9. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 90. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 497.]

* 10. KP: használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 496.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 495.]
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő!

Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő bal vállát. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1907 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 0, gyógyulás: 42, összesen: +42 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg ősmágus!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus jobb oldalát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg ősmágus fejét. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. A quwarg ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP] és 4 pirkit. 3974 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 36, gyógyulás: 44, összesen: +8 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 csontpálcát [csontpálca ládikóba-> (312,11)-> 15 arany, -2 ÉP]. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [41 pontot használtál fel, van még 454. Kapsz 8 VP-t.]

kf 1401 kézbeveszed/felveszed az 1401. tárgyat
A válladra helyezed a quwarg nyakpántot. [0 pontot használtál fel, van még 454.]

ef 10 547 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 384. Kapsz 14 VP-t.]

bb 292 61 518 beraksz a bankba a 292. tárgyat (61 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 61 sárkánypikkelyt. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

tno 6 5 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

ef 7 energia fejlesztése 7
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-7 TU.] IQ-d TF-elődött. [70 pontot használtál fel, van még 314. Kapsz 14 VP-t.]

lm 62 62 62 mozogsz 62 62 62
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [62. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 kisebb zan [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-15 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 309. Kapsz 1 VP-t.]

lm 54 54 54 mozogsz 54 54 54
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [60. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy csattogó kígyó az. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 309 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csattogó kígyó testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csattogó kígyó egyik szemfogát. (4 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {GYD:} Cápafoggal többször eltalálod a csattogó kígyó fejét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A csattogó kígyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1011, sebződés: 144, gyógyulás: 131, összesen: -13 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő). Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy fémesen csillogó mithril ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! (Önanalízis: +6% zárnyitás.) Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [58. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő). Haladsz előre. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [56. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő). Mész tovább, előre. Egy kereszteződéshez érkeztél. [54. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[20 pontot használtál fel, van még 289. Kapsz 4 VP-t.]

lm 69 69 69 mozogsz 69 69 69
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő). Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy kereszteződéshez érkeztél. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő). Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosót egy másik járat keresztezi. [6. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy mópat gigász. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 294 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a mópat gigász bal hátsó lábát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mópat gigász gigászi lábát. (6 támadással 403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöfködöd a mópat gigász gigászi lábát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A mópat gigász megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször eltalálod a mópat gigász jobb hátsó lábát. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {GYD:} Cápafoggal megérinted a mópat gigász bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Lábával meglök a mópat gigász. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1333, sebződés: 21, gyógyulás: 169, összesen: +148 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-10 életerő). Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kereszteződéshez érkeztél. [5. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő). Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [21. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy mópat gigász. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 303 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a mópat gigász ragyás masszáját. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mópat gigász testét. (6 támadással 395 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). {GYD:} Cápafoggal többször eltalálod a mópat gigász testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Apró rúgást kapsz a mópat gigász patájától. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a mópat gigász bal első lábát. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {GYD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a mópat gigász bal első lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A mópat gigász megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A mópat gigász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1220, sebződés: 24, gyógyulás: 180, összesen: +156 ÉP}

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő). Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [37. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-12 életerő). Haladsz előre. Egy kereszteződéshez érkeztél. [53. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő). Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [69. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-10 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[40 pontot használtál fel, van még 249. Kapsz 8 VP-t.]

lm 71 71 71 mozogsz 71 71 71
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [71. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csattogó kígyó. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 325 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a csattogó kígyó testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csattogó kígyó testét. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Cápafoggal megérinted a csattogó kígyó testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 872, sebződés: 156, gyógyulás: 133, összesen: -23 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 mópat tetem. Felpakolsz. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 244. Kapsz 1 VP-t.]

lm 7 7 7 mozogsz 7 7 7
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [55. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-11 életerő). Továbbsuhansz a folyosón. Egy kereszteződéshez érkeztél. [39. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő). Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kereszteződéshez érkeztél. [23. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő). Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosót egy másik járat keresztezi. [7. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 mópat tetem. Felpakolsz. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[20 pontot használtál fel, van még 224. Kapsz 4 VP-t.]

lm 9 9 9 mozogsz 9 9 9
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [9. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-14 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 219. Kapsz 1 VP-t.]

lm 73 73 73 mozogsz 73 73 73
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kereszteződéshez érkeztél. [25. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 12 derit láncszem (ld. enc.). Felpakolsz. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő). Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kereszteződéshez érkeztél. [41. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő). Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [57. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-12 életerő). Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [73. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[20 pontot használtál fel, van még 199. Kapsz 4 VP-t.]

lm 75 75 75 mozogsz 75 75 75
Elszántan mész előre. Egy fémesen csillogó mithril ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! (Önanalízis: +6% zárnyitás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [75. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 194. Kapsz 1 VP-t.]

lm 11 11 11 mozogsz 11 11 11
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [59. PONT.] Hirtelen egy csattogó kígyót veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 328 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a csattogó kígyó testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csattogó kígyó ágaskodó testét. (5 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). {GYD:} Cápafoggal meghorzsolod a csattogó kígyó testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 823, sebződés: 128, gyógyulás: 114, összesen: -14 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő). Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [43. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő). Mész tovább, előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [27. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-12 életerő). Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[20 pontot használtál fel, van még 174. Kapsz 4 VP-t.]

lm 13 13 13 mozogsz 13 13 13
Mész tovább, előre. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-14 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 169. Kapsz 1 VP-t.]

lm 77 77 77 mozogsz 77 77 77
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [29. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 vörös zyel. Felpakolsz. Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csattogó kígyó. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 296 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a csattogó kígyó testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csattogó kígyó testét. (6 támadással 399 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). {GYD:} Cápafoggal gyengén megszurkálod a csattogó kígyó ágaskodó testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 880, sebződés: 135, gyógyulás: 134, összesen: -1 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő). Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [45. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő). Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő). Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [77. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-15 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[20 pontot használtál fel, van még 149. Kapsz 4 VP-t.]

lm 79 79 79 mozogsz 79 79 79
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [79. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 144. Kapsz 1 VP-t.]

lm 16 16 16 mozogsz 16 16 16
Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [63. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 12 derit láncszem. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő). Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-16 életerő). Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [31. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy 19 mópat fatty az. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 299 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a mópat fatty ocsmány féregtestét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel jól megszurkálod a mópat fatty testét. (6 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a mópat fatty ocsmány féregtestét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (10 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (6 támadással 464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a mópat fatty bal középső lábát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A 7 mópat fatty szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 mópat tetemet. 17395 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1950, sebződés: 85, gyógyulás: 267, összesen: +182 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 mópat tetem. Felpakolsz. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő). Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [15. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 manakristály. Felpakolsz. Megbotlasz valamiben: 12 derit láncszem. Felpakolsz. Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Thargodan berzerker. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan berzerker ébenfekete testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel többször eltalálod a Thargodan berzerker jobb karját. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 113 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal gyengén megszurkálod a Thargodan berzerker oszlopvastag lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 47 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan berzerker testét. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 110 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megbököd a Thargodan berzerker bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A Thargodan berzerker fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a Thargodan berzerker, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Thargodan berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1220, sebződés: 286, gyógyulás: 221, összesen: -65 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő). Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [16. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[25 pontot használtál fel, van még 119. Kapsz 5 VP-t.]

lm 4 4 4 mozogsz 4 4 4
Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [14. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő). Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [12. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő). Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy fémesen csillogó mithril ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! (Önanalízis: +6% zárnyitás.) Mész tovább, előre. A folyosót egy másik járat keresztezi. [10. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-16 életerő). Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő). Haladsz előre. A folyosót egy másik járat keresztezi. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő). Haladsz az ellenséges labirintusban. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[30 pontot használtál fel, van még 89. Kapsz 6 VP-t.]

ef 34 547 energia fejlesztése 34
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-12 TU.] [84 pontot használtál fel, van még 5. Kapsz 16 VP-t.]

* 1. BP: elmormolod a 158. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a becsületjel varázslatot! A fenébe, nem tudtál áthatolni a célpont mentális védelmén, így nem sikerült ráraknod a becsületjelet. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: elmormolod a 158. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. BP: átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 5. BP: elmormolod a 172. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a planetáris őrdémon varázslatot! Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 6. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 7. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
(Önanalízis: +12% csapdakészítés.) Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 3, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a dalos szilmill. Egy szögletes követ nyel le a bazaltelementál. Egy szögletes követ töm magába az agyagelementál. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 519 pontot. A következő körben tehát 514 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÓPAT GIGÁSZ (309. SZÖRNY)
Az ősvortexek, ezek a döbbenetes furcsaságai a Sötét Földnek néha érdekes dolgokat művelnek: nagy ritkán például előfordul, hogy egy ősvortex közelébe keveredő, és azt túlélő mópat lárva növekedni kezd, óriási méretűre püffed, méretében sokszor túlhaladja még az óriásokét is. Persze, egy mópat gigász nem egy veszélyes ellenfél (hacsak nem véletlenül rád lép), de elpusztítása annyira körülményes és nehézkes, hogy legtöbbször még a Thargodanok is békén hagyják, és hagyják, hadd falja fel egy vadászó behemót vagy sárkány.

DERIT LÁNCSZEM (1129. TÁRGY)
A Sötét Földön a régmúltban több deritbánya is üzemelt, de ebből az egyszerre matt és egyszerre fényes anyagból annyira kevés volt a föld alatt, hogy nem csak a bányák zártak be rég, de a derit több évszázada már a köztudatból is eltűnt. Az viszont, hogy találtál egy derit láncszemet, visszaadja a reményt, hogy talán megmunkált formában ugyan, de a labirintusok mélyén lehetnek még ilyen deritből készült ereklyék. A derit láncszem körülbelül akkora, mint a hüvelykujjad. Egy oválisan megnyújtott karikára emlékeztet, amit egy mithrilhez hasonlatos anyagból kovácsoltak. Csak sokkal nyersebbnek tűnik annál. Talán megmunkálható lesz valahogy...

THARGODAN BERZERKER (377. SZÖRNY)
A Thargodanok, bár iszonyatos hatalommal bírnak, azonban mégis vannak gyengéik, ugyanúgy rettegnek a végső megsemmisüléstől, mint más, halandóbb teremtmények. Ezért aztán gyakran előfordul, hogy elárulják gyenge gazdájukat, hogy az erősebb meghagyja életüket, vagy elmenekülnek, amikor az erőviszonyok az ellenfeleik irányába billennek. Azonban megváltozik a helyzet, ha a Sötétség egy nagyhatalmú hercege kiöli a gondolkodást szolgáiból - az így kapott Thargodanok elpusztíthatatlan gyilkológépek, akik megsemmisülésükig harcolnak. Ezek a megkérdőjelezhetetlen lojalitású berzerkerek nemcsak hogy a Sötét Föld legrettenetesebb harcosai, akiket még a sárkányok is elkerülnek: Az őket védő mágikus bűbájnak köszönhetően legfeljebb varázserejű vágófegyverrel, vagy esetleg isteni hatalmú harcművész technikákkal lehet őket megsebezni.

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Tharr személyes tanácsadója vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 378. fordulód.

Erő: 61 (86) Szint: 45 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 53 (85) Támadás: 74 (78) Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 53 (66) Védekezés: 119 (128) Menekülés: 30 % Életkor: 44/49 év
Egészség: 61 (73) Életpont: 1580/1561 Jellem: semleges (-6) Tul. pont: 3
Szerencse: 49 (88) Varázspont: 2217/317 Pénz: 16500 arany Kép. pont: 68
Tudatpont: 66/0 Pszi pont: 219/242 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 77
Eddig összesen 4005 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 124 745 TP-t kaptál. Jelenleg 13 083 357 TP-d van. A következő szinthez még 716 643 TP szükséges. Trófeáid: drótszőrű mópat, zafír sárkány, triklem drakolder. A 357. fordulódban 11187 arany került a bankszámládra. 12361 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/11 ökölvívás: 27/69 (+12%) szúrófegyverek: 38/32 (+3%)
vágófegyverek: 27/2 ütőfegyverek: 27/0 lőfegyverek: 30/50 (+6%)
dobófegyverek: 30/35

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << sárkányölő kard (#289) << Mjölborg kalapácsa (#523)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -22.); nyílvessző (#108) (23 -997.); mihlanil nyíl (#597) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
422,7 mezőn táborozol, a 125. labirintusban, 1. szinten, 4. ponton
Kedvenc táborhely: 194,101
Kisebb kívánság: legutóbb 2014. évben 9. hónapban.
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 62, 59, 58, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 165 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 57/60 2. nyomkövetés: 58/65 3. mászás: 17/98
4. csapdakészítés: 32/35 (+12%) 5. csapdaészlelés: 14/51 6. gyógyítás: 59/8
7. titkosírás: 4/12 8. felderítés: 21/63 9. szörnyidomítás: 8/77
10. teológia: 76/39 (+21%) 11. taumaturgia: 97/27 (+16%) 12. szerencsejáték: 5/82
13. versengés: 22/56 14. harcművészetek: 29/55 15. zene: 4/8
16. szörnyismeret: 13/60 17. pszi: 31/62 (+3%) 18. zárnyitás: 13/8 (+18%)
19. vadászat: 12/43 20. vitalitás: 3/18 21. bányászat: 30/82
22. úszás: 15/50 23. főzés: 4/16

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 21 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50)
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177), halálelementál (#279)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)
hatalomvarázs (#220) erőpajzs III (#127) csupasz izom (#28) esszenciavédelem (#165)
tulajdonságpajzs (#26) jégmágia (#279) agyburok (#90) tárgyvédelem (#178)
hadiszerencse III (#59) becsületjel (#158) (2) planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
26. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150), agykorbács (#97), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
varázsvédelem (#34), agytaposás (#180), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégoszlop (#231) >> 31. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK
dalos szilmill (#7457) (+6 támadás közelharcban) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Igazi harcoshoz méltó feladat egy magnetikus praglonc feletti diadal.
3.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XL. olimpián.
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 796, pontszámod: 9696.
A II. toronyháborúban összesen 18 győzelmet arattál, ezzel 617 pontot szereztél.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 86, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 9 140.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1426 TU szükséges.)
halhatatlanság (540) OK
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 148 TU. szükséges még: 22 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
10 arany pikkelyvért (#456) $15 tükörpáncél ($519) 295 gyöngymangó (#135)
$2 fpi formázó minta ($419) 438 ugh méreg (#166) $6 polip szívóka ($391)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
140 áldott kő (#642) 50 extra takarmány (#1360) 1 Aurgir lándzsája (#1314)
26 esszenciakristály (#350) 442 jégszilánk (#1128) 1560 tükör (#43)
4 nyomkereső talizmán (#671) 1141 sárkánypikkely (#292) 162 gyógykenőcs (#313)
294 katonai kötszer (#1508) 3338 ugh méreg (#166) $2 trikornis nyereg ($1536)
31 mágusszelence (#1076) 16 térhajlító kavics (#1539) $7 őskristály-szilánk ($1525)
81 szent jogar (#150) 444 kaktuszbogyó (#429) 20 Eldereth szilánk (#512)
24197 kaja (#2) 1 angyalok kesztyűje (#609) 3 ryuku sisak (#688)
201 gyöngymangó (#135) 4 Xanathal karkötője (#956) 2 ryuku mellvért (#689)
2 ryuku kesztyű (#690) 7 quwarg teleportgömb (#1534) 1 ryuku köpeny (#693)
1 kentaurusz szőttes (#1641) 35 vas dobónyíl (#189) 1 Korrissh sisakja (#1658)
1 Fókuszpenge (#639)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszilánk (#1128) 1 kaja (#2)
1 kerek kő (#19) 1 nyílvessző (#108) 61 sárkánypikkely (#292)
2 szögletes kő (#17) 1 tükör (#43) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
81 arany (#50) 36 derit láncszem (#1129) 1 manakristály (#500)
6 mópat tetem (#584) 4 pirkit (#153) 5 ugh méreg (#166)
1 vörös zyel (#606)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

421 422 423
6
7
8
(422,7) a 125. labirintus bejárata, quwarg királynő (#153), quwarg ősmágus (#302), csattogó kígyó (#697), mópat gigász (#309), mópat fatty (#317), Thargodan berzerker (#377)

Üzenet küldése a karakternek