Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 2. 9h:24' EZ A 386. JÁTÉKHETED, 378. FORDULÓD 387. játékheted kezdete: febr. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1808 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 139. varázslatot a 23. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 161. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 227. varázslatot a 178. varázslatot a 90. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 220. varázslatot a 182. varázslatot |
kpb | kezd. parancs berakása: |
vv 209 53 224 | elmormolod a 209. varázslatot az 53. varázslatot a 224. varázslatot |
ff 641 127 523 | felt. fegyverváltás: 641 127 523 |
hu 451 117 551 | hulladék: 451 117 551 |
hh 1253 1534 449 | használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat a 449. tárgyat |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 289 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 1184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 7 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr nyakát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
kre 152 69 6 | kreálsz a 152. tárggyal a 69. tárgyat (6 darabot) |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kf 560 531 | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal |
kb 258 1 | kiveszel a bankból a 258. tárgyat (1 darabot) |
v 144 1 | elmormolod a 144. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 309 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
A következő kincseket találtad: egy karbin plazma és 2 mocsári penke. 2343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
ea 397 2 | eladod a 397. tárgyat 2 |
ve 312 30 | megveszed a 312. tárgyat 30 |
ve 249 20 | megveszed a 249. tárgyat 20 |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 309 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 28 életpontot vesztettél. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 púderkő és 2 sáfránypor. 2343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 44, gyógyulás: 4, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[191,37] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Észreveszel egy quwarg bolyt.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos!
Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 301 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bűbájlidérc hömpölygő csápjait. (6 támadással 194 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a bűbájlidérc szellemtestét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a bűbájlidérc testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Csápjaival a bűbájlidérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). A bűbájlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 3678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 56, gyógyulás: 44, összesen: -12 ÉP}
kt 313 6 | elkészíted a 313. tárgyat (6 darabot) |
vv 11 73 73 | elmormolod a 11. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt.
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 294 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
ek 116 80 830 | t. energia kisütése: 116 80 830 |
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
ek 116 80 313 | t. energia kisütése: 116 80 313 |
v 198 199 119 | elmormolod a 198. varázslatot |
[199,119] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Néhol azonban már élet jele mutatkozik: egy-egy légy, egy fűszál. Néhány éven belül talán a természet helyre tudja hozni azt, amit az ember tönkretett. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Oldalt pillantva, meglátsz egy manilla-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar íjász készül a lemészárlásodra.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 297 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj. 1705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 295 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 301 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 302 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Egy Tharr haragja varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott tompítás védelmed.) A varkaudar hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranylánc és 2 vasérc. 3108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 308 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [201,117] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy varkaudar katona. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 306 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar katona testét. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) Meglengetve az energialándzsát a másikra rontasz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar katona csillogó páncélját. (7 támadással 393 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 262 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a varkaudar katona testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (4 támadástól 135 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 7052 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1219, sebződés: 151, gyógyulás: 96, összesen: -55 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 321 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 321 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző és 1 varkaudar látógömb. 1705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 306 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 334 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3045 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 314 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 27 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 27, gyógyulás: 4, összesen: -23 ÉP}
m 1 8 1 | mozogsz északkeletre, északra, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Semmi hatás! Sárkánytőrrel megbököd az ősdentor fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 612, sebződés: 25, gyógyulás: 92, összesen: +67 ÉP}
(Továbbmész...) [203,115] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ősdentor. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. Semmi hatás! (védelem tűz ellen tette ezt számára lehetővé.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősdentor testét. (5 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Az ősdentor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 620, sebződés: 27, gyógyulás: 91, összesen: +64 ÉP}
(Továbbmész...) [204,114] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Raia szent lovagja. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.
v 96 142 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,62] Továbbra is síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Látsz egy borkonyó cserjét. Találsz egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ravasack előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillezsályát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillagbozótost. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy pézsmatököt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
szk 230 258 287 | keresed a 230. szörnyet a 258. szörnyet a 287. szörnyet |
a 464 3588 1 | átadod a 464. tárgyat a 3588. kalandozónak (1 darabot) |
a 257 3588 1 | átadod a 257. tárgyat a 3588. kalandozónak (1 darabot) |
aa 129 | átadod a 129. tárgyat |
aa 593 150 1131 | átadod az 593. tárgyat a 150. tárgyat az 1131. tárgyat |
a 360 2257 300 | átadod a 360. tárgyat a 2257. kalandozónak (300 darabot) |
a 211 2257 8 | átadod a 211. tárgyat a 2257. kalandozónak (8 darabot) |
aa 667 | átadod a 667. tárgyat |
in 2156 7005 1572 | leírod a 2156. kalandozónak a 7005. szörnyet az 1572. tárgyat |
in 3588 750 1590 | leírod a 3588. kalandozónak a 750. szörnyet az 1590. tárgyat |
in 3588 7002 1564 | leírod a 3588. kalandozónak a 7002. szörnyet az 1564. tárgyat |
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 533. tárggyal az 1158. tárgyat |
* 6. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
Erő: | 56 (79) | Szint: | 42 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 53 (67) | Támadás: | 55 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 46 (59) | Védekezés: | 98 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/45 év |
Egészség: | 46 (59) | Életpont: | 698/733 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 30 |
Szerencse: | 52 (73) | Varázspont: | 2189/883 | Pénz: | 3947 arany | Kép. pont: | 69 |
Tudatpont: | 28/14 | Pszi pont: | 218/231 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/24 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 47/64 (+4%) |
vágófegyverek: | 7/74 | ütőfegyverek: | 22/81 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | *38/100 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (200%) << mandibulakasza (#127) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (200%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 1047 időszaki: 48 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/40 | 2. nyomkövetés: | 91/88 (+23%) | 3. lopás: | 1/44 |
4. mászás: | 22/57 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 20/6 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 15/99 |
7. gyógyítás: | 16/91 | 8. titkosírás: | 15/27 | 9. felderítés: | 32/8 (+8%) |
10. szörnyidomítás: | 12/19 | 11. teológia: | 107/79 (+32%) | 12. taumaturgia: | 118/19 (+33%) |
13. szerencsejáték: | 5/32 | 14. versengés: | 21/53 | 15. zene: | 3/55 |
16. szörnyismeret: | 46/67 | 17. pszi: | 31/74 (+6%) | 18. zárnyitás: | 22/85 |
19. vadászat: | 10/77 (+23%) | 20. vitalitás: | 5/35 | 21. bányászat: | 30/4 |
22. úszás: | 5/75 | 23. csapatmunka: | 3/12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ) |
mászol max. 140 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), massza (#217), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), vadász tatu (#10) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), Sötétség Hercege (#296), trikornis (#104) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261), halálmadár (#351) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
manifesztátor (#124), kardfogú fülemüle (#146), csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +71 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +71 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (98,42,2) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csupasz izom (#28) | jellemrejtés (#23) | tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) |
erőpajzs III (#127) | esszenciavédelem (#165) | varázsenergia (#161) | esszenciavédelem 2 (#188) |
villámmágia (#227) | tárgyvédelem (#178) | agyburok (#90) | mágikus ütés (#147) |
hatalomvarázs (#220) | Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) | fürkésző szemek (#213) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
villámsújtás (#89), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | háló (#186) | >> | kronoelementál (#287) | |
háló (#186) | >> | pszi elementál (#221) | háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | |
háló (#186) | >> | pszi elementál lord (#272) | armageddon (#218) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Thargodan berzerker (#377) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
lidércidézés (#219) | >> | ezerszemű bestia (#288) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, hogy haladsz a ritka csecsebecsék felhalmozásában: áldozz számomra egy mihlanil kesztyűt! |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | bordacsont (#16) | 7 | csigakagyló (#1131) | 1 | csontpálca (#329) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | Huddens elixírje (#830) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | jégkristály (#593) | 8 | kaja (#2) | |||
8 | kerek kő (#19) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | nehéz harci kesztyű (#464) | 6 | nektoraf faggyú (#667) | |||
18 | pirkit (#153) | 1 | pular kristály (#239) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
301 | quwarg tojás (#360) | 7 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
4 | sallank nyíl (#129) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | szent kehely (#257) | |||
5 | szögletes kő (#17) | 1 | tükör (#43) | 2 | zafír erőöv (#397) | |||
1 | zangrozi csizma (#451) | 4 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
326 | arany (#50) | 1 | aranylánc (#191) | 1 | bíbor erőöv (#291) | |||
1 | bronzpajzs (#89) | 1 | bronzpenge (#126) | 21 | bumeráng (#249) | |||
4 | csalánvirág (#582) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
1 | díszes rézpajzs (#84) | 9 | ében toboz (#578) | 6 | gyógykenőcs (#313) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | lidércesszencia (#1074) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
2 | nyílvessző (#108) | 1 | óndarab (#85) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
2 | púderkő (#119) | 1 | rézpáncél (#71) | 1 | rövid íj (#107) | |||
1 | rövid kard (#171) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 6 | spiritusz (#170) | |||
6 | ubuk tüske (#131) | 2 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) |