Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 25. 9h:34' EZ A 385. JÁTÉKHETED, 375. FORDULÓD 386. játékheted kezdete: febr. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1808 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 139. varázslatot a 23. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 161. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 227. varázslatot a 178. varázslatot a 90. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 220. varázslatot a 182. varázslatot |
bb 716 1 | beraksz a bankba a 716. tárgyat (1 darabot) |
hh 1253 1534 1107 | használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat az 1107. tárgyat |
Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 304 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2288 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 31 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 112 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg ősmágus jobb középső lábát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 49 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fekete gyöngy és egy téfea-agy. 3445 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 108, gyógyulás: 37, összesen: -71 ÉP}
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 2: 2. térkép 76. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 75: kijárat 76: 1. térkép 2. pont |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 434.]
kre 152 69 6 | kreálsz a 152. tárggyal a 69. tárgyat (6 darabot) |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
vv 209 53 73 | elmormolod a 209. varázslatot az 53. varázslatot a 73. varázslatot |
le 715 | leveszed/lerakod a 715. tárgyat |
kf 560 531 188 | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal a 188. tárgyat |
kf 477 | kézbeveszed/felveszed a 477. tárgyat |
v 96 313 117 | elmormolod a 96. varázslatot |
[313,117] Épületek tűnnek fel. A városon óriási lávafolyó kígyózik keresztül, amelyet a közeli aktív vulkán táplál - a település innen kapta a nevét.
ea 292 10 | eladod a 292. tárgyat 10 |
ve 1228 20 | megveszed az 1228. tárgyat 20 |
ve 69 30 | megveszed a 69. tárgyat 30 |
ve 100 5 | megveszed a 100. tárgyat 5 |
m 2 6 | mozogsz keletre, nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 322 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 178 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-14 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel jól megszurkálod a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (7 támadással 489 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a drótszőrű mópat ocsmány testét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Agyarával a drótszőrű mópat véres sebet ejt a bal karodon. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Patájával a drótszőrű mópat többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-11 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Bronz taiderrel jól megszurkálod a drótszőrű mópat testét. (7 támadással 477 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a drótszőrű mópat ocsmány testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Felszisszensz, ahogy fájdalmas sebet ejt a drótszőrű mópat agyarával a jobb oldaladon. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-15 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A drótszőrű mópat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. Magad mögé lököd a pitiáner rothadó lián trófeát, és kinyersz egy alkalmas drótszőrű mópat trófeát. 20416 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1739, sebződés: 525, gyógyulás: 6, összesen: -519 ÉP}
(Továbbmész...) [412,63] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánybarlangot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Dred Hornwill lábát masszírozza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ezüstdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Quwarg szagot érzel! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg nagymester. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 298 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2288 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 301 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón testét. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (43 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a smaragd drakón testét. (3 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a smaragd drakón jobb első lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7809 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 752, sebződés: 104, gyógyulás: 60, összesen: -44 ÉP}
v 198 314 93 | elmormolod a 198. varázslatot |
[314,93] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ében sziklatornyot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Dred Hornwill előtt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Zihálva veszed a levegőt mire a sziklatorony tetejére érsz. Itt van az apró nyílás, amit lentről is láttál. Épp hogy csak, de pont átférsz rajta! Odabent szinte kézzel fogható sötétség és irtózatos dögszag fogad. Félelem markol a szívedbe, ahogy valami felüvölt melletted. Egy ében hadúr!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen van rajta.) A szilánk működik (+2 életpont). Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr páncélozott testét. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (21 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az ében hadúr testét. (7 támadással 472 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Sárkánytőrrel megérinted az ében hadúr jobb karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ében hadúr fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8226 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 712, sebződés: 61, gyógyulás: 112, összesen: +51 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 293 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón pikkelyes testét. (6 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (38 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a márvány drakón fejét. (7 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a márvány drakón bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A márvány drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A márvány drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7809 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 732, sebződés: 79, gyógyulás: 83, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 308 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi báró izmos testét. (6 támadással 206 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi báró bal lábát. (7 támadással 467 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Sárkánytőrrel megérinted a Notermanthi báró kosfejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi báró megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi báró szarva. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A Notermanthi báró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy bíbor erőöv, egy ezüst papi karkötő és egy vas dobónyíl. 14036 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1027, sebződés: 116, gyógyulás: 112, összesen: -4 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 310 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Banyapók testét. (6 támadással 199 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel jól megszurkálod a Banyapók szőrös potrohát. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a Banyapók nyolcszemű fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Banyapók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 3 toxylt.) 7441 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 41, gyógyulás: 46, összesen: +5 ÉP}
kt 1172 | elkészíted az 1172. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 304 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidércóriás testét. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a lidércóriás testét. (7 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel megdöfködöd a lidércóriás bal lábát. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A lidércóriás mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A lidércóriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13516 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1072, sebződés: 62, gyógyulás: 126, összesen: +64 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 303 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón pikkelyes testét. (6 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a márvány drakón testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a márvány drakón bal első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A márvány drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7809 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 650, sebződés: 56, gyógyulás: 65, összesen: +9 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 295 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálelementál ébentestét. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a halálelementál nyakát. (4 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a halálelementál testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9781 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 796, sebződés: 48, gyógyulás: 73, összesen: +25 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 305 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2389 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [310,94] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Quwarg szagot érzel! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő quwarg parafenomén mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 306 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2389 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 295 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 28 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás testét. (6 támadással 194 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a viharóriás testét. (5 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a viharóriás testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A viharóriás nagyot üt a jobb karodra. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. A viharóriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 90 aranyat. 8972 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 874, sebződés: 145, gyógyulás: 86, összesen: -59 ÉP}
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. Oppálé! Csendes nyekkenéssel kinyúltak a következő állataid: sivatagi doareg, élőholt quwarg, vadász quwarg, quwarg harcos, gránitelementál, agyagelementál, Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (114 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Shear'niz'il testét. (7 támadással 474 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Shear'niz'il testét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). A Shear'niz'il péppé veri bal válladat és karodat mancsaival. (6 támadástól 181 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 388 életpontot vesztettél. Egy skarlátia varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Shear'niz'il testét. (7 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Shear'niz'il vörös fellegeit. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a Shear'niz'il megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (6 támadástól 169 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Üdvözlésképpen egy skarlátia varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 életköves gyűrű (ld. enc.). Magad mögé lököd a pitiáner Dühöngő trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Shear'niz'il trófeát. 20224 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1391, sebződés: 852, gyógyulás: 288, összesen: -564 ÉP}
(Továbbmész...) [309,96] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy fattylord közeledik. Itt csata lesz.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 290 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a fattylord bal lábát. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fattylord fejét. (7 támadással 485 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a fattylord testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Bár ügyesen védekezel, a fattylord sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiacsóva varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A fattylord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű és egy ezüst karkötő. 15158 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1119, sebződés: 150, gyógyulás: 142, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [308,97] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ében sárkány lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 297 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében sárkány óriási karmát. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (96 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az ében sárkány jobb szárnyát. (7 támadással 476 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az ében sárkány óriási karmát. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Az ében sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 53 életpontot vesztettél. Az ében sárkány farkával megérint. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel valamennyire megsebezgeted az ében sárkány óriási karmát. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel megbököd az ében sárkány óriási karmát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ében sárkány fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farkával megérint. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor az ében sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ében sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy smaragd védőgyűrű és egy kristálygömb. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 19407 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1391, sebződés: 608, gyógyulás: 189, összesen: -419 ÉP}
ek 116 80 830 | t. energia kisütése: 116 80 830 |
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
ek 116 80 313 | t. energia kisütése: 116 80 313 |
be 127 | bemész a 127. titkos labirintusba |
kf 475 303 467 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat a 303. tárggyal a 467. tárgyat |
lm 3 6 9 | mozogsz 3 6 9 |
Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 204 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a haprszagú Thargodan nyakát. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát ellenfeledre támadsz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod a haprszagú Thargodan bal lábát. (7 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 300 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a haprszagú Thargodan jobb lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A haprszagú Thargodan szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13045 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1078, sebződés: 119, gyógyulás: 85, összesen: -34 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 181 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a haprszagú Thargodan jobb oldalát. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a haprszagú Thargodan testét. (7 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a haprszagú Thargodan jobb oldalát. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A haprszagú Thargodan szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13045 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1018, sebződés: 110, gyógyulás: 139, összesen: +29 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 194 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a haprszagú Thargodan testét. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a haprszagú Thargodan testét. (7 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Sárkánytőrrel többször eltalálod a haprszagú Thargodan jobb lábát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A haprszagú Thargodan megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13045 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 946, sebződés: 103, gyógyulás: 122, összesen: +19 ÉP}
lm 8 8 11 | mozogsz 8 8 11 |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csattogó kígyó jobb vállát. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a csattogó kígyó testét. (6 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a csattogó kígyó ágaskodó testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A csattogó kígyó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-8 varázspont.) Bronz taiderrel jól megszurkálod a csattogó kígyó testét. (3 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a csattogó kígyó testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 167 életpontot vesztesz.) A csattogó kígyó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12482 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 988, sebződés: 294, gyógyulás: 171, összesen: -123 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 204 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 64 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mösze uralkodó tapogatozó fejét. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mösze uralkodó testét. (7 támadással 448 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a mösze uralkodó bal hátsó lábát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Ocsmány csáprágóját a mösze uralkodó hasadba mélyeszti. (1 támadástól 161 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-5 pszi pont.) (-2 TU.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Ocsmány csáprágóját a mösze uralkodó hasadba mélyeszti. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 61 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bronz taiderrel többször eltalálod a mösze uralkodó bal hátsó lábát. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a mösze uralkodó testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Tövig nyomja csáprágóját a mösze uralkodó oldaladba. (1 támadástól 180 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-8 pszi pont.) (-2 TU.) Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A mösze uralkodó belecsíp a derekadba. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 57 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A mösze uralkodó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 mösze hátpáncélt. 19293 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1291, sebződés: 679, gyógyulás: 187, összesen: -492 ÉP}
szk 336 306 | keresed a 336. szörnyet a 306. szörnyet |
ef 15 | energia fejlesztése 15 |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
bpb | bef. parancs berakása: |
v 208 1 | elmormolod a 208. varázslatot |
bpb | bef. parancs berakása: |
ext | visszadátumozás kérelem |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 533. tárggyal az 1158. tárgyat |
DRÓTSZŐRŰ MÓPAT (426. SZÖRNY) Az éjfattyak esszenciája halálos még a Thargodanokra is - azonban néha, minden tízezer esetből egyszer, túl lehet élni azt, hogy valakire a tl'urlangok masszája csöppen. Igen, az evolúció még a Sötét Földön is működik! Az így megfertőzött mópatokból borzalmas, mutáns szörnyek válnak, amelyeket még a Thargodanok is messze elkerülnek. Nem kétséges, a vámpirizációra való immunitásuk az éjfatty géneknek köszönhető... |
REJTETT KOLOSTOR (493. ÉPÍTMÉNY) A füstölgő sziklák és bugyborékoló kátránytavak között egyszercsak megpillantasz valami furcsát. Először azt hiszed, hogy csak a szemed káprázik, de azért közelebb mész. Hirtelen egy rejtett szurdok tárul fel előtted! A szurdok belsejében pedig - alig hiszel a szemednek! - egy szerzetesi kolostort látsz! Legalábbis annak kell lennie, kinézete alapján. A sziklába vájt épület úgy lapul meg a Sötét Föld fenyegető környezetében, mint valami ősi rom. Azonban láthatóan élet van benne. Hogyan volt képes átvészelni a Thargodanok pusztító haragját, elképzelésed sincs - hacsaknem valami nagyhatalmú illúziómágia által. Akkor viszont te hogy voltál képes észrevenni? Mindegy, kár ezen töprengeni. Közelebb merészkedsz, de persze csak óvatosan, hiszen ez könnyen lehet valami sötét Thargodan csapda is! Amikor egész közel érsz a bejárati nyíláshoz, egy kobudera szerzetes bukkan fel előtted. Bizalmatlanul méreget, de aztán meghajol. Üdvözlésképp te is meghajolsz. - Bámulatos ez a kolostor! Hogyan voltatok képesek megépíteni, túlélni... - A hit és az eltökéltség számos csodára képes. - válaszol a szerzetes. - De kerülj beljebb, vándor! - A kolostor belseje alig több mint darabosan kivájt sziklabarlang. Azonban látod, hogy a nagy teremben számos szerzetes gyakorol, meditál vagy dolgozik. A szerzetes közben egy idős paphoz vezet. Illendően meghajolsz előtte, majd amikor int, helyet foglalsz a kemény földön. - Üdvözlet, vándor! Örömmel látjuk, hogy egyre többen érkeztek a Sötét Földre. Imádkozunk, hogy a világunkra leselkedő fenyegetés elháruljon általatok. - nem tudod pontosan, hogy az éjfattyakra vagy a Thargodanokra gondolt az öreg, de bölcsebbnek látod, ha hallgatsz. - Szívesen látunk itt, ha pihenni vágysz, és ha járatos vagy a harcművészetekben, akár oktatásodra is vállalkozunk. Maradj, amíg kedved tartja, és jelentkezz nálam, ha készen állsz a tanításra! [A tanuláshoz a BE 493 parancsot kell kiadnod, 300 TVP árán. Csak akkor fognak tanítani, ha harcművészeted legalább 38-as. Ekkor - első lépésként - elsajátíthatsz egy új technikát, amelynek segítségével tested minden porcikáját alkalmazhatod a harcban. A játék nyelvére lefordítva ez azt jelenti, hogy ezentúl ha bal kezedben nincs sem fegyver, sem pajzs, akkor azzal is támadhatsz, a balkezes harc szabályai szerint. Harcművész technikát a balkezes támadásnál nem alkalmazol. Az oktatás jellemtől független.] |
OLDALZSÁK (1172. TÁRGY) A kolostor szerzetesénél megpillantasz egy tárgyat, ami leginkább egy vászon hátizsákra hasonlít. Ő azonban nem a hátán, hanem az oldalán hordja, hosszú, széles övön keresztül a vállára akasztva. - Tetszik ez a csecsebecse - jegyzed meg. - Mennyit kér érte? - Ilyet csak rendünk tagjai hordanak, de persze semmi akadálya, hogy kiterjesszük ezt a kört további személyekre. Nem kérünk érte nagy árat, elvégre mi szerényen élő lelkek vagyunk, úgyhogy inkább csak a rátermettségedről szeretnénk megbizonyosodni, s rögtön tied is lehet a tárgy. Hozz 30 Thargodan esszenciát, hogy lássuk, egyetértesz a Sötét Föld megtisztítására irányuló terveinkkel! Az oldalzsákot a szerzetesek enyhe meditációs mágiával védték le, így még ha hozzádkerülése után el is akarnád ajándékozni, ez nem fog sikerülni. Amíg magadnál hordod +50 típusú tárgynak lesz hely a hátizsákodban. [A küldetést a KT (Küldetés Teljesítése) 1172 paranccsal adhatod le, bármelyik rejtett kolostorban.] |
SHEAR'NIZ'IL (7005. SZÖRNY) A Thargodan mágusok által a Sötét Földre zúdított sáskahad, a skarlátdémonok az élet esküdt ellenségei. Sajnos a világukba vezető kapu kinyitásakor valahogy átjutott népük egyik leghatalmasabb és legveszedelmesebb tagja is, Shear'niz'il. Ez a velejéig romlott lény akkurátusan nekilátott, hogy gonosz átkaival és betegségeivel kiirtsa az összes útjába kerülő értelmes lényt. |
ÉLETKÖVES GYŰRŰ (1572. TÁRGY) A sors fintora, hogy ez a csodálatos tárgy éppen a ragály hírnökének maradványai közül kerül elő. Ki tudja, talán éppen a skarlátia terjesztésével ellopott életenergia kicsapódása ez az apró, hófehér kövecske, mely a skarlátdémon egyik ujján talált gyűrűnek a foglalatában tündököl. Az életköves gyűrű hatalma lenyűgöző: ha ujjadra húzod, amellett, hogy immúnis leszel a skarlátia nevű betegségre (csupán akkor, ha viseled, amikor megkapnád, utólagos KFeléskor nem segít a betegséget elmulasztani), +6 egészséget és +40 max. ÉP-t is kapsz. Az életköves gyűrű viseléséhez legalább 25. szintűnek kell lenned. |
HAPRALSZAGÚ THARGODAN (699. SZÖRNY) A hapralraktárak őrzésével megbízott Thargodanok bizony esendőek. Persze nincs olyan Thargodan, aki kedvenc eledelének felügyelete közben ne csábulna el, legalább naponta 24-szer. A hapral leginkább egy sokszorosára nőtt keszegre emlékeztet, mind kinézetében, mind szagában. Ízében nem! Brrr... a hapral csak a Thargodanok számára ízletes és tápláló, a kalandozók inkább koplalnak, még ha ebbe hamarosan bele is halnak, mint hogy egyetlen ilyen falatot is a szájukba tegyenek. És hogy azok a Thargodanok, akik gyakran esznek hapralt, miért vérengzőbbek? Ezzel a kérdéssel eddig még egy bölcs sem foglalkozott... |
CSATTOGÓ KÍGYÓ (697. SZÖRNY) Ez a zöldeskék kígyó, ha fény éri, világít a sötétben. Talán ez megkönnyíti azt, hogy felfedezd, ha már furcsa csattogó hangja miatt ezt nem tetted volna meg. A labirintusok mélyét kedveli, a legsötétebb és legkihaltabb helyeket, így hát egyaránt előfordul a hegyek gyomrában képződött természetes barlangokban, valamint a Thargodanok föld alatti raktáraiban is. És hogy miért csattog valójában? A pikkelyeinek ütközése miatt. Testét ugyanis különös pikkelyek fedik, melyek, ha egy szűk lyukon kell keresztülpréselnie magát, összehúzódásra képesek, ha pedig életét veszélyben érzi, ezeket a pikkelyeket szélesre tárva akár testfelületét öt-hatszorosára is képes megnövelni. Ha az ilyenkor felágaskodó, agresszív tekintetet magára öltő kígyó nem rémiszt meg valakit, akkor azt már semmi más nem képes. |
Erő: | 55 (78) | Szint: | 41 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 52 (66) | Támadás: | 54 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 46 (59) | Védekezés: | 98 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/70 év |
Egészség: | 46 (59) | Életpont: | 686/559 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 26 |
Szerencse: | 52 (73) | Varázspont: | 2141/675 | Pénz: | 2975 arany | Kép. pont: | 65 |
Tudatpont: | 28/2 | Pszi pont: | 218/228 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 23 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/24 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 47/52 (+12%) |
vágófegyverek: | 7/44 | ütőfegyverek: | 22/81 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 38/94 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) (120%) << bronz taider (#641) (200%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 1040 időszaki: 41 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/40 | 2. nyomkövetés: | 91/36 (+27%) | 3. lopás: | 1/44 |
4. mászás: | 22/38 (+9%) | 5. csapdakészítés: | 19/88 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 15/99 |
7. gyógyítás: | 16/91 | 8. titkosírás: | 15/27 | 9. felderítés: | 32/0 |
10. szörnyidomítás: | 12/19 | 11. teológia: | 106/78 (+59%) | 12. taumaturgia: | 117/34 (+36%) |
13. szerencsejáték: | 5/32 | 14. versengés: | 21/49 | 15. zene: | 3/55 |
16. szörnyismeret: | 46/47 (+20%) | 17. pszi: | 31/49 (+4%) | 18. zárnyitás: | 22/77 |
19. vadászat: | 10/31 | 20. vitalitás: | 5/35 | 21. bányászat: | 29/82 (+84%) |
22. úszás: | 5/75 | 23. csapatmunka: | 3/12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ) |
mászol max. 140 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), massza (#217), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), vadász tatu (#10) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), Sötétség Hercege (#296), trikornis (#104) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261), halálmadár (#351) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
manifesztátor (#124), kardfogú fülemüle (#146), csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +71 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +71 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (98,42,2) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csupasz izom (#28) | jellemrejtés (#23) | tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) |
erőpajzs III (#127) | esszenciavédelem (#165) | varázsenergia (#161) | esszenciavédelem 2 (#188) |
villámmágia (#227) | tárgyvédelem (#178) | agyburok (#90) | mágikus ütés (#147) |
hatalomvarázs (#220) | Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) | szemmelverés (#137) |
skarlátia (#293) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
villámsújtás (#89), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | háló (#186) | >> | kronoelementál (#287) | |
háló (#186) | >> | pszi elementál (#221) | háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | |
háló (#186) | >> | pszi elementál lord (#272) | armageddon (#218) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Thargodan berzerker (#377) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
lidércidézés (#219) | >> | ezerszemű bestia (#288) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, hogy haladsz a ritka csecsebecsék felhalmozásában: áldozz számomra egy mihlanil kesztyűt! |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 20 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | Huddens elixírje (#830) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kerek kő (#19) | |||
1 | királyi korona (#338) | 4 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 21 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | 5 | sárkánypikkely (#292) | |||
4 | spiritusz (#170) | 29 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | 6 | vasérc (#152) | |||
8 | víz (#27) | 1 | Zinthurg pallos (#716) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1014 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
1 | aranytű (#272) | 3 | arkog kő (#632) | 1 | arx formázó minta (#298) | |||
1 | bíbor erőöv (#291) | 7 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | bronzpajzs (#89) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | cru formázó minta (#300) | |||
9 | drótszőr (#37) | 1 | életköves gyűrű (#1572) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | kristálygömb (#265) | 1 | mösze hátpáncél (#1229) | |||
2 | obszidián függő (#195) | 1 | oldalzsák (#1172) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 3 | sárkányfog (#617) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
24 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | szögletes kő (#17) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | viharamulett (#611) | |||
1 | zangrozi csizma (#451) |