Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. dec. 2. 9h:08' EZ A 503. JÁTÉKHETED, 372. FORDULÓD 504. játékheted kezdete: dec. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1111 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #4114 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 127. varázslatot a 73. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 90. varázslatot |
* 10. KP: | használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester nyakát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester jobb oldalát. (3 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). {GYD:} Cápafoggal jól megszúrod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2897 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 2, gyógyulás: 51, összesen: +49 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 333 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP]. 4654 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 27, gyógyulás: 4, összesen: -23 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
h 892 6 | használod a 892. tárgyat |
kf 1734 | kézbeveszed/felveszed az 1734. tárgyat |
ef 10 547 | energia fejlesztése 10 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 309 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. A varázslat kudarcot vallott. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A lény néhány bronzhegyű nyilat lő feléd. A becsapódástól 130 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. {GYD:} Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Cenarius bal karját. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). {GYD:} Cápafoggal jól megszurkálod a Cenarius testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Nem vagy felkészülve a Cenarius gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) {GYD:} Sárkányölő karddal néhányszor megcsapod a Cenarius testét. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Cápafoggal megérinted a Cenarius szügyét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Nem vagy felkészülve a Cenarius gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A Cenarius szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 2 íjászkencét. [íjászkence ládikóba-> (183,31)-> 32 arany, -2 ÉP] 7919 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 939, sebződés: 260, gyógyulás: 163, összesen: -97 ÉP}
(Továbbmész...) [196,28] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy gránátkaktuszt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy gránátkaktusz van. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Északnyugatra egy gránátkaktusz van. Északra egy kazmár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy tüskés gigaféreg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tüskés gigaféreg ízelt testét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A tüskés gigaféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. {GYD:} Sárkányölő karddal megvágod a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Cápafoggal megdöföd a tüskés gigaféreg ízelt testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A tüskés gigaféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 4027 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 26, gyógyulás: 109, összesen: +83 ÉP}
(Továbbmész...) [195,28] Füves síkságra érkeztél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő Raia szent lovagja nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Sárkányölő karddal végigmetszed a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd a Mnebolath egyik karját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A Mnebolath karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3004 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 50, gyógyulás: 31, összesen: -19 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. {GYD:} Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). {GYD:} Cápafoggal többször eltalálod a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A 9 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) {GYD:} Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {GYD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a Chara-din fattya testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A 3 Chara-din fattya fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 794, sebződés: 19, gyógyulás: 152, összesen: +133 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath kutyafejét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (30 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. {GYD:} Sárkányölő karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3004 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 56, gyógyulás: 33, összesen: -23 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy háló varázslatot dob rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru tigristestét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a taalru jobb karját. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod a taalru tigristestét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mancsával a taalru megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], 17 arany, egy aranytű [aranytű ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP]. 5085 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 35, gyógyulás: 54, összesen: +19 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos bal hátsó lábát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. {GYD:} Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos jobb középső lábát. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 153 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1698 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}
Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2088 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [193,28] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku gólem lehet. Itt csata lesz.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 299 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gólem mellkasát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a ryuku gólem testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöfködöd a ryuku gólem testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 737, sebződés: 50, gyógyulás: 61, összesen: +11 ÉP}
Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a Chara-din fattya nyakát. (4 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (5 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) {GYD:} Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {GYD:} Cápafoggal meghorzsolod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 153 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A 3 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 3 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 945, sebződés: 35, gyógyulás: 153, összesen: +118 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. A varázslat kudarcot vallott. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya jobb lábát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {GYD:} Cápafoggal többször eltalálod a Chara-din fattya jobb vállát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) {GYD:} Sárkányölő karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {GYD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A 2 Chara-din fattya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A 2 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 762, sebződés: 14, gyógyulás: 142, összesen: +128 ÉP}
Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya bal oldalát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). {GYD:} Cápafoggal jól megszurkálod a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) {GYD:} Sárkányölő karddal megvagdalod a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {GYD:} Cápafoggal megbököd a Chara-din fattya testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az 1 Chara-din fattya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 20, gyógyulás: 143, összesen: +123 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (184,32)-> 60 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2175 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [192,28] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mákrózsa bokrot. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy csápos otagi. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás II pszi támadást. A varázslat kudarcot vallott. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csápos otagi bal hátsó lábát. (5 támadással 340 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-42 életpont.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 55 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 19 életpontot vesztettél. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csápos otagi egyik csápját. (2 támadással 186 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-23 életpont.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 55 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A csápos otagi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 830, sebződés: 247, gyógyulás: 123, összesen: -124 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [190,28] Továbbra is síkságon vagy.
(Továbbmész...) [189,28] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 502 8 | bemész az 502. épületbe |
Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg jobb oldalát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra rontasz. {GYD:} Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a vadász quwarg bal hátsó lábát. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2631 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 0, gyógyulás: 47, összesen: +47 ÉP}
be 502 8 | bemész az 502. épületbe |
Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót bal karját. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1755 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák egyik csápját. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Túl sok sebet kaptál. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 8 | bemész az 502. épületbe |
Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő bal első lábát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Sárkányölő karddal egy hatalmas csapással felmetszed a quwarg királynő testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Cápafoggal jól megszúrod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1914 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a szutykos remák bal oldalát. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Túl erős az ellenfeled. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra rontasz. {GYD:} Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A tyrannoszaurusz rex fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 3692 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 525, sebződés: 38, gyógyulás: 101, összesen: +63 ÉP}
ek 503 194 101 | t. energia kisütése: 503 194 101 |
187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | |
27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[194,101] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?
im 0 3 | imádkozol |
ef 99 547 | energia fejlesztése 99 |
in 4528 337 513 | leírod a 4528. kalandozónak a 337. szörnyet az 513. tárgyat |
in 4528 749 598 | leírod a 4528. kalandozónak a 749. szörnyet az 598. tárgyat |
in 4528 750 600 | leírod a 4528. kalandozónak a 750. szörnyet a 600. tárgyat |
in 4528 767 628 | leírod a 4528. kalandozónak a 767. szörnyet a 628. tárgyat |
in 4528 971 629 | leírod a 4528. kalandozónak a 971. szörnyet a 629. tárgyat |
in 4528 977 630 | leírod a 4528. kalandozónak a 977. szörnyet a 630. tárgyat |
* 1. BP: | elmormolod a 158. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 158. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 4. BP: | átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot) |
* 5. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 6. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 7. BP: | használod a 396. tárgyat |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG JÁDEKÖVE (2041. TÁRGY) Az örökkévalóság ékszerek legújabb gyöngyszeme ez a selymes zöld színben tündöklő, gyönyörű ékkő. A képességei erősebbek minden korábbi örökkévalóság ékszernél. Speciális ékszerként KF-elhető, így nem foglalja a helyet más kitűzőid elől. Viselésekor kapsz +110 max. ÉP-t, +110 max. VP-t, +4-et minden tulajdonságodra, +10 támadást, ezenkívül kör elején jelentősen több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +5 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
FEJVADÁSZ MEDÁL (1734. TÁRGY) A gnóm által adományozott medál egy hosszú és kimerítő munka jutalma, amelyet büszkén tűzhetsz ki ruhádra. (Nem túl nagy, így nem foglal túl sok helyet rajta, más ékszer is odafér.) A medálon nem észlelsz mágikus hatást, viszont gyanítod hogy valamikor még hasznos lehet számodra, hogy efféle szolgálatokat tettél a királyságnak. De már az elismerés, amit ennek viseletével másokból kiválthatsz, is pozitív hatással van rád, magabiztosabbá válsz tőle, ezért max ÉP-d 8-cal és a támadásod 4-gyel növekszik tőle. Persze ezt a tárgyat senkinek sem adnád át, akinek kell az érdemelje ki maga! |
SORSFORDÍTÓ (1940. TÁRGY) Egy arasznyi láncocska, rajta két apró medál. Az egyik egy nevető arcot ábrázol, a másik egy lefelé görbülő szájút. Alig sugároz magából mágiát, mégis varázslatosan vonzza a tekintetet, szinte le sem bírod venni róla a szemedet. Vajon miféle rejtélyes sorsenergiákat fókuszálhat? Elárulom. Ha bármikor bármilyen mentődobásra volnál jogosult annyi plusszal dobod majd azt, ahány sorsfordító van a tarsolyodban, de legfeljebb 20 darab hatása adódik össze. Sajnos minden alkalommal, amikor mentődobást dobsz, van egy egészen leheletnyi esély arra, hogy a birtokodban lévő sorsfordítók közül egy tönkremegy. A sorsfordítót nem adhatod át másnak. |
Erő: | 61 (85) | Szint: | 44 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 53 (85) | Támadás: | 73 (77) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 53 (66) | Védekezés: | 114 (122) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 44/44 év |
Egészség: | 61 (73) | Életpont: | 1559/1724 | Jellem: | semleges (-6) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 49 (88) | Varázspont: | 2162/1684 | Pénz: | 11686 arany | Kép. pont: | 64 |
Tudatpont: | 61/49 | Pszi pont: | 219/171 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 70 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/11 | ökölvívás: | 27/5 (+2%) | szúrófegyverek: | 37/97 (+2%) |
vágófegyverek: | 26/74 (+26%) | ütőfegyverek: | 26/88 (+2%) | lőfegyverek: | 29/90 (+7%) |
dobófegyverek: | 30/25 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: sárkányölő kard (#289) << Mjölborg kalapácsa (#523) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -22.); ezüsttollú nyíl (#363) (23 -997.); mihlanil nyíl (#597) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
194,101 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 188,28 |
Kedvenc táborhely: 194,101 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2014. évben 9. hónapban. |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 59, 58, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 165 év |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 56/57 | 2. nyomkövetés: | 58/39 (+17%) | 3. mászás: | 17/84 |
4. csapdakészítés: | 31/60 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 14/51 | 6. gyógyítás: | 59/8 |
7. titkosírás: | 4/12 | 8. felderítés: | 21/45 (+9%) | 9. szörnyidomítás: | 8/77 (+17%) |
10. teológia: | 74/45 (+31%) | 11. taumaturgia: | 95/52 (+9%) | 12. szerencsejáték: | 5/82 (+16%) |
13. versengés: | 22/47 | 14. harcművészetek: | 29/49 | 15. zene: | 4/8 |
16. szörnyismeret: | 13/60 (+6%) | 17. pszi: | 31/16 (+7%) | 18. zárnyitás: | 12/72 |
19. vadászat: | 12/43 | 20. vitalitás: | 3/7 | 21. bányászat: | 30/56 (+4%) |
22. úszás: | 15/50 | 23. főzés: | 4/16 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 21 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50) |
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer), csontváz lord (#177), halálelementál (#279) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hatalomvarázs (#220) | erőpajzs III (#127) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) |
tulajdonságpajzs (#26) | jégmágia (#279) | agyburok (#90) | tárgyvédelem (#178) |
hadiszerencse III (#59) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
26. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150), agykorbács (#97), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), agytaposás (#180), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégoszlop (#231) | >> | 31. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: éhes |
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
dalos szilmill (#7457) (+4 támadás közelharcban) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Igazi harcoshoz méltó feladat egy magnetikus praglonc feletti diadal. |
3.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XL. olimpián. |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 796, pontszámod: 9696. |
A II. toronyháborúban összesen 18 győzelmet arattál, ezzel 617 pontot szereztél. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 86, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 9 140. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
jégmág. hierarchia (391) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1782 TU szükséges.) |
halhatatlanság (540) OK |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 34 TU. szükséges még: 136 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 10 | arany pikkelyvért (#456) | $15 | tükörpáncél ($519) | 295 | gyöngymangó (#135) | $2 | fpi formázó minta ($419) | 438 | ugh méreg (#166) | $6 | polip szívóka ($391) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 140 | áldott kő (#642) | 48 | extra takarmány (#1360) | 1 | Aurgir lándzsája (#1314) | 26 | esszenciakristály (#350) | 442 | jégszilánk (#1128) | 1560 | tükör (#43) | 4 | nyomkereső talizmán (#671) | 861 | sárkánypikkely (#292) | 151 | gyógykenőcs (#313) | 276 | katonai kötszer (#1508) | 3338 | ugh méreg (#166) | $2 | trikornis nyereg ($1536) | 31 | mágusszelence (#1076) | 16 | térhajlító kavics (#1539) | 7 | őskristály-szilánk (#1525) | 29 | szent jogar (#150) | 480 | kaktuszbogyó (#429) | 19 | Eldereth szilánk (#512) | 23843 | kaja (#2) | 1 | angyalok kesztyűje (#609) | 3 | ryuku sisak (#688) | 201 | gyöngymangó (#135) | 4 | Xanathal karkötője (#956) | 3 | ryuku mellvért (#689) | 3 | ryuku kesztyű (#690) | 7 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | ryuku köpeny (#693) | 1 | kentaurusz szőttes (#1641) | 1 | Korrissh sisakja (#1658) | 1 | Fókuszpenge (#639) | 1 | olló (#335) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégszilánk (#1128) | 2 | mihlanil nyíl (#597) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 8 | spiritusz (#170) | 1 | tükör (#43) | |||
6 | kreiton esszencia (#892) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
189 | arany (#50) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | Fekete Kehely (#283) | |||
7 | kaja (#2) | 7 | sáfránypor (#211) | 1 | szent jogar (#150) | |||
4 | szögletes kő (#17) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | 3 | víz (#27) |