370. forduló, 372. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. nov. 28. 9h:08'
EZ A 502. JÁTÉKHETED, 371. FORDULÓD
503. játékheted kezdete: dec. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [198,28] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 10. pontnál.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Zu'lit tarsolya termel 2 púderkövet. [púderkő ->eldobod] Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt. Minden varázserőd visszatért. (+289 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+126 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+17 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 541.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 539.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+5% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 537.]

* 2. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 127. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 535.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 533.]
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 528. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 189% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 528.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 526.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 526.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 524.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 522.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 522.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] [2 pontot használtál fel, van még 520.]

* 6. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 515. Kapsz 1 VP-t.]

* 7. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 495. Kapsz 4 VP-t.]

* 8. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 490. Kapsz 1 VP-t.]

* 9. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 90. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 490.]

* 10. KP: használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 489.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 488.]
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg királynő!

Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő nyakát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Sárkányölő karddal végigmetszed a quwarg királynő testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd a quwarg királynő torát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1942 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg ősmágus!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 299 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 26 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 spiritusz és egy rókafarok [rókafarok ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP]. 4512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 28, gyógyulás: 4, összesen: -24 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 réz papi karkötőt [réz papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP]. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 447. Kapsz 8 VP-t.]

kf 2195 kézbeveszed/felveszed a 2195. tárgyat
A ruhádra illeszted a varkaudarölő éremet. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

tno 1 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

tno 4 1 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] IQ-d TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 347. Kapsz 20 VP-t.]

h 1894 használod az 1894. tárgyat
Felhasználsz 1 gernim balzsamot: kaptál ugyanennyit TU-t! [1 pontot használtál fel, van még 346.]

v 159 elmormolod a 159. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a familiáris idézése varázslatot! Egy újabb familiárist ismersz meg. (ld. enc.) [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+4% tau] [20 pontot használtál fel, van még 326. Kapsz 4 VP-t.]

v 159 7457 elmormolod a 159. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a familiáris idézése varázslatot! Hosszasan készülődsz, halkan mormolod a kívánt szavakat, végül hangosan nevén nevezed a keresett familiárist. És láss csodát! Először halványan, elmosódottan, de egy különös forma kezd alakot ölteni előtted: egy dalos szilmill az. Furcsán bámul téged, láthatóan nem tudja, hol van. Majd lassan közelebb jön, és óvatosan megszagol. Igyekszel jó képet vágni a dologhoz, hiszen ezentúl együtt fogtok kalandozni. [-200 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+7% tau] [20 pontot használtál fel, van még 306. Kapsz 4 VP-t.]

lm 12 13 16 mozogsz 12 13 16
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [12. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-14 életerő). Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy kereszteződéshez érkeztél. [10. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő). Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [13. PONT.] Megbotlasz valamiben: 1 bot [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő). Hangtalan léptekkel osonsz előre. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő). Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő). [25 pontot használtál fel, van még 281. Kapsz 5 VP-t.]

lm 20 24 23 mozogsz 20 24 23
Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő). Egy széles, magas terembe érsz. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő). Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [20. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 bot [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-15 életerő). Haladsz előre. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő). Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtó! Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [24. PONT.] Megbotlasz valamiben: 1 bot [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő). Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Bekukkantasz a kis terembe. [23. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő). [30 pontot használtál fel, van még 251. Kapsz 6 VP-t.]

kpcs 3 23 kapcsoló 3
Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

lm 27 27 27 mozogsz 27 27 27
Haladsz az ellenséges labirintusban. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő). Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-12 életerő). Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [26. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-12 életerő). Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [29. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-27 életerő.) (Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő). Bátran haladsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [28. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő). A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [27. PONT.] Ez nem lehet igaz! Egy nekrofun trónt látsz. [A vp-dnek még több mint a fele megvan, ezért most nem ülsz bele.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-16 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[30 pontot használtál fel, van még 221. Kapsz 6 VP-t.]

lm 31 34 35 mozogsz 31 34 35
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Kanyarodik a járat. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő). Egy nagyobb terembe érkezel. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-11 életerő). Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő). Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-12 életerő). Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-11 életerő). Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő). A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő). Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő). Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő). Elszántan mész előre. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-14 életerő). Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-10 életerő). Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [34. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 bot [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-10 életerő). Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [35. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 3 mutáns csont [mutáns csont ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő). [65 pontot használtál fel, van még 156. Kapsz 13 VP-t.]

lm 36 43 44 mozogsz 36 43 44
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Belépsz a térképen is jelölt szobába. [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő). A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő). Egy nagyobb terembe érkezel. [39. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő). Továbbsuhansz a folyosón. Innen csak egy út van: előre! [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő). Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [43. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő). Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kanyarodik a járat. [42. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő). Bah! Egy zsákutcába jutottál! [44. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-15 életerő). [35 pontot használtál fel, van még 121. Kapsz 7 VP-t.]

lm 44 44 44 mozogsz 44 44 44
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 121.]

kpcs 3 44 kapcsoló 3
Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

ef 11 energia fejlesztése 11
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-11 TU.] IQ-d TF-elődött. [110 pontot használtál fel, van még 11. Kapsz 22 VP-t.]

ef 99 547 energia fejlesztése 99
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 4. Kapsz 1 VP-t.]

in 4996 268 306 leírod a 4996. kalandozónak a 268. szörnyet a 306. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy zoloboo törzsfő. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) adamantit kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

in 4996 300 346 leírod a 4996. kalandozónak a 300. szörnyet a 346. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ősquwarg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rózsaszín bugyogót. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

in 4996 304 355 leírod a 4996. kalandozónak a 304. szörnyet a 355. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy aranygriff. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szockó hólyagot. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: elmormolod a 158. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: elmormolod a 158. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 3. BP: használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -1. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. BP: átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: elmormolod a 172. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a planetáris őrdémon varázslatot! Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 6. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 7. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 22, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 szögletes követ habzsol be az agyagelementál. Egy kaját fal föl a dalos szilmill. Egy szögletes követ bezabál a bazaltelementál. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 512 pontot. A következő körben tehát 511 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DALOS SZILMILL (7457. SZÖRNY)
A dalos szilmill élete a dal. Egész nap énekel. Énekel reggel, énekel délben, énekel este, énekel éjjel. Nem alszik, nem eszik, csak énekel. Egyesek szerint, ha egy dalos szilmill elhallgat, vége a világnak. Szerencsére az éneke nem mindig hangos, néha halk, szinte alig hallható. Viszont ha a körülmények feszültté-izgalmassá válnak, akkor dala felerősödik, egy hipnotikus, egyre gyorsuló ének lesz belőle. Tapasztalt harcos mágusok rájöttek, hogy sokkal eredményesebben tudnak harcolni, ha a harci mozdulataikat a dalos szilmill énekének üteméhez igazítják. A dalos szilmill, a többi szimillhez hasonlóan a környezet mágikus potenciáljából meríti énekének erejét. (Játéktechnikailag ez azt jelenti, hogy ha dalos szilmill a familiárisod, a közelharci támadásaid könnyebben találnak. Nyugaton +2, keleten +4, a Sötét Földeken +6, az ősi birodalmakban +8, a Ryuku szigeteken +10, a Kiégett Földeken +12 támadást kapsz.) Természetesen ezenkívül még számos előnye van annak, hogy vidám (vagy éppenséggel szomorú) dal teljesíti ki minden napodat. Könnyebben meg a monoton munka, a gyaloglás, még az étel is jobbízű ha kellemes dalokat hallgatsz étkezés közben.
Figyelem! A harcban használt familiárisok Olimpián is érvényesülnek. Ekkor az alapján adják a bónuszokat, hogy a karakter melyik területen tartózkodott a nevezés pillanatában.)

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Tharr személyes tanácsadója vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 371. fordulód.

Erő: 61 (85) Szint: 44 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 53 (85) Támadás: 68 (72) Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 53 (66) Védekezés: 114 (122) Menekülés: 30 % Életkor: 44/44 év
Egészség: 61 (73) Életpont: 1541/1392 Jellem: semleges (-6) Tul. pont: 4
Szerencse: 49 (88) Varázspont: 2152/1721 Pénz: 11497 arany Kép. pont: 64
Tudatpont: 61/35 Pszi pont: 219/86 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 70
Eddig összesen 3863 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 454 TP-t kaptál. Jelenleg 11 573 873 TP-d van. A következő szinthez még 1 026 127 TP szükséges. Trófeáid: ezerszemű bestia, Quwaxotix, triklem drakolder. A 357. fordulódban 11187 arany került a bankszámládra. 11970 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/11 ökölvívás: 27/3 szúrófegyverek: 37/95
vágófegyverek: 26/48 (+1%) ütőfegyverek: 26/86 lőfegyverek: 29/83
dobófegyverek: 30/21 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: sárkányölő kard (#289) << Mjölborg kalapácsa (#523) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -22.); ezüsttollú nyíl (#363) (23 -997.); mihlanil nyíl (#597) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
198,28 mezőn táborozol, a 95. labirintusban, 1. szinten, 44. ponton
Kedvenc táborhely: 194,101
Kisebb kívánság: legutóbb 2014. évben 9. hónapban.
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 62, 59, 58, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 165 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 56/57 2. nyomkövetés: 58/22 3. mászás: 17/84
4. csapdakészítés: 31/54 (+6%) 5. csapdaészlelés: 14/51 (+24%) 6. gyógyítás: 59/8
7. titkosírás: 4/12 8. felderítés: 21/36 9. szörnyidomítás: 8/60
10. teológia: 74/14 (+17%) 11. taumaturgia: 95/43 (+14%) 12. szerencsejáték: 5/66
13. versengés: 22/47 14. harcművészetek: 29/49 15. zene: 4/8
16. szörnyismeret: 13/54 17. pszi: 31/9 (+7%) 18. zárnyitás: 12/72
19. vadászat: 12/43 20. vitalitás: 3/7 21. bányászat: 30/52
22. úszás: 15/50 23. főzés: 4/16

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 21 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50)
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer), csontváz lord (#177), halálelementál (#279)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)
hatalomvarázs (#220) erőpajzs III (#127) csupasz izom (#28) esszenciavédelem (#165)
tulajdonságpajzs (#26) jégmágia (#279) agyburok (#90) tárgyvédelem (#178)
hadiszerencse III (#59) planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
26. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150), agykorbács (#97), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
varázsvédelem (#34), agytaposás (#180), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégoszlop (#231) >> 31. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: éhes
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK
dalos szilmill (#7457) (+4 támadás közelharcban) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Igazi harcoshoz méltó feladat egy magnetikus praglonc feletti diadal.
3.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XL. olimpián.
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 796, pontszámod: 9696.
A II. toronyháborúban összesen 18 győzelmet arattál, ezzel 617 pontot szereztél.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 86, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 9 140.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1839 TU szükséges.)
halhatatlanság (540) OK
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 147 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
10 arany pikkelyvért (#456) $15 tükörpáncél ($519) 295 gyöngymangó (#135)
$2 fpi formázó minta ($419) 438 ugh méreg (#166) $6 polip szívóka ($391)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
140 áldott kő (#642) 48 extra takarmány (#1360) 1 Aurgir lándzsája (#1314)
26 esszenciakristály (#350) 442 jégszilánk (#1128) 1560 tükör (#43)
4 nyomkereső talizmán (#671) 801 sárkánypikkely (#292) 151 gyógykenőcs (#313)
276 katonai kötszer (#1508) 3338 ugh méreg (#166) $2 trikornis nyereg ($1536)
31 mágusszelence (#1076) 16 térhajlító kavics (#1539) 7 őskristály-szilánk (#1525)
480 kaktuszbogyó (#429) 19 Eldereth szilánk (#512) 23853 kaja (#2)
1 angyalok kesztyűje (#609) 3 ryuku sisak (#688) 201 gyöngymangó (#135)
4 Xanathal karkötője (#956) 3 ryuku mellvért (#689) 3 ryuku kesztyű (#690)
7 quwarg teleportgömb (#1534) 1 kentaurusz szőttes (#1641) 1 Korrissh sisakja (#1658)
1 Fókuszpenge (#639) 1 olló (#335)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gernim balzsam (#1894) 3 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszilánk (#1128)
1 kaja (#2) 1 kerek kő (#19) 1 kholden kulcs (#470)
1 nyílvessző (#108) 3 szögletes kő (#17) 1 tükör (#43)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
93 arany (#50) 7 spiritusz (#170) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

197 198 199
27
28
29
(198,28) a 95. labirintus bejárata, quwarg királynő (#153), quwarg ősmágus (#302)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Ha egy női karakter terhes lesz, akkor az aktust követő két táborozás kezdetekor, ha van nála ovimon bogyó, automatikusan megeszik egyet, és ezzel megszünteti a terhességet.
* - Bekerültek a varkaudar-thargodan invázió labirintusai.

Üzenet küldése a karakternek