370. forduló, 372. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. okt. 22. 11h:31'
EZ A 379. JÁTÉKHETED, 371. FORDULÓD
380. játékheted kezdete: okt. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 5

SUSMAKIAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [216,20] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+6 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+45 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+77 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+114 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 712. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 707. Kapsz 5 VP-t.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 702. Kapsz 5 VP-t.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 697. Kapsz 5 VP-t.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 697.]

* 6. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 697.]

* 7. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 697.]

* 8. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 692. Kapsz 5 VP-t.]

* 9. KP: v 1 15 0 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 687. Kapsz 5 VP-t.]

* 10. KP: v 1 15 0 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 682. Kapsz 5 VP-t.]

v 6 15 elmormolod a 6. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 677. Kapsz 5 VP-t.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 672. Kapsz 5 VP-t.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 670. Kapsz 2 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 660. Kapsz 10 VP-t.]

p 120 használod a 120. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a nagyobb agypajzs pszi képességet. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 655. Kapsz 5 VP-t.]

ek 215 10 t. energia kisütése: 215 10
120 varázspont felhasználásával előállítasz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

ef 25 536 energia fejlesztése 25
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-25 TU.] [175 pontot használtál fel, van még 480. Kapsz 175 VP-t.]

fkt 19 20 1 felt. készítesz a 19. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 480.]

h 1224 177 használod az 1224. tárgyat
Kutatsz az emlékeidben kicsit, s máris fel tudod idézni, hogyan néz ki egy szopógödör. A ryuku tájoló rögtön felzümmög, és az objektum keresésébe kezd. A tájolón megjelenik egy nyíl, így könnyen belövöd az irányt: 18 mérföldre nyugatra, 18 mérföldre északra. Nocsak, a tájoló egy újabbat jelez: 18 mérföldre nyugatra, 15 mérföldre északra. Nocsak, a tájoló egy újabbat jelez: 18 mérföldre nyugatra, 9 mérföldre északra. Van itt még egy: 9 mérföldre nyugatra, 12 mérföldre északra. Van itt még egy: 6 mérföldre nyugatra, 9 mérföldre délre. A műszer némi mozdulatlanság után mutat egy újabbat: 3 mérföldre keletre, 9 mérföldre délre. Van itt még egy: 3 mérföldre keletre, 15 mérföldre délre. Van itt még egy: 6 mérföldre keletre, 18 mérföldre északra. A ryuku tájoló szempillantásnyi idő elteltével kidob egy újabb koordinátát: 18 mérföldre keletre, 15 mérföldre délre. [5 pontot használtál fel, van még 475. Kapsz 5 VP-t.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

m 2 4 4 mozogsz keletre, délre, délre
[217,20] Szűnni nem akar a zöld síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. Nini, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy tavacskát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy ősdentor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 53.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 129 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja az ősdentor tüskés hátát. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ősdentor fejét. (8 támadással 557 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). {HD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +74 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 dentor bőrt. 3 784 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 594, sebződés: 217, gyógyulás: 107, összesen: -110 ÉP}


(Továbbmész...) [217,21] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy kronotapír. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 451-510.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 47 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kronotapír pörsenéses hátát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kronotapír testét. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). {HD:} Agyartőrrel meghorzsolod a kronotapír pörsenéses hátát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény idődet lopja (-4 TVP). A kronotapír nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-6 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A kronotapír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +12 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 3 sáfrányport.) 3 217 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 42, gyógyulás: 66, összesen: +24 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwarg bolyt.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő! {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 18 ütő ellen.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 37 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg királynő torát. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 294 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 12, gyógyulás: 32, összesen: +20 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg ősmágus! {támadása: 30.}

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. 59 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {HD:} Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. Semmi hatás! Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy rókafarok és 7 spiritusz. 3 005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 59, gyógyulás: 41, összesen: -18 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 varkaudar lándzsát. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Teleeszed magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [217,22] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő Bufa hírnöke mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 6x 4d6+16.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 32 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. 326 életpontot vesztettél. A lény dobófegyverként ubuk dobónyílat használ. Már repül is belőlük feléd pár. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 53 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Bufa hírnöke jobb oldalát. (7 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). {HD:} Agyartőrrel megkarcolod a Bufa hírnöke jobb vállát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Bufa hírnöke fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (6 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +74 életerőt. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 arany és egy ezüst nyaklánc. Szereztél 2 ubuk dobónyílat. 4 058 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 506, gyógyulás: 109, összesen: -397 ÉP}

Látsz egy fekete lótuszt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +74 életerőt. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-2 kaja.) [56 pontot használtál fel, van még 409. Kapsz 56 VP-t.]

m 2 4 4 mozogsz keletre, délre, délre
[218,22] A terep továbbra is sűrű erdő. Quwarg szagot érzel! Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy kronotapír. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 451-510.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-13 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronotapír testét. (8 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). {HD:} Agyartőrrel megbököd a kronotapír pörsenéses hátát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A kronotapír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény idődet lopja (-7 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-13 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +74 életerőt. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 3 sáfrányport.) 3 217 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 54, gyógyulás: 81, összesen: +27 ÉP}

Észreveszel egy óriás liánt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +74 életerőt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy quwarg parafenomén. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 30.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Megvakultál ((-12 támadás))! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény huhog! 36 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +74 életerőt. 2 083 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 56, gyógyulás: 42, összesen: -14 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [218,23] A terep továbbra is sűrű erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy éjkornis nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 191-210.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az éjkornis jobb hátsó lábát. (2 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {HD:} Agyartőrrel megdöföd az éjkornis testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az éjkornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany karperec, 2 aranygyűrű, egy aranytű és 7 arany. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. 2 617 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 41, gyógyulás: 47, összesen: +6 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [218,24] A terep továbbra is sűrű erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy kronotapír. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. 326 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kronotapír bal első lábát. (8 támadással 393 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). {HD:} Agyartőrrel megkarcolod a kronotapír testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény idődet lopja (-5 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-6 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-9 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +74 életerőt. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 3 sáfrányport.) 3 217 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 376, gyógyulás: 80, összesen: -296 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy óriás liánt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +74 életerőt. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 366. Kapsz 21 VP-t.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[218,25] A terep továbbra is sűrű erdő. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vapár cserjét. Észreveszel egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +74 életerőt. Quwarg szagot érzel! A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy kronotapír volt. {egyik sebzési módja: 1x 2d6+11.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg nagymester került az utadba. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 24 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester fejét. Kritikus ütés! (3 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +43 életerőt. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 17, gyógyulás: 48, összesen: +31 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [218,26] Az erdőt síkság váltja fel. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ősquwarg. {max. életpontja: 501-550.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ősquwarg fejét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ősquwarg testét. (8 támadással 534 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). {HD:} Agyartőrrel megérinted az ősquwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ősquwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ősquwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 18 ugh mérget.) 5 609 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 616, sebződés: 77, gyógyulás: 113, összesen: +36 ÉP}

Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [218,27] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Nocsak, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy kristálypalotát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Quwarg szagot érzel! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat q. rohamosztagos. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a q. rohamosztagos testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a q. rohamosztagos testét. (6 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). {HD:} Agyartőrrel megbököd a q. rohamosztagos jobb vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 8 q. rohamosztagos többször is megmar! (8 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A 8 q. rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 226 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 31, gyógyulás: 82, összesen: +51 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 kerek követ. Ügyességed TF-elődött. [47 pontot használtál fel, van még 319. Kapsz 47 VP-t.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[218,28] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Quwarg szagot érzel! Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy csápos otagi. {egyik sebzési módja: 1x 2d6+29.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy ősquwarg. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 60 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az ősquwarg óriási ízelt lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ősquwarg gigantikus potrohát. (8 támadással 560 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). {HD:} Agyartőrrel meghorzsolod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ősquwarg megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 20 ugh mérget.) 5 609 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 632, sebződés: 95, gyógyulás: 120, összesen: +25 ÉP}


(Továbbmész...) [218,29] Még mindig bozótos. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Utad során felfedezel egy quwarg bolyt. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy kputtyintó csalán. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy bűbájlidérc. {támadása: 60.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[14 pontot használtál fel, van még 305. Kapsz 14 VP-t.]

h 1224 177 használod az 1224. tárgyat
Használod a ryuku tájolót szopógödör keresésére. A tájolón megjelenik egy nyíl, így könnyen belövöd az irányt: 15 mérföldre nyugatra, 6 mérföldre délre. A műszer némi mozdulatlanság után mutat egy újabbat: 12 mérföldre nyugatra, 18 mérföldre északra. A ryuku tájoló szempillantásnyi idő elteltével kidob egy újabb koordinátát: 12 mérföldre nyugatra, 9 mérföldre délre. A műszer némi mozdulatlanság után mutat egy újabbat: 3 mérföldre nyugatra, 18 mérföldre északra. Nocsak, a tájoló egy újabbat jelez: 3 mérföldre nyugatra, 12 mérföldre északra. A műszer némi mozdulatlanság után mutat egy újabbat: 9 mérföldre keletre, 3 mérföldre délre. A ryuku tájoló szempillantásnyi idő elteltével kidob egy újabb koordinátát: 9 mérföldre keletre, 12 mérföldre délre. A ryuku tájoló szempillantásnyi idő elteltével kidob egy újabb koordinátát: 12 mérföldre keletre, 12 mérföldre északra. Nocsak, a tájoló egy újabbat jelez: 18 mérföldre keletre, 12 mérföldre északra. [5 pontot használtál fel, van még 300. Kapsz 5 VP-t.]

f 166 kísérletezel a 166. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Eltelik egy óra... Semmi újat nem sikerült kitalálnod. [10 pontot használtál fel, van még 290. Kapsz 10 VP-t.]

f 27 kísérletezel a 27. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Vadul gondolkozol... Teljes kudarc! Az eddigi eredményekhez képest a továbblépés NULLA. [10 pontot használtál fel, van még 280. Kapsz 10 VP-t.]

gyk 639 40 gyakorolsz a 639. tárggyal 40 pontért
Vívóleckéket adsz magadnak. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 240. Kapsz 40 VP-t.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 239. Kapsz 1 VP-t.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 39 fejleszted a 3. tulajdonságodat 39 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [39 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 39 VP-t.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-50 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 230 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 4 kaját nyel le a quwarg harcos. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 512 pontot. A következő körben tehát 712 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BUFA HÍRNÖKE (764. SZÖRNY)
A sűrű erdő fái egyszercsak szétnyílnak előtted, és egy gyönyörűszép elf teremtés lép elő közülük. Csak amikor jobban szemügyre veszed eltévelyedett arcát, jössz rá, hogy a szépség csak álca. Te most átláttál rajta, és már látod is azt a megtébolyodott tekintetet, soványra kínzott végtagokat és őrült mozgást, amivel Bufa hírnöke közeledik feléd. Bufáé, az istené, akiről évszázadok óta már senki nem hallott. Talán éppen istene jelenlétének hiánya az, amiben ez a lány megzakkant. Az őrület pedig nagyon veszélyessé teszi a kalandozót, nagyon-nagyon veszélyessé!

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr hittérítője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 371. fordulód.

Erő: 52 (70) Szint: 34 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 38 (45) Támadás: 57 (60) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 35 (47) Védekezés: 71 (77) Menekülés: 40 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 41 (53) Életpont: 989/1051 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 27 (34) Varázspont: 1308/1091 Pénz: 8922 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 70/6 Pszi pont: 248/286 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 4
Eddig összesen 4712 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 41 935 TP-t kaptál. Jelenleg 5 408 526 TP-d van. A következő szinthez még 91 474 TP szükséges. Trófeáid: őrjáratozó katona, brutális morf, kisebb quwarg isten.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/98 ökölvívás: 33/77 (+15%) szúrófegyverek: 32/39 (+5%)
vágófegyverek: 27/48 ütőfegyverek: 7/6 lőfegyverek: 29/16 (+4%)
dobófegyverek: 13/99

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
218,29 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 218
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 838 időszaki: 792

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/5 Max életkor 177 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 41/97 (+68%) 2. nyomkövetés: 64/86 3. mászás: 17/70 (+9%)
4. csapdakészítés: 20/91 (+7%) 5. csapdaészlelés: 2/11 6. gyógyítás: 80/69
7. titkosírás: 14/4 8. felderítés: 15/40 9. szörnyidomítás: 22/58
10. teológia: 33/77 (+23%) 11. taumaturgia: 56/5 12. szerencsejáték: 3/93
13. versengés: 19/23 14. harcművészetek: 33/17 15. zene: 40/61
16. szörnyismeret: 16/69 17. pszi: 35/48 (+7%) 18. zárnyitás: 1/31
19. vadászat: 26/37 20. bányászat: 37/30 (+4%) 21. úszás: 13/95

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 90
9. gyors fejlődés: 1 10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 28 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), nagy vaspajzsot (#161) (max. 1 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 15 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot )
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
úszol max. Feltételes úszás max. 40 TVP-ért.
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (2,0) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) csupasz izom (#28) vámpirizáció (#1) (2,0)
nagyobb agypajzs (#120)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +5 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68, 81.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 11, 14, 16, 20, 41, 42.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1590, az összesen kapott pontszám: 161865. (összesen ölhető: 1590 ) Eddig 11 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 16 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) OK
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 120 TU. szükséges még: 30 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) OK
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 8623 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 bányászcsákány (#434) 1 varkaudar lándzsa (#224)
1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 * Fókuszpenge (#639) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
Vízifegyverek
1 avenir (#1706) 1 cápaölő tőr (#480) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) 1 moa stuki (#413)
Lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 19 kerek kő (#19) 4 mihlanil nyíl (#597)
19 nyílvessző (#108) 9 sallank nyíl (#129) 20 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
12 bogyógránát (#430) 4 esszenciakristály (#350) 4 ezüstshuriken (#327)
7 jégpasztilla (#1566) 10 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 6 tolmokov-koktél (#351)
2 ubuk dobónyíl (#138) 2 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 * díszes tunika (#1488)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
1 * kyorg köpeny (#741) 5 rejtőköpeny (#277)
Kesztyűk
1 * Huddens kesztyűje (#649) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Övcsatok
1 * kyorg övcsat (#1456)
Nadrágok
1 Raia csataszoknyája (#1537) 1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
24 borostyán függő (#162) 2 igazgy. fülbevaló (#197) 6 obszidián függő (#195)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
5 aranylánc (#191) 2 csodálatos nyaklánc (#1211) 12 ezüst nyaklánc (#117)
3 * gólem talizmán (#811) 3 gyöngysor (#192) 6 halálhozó talizmán (#813)
3 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144) 13 * korinthai talizmán (#814)
2 trófea nyaklánc (#196) 2 varkaudar szimbólum (#1528) 1 vortex amulettje (#607)
1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 arany karperec (#194) 4 arany papi karkötő (#309) 2 Eldaran karkötője (#373)
1 ezüst karkötő (#158) 1 halálhozó karkötője (#816) 1 * Huddens alkarvédője (#1550)
1 * teriadan karkötő (#844)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
35 * angyalok gyűrűje (#529) 9 aranygyűrű (#193) 2 * balkezes gyűrű (#1549)
2 Blounther gyűrűje (#1548) 2 ezüst gyűrű (#180) 1 regeneráló gyűrű (#254)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. topáza (#2325)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 52 csepp tinta (#101), fér még: 8]
1 Fekete Kehely (#283) [benne 2 korty sötét ital (#284), fér még: 3]
4 fűszertartó (#210) [bennük 20 csepp sáfránypor (#211), fér még: 0]
8 huhogó bibe (#332) [bennük 25 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 71]
15 sullár hólyag (#168) [bennük 97 csepp spiritusz (#170), fér még: 203]
14 szent kehely (#257) [bennük 140 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
24 uzbány csőr (#169) [bennük 288 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
2 vizestömlő (#3) [bennük 34 korty víz (#27), fér még: 6]
3 zöld üveg (#82) [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 2 aenouth ködkürt (#1554)
15 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 22 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74)
2 destabilizátor (#1275) 2 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
6 ezüst kulcs (#184) 10 Fairlight szütyője (#2108) 1 feneketlen bugyor (#570)
10 fenőkő (#1618) 1 fiatalság itala (#473) 1 fülemüle síp (#1576)
4 gernim balzsam (#1894) 190 gyógykenőcs (#313) 2 íjászkence (#1225)
19 kaja (#2) 7 keg gomba (#1615) 1 kinemfogyó tegez (#368)
2 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40) 5 kötél (#92)
2 kristályfolyadék (#449) 4 kristálygömb (#265) 6 krónika (#1725)
1 kulcskarika (#648) 6 leviatán hólyag (#2182) 10 leviatángumó (#1757)
3 manakristály (#500) 15 megsemmisítő (#1540) 2 morf esszencia (#2452)
3 nagy aranykulcs (#246) 6 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186)
37 ork csodaszer (#1228) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 5 rézkulcs (#75)
1 ryuku tájoló (#1224) 2 sáfránykő (#979) 1 sáfránykristály (#675)
2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 smaragd kulcs (#241) 1 szeksztáns (#32)
3 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273) 2 távcső (#42)
1 térhajlító kavics (#1539) 4 titanitdukát (#1480) 2 titkos teleportkő (#1387)
1 + tüskecsapda (#242) 6 varázskő (#305) 2 vaskulcs (#183)
5 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 76 álompor (#396) 16 amniosz (#203)
151 átlátszó morfplazma (#2451) 140 bíbor morfplazma (#2450) 6 bordacsont (#16)
20 borkonyó bibe (#312) 3 csillezsályalevél (#1253) 12 csuklyavirág (#133)
17 dentor bőr (#551) 10 dorony tüdő (#212) 120 drótszőr (#37)
6 eknozol (#540) 1 etra hályog (#712) 27 ezüstdarab (#326)
136 fehér morfplazma (#2445) 73 fekete gyöngy (#99) 156 fekete morfplazma (#2446)
1 fémrúd (#104) 4 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
6 galachmit (#310) $1 gromak bőr ($268) 17 gyíkfű (#201)
107 gyöngymangó (#135) 6 hattyútoll (#1222) 6 hibátlan tűzopál (#1642)
2 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282) 74 kaktusztüske (#114)
11 karbin plazma (#199) 5 kazmár gyökér (#205) 133 kék morfplazma (#2442)
10 kék orchidea (#68) 3 kőszem (#304) 14 kvazár (#244)
1 lélekkő (#1650) 164 lila morfplazma (#2448) 5 lótuszvirág (#447)
122 madártoll (#112) 13 magszim bél (#103) 50 mákrózsa virág (#56)
1 mammutbőr (#1078) 6 mandibulapenge (#125) 6 manifeszt.nyúlvány (#214)
18 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659) 123 narancs morfplazma (#2449)
7 nektoraf faggyú (#667) 12 óndarab (#85) 10 ovimon-bogyó (#207)
1 pirkit (#153) 9 polip szívóka (#391) 2 pular kristály (#239)
31 purifikátor háj (#269) 2 raaba-gumó (#936) 2 rakolits por (#669)
1 ramit kő (#226) 10 remák szív (#264) 86 rézdarab (#70)
7 rókafarok (#124) 3 ryuku rúnatekercs (#1162) 2 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 150 sárga morfplazma (#2447) 1 smaragdkő (#678)
35 sünmedve tüske (#14) 7 szárnyas hernyó (#69) 4 szuperkötél (#209)
10 szvó-ektoplazma (#151) 3 téfea-agy (#172) 4 teknőcteknő (#416)
19 Thargodan esszencia (#328) $3 trikornis szarv ($198) 1 tükör (#43)
48 vasérc (#152) 20 vízionár szem (#102) 139 vörös morfplazma (#2443)
4 vörös zyel (#606) 6 xirnox szív (#213) 144 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 339.42 kg Megterheltség: 95%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
180 áldott kő (#642) 15 hollókristály (#1102) 2245 kaja (#2)
110 megsemmisítő (#1540) 1 pengepajzs (#425) 40 varázskő (#305)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
741 álompor (#396) 600 anguaxin váladék (#1382) 900 borkonyó bibe (#312)
1099 csalánvirág (#582) 5240 csontkulcs (#74) 470 dözmöng szív (#122)
129 dűneelf arckendő (#1920) 90 ében nyílvessző (#848) 1 fejsze (#1240)
19 fenőkő (#1618) 1653 fokhagyma (#403) 27 grifftojás (#179)
6492 halcsont (#390) 7439 kaja (#2) 100 kaktuszbogyó (#429)
2703 kővirág gyümölcs (#1956) 7 kristály kulcs (#1818) 3861 lidércesszencia (#1074)
9500 lótuszvirág (#447) 224 mimózabimbó (#1878) $3337 mutáns csont ($331)
3888 nothar bogyó (#923) 700 nyílvessző (#108) 1 olló (#335)
1445 óndarab (#85) 492 pirkit (#153) 10 pszi kristály (#618)
$7410 quwarg tojás ($360) 210 rum (#1419) 586 ryuku védőkenőcs (#1154)
10717 sallank karom (#128) 6 súlyzó (#347) 904 teriád féreg (#1276)
155 Thargodan csont (#1181) 1300 Thargodan esszencia (#328) 410 tinta (#101)
28 tl'urlang fiola (#788) 1 trófea nyaklánc (#196) 16731 tükör (#43)
1076 tűzbimbó (#623) 20 tűzsárkány ital (#1400) 200 vámpírfog (#1221)
3586 varányszem (#30) 100 véka rizs (#1364) 7213 viharhomok (#1919)
202 xirnox szív (#213) 2221 yetiszív (#1070)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bronzhegyű nyíl (#94) 10 kaja (#2) 1 kristályfolyadék (#449)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
183 arany (#50) 1 arany karperec (#194) 2 aranygyűrű (#193)
1 aranytű (#272) 1 dentor bőr (#551) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 fekete gyöngy (#99) 13 kerek kő (#19) 2 óndarab (#85)
1 rókafarok (#124) 7 spiritusz (#170) 1 trikornis szarv (#198)
2 ubuk dobónyíl (#138) 1 varkaudar lándzsa (#224)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

215 216 217 218 219
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
(217,20) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), ősdentor (#282)
(217,21) kronotapír (#286), quwarg boly (#359), quwarg királynő (#153), quwarg ősmágus (#302)
(217,22) Bufa hírnöke (#764), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)
(218,22) kronotapír (#286), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), quwarg parafenomén (#248)
(218,23) éjkornis (#228)
(218,24) kronotapír (#286), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209)
(218,25) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), kronotapír (#286), quwarg nagymester (#214)
(218,26) ősquwarg (#300), 30. jellempróba
(218,27) érclelőhely, q. rohamosztagos (#242)
(218,28) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 48. jellempróba, csápos otagi (#395), ősquwarg (#300)
(218,29) quwarg boly (#359), 29. jellempróba, kputtyintó csalán (#247), bűbájlidérc (#761)

Üzenet küldése a karakternek