369. forduló, 371. forduló, Karón Varjú összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 26. 9h:57'
EZ A 574. JÁTÉKHETED, 370. FORDULÓD
575. játékheted kezdete: febr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3779
SZÁMLA : XXXX

KARÓN VARJÚ KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [187,107] koordinátán. Istened templomában pihented ki magad.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 remák szív (eladási ár: 370 arany, ebből a kezelési költség: 37 arany) ellenértékét.
Varázserőd regenerálódik. (+350 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+28 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-12 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elhagyod a templomot. A lottó 643. hetének nyerőszámai: 5, 22, 28. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 631.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 629.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 629.]

* 2. KP: elmormolod a 64. varázslatot a 12. varázslatot a 26. varázslatot
1 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 629.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 627.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 625.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 164% lesz (-24 vp). [0 pontot használtál fel, van még 625.]

* 4. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 76. varázslatot a 227. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 623.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 manifeszt.nyúlvány). [0 pontot használtál fel, van még 623.]
Gyorsvarázsolsz! [-36 varázspont.] [+6% tau] [2 pontot használtál fel, van még 621.]

fl 6 50 lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 621.]

fl 8 50 lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 621.]

fl 9 50 lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 621.]

m 8 mozogsz északra
[187,106] Továbbmész a város utcáján.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Raia hívei emelték. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Látsz egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 23100 pontot kell rákölteni.) Felfedeztél egy Vlagyimir szobrát. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (652. épület.). [13 pontot használtál fel, van még 608.]

be 652 bemész a 652. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Röviden mesélsz kalandjaidról. Ráébredsz, hogy nem sok keresnivalód van itt: az írnoktól kapott küldetést nem teljesítetted, ennél beljebb meg úgysem juthatsz. Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 603.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[186,105] Továbbmész a város utcáján. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Sheran hívői építették. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Beugrasz egy kapualjba. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ó! Hiszen ez egy csapat őrjáratozó katona. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Épületeket látsz: egy szörnypiac (649. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (658. épület.).

(Továbbmész...) [186,104] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. [+1% teo] Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 59 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az őrült varázsló testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. [+1% tau] Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sallank karom és 2 púderkő. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 70, gyógyulás: 2, összesen: -68 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+56 életerő). [-8 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+52 életerő). [-8 varázspont.] Messze magad mögött hagyod a városi forgatagot, és egy kihaltabb városrészbe érkezel. Düledező házak uralják a környéket, az út porában csak elvétve látsz lábnyomokat. Mind egy irányba vezetnek, egy cégér nélküli épület bejáratához. El tudod képzelni, hogy milyen alakok italozgatnak odabent. Biztos Roxat hírhedt alvilágának színe-java. Nem biztos, hogy jó ötlet betérni közéjük. (716. épület.)

(Továbbmész...) [186,103] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+2% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 199 életpontot sebeztél. [+1% tau] Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nos, ennyit erről! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! A következő kincseket találtad: 2 sallank nyíl. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy pszi őselementál jön feléd.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 201 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. Semmi hatás! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csapat Chara-din fattya jön feléd.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 198 életpontot sebeztél. [+3% tau] Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted a Chara-din fattya jobb karját. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. [+1% teo] Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (7 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a Chara-din fattya testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 36 életpontot sebeztél. A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A 3 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 764, sebződés: 50, gyógyulás: 16, összesen: -34 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Notermanthi készül a lemészárlásodra. Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett.
Felfedeztél egy kihívás tornyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Ciang Csí. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. [+2% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Ciang Csí testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel néhány helyen meghorzsolod a Ciang Csí bal lábát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. [+3% tau] A Ciang Csí fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Ciang Csí bal oldalát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a Ciang Csí testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 36 életpontot sebeztél. [+1% tau] Jobbra-balra szökkenve osztja a Ciang Csí nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A Ciang Csí összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranylánc és egy ezüst nyaklánc, ezenkívül 1 hősiesítő medál (ld. enc.). 1872 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 84, gyógyulás: 8, összesen: -76 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+58 életerő). [-8 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+47 életerő). [-8 varázspont.] Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. [109 pontot használtál fel, van még 494.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Laenea néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy tüskés harci gromak életének!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 208 életpontot sebeztél. [+1% tau] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Vlalhyll néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy harci kalapácsot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Keményen dolgozol, de végül elkészíted a feladatul kapott harci kalapácsot 600 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Tralkuljiuscérr néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Ha sokat jársz kaszinóban, nem lesz nehéz dolgod: rulettezni fogtok! Fél óra játék alatt meg kell másfélszerezned a zsetonjaidat, ha nyerni akarsz. Másfélszerest kell nyerni? Egyszerű! A duplázgatós technikát alkalmazod. Micsoda pechszéria! Elvesztesz mindent.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 464.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladat egyszerű: a terem egyik végéből a másikba kell úgy átjutnod, hogy a fel-alá szaglászó Chara-din fattyak ne fedezzenek fel. Bevetve rejtőzködési tapasztalatod, megindulsz. Árnyékként suhansz el a szervezők által berendezett tereptárgyak között, és már lóbálod is a zászlócskát. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Kősisakos Pergor. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy szutykos remák!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+1% tau] Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 199 életpontot sebeztél. [+2% tau] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Trallópgár néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy agyagelementál. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Gralhyll néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A terem közepén egy extraplanáris kapu vibrál. Ahogy átnézel rajta, a Sötét Föld kiégett, sziklás pusztaságát és jellegtelen vörös egét látod. A kalandmester a kapu felé biccent. - Egy igazi túlélő még ott is képes élelmet szerezni, ahol lehetetlen. - Átlépsz a kapun, és megpróbálsz élelmet szerezni a Sötét Földön. Hát, kevés élőlény van itt. Elejtesz egy nyálkás földipolipot, és megkóstolod. Azonnal hányni kezdesz. Annyira rosszul vagy, hogy nem tudod folytatni a vadászatot, visszatérsz a kapuhoz.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 424.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Gralshela néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat egyszerű: egy részeg kalandozó legyőzése.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 204 életpontot sebeztél. [+1% tau] Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb és egy ezüst kulcs. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy bumerángot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 404.]

m 6 5 7 mozogsz nyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[185,103] Még mindig füves síkságon vagy. Észreveszel egy márványtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték.

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [184,104] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Látsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Kiástál egy teljes alakváltó csontvázat, de használható kincs sehol. Újabb gödröt nyitsz. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csontváz intéz feléd kihívást.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 215 életpontot sebeztél. [+2% tau] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Valamit kifordít az ásód. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rézsisak. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csontváz védelmezi a vadászterületét.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 196 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb az ősi csatamező populációja. No sebaj! Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csontváz támad rád.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 214 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy élőholt mágus jön feléd.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 210 életpontot sebeztél. [+2% tau] Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. De nem - ott sem találsz semmit! Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték.

(Továbbmész...) [183,103] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!

[69 pontot használtál fel, van még 335.]

kt 17 2 elkészíted a 17. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 szögletes követ. [4 pontot használtál fel, van még 331.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[182,103] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ekharion. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 188 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával megvagdalod az ekharion ragyás testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod az ekharion jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 53 életpontot sebeztél. [+1% teo] Az ekharion nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 36 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 26, gyógyulás: 4, összesen: -22 ÉP}


(Továbbmész...) [181,104] A vidék továbbra is alacsonyhegység.

Találsz egy törpe bányát. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Skinhead előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. Különös építményt fedezel fel egy nagyobb szikla tövében. Ingatag házikónak tűnik, melynek ferde oszlopai úgy dőlnek, mintha az építmény a sziklának lenne támasztva. Az ajtó fölött egy kiálló szögön átizzadt nyelű bányászcsákány lóg. (700. épület.)
Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [26 pontot használtál fel, van még 305.]

be 700 bemész a 700. épületbe
Kíváncsiskodva lépsz beljebb az alacsony kapun. Egészen mélyre kell hajolnod, nehogy beverd a fejed. Odabent egy törpe férfi szorgoskodik, éppen csizmáját pucolja. Apró köhintésedre rád néz, majd ráncolni kezdi homlokát.
- Üdvözöllek - mondja cseppet sem barátságos hangnemben, miközben szemei továbbra is kétkedőn mustrálnak. - Rég nem járt már erre senki sem. Mit keresel itt?
- Csak járom a hegyeket, és... - kezded mondandódat, majd az egyik sarokban egy ládát pillantasz meg, melynek fedele nyitva áll, belsejében pedig... nagyot nyelsz a látvány miatt... nagy halomban áll valamilyen sötétkék színű drágakő. - Törpe uram - váltasz hangnemet, mintha csak egy régóta ismert baráthoz szólnál -, megmutatnád nekem, hol tudok ilyesmit bányászni? - Ujjaddal a drágakövekre böksz. A törpe morcos képpel a ládához sétál, és lecsapja a fedelét.
- Ez itt az enyém - mondja, artikuláltan ejtve minden szót, hogy biztos megértsd. Aztán arckifejezése töprengőre vált, és megvakarja a feje búbját. - Habár... épp szükségem lenne egy segédre... - Int a kezével, hogy kövesd, majd a miniatűr ajtón keresztül kilép a szabadba. - Ragadd csak meg azt a csákányt ott. - Leemeled az ajtó fölött lógó csákányt, és mindkét kézfejed átkulcsolod a nyelén. A törpe vigyorogva csóválja meg a fejét: - Van ugyan még mit tanulnod a bányászcsákány helyes használatáról, de azért nem vagy reménytelen eset! Tedd vissza, és gyere be megint, ha segíteni akarsz, elbeszélgethetünk.
Miután helyet foglaltatok odabent, a törpe hosszú percekig hallgat. Mintha csak a türelmedet próbálgatná. Aztán hangja, mint éles kés a vajat, úgy szakítja meg a csendet.
- Zendor vagyok - mutatkozik be, majd körbehordozza tekintetét a kicsiny szobán. - Ez pedig az otthonom. Évek óta itt élek, és minden időm a bányászatnak szentelem. Mindent tudok róla, amit törpe csak tudhat. Apámtól tanultam, ő pedig a nagyapámtól, ő pedig szintén az apjától, és így tovább... családunk már többszáz éve ezt a szakmát űzi. - Elismerő füttyentés hagyja el ajkaidat. Ez igen! Zendor a ládához sétál, és kinyitja a fedelét. - Ezt a drágakövet hollókristálynak nevezik. Ha bebizonyítod, hogy bízhatok benned, megmutatom, hol találsz ilyet.
- Mit kell tennem? - kérdezed.
- Nos nézzük csak... - ráncolja a homlokát a törpe, miközben alig hallod, mit dörmög a szakálla mögött. - Először is csináljunk egy gyors tesztet, annak kiderítésére, eléggé értesz-e a fémbányászathoz: hozz nekem minden Ghallán ismert ércből legalább egyet.
Agyadban egymást kerülgetik a lázas gondolatok: ugyebár először is ott van az ón... aztán a vasérc - azt nem lesz nehéz szerezni... utána az adamantit... hmm, lehet, hogy van még valami a kettő között? Nagy kérdés, hogy Zendor szerint mi tartozik a Ghallán ismert összes érc közé. Gondolataidba mélyedve egyszer csak arra eszmélsz, hogy már a kalyiba ajtaja felé tartasz. Még intesz a törpe felé egy utolsót, majd távozol. [5 pontot használtál fel, van még 300.]

m 8 mozogsz északra
[181,103] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dr. Dragon vigyorog kajánul.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy téfea magoflux!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 211 életpontot sebeztél. [+3% tau] A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy ragyás burástya!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 197 életpontot sebeztél. [+2% tau] A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 3 magszim belet. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orbitális mackósajt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 219 életpontot sebeztél. [+1% tau] A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával megvagdalod az orbitális mackósajt idétlen testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted az orbitális mackósajt nyakát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 32 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 61, gyógyulás: 5, összesen: -56 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+59 életerő). [-8 varázspont.] Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 262.]

v 181 186 61 elmormolod a 181. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(181,103) mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), téfea magoflux (#98), ragyás burástya (#111), érclelőhely, orbitális mackósajt (#229)
(181,104) bányászház (#700), törpe bánya (#435), Dornodon oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(182,103) érclelőhely, ekharion (#232)
(183,103) 22. jellempróba, érclelőhely
(184,104) csontváz (#48), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), Tharr oltár
(185,103) márványtorony (#175), Raia oltár
(186,103) Zinthurg (#180), pszi őselementál (#258), Chara-din fattya (#236), Thargodan csatamező (#432), kihívás tornya (#502), oltár, Ciang Csí (#978), tüskés harci gromak (#156), szutykos remák (#191), részeg kalandozó (#187)
(186,104) őrült varázsló (#255), füstös lebuj (#716)
(186,105) szörnypiac (#649), tanácsadó bölcselő (#658), Sheran oltár, őrjáratozó katona (#274)
(187,106) királyi palota (#652), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433)
(187,107) bank (#626), kaszinó (#640), ékszerbolt (#655)

[186,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Meglapulsz egy árok mélyén. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy csapat őrjáratozó katona. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Fairlight hívei emelték. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Épületeket látsz: egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
Eladsz 1 aranyláncot 20 aranyért.
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol Alor Moa tábort vert. Megvárod a megfelelő pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. A fenébe, a tábort csapda védi! Ordítasz, mert egyenesen belegyalogoltál. Vesztettél 4 életpontot. Rohansz, mielőtt még észbe kapna. Egyenesen a városi őrség karjaiba szaladsz! Ezek mindenhol ott vannak? Nincs értelme tíz ellenfél ellen harcolni. Az őrparancsnok közli, hogy fel fognak akasztani. Nem tehetsz mást, megvesztegeted a fickót, hogy a bíró előtt enyhébbnek tüntesse fel az esetet (-200 arany.) A tárgyaláson a bíró úgy dönt, hogy a lopásért levágják a kezedet! Pánikba esel, de látsz egy megoldást: megvesztegeted a bírót. (-50 arany.) A büntetést rögvest enyhítik. Börtönbe csuknak! Szerencsére nem sokáig tartanak bent, mert kell a hely az új tolvajoknak. (-40 TVP.) Ezen a mezőn nem mersz egy újabb lopást megkockáztatni [de lopás parancsaid nem törlődtek!].
[-60 varázspont.] [+8% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) [55 pontot használtál fel, van még 207.]

be 256 bemész a templomba
Belépsz a templomajtón, és a külső szentély tágas terme felé veszed az utadat. Rövid ima után leheveredsz egy kényelmes sarokban. [5 pontot használtál fel, van még 202.]

fgy 70 40 felt. gyógyítás 70 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

* 1. BP: keresed a 124. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 201.]

* 3. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

* 4. BP: használod a 66. pszi képességet
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

* 5. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 201.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 1 fejleszted a 4. tulajdonságodat 1 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 25 TVP-t kell elköltened.] Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [1 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Végignéz egy papírt, majd udvariasan közli, hogy adótartozásod jelenleg 12 arany. Halkan szitkozódva, kifizetsz 12 aranyat. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-17 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 11, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a tüskés harci gromak. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Könnyen jön az álom szemedre ezen a szent helyen. Hamarosan már durmolsz is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 511 pontot. A következő körben tehát 711 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CIANG CSÍ (978. ELLENFÉL)
Ciang Csí egy a legendás hősök közül, akiket minden ryuku katona jól ismer. Állítólag a Császár már egyszer személyesen is kitüntette őt az invázió során tanúsított elszántságáért, és ravaszságáért. Persze semmilyen érdemrend nem villog ruháján, sőt, nagyon is átlagos katonának látszik. Azért az biztosan nem véletlen, hogy immár harmadszor lép új csapatok élén Ghalla földjére, és eleddig egyetlen sérülést sem szerzett! Nagyon vigyázz, ha szembekerülsz vele, mert alattomos, és kegyetlen, ráadásul rengeteg sunyi trükköt ismer. Arról már nem is szólva, hogy már akkor is veteránnak számított, amikor te még kőkéssel szaladgáltál a kiégett földeken.

HŐSIESÍTŐ MEDÁL (1558. TÁRGY)
Aha! Szóval ezért volt közel sebezhetetlen ez a Ciang Csí... Ha ezt a láncra fűzött tenyérnyi medaliont (amit az ő nyakából szedtél le), a sajátodba akasztod, és hagyod, hogy a bőröddel érintkezzen, azonnal érezni fogod az elszántságot, az ellenállhatatlan erőt, és a mindent lebíró akaratot! Erődet 2-vel, támadásodat eggyel növeli meg a medál, de jobb, ha tudod, mielőtt vigyorogva KF-elnéd: a szörnyekkel szemben beállított merészséged mostantól nem számít, szintedtől és szintjüktől függetlenül megtámadod a szembejövő szörnyeket. (Természetesen, amire BA parancsod van, vagy FT kell rájuk a megtámadáshoz, azokat továbbra sem támadod meg.)
A hősiesítő medál viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned.

KARAKTERLAP

Karón Varjú, egy copfos ősz hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Fekete a bőröd. Fairlight nagyhatalmú főpapja vagy. Papi hited: 340. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 370. fordulód.

Erő: 41 (44) Szint: 24 Merészség: 5/5 Magasság: 114 cm
IQ: 28 Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 52 (54) Védekezés: 61 Menekülés: 50 % Életkor: 110/111 év
Egészség: 27 Életpont: 420/341 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 38 Varázspont: 895/34 Pénz: 524 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 14/8 Pszi pont: 59/1 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 24
Eddig összesen 1651 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21172 TP-t kaptál. Jelenleg 1395061 TP-d van. A következő szinthez még 4939 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, Blounther apó, ongóliant. A 357. fordulódban 3062 arany került a bankszámládra. 3460 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/72 ökölvívás: 3/73 szúrófegyverek: 30/38 (+5%)
vágófegyverek: 9/35 (+16%) ütőfegyverek: 8/3 lőfegyverek: 10/28
dobófegyverek: 17/92

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílpuska lövedék (#547) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 37/78 (+24%) 2. nyomkövetés: 69/28 (+20%) 3. lopás: 4/65
4. mászás: 12/20 (+3%) 5. csapdakészítés: 21/81 (+6%) 6. csapdaészlelés: 10/58 (+6%)
7. gyógyítás: 86/16 8. titkosírás: 13/93 9. felderítés: 25/8 (+6%)
10. szörnyidomítás: 5/94 11. teológia: 47/46 (+6%) 12. taumaturgia: 67/2 (+51%)
13. szerencsejáték: 1/62 (+9%) 14. versengés: 1/39 15. zene: 19/36
16. szörnyismeret: 13/52 17. pszi: 8/28 (+9%) 18. zárnyitás: 1/87
19. vadászat: 12/46 (+8%) 20. bányászat: 26/89 (+44%) 21. úszás: 8/30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50)
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
láth. észlelése (#78) villámmágia (#227)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), tűzeső (#61), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155)
villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96) tűzeső (#61) >> őrült varázsló (#255)
tűzeső (#61) >> zoloboo sámán (#230) tűzeső (#61) >> quwarg parafenomén (#248)
tűzeső (#61) >> Mnebolath (#237) tűzeső (#61) >> áeratikus hasnyák (#243)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét! (számláló: 0)
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
240 arany (#50) 10 kaja (#2) 1 pirkit (#153)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 gromak bőr (#268)
1 hősiesítő medál (#1558) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 kristálygömb (#265)
3 magszim bél (#103) 2 púderkő (#119) 1 remák szív (#264)
1 rézsisak (#72) 2 sallank karom (#128) 2 sallank nyíl (#129)
1 szöges bunkó (#8) 2 szögletes kő (#17)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(186,61) őrjáratozó katona (4345274), bank (#625), kaszinó (#639), ékszerbolt (#654), Fairlight oltár, szopógödör (#177), Alor Moa (#. kalandozó)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Karón Varjú 370. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36) sötét motyogó (#37)
gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) hamupók (#40) görgőte (#41) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48)
zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53)
bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58)
pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) umor-pióca (#63)
varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68)
evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73)
tintacsiga (#74) mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78)
bombagoly (#79) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83)
bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88)
sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94)
mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99)
szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
óriás griff (#105) griffőniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109)
nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114)
törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119)
bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
büntető praglonc (#125) miksziszi húsgólem (#126) Morbid (#127) varkaudar mágus (#128) útonálló (#130)
orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaőr (#133) élőholt mirg (#135) sötét főgnóm (#136)
karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141)
udvari mágus (#142) vadászkutya (#143) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146)
epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151)
kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156)
purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161)
hadroszaurusz (#162) kétfejű troll (#163) jégtroll (#164) bávatag golombár (#165) borzalmas varkaudar (#166)
halálosztó kain (#168) orgoró (#170) óriásféreg (#171) sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173)
dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177) Zinthurg (#180)
gnóm szolgáló (#181) ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187)
varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191) trosnyogó szakóca (#192) vércápa (#193)
hínárevő piranha (#194) opati polip (#195) elektromos angolna (#196) étkezési homár (#197) moszatrája (#198)
mélység fattya (#199) magnetikus praglonc (#200) quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) agyagelementál (#203)
bazaltelementál (#204) gránitelementál (#205) kacagó szépia (#206) diuretikus kráken (#207) drónkeselyű (#208)
kneopatikus mollusk (#209) Tguarkhan (#212) quwarg nagymester (#214) élőholt sullár (#216) massza (#217)
tormikus egér (#218) pszi elementál (#221) aurapollátor (#222) szubreális vámpír (#223) nanda (#224)
átokmurgattyú (#225) norpadolótika (#226) kultúrmasztodon (#227) éjkornis (#228) orbitális mackósajt (#229)
zoloboo sámán (#230) woorgard (#231) ekharion (#232) adószedő (#234) Chara-din fattya (#236)
Mnebolath (#237) Orkhan Thai (#238) Raia szent lovagja (#239) sivatagi doareg (#240) vadász quwarg (#241)
qwarg rohamosztagos (#242) áeratikus hasnyák (#243) kputtyintó csalán (#247) quwarg parafenomén (#248) taalru (#249)
noth szellem (#250) zombi mester (#251) pordémon (#253) hordóagyú mameluk (#254) őrült varázsló (#255)
Notermanthi (#257) pszi őselementál (#258) trikornis herceg (#261) zoloboo törzsfő (#268) varkaudar hadúr (#270)
őrjáratozó katona (#274) jégelementál (#277) ősdentor (#282) kronokukac (#285) kronotapír (#286)
kronoelementál (#287) manaelementál (#290) ében halálhajcsár (#295) quwarg felderítő (#299) quwarg szabotőr (#301)
óriáspók (#303) méregelementál (#306) smaragd sárkány (#326) rubin sárkány (#330) áldott okerón (#336)
küklopsz (#337) sziklaskorpió (#339) sárkányfajzat (#340) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346)
khór darázs (#348) északi aurach (#350) láplidérc (#352) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355)
ryuku ostromteknős (#362) dombi óriásyeti (#367) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) purifikátor császár (#393)
ryuku gólem (#394) csápos otagi (#395) mutáns bunthar (#398) erdei rém (#399) smaragdgólem (#417)
korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421) hájas okerón (#462) varkaudar hírnök (#686) varkaudar íjász (#687)
varkaudar iszákos (#688) varkaudar katona (#691) vark. kardtáncos (#693) csataremák (#694) magger (#747)
vezérfarkas (#748) drakolich (#760) bűbájlidérc (#761) kamionoszaurusz (#767) szánalmas pondró (#792)
Blounther apó (#972) Ciang Csí (#978)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) $kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) patak (#52) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57)
ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) ködkapu (#60) árnyéksár (#61) ködcsillag (#62)
tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) $szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67)
kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézpáncél (#71) $rézsisak (#72)
rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77)
mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82)
ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) $bronzhegyű lándzsa (#87)
$bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92)
mély kút (#93) $bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95) $bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97)
rákpajzs (#98) $fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) vízionár szem (#102)
magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) fabontó (#106) rövid íj (#107)
nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112)
xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117)
púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120) jellempróba (#121) dözmöng szív (#122)
göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127)
$sallank karom (#128) $sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132)
csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) $mérg. ubuk tüske (#137)
ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140) nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142)
virág szimbólum (#143) két kard szimbólum (#144) villám szimbólum (#145) oltár (#146) hebrencs csapda (#147)
mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152)
pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157)
$ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) $vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) $borostyán függő (#162)
karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167)
sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171) téfea-agy (#172)
nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177)
mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) $ezüst gyűrű (#180) vasalt bunkó (#181) $vashegyű lándzsa (#182)
vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187)
$mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190) $aranylánc (#191) gyöngysor (#192)
$aranygyűrű (#193) $arany karperec (#194) $obszidián függő (#195) trófea nyaklánc (#196) igazgy. fülbevaló (#197)
trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202)
amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207)
óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) dorony tüdő (#212)
xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) ketrec (#216) hurokcsapda (#217) ketrec-csapda (#218)
fedett verem (#219) háló-csapda (#220) dobóháló (#221) smaragd védőgyűrű (#223) $varkaudar lándzsa (#224)
$orgyilkos tőr (#225) ramit kő (#226) helytartói jogar (#228) obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230)
acélpengőke (#231) ilkin érc (#232) furulya (#233) tatu dob (#234) dorony duda (#235)
lajhár csont (#236) tankány karom (#237) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) tüskecsapda (#242)
nyílcsapda (#243) kvazár (#244) márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246) fekete bőrcsizma (#247)
pszi kő (#248) $bumeráng (#249) kvazár páncél (#251) nekrofun medál (#253) regeneráló gyűrű (#254)
templom (#256) szent kehely (#257) nehezék (#258) szopókő (#259) isteni könnycsepp (#260)
bájital (#261) friss csatamező (#262) ősi csatamező (#263) remák szív (#264) kristálygömb (#265)
kvazár sisak (#266) fülemüle agyar (#267) gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270)
szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272) ametiszt medál (#275) $sárga erőöv (#276) rejtőköpeny (#277)
umbatari karkötő (#278) Mágikus Koponya (#279) tyrex csont (#280) raptor karom (#281) jégszív (#282)
Fekete Kehely (#283) Szent Kulacs (#285) Tharr Keresztje (#287) zan indukátor (#288) bíbor erőöv (#291)
kvazár kard (#297) Fairlight köpenye (#303) kőszem (#304) varázskő (#305) réz papi karkötő (#307)
ezüst papi karkötő (#308) arany papi karkötő (#309) galachmit (#310) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312)
gyógykenőcs (#313) roxati zárfaló (#314) optiri agysisak (#315) Pusztítás Botja (#316) ezüsttőr (#322)
ezüsthegyű nyíl (#323) ezüsthegyű lándzsa (#324) ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327)
Thargodan esszencia (#328) csontpálca (#329) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333)
acéltű (#334) pukkanó tűcsapda (#336) királyi korona (#338) rézgolyó (#343) súlyzó (#347)
shinai gömb (#348) esszenciakristály (#350) tolmokov-koktél (#351) mithril (#352) degradátor váladék (#354)
quwarg boly (#359) ezüsttollú nyíl (#363) vámpírtőr (#364) phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373)
fény szentélye (#376) moa gyöngy (#378) moa obszidián (#380) moa zafír (#381) moa üveggömb (#383)
moa burát (#384) szigony (#389) halcsont (#390) polip szívóka (#391) mászó-karperec (#392)
szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) zafír erőöv (#397) főutca (#399)
ház (#400) kristálypalota (#401) morgud hagymatő (#402) fokhagyma (#403) rájabőr (#404)
rájabőr úszógatya (#405) vas fejpánt (#408) királyi emlékmű (#411) moa stuki (#413) aranypikkely (#415)
fpi formázó minta (#419) szívkereső (#423) gránátkaktusz (#428) kaktuszbogyó (#429) Thargodan csatamező (#432)
Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435) arany masszariasztó (#437) szent liget (#439)
kvazár kesztyű (#445) fekete lótusz (#446) lótuszvirág (#447) zangrozi csizma (#451) térkapu (#452)
mágusköpeny (#453) arany pikkelyvért (#456) cápaölő tőr (#480) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486)
erődítmény (#488) obszidián erőd (#491) sárkánytanya (#492) manakristály (#500) kihívás tornya (#502)
totemoszlop (#505) Rughar gyűrűje (#518) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) kisebb zan (#544)
gnóm nyílpuska (#546) nyílpuska lövedék (#547) troll dorong (#550) dentor bőr (#551) főnixtoll (#563)
biami kvazárlándzsa (#568) gejzír (#576) fekete kaktusz (#577) ében toboz (#578) gyilkos csalán (#581)
csalánvirág (#582) ősvortex (#587) lávató (#595) hro formázó minta (#601) lovagi tábor (#624)
arkog kő (#632) áldott kő (#642) rinóbőr (#651) darázsszárny (#652) aurach fog (#657)
elkarog szőr (#665) rinóbőr öv (#685) tűzfény (#686) ryuku kopja (#694) Ezüstmágus kürt (#697)
sötét kámzsa (#699) teknősesszencia (#702) gnóm csont (#706) rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720)
dlathog kőzet (#829) örökkéval. rubinja (#900) kreommat-liliom (#924) kreommat szirom (#925) raaba-fa (#935)
raaba-gumó (#936) drakolder csatamező (#966) csodák kútja (#1096) varkaudar falu (#1109) varkaudar pálinka (#1137)
királyi őrsánc (#1140) hűségérme (#1141) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) Chara-din szentélye (#1180)
malom (#1204) Blounther gyűrűje (#1548) hősiesítő medál (#1558) tündöklő szobor (#1587)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FELV KT/szövetség                     -  szövetségi felvétel
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LIC  sorszám   összeg                 -  licitálás az árverésen
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TAN  tippszám  [tárgy]               10  tanulás bölcstől
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
USZ  TVP                            TVP  úszás
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
VV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  gyors varázslás
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek