36. forduló, 38. forduló, Larissia En Liriel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. aug. 10. 9h:29'
EZ A 392. JÁTÉKHETED, 37. FORDULÓD
393. játékheted kezdete: aug. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5954
SZÁMLA : XXXX

LARISSIA EN LIRIEL KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [49,-6] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+6 varázspont.)

tno 2 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

v 7 135 3 elmormolod a 7. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 6 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 186.]

v 7 105 1 elmormolod a 7. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 5 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 183.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért

Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+4 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. [20 pontot használtál fel, van még 163.]

m 6 mozogsz nyugatra
[48,-6] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sebesült fabontó szójer közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a fabontó szójer testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval eltalálod a fabontó szójer testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény a szemed előtt rágja szét a fegyveredet! Ököllel csak érinted a fabontó szójer testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A fabontó szójer megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő karmazsin huhogó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a karmazsin huhogó bal oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszuronnyal jól megszurkálod a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 3 életpontot vesztettél. Csontszuronnyal többször eltalálod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 4 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. [12 pontot használtál fel, van még 151.]

fkt 108 4 felt. készítesz a 108. tárgyat (4 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 nyílvesszőt. [16 pontot használtál fel, van még 135.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[47,-6] Az erdő véget ér. Egyre több a szikla és az emelkedő. Ez hegyvidék! A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A Sötét Elf KT tagokat vár! Feltétel: ELF LÉGY, DE NE JÓ! Tanthalas " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy vaskohót. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy alpesi tehén került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad az alpesi tehén testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az alpesi tehén testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 kerek követ.

(Továbbmész...) [46,-6] Lakott területre érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt erődítményt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fegyverbolt (546. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. "

(Továbbmész...) [45,-6] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy útonálló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az útonálló nyakát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Kinyersz egy alkalmas útonálló trófeát. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hé, Ghalla csóró népe, Lop-Nessy Eszti a zsebesek királynője! <Szivárvány Hívei> " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sörsátrat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Álljon itt e tábla, dicsőségemet hirdetvén az idők végezetéig! Tsochy. " Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " Épületeket látsz: egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< " [42 pontot használtál fel, van még 93.]

be 527 bemész az 527. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben.
- Gratulálok! - mondja, és átnyújt egy pénzzel teli erszényt. Látom, egész jól megy a dolog. Tudunk egyéb feladatot is adni! [50 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 12 arany.] Innét délkeletre van egy kisebb erdő. A közepén, egy tisztáson van egy fekete vár. Kémeink szerint orkok tanyáznak benne, akik a város elleni portyára készülnek. Jó lenne, ha ezt meg tudnád akadályozni: és persze nem lennénk szűkmarkúak se... A várba való bejutáshoz az északi falhoz kell állni, és a következőt mondani: "Sahrader". Ezt a varázsszó-védelmet bizonyára még a vár régi gazdája helyezte el, a buta orkokból nem néznénk ugyanis ki. Tessék, a térkép.

1 6
3 2
4 7
5 8
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 7. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 6, délre 15 mérföldre található.

Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 88.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[45,-5] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad az útonálló bal vállát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd az útonálló fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A Barátság lángja Benned ég. Tápláld tüzeét mindörökké! - Igaz Barátok " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Semmi hatalmat senkinek! Le Boraxszal! Éljen a forradalom! - Quarg Lipót " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "

(Továbbmész...) [45,-4] Még mindig füves síkságon vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Álljon e tábla Sheran és a Fekete Druidák tiszteletére! Jack 15191 " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Chara-din híveié. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy uzbány került az utadba. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az uzbány bal lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal jól megszurkálod az uzbány testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal megdöfködöd az uzbány fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+21 életerő.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [45,-3] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő drótszőrű pincsi mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy woor-antilop közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a woor-antilop testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát a másikra támadsz. Csontszablyával épp hogy megvágod a woor-antilop testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A woor-antilop feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Csontszablyával súrolod a woor-antilop testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A woor-antilop meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[66 pontot használtál fel, van még 22.]

m 3 mozogsz délkeletre
[46,-2] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy korongfát. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy karmazsin huhogó. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal megdöfködöd a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó lecsap a bal karodra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 4 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 10.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Borzalmasan hamis! Nem törődve a látszólagos kudarccal, tovább gyakorolsz. [10 pontot használtál fel, van még 0.]

f 21 41 30 kísérletezel a 21. tárggyal a 41. tárggyal a 30. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 178 pontot. A következő körben tehát 178 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


UZBÁNY (102. SZÖRNY)
Ez a nagytestű futómadár a kavadu távoli rokona. Hosszú, pikkelyes nyaka van, két hosszú, izmos lába, és csökevényes, csak rövid távú repülésre alkalmas szárnyai. Reggelire óriáspókokat, ebédre óriás skorpiókat, vacsorára valami lágyabbat szokott enni: kalandozóhúst. Különösen kedveli a páncélba öltözött humanoidokat. Ha sikerül egyet megölnie, akkor a páncélzatot csőrével feltöri, és élvezettel kiszürcsöli a húsos belsőt. Egyetlen reményteli fegyver legyőzésére a vágófegyver, amivel lenyisszantod a hosszú nyakat.

KARAKTERLAP

Larissia En Liriel, egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nő vagy. Fairlight követője vagy. Ez a 37. fordulód.

Erő: 15 Szint: 9 Merészség: 7/7 Magasság: 140 cm
IQ: 18 Támadás: 9 Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 10 Menekülés: 30 % Életkor: 168/168 év
Egészség: 12 Életpont: 124/35 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 29/11 Pénz: 72 arany Kép. pont: 7
Eddig összesen 127 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 244 TP-t kaptál. Jelenleg 7339 TP-d van. A következő szinthez még 4661 TP szükséges. Trófeáid: alpesi tehén, yeti poronty, útonálló.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 9 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 10

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << szöges bunkó (#8) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -4.); mérgezett tüske (#23) (5 .); mérgezett tüske (#23) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 3

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 9 3. lopás: 1
4. mászás: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 12
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 1
10. zene: 1 11. szörnyismeret: 1 12. zárnyitás: 1
13. vadászat: 9 14. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) bármit, a törpéktől (3) bármit, az elfektől (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) aranyat (#50)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A fő áldozat természetesen pénz: 50 aranyat kell nekem feláldoznod.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Mutass be nekem (nem kell feláldoznod) egy szeksztánst, bizonyítva, hogy elég intelligens vagy a komolyabb varázslatok elsajátítására.

Összsúly: 42.14 kg Megterheltség: 105%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 100 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 evaporőr háj (#105) 3 gyöngymangó (#135) 12 kerek kő (#19)
4 madártoll (#112) 1 szöges bunkó (#8)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
23 arany (#50) 6 drótszőr (#37) 1 kaja (#2)
4 nyílvessző (#108) 6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(45,-6) útonálló (#130), vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486)
(45,-5) útonálló (#130), Elenios rúnaköve
(45,-4) mély kút (#93), 24. jellempróba, oltár, uzbány (#102)
(45,-3) egy ismeretlen isten rúnaköve, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 22. jellempróba, Tharr oltár, drótszőrű pincsik (#22), woor-antilop (#31)
(46,-6) fegyverbolt (#546), erődítmény (#488)
(46,-2) egy ismeretlen isten rúnaköve, korongfa (#79, belőle készíthető: #80), karmazsin huhogó (#185)
(47,-6) olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), Tharr oltár, vaskohó (#155), alpesi tehén (#91)
(48,-6) fabontó szójer (#71), karmazsin huhogó (#185)

Üzenet küldése a karakternek