36. forduló, 38. forduló, Wuleen-Tan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. febr. 12. 9h:17'
EZ A 46. JÁTÉKHETED, 37. FORDULÓD
47. játékheted kezdete: febr. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4676
SZÁMLA : XXXX

WULEEN-TAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,96] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+33 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.)

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Eltelik egy óra... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy mászókampót. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 191.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz rövid kardot. (ld. enc.) 175 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 181.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a mandibulakaszát, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +3 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tündérfény. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] 2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! 3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van! [30 pontot használtál fel, van még 151.]

d 51 1 eldobod az 51. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

d 64 1 eldobod a 64. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

d 85 11 eldobod a 85. tárgyat (11 darabot)
Elhajítasz 11 óndarabot. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

d 72 1 eldobod a 72. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 rézsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

kt 39 1 elkészíted a 39. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 zárnyitó készletet. Van már némi sejtésed arról is, hogy hogyan kell használni. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (zárnyitás: 1. szint). (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 131.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[44,95] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sörényes ubuk került az utadba. Itt csata lesz.

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sörényes ubuk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délnyugatról folyik északkeletre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [43,94] Síkság, továbbra is csak síkság. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy evaporőr közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az evaporőr testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az evaporőr jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az evaporőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Gatin városa innét délre fekszik. " Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [42,93] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy óriás patkány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd az óriás patkány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az óriás patkány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás patkány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriás patkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 107.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 105.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy topránypolip!

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a topránypolip jobb oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a topránypolip puha testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 lapockacsontot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 91.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[43,92] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy csontlepke. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sörényes ubuk. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sörényes ubuk jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sörényes ubuk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a sörényes ubuk testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


(Továbbmész...) [44,91] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy drótszőrű pincsi nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a drótszőrű pincsi nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a drótszőrű pincsi, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Gatin városa innét délre fekszik. " Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Látsz egy krómkaktuszt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [45,91] Még mindig dombos terepen vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ormánygőte. Itt csata lesz.

Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd az ormánygőte testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az ormánygőte jobb hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az ormánygőte fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Keressétek Tinúvielt, és ámuljátok szépségét! " Megpillantasz egy fát, amelyhez egy kobudera van kikötözve. Teste fényesen csillog, mintha valamivel be lenne kenve. Aztán amikor megpillantod a feje fölött a darázsfészket, rájössz, hogy mivel lehet bekenve... Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kőkésre (hogy el tudd vágni a köteleit) és 10 TVP-re. Szerencsére úgy tűnik, hogy a darazsak egyelőre nem akarnak támadni (12. jellempróba). [24 pontot használtál fel, van még 67.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 65.]

be 20 bemész a 20. titkos labirintusba
Megtaláltad a térkép útmutatásai alapján az ork fészket. Szerencsére nem látsz őrt - óvatosan a bejárathoz settenkedsz. Semmi fényt nem látsz odabent. Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Szorongással vegyes izgatottsággal teszed meg az első néhány lépést. Kopott, töredezett kőlépcső vezet le a mélybe. A bűz itt egyre erősebb. [5 pontot használtál fel, van még 60.]

lm 2 3 6 mozogsz 2 3 6
A kanyarodó folyosót követve egy falba vájt őrposzthoz jutsz. [2. PONT] Hamarosan egy Duer-orkot pillantasz meg. (ld. enc.) Fegyvere egy csontszablya. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Duer-ork testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a Duer-ork bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Duer-ork vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A Duer-ork szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 kis vaskulcsot.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy sima, fából készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. A szűk szoba, ahová belépsz, valamilyen raktárféleség lehet. [3. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 zöld üveg. Felpakolsz.
Egyenesen haladsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkezel. [4. PONT]
A félkör alakú bemélyedésben, amit megpillantasz magad előtt, egy majdnem teljesen leégett fáklya fénye lobog. [5. PONT] Hirtelen egy Duer-orkot veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csontszablya. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Duer-ork testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a Duer-ork testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a Duer-ork, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A Duer-ork összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. A félkör bemélyedés utáni szoba látszik az orkok lakószobájának: ugyanis 1.) itt a legnagyobb a bűz, 2.) lerágott csontok hevernek szanaszét, 3.) kizárásos alapon. [6. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy Tugt-ork lakik itt. (ld. enc.) Fegyvere egy csontszablya. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Tugt-ork bal lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Tugt-ork jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Tugt-ork minden csapását hárítanod. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Tugt-ork száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát, 1 bőrpáncélt és 1 kígyóbőr kesztyűt. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 5 arany, 2 bakkura bőr és 1 kaja. Gyorsan kiüríted a ládát. Ráébredsz, hogy a tű mérgezett volt (-12 életpont). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [25 pontot használtál fel, van még 35.]

lm 1 mozogsz 1
A félkör alakú bemélyedésben, amit megpillantasz magad előtt, egy majdnem teljesen leégett fáklya fénye lobog. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egyenesen haladsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkezel. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Visszaérkezel a mocskos ork férgek barlangjának bejáratához. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[18 pontot használtál fel, van még 17.]

m 5 2 2 mozogsz délnyugatra, keletre, keletre
[44,92] Továbbra is dombság.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy bőrpáncélos törpe hever a földön. Él még ugyan, de könnyen megállapíthatod: szörnyű sebe van, valószínűleg a tüdejét szúrták át. Talán még egy napja is hátra van, de embertelen kínokat kell kiállnia. Kérdezni próbálod, hogy ki támadta meg. Válaszolni azonban nem tud, csak vért köhög fel. A mozdulata viszont nagyon egyértelmű: azt kéri, öld meg, vess véget a szenvedéseinek. Ahhoz, hogy eleget tegyél a törpe kívánságának, 15 TVP-t kell elköltened (11. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpillantasz valamit: 1 kőkés. Elrakod.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [9 pontot használtál fel, van még 8.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 82 keresed a 82. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy spagulárt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 25 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 176 pontot. A következő körben tehát 179 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁSZÓKAMPÓ (165. TÁRGY)
Mászókampót vasból tudsz kovácsolni, egy vaskohónál, ha van legalább 2-es bányászat szakértelmed. Három vasércre van szükséged, amelyet megdolgozhatsz egy kőkalapáccsal, és hat pirkitre, amellyel felfűtöd a vaskohót. A 15 TVP-ért kiadott KT 165 parancsban az is benne van, hogy a kész kampó végére egy kötelet erősítesz. Különösen nehezen megmászható helyekre (sziklafészek, márványtorony) csak mászókampóval juthatsz be. A H 165 paranccsal használhatod.

RÖVID KARD (171. TÁRGY)
A rövid kard talán az első, igazán profi fémfegyver, amit el tudsz készíteni. Megkovácsolása, amely egy kőkalapáccsal, egy vaskohónál történik, igazán nagy türelmet és hozzáértést igényel: legalább 5-ös bányászat szakértelem és 50 TVP szükséges hozzá. Az alapanyag 5 vasérc és 10 pirkit, utóbbi a kohó felfűtéséhez szükséges. A rövid kard 3d4+1 sebzésű vágófegyver, amelyet balkezes fegyverként is használhatsz.

TÜNDÉRFÉNY (25. VARÁZSLAT)
Mostantól nincs többé gondod a labirintusok sötétjére. Nem kell fáklyákat cipelned, nem kell attól rettegned, hogy két kör között a fáklyáidat ellopják. A tündérfénnyel fáklyafénynek megfelelő világosságot tudsz teremteni magadnak sötét helyeken. Ez azt jelenti, hogy ahol szükséged lenne egy fáklyára, automatikusan elmondod ezt a varázslatot, 1 VP-ért (akkor is, ha egyébként van fáklyád). Ez ilyenkor nem kerül TVP-be. Külön kiadott V 25 parancsnak nincs értelme.

ZÁRNYITÁS
A földalatti labirintusokban gyakran találsz ládákat, ajtókat, amelyeket trükkös zárak védenek. Persze, a legegyszerűbb megoldás a kulcsot a zárba illeszteni és elfordítani. Igen, de mi van, ha nincs kulcs? Az igazi tolvaj ilyenkor előkapja a zárnyitó készletét, és pillanatok alatt kinyitja a zárat. Az, hogy sikerrel jársz-e, nemcsak a zárnyitás képességedtől függ, hanem attól is, hogy mennyire jó a zár.

DUER-ORK (45. SZÖRNY)
Az alattomos Duer-orkok terrorizálják, uralják az alsóbbrendű Baar-orkokat, de alázatosak, szófogadóak a Tugt-orkokkal szemben. Persze, ha azok hátat fordítanak, nem restek azonnal egy tőrt a lapockáik közé nyomni. Persze nagyon kevés ork fordít hátat a másiknak, és az sem hosszú életű. A Duer-orkok kedvenc szórakozásai emberi és más települések fosztogatása, háziállatok, csecsemők elcsenése. Sötét, fekete aurájuk messziről érezhető. Fegyverként általában csontszablyát használnak.

TUGT-ORK (46. SZÖRNY)
A háború idején Dornodon, a sötét varázsló számos alattomos és gonosz fajt egyesített a zászlaja alatt. Ezek között voltak a magukat felsőbbrendűnek tartó Tugt-orkok. Ezek a másfél méternél magasabb, izmos orkok képesek voltak az alsóbbrendű ork törzseket engedelmességre kényszeríteni, és a harcmezőkön a mészárszékekre hajtani. A Tugt-orkok talán a leggonoszabbak: önzőek, kapzsiak, nemcsak szükségből, hanem szórakozásból is mindig kaphatóak a gonoszságra. Nem restek akár egymás ellen fordulni sem. A Tugt-orkok jól bánnak a fegyverrel, különösen a csontszablyának mesterei, és általában bőrpáncélt is hordanak.

KARAKTERLAP

Wuleen-Tan, egy barna, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran ministránsa vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 37. fordulód.

Erő: 12 (15) Szint: 12 Merészség: 6/4 Magasság: 184 cm
IQ: 16 Támadás: 16 Agresszió: 4 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 11 (14) Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 180/180 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 19
Szerencse: 13 (14) Varázspont: 78/31 Pénz: 17905 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 4/0
Eddig összesen 245 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 595 TP-t kaptál. Jelenleg 29 799 TP-d van. A következő szinthez még 3 201 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, sullár, ryuku légiós.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 15/60 (+35%) ütőfegyverek: 2/28 dobófegyverek: 10/46

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
44,92 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 177 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/69 (+11%) 2. nyomkövetés: 4/41 3. mászás: 4/58 (+5%)
4. csapdakészítés: 12/1 (+26%) 5. csapdaészlelés: 1/15 (+6%) 6. gyógyítás: 16/0
7. titkosírás: 1/11 8. felderítés: 1/6 9. teológia: 2/100 (+7%)
10. zene: 1/11 11. szörnyismeret: 1/0 12. zárnyitás: 1/0 (+100%)
13. vadászat: 1/23 14. bányászat: 5/62 (+34%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
vízionár (#66), csontlepke (#746), nektoraf (#355)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
beszéd állatokkal (171)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 56.69 kg Megterheltség: 113%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 77 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 drótszőr (#37) 1 mandibulakasza (#127) 11 óndarab (#85)
1 rézsisak (#72) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 arany (#50) 2 bakkura bőr (#95) 2 csontszablya (#64)
1 evaporőr háj (#105) 5 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kőkés (#6) 1 lapockacsont (#33)
1 ormánygőte csont (#21) 13 ubuk tüske (#131) 1 zárnyitó készlet (#39)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

41 42 43 44 45 46
90
91
92
93
94
95
96
97
(42,93) óriás patkány (#42), egy ismeretlen isten rúnaköve, mély kút (#93), oltár, 1. jellempróba, topránypolip (#86)
(43,92) oltár, 30. jellempróba, csontlepke (#746), sörényes ubuk (#89)
(43,94) evaporőr (#69), oltár
(44,91) drótszőrű pincsi (#22), egy ismeretlen isten rúnaköve, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), érclelőhely
(44,92) Sheran oltár, 11. jellempróba, érclelőhely
(44,95) sörényes ubuk (#89), egy ismeretlen isten rúnaköve, patak
(45,91) ormánygőte (#18), a 20. labirintus bejárata, 12. jellempróba, Duer-ork (#45), Tugt-ork (#46)

Üzenet küldése a karakternek