36. forduló, 38. forduló, Rúgóláb Serif összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. márc. 28. 17h:06'
EZ A 65. JÁTÉKHETED, 37. FORDULÓD
66. játékheted kezdete: ápr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3083
SZÁMLA : XXXX

RÚGÓLÁB SERIF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,59] koordinátán.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erősödését, de nem törődtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltűnik... - Utána - kiáltja a vezetőtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedről a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élők nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielőtt a pecsét kényszerítő erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.)

ve 152 1 megveszed a 152. tárgyat 1
Vásároltál 1 vasércet. 3 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 176.]

ea 104 eladod a 104. tárgyat
Eladtál 1 fémrudat. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

ve 179 1 megveszed a 179. tárgyat 1
Vásároltál 1 grifftojást. 15 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 176.]

ve 76 megveszed a 76. tárgyat
Vásároltál 1 bronzkulcsot. 13 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 176.]

ea 170 15 eladod a 170. tárgyat 15
Eladtál 15 spirituszt. 15 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

ve 151 1 megveszed a 151. tárgyat 1
Vásároltál 1 szvó-ektoplazmát. 15 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

ea 242 2 eladod a 242. tárgyat 2
Eladtál 2 tüskecsapdát. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

ea 64 eladod a 64. tárgyat
Eladtál 1 csontszablyát. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

ea 123 eladod a 123. tárgyat
Eladtál 1 göcsörtös bunkót. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

ve 249 5 megveszed a 249. tárgyat 5
Vásároltál 5 bumerángot. 30 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

ea 112 15 eladod a 112. tárgyat 15
Eladtál 9 madártollat. 9 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

ea 153 5 eladod a 153. tárgyat 5
Eladtál 2 pirkitet. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

fkt felt. készítesz
Minden fkt parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

m 1 7 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra
[73,58] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy útonálló. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az útonálló testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az útonálló fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 2150 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy vadaspark (769. épület.). Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) [72,57] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ez Hrók erdejének a széle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy halálmadár. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a halálmadár nyakát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálmadár jobb lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a halálmadár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 5 életpontot vesztettél. A halálmadár néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a halálmadár jobb szárnyát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a halálmadár bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a halálmadár csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 4 életpontot vesztettél. A halálmadár többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálmadár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ó! Hiszen ez egy harcias morf. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [71,56] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy karmazsin huhogó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 7 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 4 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Felismered. Ez egy változatos morf. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Itt alakult vala a Kvazársziklák Népe, így forrott össze a Trollok ősi vére... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy vadász tatu vigyorog kajánul. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A gonoszt ne lásd, ne halld, ne beszéld, csak érezd. Izomagy Péppéver ne csak téged. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Sheran hívő! Ha Múmia akarsz lenni, keresd Shaquille O'Nealt (5727)! " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy cseréptetős torony (549. épület.). Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az Ősi Hajnal Lovagjai a Káosz ellen harcolnak Ghalla békéjéért. Állj közénk Lord Kis Se. " [24 pontot használtál fel, van még 152.]

be 549 bemész az 549. épületbe
Kíváncsian közelebb totyogsz, és bekopogtatsz. Ismét ugyanaz a szolgáló fogad, és rögvest bevezet a fogadószobába. Röviden mesélsz kalandjaidról. A ház népe nagy örömmel üdvözöl. Te rögvest beszámolsz róla, hogy mi történt legutóbbi találkozásotok óta. [210 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 láncing. (ld. enc.)] Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 147.]

kf 222 kézbeveszed/felveszed a 222. tárgyat
Lecsatolod a rőtmanó kacagányt, majd magadra öltöd a láncinget. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[72,56] Tovább barangolsz a fák között. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy trikornis közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal tudod, hogy egy halálos morf volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [73,56] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Népednek szüksége van rád, siess! (9122. KT.) " Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. Találsz egy törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy gyilkos tetű. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a gyilkos tetű testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Egy éltető morf repül el búvóhelyed felett. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [74,57] Lakott területre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 1850 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy edzőcentrumot. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy főutcát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. A feléd közeledő Quirov mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a Quirov fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a Quirov testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a Quirov sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a Quirov bal vállát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a Quirov testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a Quirov sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+38 életerő.) [64 pontot használtál fel, van még 83.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[75,58] A síkság után kisebb hegyek következnek.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Elsőnek egy domináns morf száll szembe veled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (5 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a domináns morf bal lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a domináns morf bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A domináns morf vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a domináns morf testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a domináns morf jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A domináns morf egy lendületes ütése a bal karodba csapódik. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itt hagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Találsz egy házat. (no:1. építését Brutalitisz kezdte, eddig 100 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [76,59] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy emberevő. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az emberevő bal lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az emberevő bal karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az emberevő testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 7 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ó! Hiszen ez egy lomha morf. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [77,60] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ráismersz a távolodóra. Egy harcias morf. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 59.]

m 3 mozogsz délkeletre
[78,61] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Tars Tarkasz előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy garokk. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a garokk testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a garokk testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a garokk testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a garokk agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy változatos morf. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.
Összefutsz Zsuzs#val. Sheran követője. Egy tatu ködmönt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy sullár trófea, egy emberevő trófea és egy mutáns pók trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[8 pontot használtál fel, van még 51.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 50.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 20 fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 177 pontot. A következő körben tehát 207 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VASÉRC (152. TÁRGY)
A valamirevaló bányászat szakértelemmel rendelkezők előbb-utóbb rábukkanhatnak a fegyver- és páncélkészítéshez legalapvetőbb nyersanyagra, a vasércre. A vasérc megolvasztásához és megmunkálásához nem elegendő egy primitív olvasztókemence - szükséges, hogy egy vaskohót építs. A vaskohó építéséhez ötletet kaphatsz, ha az olvasztókemence alapötletét (szögletes kő) és a vasércet összekapcsolod...

GRIFFTOJÁS (179. TÁRGY)
Grifftojást a magas sziklafészkekben rejtőző grifflények fészkéből lophatsz. Hogy mire jó egy ilyen tojás? Megpróbálhatod megenni, a H 179 paranccsal, 0 TVP-ért. Vagy tartogathatod, hátha jó lesz valamilyen varázsitalhoz vagy varázslathoz...

BRONZKULCS (76. TÁRGY)
Ez a szépen megmunkált, bronzból készített kulcs igazi értéket annak jelent, aki nem rendelkezik más, zárt ládák kinyitására alkalmas eszközzel.

LÁNCING (222. TÁRGY)
Ez az apró fémkarikákból készített páncél nagyon jó védettséget ad (8-as), és emellett nagyon könnyű. Elkészítése azonban borzalmas sok időt (majdnem egy évet) és nagyon nagy szakértelmet igényel, ezért te nem állhatsz neki összekohászkodni vasércből vagy valami másból.

TRIKORNIS (104. LÉNY)
Képzelj el egy csillogó szőrű, hófehér lovat, homlokán egy nagyobb és két kisebb szarvval. Ez a mágikus lény a trikornis. Ritka erdők ligeteiben található meg, és nagyon visszahúzódó. Aurája vibráló fehér. [Ez azt jelenti, hogy agressziód vizsgálatakor nem szörnynek, hanem jó jellemű lénynek tekintjük.] Persze ő is, mint a fény minden követője, könyörtelenül harcol a sötétség szolgái ellen.

EDZŐCENTRUM (2728. TEREPTÁRGY)
Szép kis edzőcentrumot építettek ide, a város szélére. Van itt minden, ami ahhoz kell, hogy fizikailag és szellemileg fejleszd magad. Külön részleg súlyzókkal, fekvőpadokkal az erőd fejlesztésére, bonyolult akadály pályák az ügyességed javítására, táplálkozási tanácsadó az egészségesebb életért, egy fejtörő sarok, ahol az elmédet edzheted. Nem véletlen, hogy forgalmas hely, amikor nyitva van, minden kalandozó előszeretettel látogatja. Ráadásul egy fegyveres gyakorlótér is megtalálható itt, ahol bármilyen fegyverrel gyakorolhatsz a pihenőidőkben. Sok időd nem jut rá, de azért mindig szakítasz ránéhány percet. Az edzőcentrumok csak időszakosan vannak nyitva.
Játéktechnikai információk: Az edzőcentrumot automatikusan használod, ha azon a mezőn TF-elsz. Ilyenkor 20%-kal jobban fejlődik az adott tulajdonságod, ami összeadódik, minden hasonló hatással. Egy fordulóban max. 200 TVP-t tudsz edzőcentrumban tölteni. A további TF-elések már a normális szabályok szerint zajlanak. Az edzőcentrumban történő TF-elésed alatt megölt minden 15. szörny 1%-kal fejleszti a legkisebb fegyverszakértelmedet a szúró, vágó és ütő/ököl közül. Az edzőcentrumot csak akkor használhatod, ha éppen fut az aktuális miniesemény.

QUIROV (975. ELLENFÉL)
Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedő, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az ő posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tűzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltűnhessen a keletiek szeme elől. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled.

KARAKTERLAP

Rúgóláb Serif, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű, harcsabajszos alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight híve vagy. Ez a 37. fordulód.

Erő: 12 Szint: 11 Merészség: 4/1 Magasság: 179 cm
IQ: 22 Támadás: 10 Agresszió: 4 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 10 (12) Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 14 Életpont: 144/92 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 4
Szerencse: 17 Varázspont: 44/3 Pénz: 113 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 198 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 113 TP-t kaptál. Jelenleg 24 627 TP-d van. A következő szinthez még 373 TP szükséges. Trófeáid: vérszomjas csüldő, domináns morf, bibircsók-óriás.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 14 ütőfegyverek: 2 dobófegyverek: 5

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); dárda (#10) max. 1 db (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
78,61 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 184 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10 (+1) 2. nyomkövetés: 11 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 3 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 17
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 1
10. taumaturgia: 2 (+1) 11. szörnyismeret: 1 12. zárnyitás: 3
13. vadászat: 1 14. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz a 7. fajúaknak
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
süvítő rája (#113), kardfogú fülemüle (#146), nektoraf (#355), harcias morf (#7619)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A fő áldozat természetesen pénz: 50 aranyat kell nekem feláldoznod.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): 34. labirintus (70,4). cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
33, 34, 41, 42.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 2, az összesen kapott pontszám: 200. (összesen ölhető: 270 )
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Mászás.
Megölt szörnyek: 6. Szerzett pont: 606. Beállított erő: 0 Összpont: 606

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * láncing (#222) 1 mászókarom (#78)
1 rőtmanó kacagány (#714) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 5 bumeráng (#249)
1 csontkés (#11) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 * orgyilkos tőr (#225) 6 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158) 1 * villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 1 + deus ex machina (#1)
4 fáklya (#36) 11 kaja (#2) 1 kötél (#92)
1 shinai gömb (#348) 1 szeksztáns (#32) 1 + tüskecsapda (#242)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 4 csepp tinta (#101), fér még: 6]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
1 kavadu iszák (#25) [benne 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7]
1 sullár hólyag (#168) [benne 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 17]
2 vizestömlő (#3) [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
11 álompor (#396) 1 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179)
1 kaktusztüske (#114) 1 kék morfplazma (#2442) 1 lila morfplazma (#2448)
2 madártoll (#112) 6 móri gyümölcs (#116) 1 ormánygőte csont (#21)
1 rókafarok (#124) 5 smirglilevél (#29) 2 szvó-ektoplazma (#151)
1 vasérc (#152)

Összsúly: 28.69 kg Megterheltség: 65%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 121 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
14 arany (#50) 1 csontszablya (#64) 1 dárda (#10)
1 fémrúd (#104) 1 göcsörtös bunkó (#123) 2 kaja (#2)
7 madártoll (#112) 2 pirkit (#153) 15 spiritusz (#170)
2 tüskecsapda (#242)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzkulcs (#76) 5 bumeráng (#249) 1 grifftojás (#179)
1 láncing (#222) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73 74 75 76 77 78 79
55
56
57
58
59
60
61
62
(71,56) karmazsin huhogó (#185), cseréptetős torony (#549), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484)
(72,56) trikornis (#104)
(72,57) halálmadár (#351)
(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755)
(73,56) vaskohó (#155), Leah oltár, törpe bánya (#435), egy ismeretlen isten rúnaköve, gyilkos tetű (#116)
(73,58) útonálló (#130), vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), ház (#400), főutca (#399)
(74,57) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, ház (#400), edzőcentrum (#2728), főutca (#399), Quirov (#975)
(75,58) domináns morf (#7624), Dornodon oltár, ház (#400), egy ismeretlen isten rúnaköve
(76,59) emberevő (#119), Raia oltár, vaskohó (#155)
(77,60) Tharr oltár, vaskohó (#155)
(78,61) patak, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), garokkok (#73), Zsuzsa (5506. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek