Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. szept. 28. 9h:12' EZ A 53. JÁTÉKHETED, 37. FORDULÓD 54. játékheted kezdete: okt. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1510 SZÁMLA : XXXX |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 16 | elmormolod a 16. varázslatot |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a szőrlajhár nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szőrlajhár jobb hátsó lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a szőrlajhár jobb első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mancsával a szőrlajhár végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lajhár csontot. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [71,18] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy halálmadár lehet. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a halálmadár bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 8 életpontot vesztettél. A halálmadár néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 2 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a korinthai amőba testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a korinthai amőba testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 13 életpontot vesztettél. Ryuku kopjával jól megszúrod a korinthai amőba testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a korinthai amőba testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
be 549 | bemész az 549. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 144.]
be 549 | bemész az 549. épületbe |
be 549 | bemész az 549. épületbe |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a karmazsin huhogó. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 9 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [69,20] A terep továbbra is ritka erdő. Ez Hrók erdejének a széle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy gorombilla. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 4.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Meglengetve a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával teljesen átdöföd a gorombilla bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a gorombilla testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mancsával a gorombilla megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gorombilla még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [68,21] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy alpesi tehén. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az alpesi tehén testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 361 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
jlk 1361 | jelszó kimondása 1361 |
Meglengetve a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a massza nyúlánk csőrét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a massza testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 11 drótszőrt. 668 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával felnyársalod a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmaival a rőtmanó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 96 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad az óriáspók testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod az óriáspók testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az óriáspók testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az óriáspók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a karmos tankány testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával eltalálod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. (ld. enc.) 1 311 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [70,21] A domb lábánál ritka erdő kezdődik.
(Továbbmész...) [71,21] A terep továbbra is ritka erdő. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
f 189 | kísérletezel a 189. tárggyal |
f 166 | kísérletezel a 166. tárggyal |
kt 190 3 | elkészíted a 190. tárgyat (3 darabot) |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a nukleáris cickány fejét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a nukleáris cickány rothadó testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 1 436 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
h 147 | használod a 147. tárgyat |
h 234 | használod a 234. tárgyat |
HALÁLMADÁR (351. SZÖRNY) Egyszer, amikor a békés erdőben sétálsz, élvezet a napsugarakat, és elmerengsz gondolataidban, irtózatos sikoly hallatszik. A szíved a torkodba ugrik, hideg futkos a hátadon, ahogy a földöntúli hang a csontjaidig hatol. Az egész erdő elcsendesedik, a madarak sem mernek versenyre kelni a halál hírnökével. Mert nem mást hallottál, mint Leah halálmadarát, amelynek már hangja is nehezen elviselhető halandó fül számára. Ha azonban leküzdöd félelmedet, akkor talán legyőzheted ezt a gonosz szárnyast, egy kicsit jobbá téve vele a világot. |
KORINTHAI AMŐBA (420. SZÖRNY) Ha valami alaktalan, végtagtalan, kocsonyatestű szörny közelít feléd, két dologban lehetsz biztos: 1. ez egy korinthai amőba 2. nem barátságosak a szándékai, éppen a bekebelezésedet tűzte ki céljául. Hömpölygő masszaként megpróbálja áldozata teste köré fonni csápjait, melyek akár többször tízméternyi távolságra is kinyúlhatnak, mivel testének többi részét átalakítva növeszti őket. Legyőzése nem egyszerű feladat, hiszen rendkívüli fájdalomtűrő sejtekkel áldották meg az istenek, de ugyanakkor nem is tűnik lehetetlennek. |
VASSISAK (160. TÁRGY) A vassisak megmunkálása valamivel nehezebb és embert próbálóbb feladat, mint egy kis vaspajzs elkészítése. Először is szükséged van négy vasércre, amelyet egy nyolc pirkittel felfűtött vaskohóban megolvasztasz. Ezután a bőrsisak mintára ráöntve a megolvadt vasat, kőkalapáccsal kikalapálhatod 35 TVP-ért a KT 160 paranccsal a 4-es védettséget adó vassisakot. Mindehhez legalább 4-es bányászat szakértelem szükséges. |
EKNOZOL (540. TÁRGY) Az eknozol egy apró, rugalmas, barnásszürke anyag. Bár te igazándiból nem tudsz vele mit kezdeni, érzed, hogy erőteljes mágikus kisugárzása van. Ez az! Most már kezd rémleni valami azzal kapcsolatban, hogy mire is tudnád használni! Annak idején, a viharóriásokról volt egy mese, hogy egész életükben a legendás eknozolt kutatják, amelyből csodás varázstárgyakat tudnak készíteni. Ezek szerint keresned kellene egy viharóriás barlangot, és megpróbálni üzletet kötni az óriásokkal. De ez az eknozol annyira apró... valószínűleg legalább hármat érdemes belőle vinni, ha valamire jutni akarsz. Az eknozolt nem lehet eladni, eldobni stb. |
TANKÁNY KAROM (237. TÁRGY) Amikor kimetszed a karmos tankány karmait, érdekes ötleted támad. Kivájod a húst a karmos kezek belsejéből, kiszárítod, és látod, hogy pont belefér a kezed. Néhány próbát teszel - igen, egész jól tudsz vele fogni! Bár mászni nem bírnál benne, harcolni, fegyvert fogni azonban igen. A KF 237 paranccsal veheted fel, és amíg rajtad van, eggyel jobb a védettséged. Ezenkívül ökölharcban lesz +5 sebzésed minden egyes támadásra. |
MÉRGEZETT VAS DOBÓNYÍL (190. TÁRGY) A vas dobónyílra egy csepp ugh mérget kenve, 2 TVP-ért gyilkos dobófegyvert készíthetsz. Csakúgy, mint a vas dobónyíl esetén, itt is van +2 támadásod, és a sebzés 2d6+10! Hátránya, hogy könnyebben tönkremegy/elvész az ellenfél agonizálása közben. |
Erő: | 18 (28) | Szint: | 15 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 261 cm |
IQ: | 11 (23) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 469 kg |
Ügyesség: | 12 (24) | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 14 (24) | Életpont: | 395/235 | Jellem: | jó (45) | Tul. pont: | 22 |
Szerencse: | 11 (21) | Varázspont: | 290/42 | Pénz: | 106 arany | Kép. pont: | 14 |
Pszi pont: | 19/12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 16 | ütőfegyverek: | 9 | lőfegyverek: | 13 (+1) |
dobófegyverek: | 1 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -5.); kerek kő (#19) (6 -8.); mérg. ubuk tüske (#137) (9 -11.); nyu-shuriken (#157) (12 -13.); nyu-shuriken (#157) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
71,59 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 78 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 71 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 6 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 2 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 4 |
7. titkosírás: | 2 (+1) | 8. felderítés: | 2 | 9. teológia: | 3 |
10. taumaturgia: | 1 | 11. versengés: | 2 | 12. zene: | 1 |
13. szörnyismeret: | 1 | 14. pszi: | 3 | 15. zárnyitás: | 1 |
16. vadászat: | 1 | 17. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 25 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) | csábmosoly (#16) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szárnyas gömböc (#12) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A jók harca a mérget használó gonoszok ellen állandó. Ennek szimbolizálására, áldozz fel oltáromnál három mérgezett vas dobónyilat. |
2.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): 42. labirintus (75,60). gnóm kutatóállomás (550): 43. labirintus (64,47). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42, 43. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 20. Szerzett pont: 2090. Beállított erő: 0 Összpont: 2090 |
Összsúly: 78.26 kg | Megterheltség: 53% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 59 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
13 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaktusztüske (#114) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
11 | drótszőr (#37) | 1 | eknozol (#540) | 1 | fáklya (#36) | |||
2 | grifftojás (#179) | 1 | huhogó bibe (#332) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | kerek kő (#19) | 1 | kis káoszrelikvia (#2643) | 1 | lajhár csont (#236) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 2 | madártoll (#112) | 3 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
1 | ómatéria (#2642) | 2 | pirkit (#153) | 1 | tankány karom (#237) | |||
2 | ugh méreg (#166) | 1 | vassisak (#160) |
67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | |
17 | |
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|