36. forduló, 38. forduló, Kate Lotte összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 6. 12h:06'
EZ A 55. JÁTÉKHETED, 37. FORDULÓD
56. játékheted kezdete: márc. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1309
SZÁMLA : XXXX

KATE LOTTE KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Ramirez Espanzával. Auráját mágikus vihar övezi. Fairlight személyes tanácsadója. A villámfókuszálók rendjének beavatott rangú tagja. Egy aranyozott klipszet, egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval. topázát, egy rinóbőr övet, egy rubin koszorút, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy quwarg ősmágus trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított mutáns pók. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 bányászcsákány (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét.
A 2. napon összeakadsz egy kopasz, zöld szemű, hosszú szakállas alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Egy elit csatavértet, egy lánckesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy útonálló trófea díszíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű a hitvány! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Pistike. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 2. napon összeakadsz egy hosszú aranyhajú, kék szemű mutáns nővel. Dornodon püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd koszorút, egy szirén köpenyét és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy fagymágus trófea, egy őrült varázsló trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy sullár a hátasa. Érzékeled auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Összeismerkedtek. Az ő neve Sexy Mckiller. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 2. napon összeakadsz egy barna hajú, barna szemű, bajuszos ember férfival. Fairlight főpap-jelöltje. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. zafírját, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy fagymágus trófea és egy varkaudar hadúr trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű a hitvány! Nem tűnik túl barátságosnak. Folytatod utadat.
A 2. napon találkozol egy rövid ezüsthajú, szürke szemű, bajuszos ember férfival. A bőre kreolszínű. Tharr főpap-jelöltje. Egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy lánckesztyűt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Összeismerkedtek. Az ő neve Ezüstsörény. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Az 5. napon összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy láncinget, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval.gyémántját, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy fagymágus trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Málhásállata egy ragyás burástya. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges a nyomorult. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Mirtill Maxima. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 5. napon ismét összefutsz Sexy Mckillerrel. Tisztán érzed auráját: gonosz, mint Te. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 rézkulcsot (30 arany), 2 nagy bronzkulcsot (30 arany), 1 rézpáncélt (101 arany).
Az 5. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű ember férfival. Bőre teljesen fehér! Tharr kisebb papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy szirén köpenyét, egy vasvértet, egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy bíbor erőövet, egy örökkéval.gyémántját és egy umbatari karkötőt visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy részeg kalandozó trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű a hitvány! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Kobra. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Ramirez Espanza, amikor összefutottatok, adott neked 1000 aranyat, egy ezüst kulcsot (ld. enc.), egy darázsfarkat (ld. enc.), 6 shinai gömböt (ld. enc.), egy kristályfolyadékot (ld. enc.), 2 sámán gyógykenőcsöt, 4 gyógykenőcsöt, 20 kaját és egy elkarog szőrt (ld. enc.).
Bonus Mortalis, amikor találkoztál vele, adott neked 2 acélpengőkét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+56 varázspont.) A lottó 701. hetének nyerőszámai: 7, 16, 11. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

kf 1601 kézbeveszed/felveszed az 1601. tárgyat
Leveszed a cetbőr válltömést, majd a válladra helyezed a féregíz nyakpántot. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 205.]

v 23 elmormolod a 23. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 200.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 195.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[74,58] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kastélyt. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 7350 TVP épült bele.) Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy útonálló. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az útonálló testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Ördögi Kör (709. épület.).

(Továbbmész...) [74,59] Még mindig a városban vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Felfedeztél egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy sárkánytanyát. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " A városlakók izgatottan tárgyalják, hogy feltűnt egy eddig titokban tevékenykedő szervezet, amelynek célja Borax nyugati uralmának megdöntése. De állítólag lelepleződtek.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [18 pontot használtál fel, van még 177.]

vtn 96 varázslat tanulás: a 96. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: városi teleport. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 142.]

vtn 285 varázslat tanulás: a 285. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: időcsere. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 107.]

m 4 6 mozogsz délre, nyugatra
[74,60] Kisebb hegyek emelkednek itt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia híveié. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [73,60] Épületek tűnnek fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hmm, csak egy útonálló. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az útonálló fejét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, világoskék szemű elf férfival. Bőre bronzként csillog. Auráját mágikus vihar övezi. Fairlight főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Az őselemi mágusok rendjének beavatott rangú tagja. Egy alligátorbőr cipőt, egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Radon. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű mutáns nővel. Bőre bronzként csillog. Tharr hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy griff nyakéket, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy rinóbőr övet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy vérszomjas csüldő trófea, egy törpemammut trófea és egy szürke rinocérosz trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy spagulár! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Összeismerkedtek. Az ő neve Atrax. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Atrax kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Aztán elköszöntök egymástól.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 89.]

be 711 bemész a 711. épületbe
Óvatosan méregeted a néhány méterre az orrod előtt lebegő, kisebb háznyi méretű fénylő gömböt. A felületén szüntelenül kisebb-nagyobb szivárványszín örvények futnak végig, és az egész környék enyhe sárgás színben dereng. Bátorságod összeszedve közelebb araszolsz, és óvatosan megérinted a fénylő felületet. Az érintés pillanatában a gömb fénye körülöleli a testedet, az érzékeid összezavarodnak, elmerülsz a különös vibráló, kavargó közegben, olyan érzésed van, mintha lebegnél. Mielőtt azonban igazán megijednél, újra szilárd talajt érzel a lábad alatt, és káprázó szemeid előtt hihetetlen látvány bontakozik ki. Meleg napfényben állsz egy selymes fűvel borított hatalmas tisztáson, mindenfelé békés trikornisok legelésznek, néhányan feléd néznek, de pár pillanat múlva már figyelemre sem méltatnak. A tisztás közepén egy hatalmas koronájú, göcsörtös törzsű fa áll - talán már az idők kezdetétől - aranyszín levelein incselkedő játékot játszik a fény. Megvakarod a kobakodat, de mielőtt teljesen elbizonytalanodnál, némi mozgást látsz a fa árnyékában, ezért arra indulsz. És nicsak, igazad lett, egy kecses alak játszadozik egy csoportnyi apró, visítozva kergetőző, barna bundás állatkával a fűben! Ahogy közelebb érsz, rájössz, hogy az állatkák vikócmajmok, és éppen játékos fogócskázással múlatják az időt. Közeledtedre abbamarad a gondtalan bohóckodás, és minden szem rád szegeződik. Ekkor tudatosul benned, hogy a kecses alak egy arany pikkelyvértet viselő, barna hajú lány, a hátára egy kéken izzó kard van felcsatolva, nyakában mintha egy nap szimbólumot látnál megvillanni. A harcias külsőt alaposan lerontja az a majomkölyök, amely éppen a lány vállán ülve húzogatja annak göndör fürtjeit, ezzel láthatóan cseppet sem zavarva őt. Mielőtt összeszednéd a gondolataidat, a lány megszólal:
- Üdvözöllek a Trikornis Futárszolgálatnál, vándor! A nevem Solina, én felügyelem a szolgálat működését. A futárszolgálat célja, hogy a lehetőségeihez mérten és a rendelkezésre álló eszközökkel feltámassza a világégés előtt már mindenki megelégedésére működő rendszert. A működési feltételekről ebben a tájékoztató tekercsben (ezzel átnyújt némi papírost) találhatsz információkat. A szolgáltatás díját a már meglévő állomások fenntartása mellett, újabb kirendeltségek felállítására fordítjuk. Amennyiben ezen alapfeladatokat meghaladó bevételre tennénk szert, a nyereséget az alapítók a Nővérek Az Elesettekért Alapítványnak utalják át, amely a városok szegény sorsú lakói számára biztosít ingyenes orvosi ellátást. És most bocsáss meg, de a kis barátaim már türelmetlenek...
Ezzel a leány kacarászva, a majomcsapattal körbevéve faképnél hagy. Tekinteted a kezedbe kapott tekercsre téved. Kicsit sikerült összegyűrnöd a nagy izgalomban. Óvatosan leoldod róla az átkötésére használt aranyszín szalagot, és érdeklődve belepislantasz. Szép, cikornyás betűkkel megírt szöveget látsz, rögtön neki is állsz az elolvasásának:
"Tisztelt Ügyfeleink!
Örömmel tájékoztatjuk Önöket a Trikornis Futárszolgálat megalapításáról. Szolgálatunk némi díjazás ellenében lehetőséget biztosít Önöknek, hogy csomagot küldjenek távoli családtagjaiknak, barátaiknak, és ismerőseiknek a Túlélők Földje eddig ismert területeire, és talán majd a jövőben felfedezettekre is. A szolgáltatást nem befolyásolja a távolság, és a szolgáltatásunkat igénybevevőnek nem kell foglalkoznia a címzettek KT-jával vagy szövetségi státuszával. Mindenkinek és mindenhová szállítunk, de természetesen a helyi törvények betartása mellett. Ez néhány területen okozhat némi problémát, de azon vagyunk, hogy e maradi törvényeket megváltoztassák, és idővel az ezeken a területeken élő kalandozók is részesülhessenek a Trikornis Futárszolgálat tevékenységének teljes körű áldásaiban. Kicsit részletesebben, hogy mi az, amit nem vállalunk: az Alanori Királyságból a nyugati területekre irányuló csomagszállítást sajnos tiltják a helyi törvények, melyet mi sem hághatunk át, a nyugati megbízóink csomagjait azonban mindenféle korlátozások nélkül juttatjuk el a címzetteknek; a nevezéstől az olimpia lezajlásáig terjedő időben, Alanor kérésére, mi sem szállítunk csomagokat; átadhatatlan és átkozott tárgyakat szintén nem veszünk át; az átváltozott alakváltóknak, a láthatatlanságot használó, a legutolsó ismert helyéről D.E.M.-ezéssel eltávozott, illetve meghalt kalandozóknak sajnos szintén nem tudunk csomagokat kézbesíteni; ezenkívül egyféle tárgyból ötszáz darabnál többet egy fuvarral nem tudunk elszállítani.
Kedves Ügyfeleink, amennyiben igénybe szeretnék venni a szolgáltatásainkat, csak annyit kell tenniük, hogy meglátogatják a helyi kirendeltségeinket, és az adott mezőn állva kiadják az FA (Futárnak Átad), vagy FAA parancsokat. Ezen parancsok paraméterezése az A, illetve AA parancséval teljesen megegyezik. [Az FAA-nak három tárgyszám paramétert adhatsz meg, és ezekből a tárgyakból az összes nálad levőt annak a karakternek postázod majd, akinek az előző parancsban is küldtél FA-val tárgyakat. Tehát ezt a parancsot semmiképp ne használd, ha még nem használtál előtte a fordulódban FA-t.]
A szolgáltatásunk időköltsége az FA parancs esetében 3 TVP, az FAA estében annyiszor 3 TVP, ahány paramétert a parancsnak a megrendelő megad. A költségekhez tartozik egy kisebb, aranyban fizetendő összeg is, amelynek alapdíja tárgyfajtánkként 23 arany, plusz még minden feladott darab, illetve megkezdett kilogramm után 1 arany pótdíj. Ezenkívül a folyadékok, porok és minden olyan tárgy szállításáért, amelyhez a futárszolgálatnak tartót kell biztosítani, még 10 arany költséget számítunk fel (akkor is, ha pl. vizet is és vizetömlőt is adsz fel - a víz után felár jár). Amennyiben egy tartót adsz fel, amiben még van folyadék (vagyis elfolyna, ha elvesztenéd), automatikusan feladod a folyadékot is (már ha van pénzed rá). Utóbbi esetben a 10 arany felárat nem kell kifizetned, mivel a folyadékot a saját tartódban szállítják.
Köszönjük, hogy elolvasták tájékoztatónkat és reméljük ez alapot ad a hosszútávú és gyümölcsöző együttműködésünkhöz.
A TFSZ menedzsmentje."
Hooha, mik vannak! Rendkívüli üzleti értéke lehetett annak a csapatnak, amelyik létrehozta ezt a vállalkozást. Apró betűkkel, a pergamen alján még a következőt találod: "A Lélektisztító Irgalmas Nővérek Közös Tudat tagjait 20 százalékos kedvezmény illeti meg a szolgáltatásunk mindenkori árából." Vajon ez azt jelenti, hogy ezt az épület az ő fennhatóságuk tartozik? Lehet. Vajon hogyan lehet innen kijutni? - merül fel a jogos kérdés az elmúlt percek hatásától még kicsit lassan forgó agyadban. Körbetekintve, megnyugvással fedezed fel a téged idejuttató fénygömb ikertestvérét a közelben. A visszaút a már-már megszokott fényjelenségek közepette zajlik le, csak valahogy a városba visszatérve mintha hidegebb lenne, és a város is sokkal ridegebbnek tűnik, mint az utazás előtt. De tényleg, hol is voltál? Ezen morfondírozva folytatod utadat. [5 pontot használtál fel, van még 84.]

fa 210 5588 5 feladod a 210. tárgyat az 5588. kalandozónak (5 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Ramirez Espanza részére szánod. Átadsz 5 fűszertartót. Ennek elküldése 29 arany lesz. (A tartóval együtt 46 aranyért 22 sáfrányport is átküldesz - amit máshova már nem tudnál tenni.) A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 81.]

fa 104 5588 1 feladod a 104. tárgyat az 5588. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Ramirez Espanza részére szánod. Átadsz 1 fémrudat. Ennek elküldése 26 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 78.]

fa 1091 5086 1 feladod az 1091. tárgyat az 5086. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Mennydörgő Traktor részére szánod. Átadsz 1 cetbőr válltömést. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 75.]

m 6 8 8 mozogsz nyugatra, északra, északra
[72,60] Továbbmész a város utcáján. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 550 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy házat. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 2250 TVP épült bele.) A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő Quirov nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Quirov testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Quirov testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted a Quirov bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a Quirov sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 64 aranyat. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}


(Továbbmész...) [72,59] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy orgyilkos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos jobb karját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Találsz egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 23 mákrózsa virág. Magadhoz veszed őket. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Összefutsz Amos Kaelpyrral. Tharr tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bakkura csizmát, egy bíbor erőövet, egy gromak páncélt, egy gránit szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy erszényes elkarog trófea, egy ragyás burástya trófea és egy kérődző etra trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított garokk. Tárgyainak egy részét egy sörényes ubuk viszi. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy hatalom fülbevalóját, egy igazgy. fülbevalót, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy ulkor kötényt és egy vasvértet visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy ekharion trófea és egy lábascet trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított sullár. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Összeismerkedtek. Az ő neve DEF az IGAZ. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) [72,58] Továbbmész a város utcáján. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy főutcát.

[27 pontot használtál fel, van még 48.]

m 1 mozogsz északkeletre
[73,57] Még mindig a városban vagy. Ez Hrók erdejének a széle.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Találsz egy főutcát. Találsz egy szent tölgyfát. A városlakók izgatottan tárgyalják, hogy feltűnt egy eddig titokban tevékenykedő szervezet, amelynek célja Borax nyugati uralmának megdöntése. De állítólag lelepleződtek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
Találkozol Sexy Mckillerrel. Dornodon püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd koszorút, egy szirén köpenyét és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy fagymágus trófea, egy őrült varázsló trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy sullár a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy láncinget, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval.gyémántját, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy fagymágus trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Málhásállata egy ragyás burástya. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Mirtill Maxima. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
[9 pontot használtál fel, van még 39.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 36.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 6 fejleszted a 3. tulajdonságodat 6 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 71 TVP-t kell elköltened.] [6 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 6, 22.
Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 176 pontot. A következő körben tehát 206 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZÜST KULCS (184. TÁRGY)
Ráébredsz, hogy a TF labirintusaiban szinte mindenhol ugyanattól a lakatostól rendelt zárakat használják, így aránylag kevés kulcs birtoklásával szinte minden zárat ki tudsz nyitni. A zárak bonyolultságában van különbség, minél összetettebb egy, annál nagyobb eséllyel törik bele a zárnyitó készlet. Az ezüst kulcs 6-os nehézségű zárak kinyitására alkalmas (a kis vaskulcs 1-es, a csontkulcs 2-es, a rézkulcs 3-as, a bronzkulcs 4-es, a vaskulcs 5-ös, stb., csak hogy segíteni tudjuk a teljes lista összeállítását).

DARÁZSFAROK (654. TÁRGY)
Az óriási darazsakkal vívott csatában először általában a darázs farkát trancsírozod szét, nehogy meg tudjon csípni. Azonban néha a gonosz rovart előbb leütöd, és ekkor van úgy, hogy ki tudod nyerni a tökéletesen ép farkát, amit ezután nagyon óvatosan kell eltenni, nehogy kárt okozzon benned.

SHINAI GÖMB (348. TÁRGY)
A shinai gömb belsejébe egy nagyhatalmú varázslat, a restoráció van bezárva. Ha szintszívás áldozata leszel, egyszerűen csak össze kell törnöd a shinai gömböt, és visszanyered az elvesztett tapasztalati pontokat. A shinai gömböt a H 348 varázslattal törheted össze, 2 TVP árán.

KRISTÁLYFOLYADÉK (449. TÁRGY)
Gyöngyözően csillogó, kristálytiszta varázsfolyadék ez, mely az elme megtisztulásával egyidejűleg megszabadít a kasztroplanáris rákfenéktől is. Ilyenek például a poszogó möszék és a tudati átkok. Ha valamilyen tudati átok van rajtad, kör elején automatikusan felhörpinted a kristályfolyadékot. Csak a poszogó möszék kedvéért nem fogod meginni a kristályfolyadékot, ilyenkor add ki a H 449 parancsot. A kristályfolyadék elkészítéséhez szükséged van a varázsital főzése varázslatra, egy fokhagymára, egy púderkőre és 10 csepp vízre. A kotyvasztáshoz add ki a KT 449 parancsot, 5 TVP-ért, és kész az itóka!

ELKAROG SZŐR (665. TÁRGY)
Ha gigászi összecsapásban győzedelmeskedsz az elkarog felett, és kissé kifújtad magad, összegyűjthetsz némi elkarog szőrt. Kissé büdös ugyan, és irritálja a bőrödet, de szinte bizonyos, hogy használható lesz valamire.

NAGY BRONZKULCS (185. TÁRGY)
A nagy bronzkulccsal egészen bonyolult zárakat is ki tudsz nyitni. Hátránya viszont, hogy egyszerűeket viszont nem. Ahhoz, hogy ezt a kulcsot zárnyitó készlettel helyettesítsd, már egész komoly zárnyitással kell rendelkezned.

VÁROSI TELEPORT (96. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ennek a varázslatnak a kifejlesztéséért főként a boltosok, bankok, fegyvermesterek és egyéb városi szolgáltatók a felelősek. Bár a szabad teleportálás sérti a GH.1670 II/4-es alanori rendelet szerint a személyes szabadsághoz való jogot, és ezért törvénytelen varázslat, a speciális célú teleport igen elterjedt és engedélyezett. Ezek egyike a városi teleport. Használója a varázslat elmondásakor egy maximum taumaturgia szakértelem x 2 mezőre levő, "lakott" tereptípusú mezőre fog teleportálni. A varázslat nem képes használóját keleti irányba mozgatni. Használata 10 TVP-be és 50 VP-be kerül, kiadása a V 96 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik, ahol az (X,Y) természetesen a célmező koordinátáit jelentik. A varázslat anyagi komponense egy szeksztáns, ami nem tűnik el a varázslat létrejöttekor. A varázslatról tudni kell, hogy hatása nem ér véget a teleportálás befejeztekor - amint a használó olyan mezőre lép, amely nem "lakott", automatikusan visszateleportál a kiinduló mezőre (történjen ez akár fordulók múlva). Megjegyzések: a visszateleportálás beleszámít a mozgáskorlátba (max. lépések egy körben) mivel rendes lépésnek számít, de az odateleportálás nem; a teleport kudarcot vall, ha nem "lakott" területet adsz meg célként; a városban való tartózkodás alatt minden parancsot normálisan használhatsz; a városban való kalandozásodról NEM kapsz térképet; amíg egy városi teleport érvényben van, nem adhatsz ki újabbat. Városi teleportot csak szabadban használhatsz.

IDŐCSERE (285. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a meglepően egyszerűen megidézhető varázslattal még egy mágustanonc is képes mikronnyit manipulálni az idő folyamát. A varázslatot, ha egyszer megtanultad, többé ki sem vagy képes kapcsolni: attól kezdve minden fordulód elején automatikusan elmondod, 5 varázspont árán, és cserébe kapsz 10 TVP-t.

KARAKTERLAP

Kate Lotte, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon hűséges követője vagy. Ez a 37. fordulód.

Erő: 16 (18) Szint: 13 Merészség: 7/4 Magasság: 163 cm
IQ: 24 (26) Támadás: 15 Agresszió: 4 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 14 (15) Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 14 Életpont: 161/125 Jellem: gonosz (27) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (26) Varázspont: 171/89 Pénz: 993 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 195 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1100 TP-t kaptál. Jelenleg 41822 TP-d van. A következő szinthez még 6178 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, fémbontó szójer, dombi yeti. A 26. fordulódban 972 arany került a bankszámládra. 1074 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 14 dobófegyverek: 12

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) (2 -); bogyógránát (#430) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 9 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 4
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 2
10. taumaturgia: 9 11. szerencsejáték: 1 12. versengés: 1
13. szörnyismeret: 1 14. vadászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
trikornis (#104) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
karmazsin huhogó (#185), fabontó szójer (#71), manaelementál (#290)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
jellemrejtés (#23) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Rombolj porig egy világítótornyot.
2.) Ölj meg egy nyavalyás, fényes szőrű trikornist!
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
260 arany (#50) 1 cetbőr válltömés (#1091) 1 fémrúd (#104)
5 fűszertartó (#210) 22 sáfránypor (#211) 7 víz (#27)
3 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 23 mákrózsa virág (#56) 1 orgyilkos tőr (#225)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,58) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), főutca (#399)
(72,59) orgyilkos (#131), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, Amos Kaelpyr (3338. kalandozó), DEF az IGAZ (5509. kalandozó)
(72,60) főutca (#399), oltár, ház (#400), Quirov (#975)
(73,57) főutca (#399), szent tölgyfa (#393), Sexy Mckiller (2141. kalandozó), Mirtill Maxima (4689. kalandozó)
(73,60) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400), útonálló (#130), Radon (2169. kalandozó), Atrax (4294. kalandozó)
(74,58) manaelementál (#290), Ördögi Kör (#709), vaskohó (#155), főutca (#399), oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400), útonálló (#130)
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400)
(74,60) egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Raia oltár, olvasztókemence (#86)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.03.02 09:13 Változások a számládon! 155 zsetont átutaltak a(z) 7286. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek