36. forduló, 38. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. nov. 23. 9h:08'
EZ A 88. JÁTÉKHETED, 37. FORDULÓD
89. játékheted kezdete: nov. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [27,-12] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.)

fgo 40
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[27,-13] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy technokolin közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a technokolin kemény csáprágóját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a technokolin csáprágójával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A technokolin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [27,-14] Az erdőt dombvidék váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Egy kisebb domb tetején egy póznát pillantasz meg, amelyhez egy öregember van kikötözve. Valamilyen gonosz teremtmény lassú halálra ítélte a szerencsétlent a tűző napon. Ahhoz, hogy kiszabadítsd, 8 TVP-re és egy kőkésre van szükséged (8. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy homokvarány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a homokvarány meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 181.]

kt 6 5 elkészíted a 6. tárgyat (5 darabot)
Begyűjtöttél 5 kőkést. [15 pontot használtál fel, van még 166.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[28,-14] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy megsebzett fabontó szójer. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a fabontó szójer bal oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A fabontó szójer kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Megdöbbenve látod, hogy a szörny pillanatok alatt szétrágja a fegyveredet! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 fabontót. (ld. enc.) 124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Továbbmész...) [29,-13] A terep továbbra is ritka erdő. Ez Moisma erdejének keleti határa. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy karmazsin huhogó. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Oopssz, ez mellément! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Utad során felfedezel egy manilla-fát. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 142.]

kt 92 elkészíted a 92. tárgyat
Begyűjtöttél 1 kötelet. [6 pontot használtál fel, van még 136.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[28,-12] Még mindig az erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő megsebesített karmazsin huhogó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A karmazsin huhogó csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ököllel épp hogy eltalálod a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [27,-12] A terep továbbra is ritka erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mérges pók. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. (ld. enc.) 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fekete gránittorony (530. épület.). Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 112.]

kt 4 5 elkészíted a 4. tárgyat (5 darabot)
Begyűjtöttél 5 botot. [40 pontot használtál fel, van még 72.]

kt 7 5 elkészíted a 7. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 kőhegyű lándzsát. [60 pontot használtál fel, van még 12.]

be 530 bemész az 530. épületbe
Összegyűjtve a bátorságodat, közelebb mész, és bekopogtatsz. Egy pillanatig semmi válasz, de azután egészen váratlanul szélesre tárul az ajtó. Egy délceg, páncélba öltözött harcos áll előtted.
- Üdvözöllek! - biccent feléd a harcos. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben.
- Mindjárt gondoltam, hogy megbízhatok benned! - mondja kitörő örömmel. [30 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 6 arany. (ld. enc.)] Átveszi a lándzsákat, és átnyújt cserébe egy zacskó aranyat. Nem tudom, fáraszthatlak-e még, de talán meg tudnál tenni nekem még egy apró szívességet. Egy szomszédos hűbérúr futárja elindult hozzám egy fontos térképpel, de sosem érkezett meg. Az a gyanúm, hogy a mirgek barlangjaiban veszett oda... A mirgek innét keletre, egy domb mélyén élnek. Szerencsére, elég megbízható leírásom van azokról a területekről. Ha volnál olyan kedves és körülnéznél arrafelé... - Megvizsgálod a leírást.

2 5
4
1 3
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 11. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 18, északra 3 mérföldre található.

Ezután elbúcsúztok, és folytatod utadat az erdőben. [5 pontot használtál fel, van még 7.]

f 70 6 kísérletezel a 70. tárggyal a 6. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 4.]
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 176 pontot. A következő körben tehát 180 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FABONTÓ (106. TÁRGY)
A fabontó szójer által kiválasztott puha anyagot ha az ember fára keni, akkor az rugalmassá, gyúrhatóvá válik. Ennek valószínűleg minden alkimista csodájára fog járni. Nem beszélve arról, hogy milyen felfedezési lehetőségeket nyit meg ez előtted...

KARMAZSIN HUHOGÓ (185. SZÖRNY)
A karmazsin huhogó nagy, bíborlila testű, kövér virágra hasonlító teremtmény. Leginkább a ritka erdők fái közt bujkál, és le-lecsap az arra járó kalandozókra félelmetes huhogásával. Piciny csápjával nem igazán tud senkit sem megsebezni, annál inkább az általa keltett hanghullámokkal: A szörny félelmetes huhogásának erejét az ellenfél önbizalmából meríti: minél védettebb, minél sebezhetetlenebb vagy, a lény gyilkos hangja annál nagyobb testi-lelki roncsolást végez. A karmazsin huhogó ellen a vágófegyver a leghatékonyabb, a szúrófegyver a legkevésbé használható.

MANILLA-FA (91. NÖVÉNY)
A sűrű erdőkben gyakran találkozhatsz olyan részekkel, ahol a továbbjutást manilla-fák lelógó indái teszik még nehezebbé. Ezek az indák nagyon erősek, szívósak és rugalmasak, és emellett könnyűek! Igen, kitaláltad: vágni akarsz egyet kötélnek. Ehhez nem kell más a manilla-fán kívül, csak egy kőkés, no meg a KT 92 parancs, 6 pontért. Mire jó a kötél? Igen, nagyon sok dologra jó. Ha egy adott helyzetben kötelet használhatsz, erről mindig tájékoztatni fog az ENCYCLOPEDIA FANTASIA.

GYENGE MÉREG (26. TÁRGY)
A mérges pókot vagy más, mérges harapású/csípésű szörnyet megölve, kinyerhetsz tőle néhány csepp mérget. Ahhoz, hogy ezt veszélytelenül megtehesd (amint ez sikerült is), szükséged van egy kavadu iszákra. Kis gondolkodással arra is rájöhetsz, hogy mire használhatod a mérget (ha már van pl. fúvócsöved).

ARANYPÉNZ - röviden ap (50. TÁRGY)
Nincs gazdaság pénz nélkül, és ha itt gazdaság nem is nagyon van, azért ugye Te is vágysz valamennyire a GAZDAGSÁGra. Nos, ezirányban most tetted meg az első lépéseket. A pénzért megvásárolhatsz sok tárgyat, amelyet nem tudnál, vagy csak nehezen tudnál elkészíteni vagy egyéb módon megszerezni. Ezen kívül sok egyéb dologra is lehet használni, akárcsak a valós életben. Pénzből tetszőleges mennyiséget vihetsz magaddal, hiszen ha sok van nálad, nyilván felváltod nagyobb értékű érmékre. Ezen kívül így egy szava sem lehet a mohóbb, gyűjtögető játékosoknak...

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 37. fordulód.

Erő: 20 Szint: 9 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 11 Támadás: 8 Agresszió: 4 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 8 Védekezés: 4 Menekülés: 35 % Életkor: 53/53 év
Egészség: 18 Életpont: 137/108 Jellem: jó (40) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 Varázspont: 0/0 Pénz: 6 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 194 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 200 TP-t kaptál. Jelenleg 9 134 TP-d van. A következő szinthez még 2 866 TP szükséges. Trófeáid: gyilkos tetű, alpesi tehén, piromenyét.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 8 ütőfegyverek: 11
dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12) << csontszablya (#64)
27,36 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 3 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 2 5. gyógyítás: 10 6. zene: 3
7. szörnyismeret: 1 8. zárnyitás: 2 9. vadászat: 3
10. bányászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 15% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 2 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Risara (#1529)

Összsúly: 51.17 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 99 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 szöges bunkó (#8)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 3 fabontó (#106) 5 gyenge méreg (#26)
1 kötél (#92) 3 ragasztó (#83) 2 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

26 27 28 29 30
-15
-14
-13
-12
-11
(27,-14) olvasztókemence (#86), 8. jellempróba, homokvarány (#16)
(27,-13) technokolin (#50)
(27,-12) fekete gránittorony (#530), mérges pók (#20)
(28,-14) fabontó szójer (#71)
(28,-12) karmazsin huhogó (#185)
(29,-13) karmazsin huhogó (#185), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)

Üzenet küldése a karakternek