Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. okt. 30. 9h:20' EZ A 704. JÁTÉKHETED, 367. FORDULÓD 705. játékheted kezdete: nov. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2582 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 135. tárgyat |
ek 395 164 62 | t. energia kisütése: 395 164 62 |
[164,62] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt.
kld 25 | küldetés végrehajtása 25 |
be 751 | bemész a 751. épületbe |
kld 26 | küldetés végrehajtása 26 |
be 751 | bemész a 751. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
d 2 50 | eldobod a 2. tárgyat (50 darabot) |
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a sírlidérc testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel felnyársalod a sírlidérc testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz bal lábát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz jobb lábát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megkarcolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megkarcolod az óriás csontváz testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
fkt 313 10 1 | felt. készítesz a 313. tárgyat (10 darabot) |
le 163 | leveszed/lerakod a 163. tárgyat |
kf 1 3 | kézbeveszed/felveszed az 1. tárgyat (őrzöd) |
kf 682 3 | kézbeveszed/felveszed a 682. tárgyat (őrzöd) |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [187,46] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manaelementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 292 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Mjölborg kalapácsával gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 267 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 736, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál fejét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszúrod a pszi őselementál testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A pszi őselementál csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-15 pszi pont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 35 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a Chara-din fattya jobb oldalát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a Chara-din fattya bal oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (8 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd a Chara-din fattya testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a Chara-din fattya jobb lábát. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2894 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 732, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál jobb lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi őselementál egyik csápját. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel eltalálod a pszi őselementál testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-8 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont.) A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 35 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 33 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Tguarkhan testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszúrod a Tguarkhan testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Tguarkhan állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A Tguarkhan mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Tguarkhan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű, egy rejtőköpeny, 18 arany és egy ezüst karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 65, gyógyulás: 3, összesen: -62 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
usz 40 | úszol 40 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával kegyetlenül megütöd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöföd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1054 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (44 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a Mnebolath testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2209 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 71, gyógyulás: 3, összesen: -68 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával iszonyatosan megcsapod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöföd a Zinthurg testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst gyűrű. 1054 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [190,50] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Felismered. Ez egy ryuku gólem. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával végigvágod az ezoterikus mardel farkát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszúrod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [38 pontot használtál fel, van még 3.]
* 1. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 163. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
ZANGROZI CSIZMA (451. TÁRGY) A zangrozi csizmát állítólag fiatal tyrex bőréből varrják, speciális anyagokkal cserzik, és bizonyos mágikus rítusok során teszik tökéletesen ellenállóvá. Nem csoda, hogy ez a sokak által kedvelt, elegáns harci viselet csak komoly áron szerezhető be a nagyobb városokban. Használatához a KF 451 parancsot kell kiadnod. Védettségedet néggyel növeli! |
PRAGLONC HÁRTYA (215. TÁRGY) A pragloncok idegen dimenziók idegen teremtményei, istenek hírvivői, hatalmas kincsek őrzői, az ismert univerzum mágikusan legaktívabb teremtményei. Ennél fogva, a belőlük kimetszhető hártya is oly mértékű mágikus potenciállal bír, amelyet a legnemesebb (és legóriásibb) mágikus kísérleteknél, varázstárgyak megalkotásánál használhatsz fel. Praglonc hártyához kétféleképpen juthatsz: vagy megvásárolod csillagászati áron, vagy elpusztítasz egy pragloncot, de készülj fel rá, hogy az utóbbi esetleg még több áldozatot kíván, mint az első. |
TGUARKHAN (212. SZÖRNY) A Tguarkhan a Sötét Földnek nevezett létsík lakói (Thargodanok) közül az egyik legalacsonyabb rangú. Mégis, természetes mágikus képességeiknél fogva nagyhatalmúnak számítanak Ghallán. A Thargodan egy sötét, fekete undormány, idegen létforma, minden szempontból ellentéte a fénynek, az életnek. A varkaudarok ugyan gonoszak, de részeit képezik ennek a világnak - a Thargodanokról ugyanez nem mondható el. A varkaudarok lelke sötét - A Thargodanoknak egyáltalán nincs lelke. Olyannyira veszedelmesek, hogy mégoly ritka megjelenésük Ghallán is általában katasztrófával jár. A Tguarkhan magától nem képes Ghallára átlépni, ehhez egy dimenziókapura van szüksége. Ha ez a kapu huzamosabb ideig nyitva van, a Tguarkhanok elkezdenek átözönleni, és hamarosan megérkezik egy magasabb rangú Thargodan is, akit SEMMILYEN módon nem tud halandó elpusztítani. A Tguarkhan képes alakját változtatni, de leginkább egy robosztus, sziklatestű gólem alakot kedvel. Komolyan megsebezni kizárólag varázslattal vagy mágikus ill. ezüst fegyverrel lehetséges. Ha egy Tguarkhan fizikai formáját a Sötét Földön kívül pusztítod el, a lény maga nem semmisül meg, csak visszamenekül saját létsíkjára. A Sötét Földön elpusztított Thargodanok - kevés kivételtől eltekintve - végképp megsemmisülnek, de persze elpusztításuk itt jóval nehezebb, hiszen birtokában vannak teljes hatalmuknak. |
RYUKU GÓLEM (394. SZÖRNY) Ezeket a döngő léptű harci gépezeteket minden bizonnyal a ryuku mágusok küldték az alanori királyság nyakára - bizonyítva ezzel, hogy a ryuku invázió már többé nem a Túlélők Földjének magánügye. Ezek a kékes fényben csillogó, fémes testű behemótok immúnisak a mágiára, csakis varázsfegyverrel sebezhetők, és minden fizikai sebzés, ami őket éri, fele sebzést okoz, de vágófegyverrel egyáltalán nem lehet őket megsebezni - igazi ellenfelek még a legképzettebb kalandozó számára is! |
Erő: | 43 (44) | Szint: | 24 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 38 (40) | Támadás: | 27 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 38 (59) | Védekezés: | 87 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 38 (44) | Életpont: | 387/387 | Jellem: | jó (399) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 36 (46) | Varázspont: | 358/179 | Pénz: | 840 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/2 | Pszi pont: | 52/-2 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/45 (+5%) | ökölvívás: | 22/82 | szúrófegyverek: | 24/24 (+1%) |
vágófegyverek: | 9/85 (+10%) | ütőfegyverek: | 24/62 (+13%) | lőfegyverek: | *25/100 |
dobófegyverek: | 10/78 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -10.); vashegyű nyíl (#176) (11 .); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/62 (+20%) | 2. nyomkövetés: | 62/14 (+16%) | 3. lopás: | 6/31 |
4. mászás: | 15/76 | 5. csapdakészítés: | 23/13 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 33/25 |
7. gyógyítás: | 91/27 (+60%) | 8. titkosírás: | 4/53 | 9. felderítés: | 29/85 (-47%) |
10. szörnyidomítás: | 10/55 | 11. teológia: | 11/68 (+2%) | 12. taumaturgia: | 29/82 (+16%) |
13. szerencsejáték: | 7/6 | 14. versengés: | 4/51 | 15. harcművészetek: | 10/40 |
16. zene: | 48/79 (+3%) | 17. szörnyismeret: | 8/2 | 18. pszi: | 5/3 (+3%) |
19. zárnyitás: | 7/40 | 20. vadászat: | 19/35 | 21. bányászat: | 33/3 (+3%) |
22. úszás: | 25/45 (+10%) | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz a 4300. karakternek |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ) |
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219), quwarg harcost (#201) fedett veremmel (#219), éjkornist (#228) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
varkaudar iszákos (#688) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) tudati szintlépés (226) önismeret (236) emberré faragás (252) a butaság ára (273) humán energia (278) fejleszt.gyümölcse (292) emberré faragás II (374) emberiség ékköve (388) kedvenc táborhely (395) hárítás művészete (404) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
51 | kaja (#2) | 12 | spiritusz (#170) | 3 | szárnyas hernyó (#69) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
29 | arany (#50) | 1 | arany karperec (#194) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 2 | bőrsisak (#57) | 1 | bumeráng (#249) | |||
2 | drótszőr (#37) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
3 | gyógykenőcs (#313) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
3 | polip szívóka (#391) | 1 | rejtőköpeny (#277) | 3 | rézdarab (#70) | |||
2 | rézsisak (#72) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
1 | ubuk tüske (#131) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 5 | víz (#27) |