Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 14. 9h:18' EZ A 367. JÁTÉKHETED, 367. FORDULÓD 368. játékheted kezdete: dec. 21. A következő fordulódat legkorábbana 368. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1808 SZÁMLA : XXXX |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 199 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg testét. (6 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru herceg egyik lábát. (7 támadással 268 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 255 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megbököd a taalru herceg bal karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy Mágikus Koponya, egy aranylánc és egy ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 846, sebződés: 43, gyógyulás: 4, összesen: -39 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 139. varázslatot a 23. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 161. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 227. varázslatot a 178. varázslatot a 90. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 220. varázslatot a 182. varázslatot |
hh 1253 1534 522 | használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat az 522. tárgyat |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 124 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő bal oldalát. (6 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 1483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! (elektromos pajzs van rajta.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén potrohát. (6 támadással 113 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2389 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
kre 152 69 6 | kreálsz a 152. tárggyal a 69. tárgyat (6 darabot) |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kf 560 531 | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal |
v 22 323 | elmormolod a 22. varázslatot |
vv 227 73 73 | elmormolod a 227. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 9999 | elmormolod a 6. varázslatot |
a 449 3588 2 | átadod a 449. tárgyat a 3588. kalandozónak (2 darabot) |
a 211 3588 40 | átadod a 211. tárgyat a 3588. kalandozónak (40 darabot) |
aa 135 150 617 | átadod a 135. tárgyat a 150. tárgyat a 617. tárgyat |
kb 500 3 | kiveszel a bankból az 500. tárgyat (3 darabot) |
bb 643 19 | beraksz a bankba a 643. tárgyat (19 darabot) |
bb 360 220 | beraksz a bankba a 360. tárgyat (220 darabot) |
h 1540 535 4 | használod az 1540. tárgyat |
vv 209 11 73 | elmormolod a 209. varázslatot a 11. varázslatot a 73. varázslatot |
hu 41 | hulladék: 41 |
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 201 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd drakón fejét. (6 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a smaragd drakón pikkelyes testét. (7 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi eredménye! Sárkánytőrrel megbököd a smaragd drakón bal vállát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A smaragd drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7809 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 748, sebződés: 74, gyógyulás: 97, összesen: +23 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról armageddon varázslatot lő rád a másik. 97 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. Huh, végre sikerült! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (97 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel többször eltalálod a rubin sárkány gigászi testét. (7 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a rubin sárkány testét. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A rubin sárkány a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farkával megérint. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel többször eltalálod a rubin sárkány bal vállát. (7 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a rubin sárkány gigászi testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A rubin sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a rubin sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1218, sebződés: 655, gyógyulás: 236, összesen: -419 ÉP}
v 96 310 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[310,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.
m 2 3 4 | mozogsz keletre, délkeletre, délre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a méregféreg testét. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (66 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a méregféreg testét. (7 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a méregféreg testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A méregféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel jól megszurkálod a méregféreg nyakát. (5 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a méregféreg testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A méregféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) A méregféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. (ld. enc.) 12574 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 995, sebződés: 255, gyógyulás: 181, összesen: -74 ÉP}
(Továbbmész...) [376,87] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Viza EtDran vigyorog kajánul. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mösze uralkodó. Itt csata lesz.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 187 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mösze uralkodó jobb első lábát. (6 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a mösze uralkodó testét. (7 támadással 419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a mösze uralkodó kitines hátát. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 154 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-5 pszi pont.) (-3 TU.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 33 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bronz taiderrel megdöfködöd a mösze uralkodó fejét. (6 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a mösze uralkodó testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mösze uralkodó megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 165 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-5 pszi pont.) (-3 TU.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A mösze uralkodó megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 35 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A mösze uralkodó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 mösze hátpáncélt. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner Quwaxotix trófeát, és kiszedsz egy mösze uralkodó trófeát. 19293 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1260, sebződés: 573, gyógyulás: 203, összesen: -370 ÉP}
(Továbbmész...) [376,88] Félig kiégett területen vagy. A halott pusztaság gyászát itt már jóval gyakrabban törik meg kisebb bokrok, zöld növények. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Hmm, csak egy sérült rothadó lián. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rothadó lián tekergő szárát. (6 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel többször eltalálod a rothadó lián testét. (7 támadással 283 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a rothadó lián tekergő szárát. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 50 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápja lesújt a jobb csípődre. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő óndarab felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Bronz taiderrel jól megszurkálod a rothadó lián testét. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a rothadó lián tekergő szárát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A rothadó lián csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Végighúz rajtad a rothadó lián a csápjával. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 48 életpontot vesztettél. Végighúz rajtad a rothadó lián a csápjával. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő regeneráló gyűrű felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A rothadó lián összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 gyöngymangót. Eldobod az értéktelenné vált ezerszemű bestia trófeát, és diadalmasan beszerzel egy rothadó lián trófeát. 9889 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 615, sebződés: 451, gyógyulás: 4, összesen: -447 ÉP}
A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálelementál bal lábát. (6 támadással 96 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a halálelementál testét. (7 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a halálelementál testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Véres nyál csordul ki a halálelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9781 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 37, gyógyulás: 123, összesen: +86 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (7 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod az ében halálhajcsár jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ében halálhajcsár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6512 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 564, sebződés: 27, gyógyulás: 93, összesen: +66 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 189 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány drakón testét. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a márvány drakón testét. (7 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a márvány drakón csontos pofáját. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd a márvány drakón fejét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a márvány drakón jobb szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A márvány drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A márvány drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7809 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 668, sebződés: 109, gyógyulás: 99, összesen: -10 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 184 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi báró jobb oldalát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi báró izmos testét. (7 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Notermanthi báró izmos testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A Notermanthi báró mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi báró nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Bronz taiderrel jól megszurkálod a Notermanthi báró testét. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Notermanthi báró kosfejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi báró megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi báró nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Véres nyál csordul ki a Notermanthi báró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál, egy ezüst karkötő, egy aranytű, 2 rejtőköpeny, egy fekete gyöngy, 9 arany, egy obszidián függő, 2 ezüst gyűrű és egy vasérc, ezenkívül 1 gyémántkoponya (ld. enc.). Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 14036 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Kinyered a manakristály energiáját. (+500 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1049, sebződés: 168, gyógyulás: 165, összesen: -3 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 205 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a méregféreg fejét. (6 támadással 123 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (60 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a méregféreg nyakát. (7 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a méregféreg ízelt testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A méregféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megérinted a méregféreg testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a méregféreg ízelt testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) A méregféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 12574 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1003, sebződés: 248, gyógyulás: 143, összesen: -105 ÉP}
v 198 364 61 | elmormolod a 198. varázslatot |
[364,61] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy megsebesített mösze uralkodó. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 189 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel jól megszurkálod a mösze uralkodó tapogatozó fejét. (4 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a mösze uralkodó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Tövig nyomja csáprágóját a mösze uralkodó oldaladba. (1 támadástól 199 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-7 pszi pont.) (-1 TU.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A mösze uralkodó megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 37 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A mösze uralkodó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 mösze hátpáncélt. 9646 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 346, gyógyulás: 62, összesen: -284 ÉP}
v 163 188 31 | elmormolod a 163. varázslatot |
[188,31] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy Krogan, a pusztító nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 187 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Krogan, a pusztító hatalmas bokáját. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Krogan, a pusztító hatalmas bokáját. (7 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a Krogan, a pusztító testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Krogan, a pusztító nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) A Krogan, a pusztító összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 29 arany, 3 ezüst nyaklánc és egy fűszertartó, ezenkívül 1 Krogan buzogánya. 4572 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 129, gyógyulás: 95, összesen: -34 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 199 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 42 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a vortexmágus jobb oldalát. (7 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Bronz taiderrel többször eltalálod a vortexmágus ködlő lábát. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a vortexmágus testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A vortexmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1101, sebződés: 42, gyógyulás: 170, összesen: +128 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 194 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ősi szellem testét. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel jól megszúrod az ősi szellem testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod az ősi szellem testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Öregedtél 1 évet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 427, sebződés: 115, gyógyulás: 28, összesen: -87 ÉP}
v 96 187 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[187,61] Lakott területre érkeztél. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
be 688 | bemész a 688. épületbe |
h 569 53 | használod az 569. tárgyat |
vv 53 73 73 | elmormolod az 53. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 184 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az ekharion jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 38 aranyat. 2322 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [188,32] A domb lábánál ritka erdő kezdődik.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis herceg! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 190 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gyóntatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy becsületjel varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a trikornis herceg hófehér sörényét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) A trikornis herceg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 trikornis szarvat. 3656 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 178 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus rücskös torát. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel eltalálod a quwarg ősmágus jobb oldalát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. Semmi hatás! A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 púderkő és 2 sallank karom. 3445 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 40, gyógyulás: 24, összesen: -16 ÉP}
ek 116 80 830 | t. energia kisütése: 116 80 830 |
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
ek 116 80 313 | t. energia kisütése: 116 80 313 |
kt 313 12 | elkészíted a 313. tárgyat (12 darabot) |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 183 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel felnyársalod az éjkornis fekete testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod az éjkornis testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az éjkornis szarva. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az éjkornis rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az éjkornis összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy sárga erőöv, egy szent jogar és egy ezüst karkötő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 3000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 52, gyógyulás: 4, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) [190,34] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. A fekete földből itt-ott zöld fűszálak dugják elő fejüket, de egyébként minden halott. Néhány éven belül talán a természet helyre tudja hozni azt, amit az ember tönkretett. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pordémon. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a pordémon testét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pordémon jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A pordémon mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [191,35] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság.
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bűbájlidérc szellemtestét. (6 támadással 197 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a bűbájlidérc testét. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a bűbájlidérc testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). A bűbájlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 4046 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 54, gyógyulás: 2, összesen: -52 ÉP}
szk 765 778 230 | keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet a 230. szörnyet |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 174 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán bal oldalát. (6 támadással 116 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel megdöfködöd a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel megkarcolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 3009 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 12, gyógyulás: 2, összesen: -10 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
bpk 5 | bef. parancs kivétele: 5 |
bpb | bef. parancs berakása: |
kf 821 533 1158 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 533. tárggyal az 1158. tárgyat |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
DESTABILIZÁTOR (1275. TÁRGY) Ez a tenyérben remekül elférő, medálszerű szerkezet egyfajta mágikus erőforrás, mely a háttérben tevékenykedő ryuku varázstudók kezének alkotása. Általában a ryuku hadsereg legelitebb katonái kapnak belőle párat, amikor hódításra indulnak, nem véletlenül, ugyanis a destabilizátor képes alaposan összezavarni a deus ex machina-szerű tárgyak működését. Szerencsére a Ghalláról származó DEM-ek jó "anyagból" készültek, így a destabilizátor ellenük hatástalan. Vannak azonban teremtmények, melyek a belső "DEM"-jükre támaszkodnak (pl. szutykos remák, drakolich), ezek - amennyiben birtokolsz e tárgyból - nem fognak tudni elteleportálni haláluk pillanatában. |
RYUKU VADÁSZING (1158. TÁRGY) Ez a terepmintás ing egy a ryukuk azon holmijai közül, melyet szigorúan csak szabadidejükben hordhatnak, szolgálatban sosem. Azokon a leigázott kontinenseken, ahol az ő törvényeik élnek, gyakoriak a lakomába fulladó egész napos hajtóvadászatok, és ilyenkor a résztvevők tiszteletsorrendjét bizony az elejtett vadak száma határozza meg - és az élen kivétel nélkül mindig efféle holmit viselő ryuku vadászok végeznek. Csak a leghatalmasabb ryuku nemesek engedhetik meg maguknak, hogy saját vadászingük legyen, hiszen az előállítás maga eléggé egyedi technikát igényel, költségei pedig igencsak borsosak. A köpenyként KFelhető tárgy maga azonban csodálatos tulajdonságokkal bír, elég csak magadra öltened ahhoz, hogy vadászat és szörnyismeret szakértelmed egyaránt megnőjön 2-vel, szerencséd pedig 6-tal. Igazi haszna persze csak akkor tapasztalható meg, ha arra használod, amire tervezték, az E (élelemszerzés) paranccsal becserkészett ennivalóból dupla annyit fogsz találni, a táborozás alatt lezajló vadászataid során pedig van némi esélyed arra, hogy kettőt is találsz a keresett állatból (ez az esély annál nagyobb, minél nagyobb az eredeti esélyed is a sikeres szörnykeresésre). A ryuku vadászing viseléséhez legalább 13. szintűnek kell lenned. |
RUBIN SÁRKÁNY (330. SZÖRNY) Minden sárkányok közül a leghatalmasabb, legfélelmetesebb, pusztító tűzözöne eléget mindent: Thargodant, Rémet, vagy akár egy másik sárkányt... Hegyként tornyosul bárki és bármi fölé a sivatagokban magányosan vadászó rubin sárkány. Nem ismer mást, csak gyűlöletet, mindenben, ami mozog, a kincsére vadászó kalandort lát. És ne is reménykedj benne, halandó, hogy majd egy védelem a tűztől varázslattal e behemót közelébe tudsz settenkedni... A rubin sárkány a Sötét Földön a leghalálosabb ellenfél, nem csoda, ha csakis direktben rá kiadott FT paranccsal tudod megtámadni. |
TOXYL (591. TÁRGY) A toxyl az ismert kontaktmérgek közül a leghalálosabb, elég egy csepp egy átlagos élőlény bőrére, és rövid időn belül beáll a halál, ahogy a méreg átrágja magát a szervezeten. A toxyl nem csak mérgez, hanem annyira maró is, hogy szinte minden hagyományos tartóeszközön átrágja magát, ezért speciális eszközre lesz szükség a tárolásához. Nem véletlen, hogy nem kenheted be az egyszerűbb fegyvereket sem toxyllal, csakis a megfelelő eljárással készült, különleges nyilakra és dobófegyverekre használható. |
MÖSZE HÁTPÁNCÉL (1229. TÁRGY) Már volt szerencséd elég alaposan megismerkedni a mösze uralkodók kitines hátpáncéljával, míg a szörnnyel csatáztál, most pedig az a szenzációs ötleted támadt, hogy kimetszed magadnak. Ezt sajnos nem mindig teheted meg, hiszen eléggé össze kell szabdalnod egy mösze uralkodót ahhoz, hogy az végül kiterülve heverjen előtted. Bár páncéljának felülete akkora, hogy szinte biztosan találsz rajta felhasználható részt. Ha esély van az ép testrészhez jutásra, csak mártsd mélyre vágófegyvered a mösze bőre alá, és feszegesd fel a páncélját. Szabadítsd meg ezután a ráragadt húscafatoktól, majd rakd el hátizsákodba. Talán jó lesz még valamire. |
ROTHADÓ LIÁN (427. SZÖRNY) Sheran papjai elhozták a Sötét Földre az élet ígéretét. De vajon milyen sors vár a frissen sarjadt apró növényekre, amikor az éjfattyak váladéka hullik rájuk? Az azonnali pusztulás helyett néha egy-egy növény a mutáció útjára lép - a fertőzött csíra növekedni kezd, a tl'urlang gének táplálják, óriásira hizlalják, és velejéig romlott, gyűlölettől hajtott szörnyet hoznak létre, amely végigvonszolja magát az apró ligeteken, és megsemmisíti őket. Nem kétséges, a vámpirizációra való immunitásuk az éjfatty géneknek köszönhető... |
NOTERMANTHI BÁRÓ (323. SZÖRNY) A Notermanthik közül a leghatalmasabbak gyakran hívják ki a többi Thargodan herceget, és erre meg is van okuk - hatalmuk legtöbbször eléri, sőt, meg is haladja a kisebb hercegekét. A Notermanti bárók általában megközelíthetetlen helyeken, mágiától védett ében sziklatornyokban veszik körül magukat, ében szolgák és sárkányfattyak hordája védelmezi őket, így aztán szinte megközelíthetetlenek. A Notermanthi báró - bár jelentős fizikai erővel rendelkezik, egy ongóliantot pillanatok alatt szét tud tépni - harcban inkább még jelentősebb mágikus képességeire hagyatkozik (ha szolgái nem tudták megvédeni). |
GYÉMÁNTKOPONYA (644. TÁRGY) A legendás gyémántkoponya, talán a világ leghatalmasabb gyémántjából kifaragott, gyermekfej méretű, élethű koponya. Értéke felbecsülhetetlen. Egyesek szerint azonban nem gyémántból van, hanem mágiával hozták létre. Ismét mások azt állítják, hogy a Föld létsíkján létrehozott gyémántgólem egy része a gyémántkoponya. Bárkinek is legyen igaza, annyi bizonyos, hogy a legendás ékszer belsejében jelentős mágikus energia buzog. A tárgy nem átadható. |
MARTIAN TEKERCSE (569. TÁRGY) Bár első érintésre valami furcsa hidegség tölt el, mikor kézbe veszed a régi korok e mesés iratát, hamar túlteszed magad fenntartásaidon, és alaposan szemügyre veszed, mit tudhat e tekercs. Hát igen! A régi istenek hatalma ma is félelmetes: bár e tárgyat csupán egyszer használhatod a H 569 <varázslat> paranccsal, mert utána porrá foszlik, de hatására megtanulhatsz egy tetszőlegesen kiválasztott papi varázslatot, amelynek sorszáma 200-nál kisebb. |
ÓRIÁSERŐ (53. VARÁZSLAT) Végre megszerezted minden Tharr-pap álmát, a plusz sebzést adó varázslatot! Ennek a kellemes varázslatnak az elmormolása 24 VP-be kerül, és 5 TVP-be. Ettől kezdve egészen a következő forduló elejéig tart. Minden támadásodra kapsz +1 sebzést (tehát ha már háromszor támadsz a fegyvereddel, akkor körönként +3-at!). Ha tapasztaltabb leszel, akkor ez támadásonként +2-re ill. +3-ra is nőhet! A varázslat anyagi komponense egy sallank karom. |
Erő: | 54 (74) | Szint: | 39 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 52 (64) | Támadás: | 43 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 46 (52) | Védekezés: | 94 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/63 év |
Egészség: | 46 (52) | Életpont: | 603/499 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 19 |
Szerencse: | 52 (68) | Varázspont: | 2038/211 | Pénz: | 3870 arany | Kép. pont: | 56 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 210/136 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 47 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/24 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 46/65 (+12%) |
vágófegyverek: | 7/44 | ütőfegyverek: | 22/81 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 38/30 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (200%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 1012 időszaki: 13 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/40 | 2. nyomkövetés: | 89/62 (+37%) | 3. lopás: | 1/44 |
4. mászás: | 22/10 (+25%) | 5. csapdakészítés: | 19/29 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 15/21 |
7. gyógyítás: | 16/80 | 8. titkosírás: | 15/27 | 9. felderítés: | 31/70 |
10. szörnyidomítás: | 12/19 | 11. teológia: | 102/38 (+42%) | 12. taumaturgia: | 114/49 (+36%) |
13. szerencsejáték: | 9/32 | 14. versengés: | 21/22 (+20%) | 15. zene: | 3/44 |
16. szörnyismeret: | 45/15 (+234%) | 17. pszi: | 30/89 (+22%) | 18. zárnyitás: | 19/78 |
19. vadászat: | 10/20 (+211%) | 20. vitalitás: | 5/12 (+6%) | 21. bányászat: | 27/48 (+34%) |
22. úszás: | 5/75 | 23. csapatmunka: | 3/12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ) |
mászol max. 140 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), massza (#217), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), vadász tatu (#10) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), Sötétség Hercege (#296), trikornis (#104) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
manifesztátor (#124), kardfogú fülemüle (#146), csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +71 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +71 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (100,44,3) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | jellemrejtés (#23) |
tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) | erőpajzs III (#127) | esszenciavédelem (#165) |
varázsenergia (#161) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) | agyburok (#90) |
mágikus ütés (#147) | hatalomvarázs (#220) | Symulf rúnája (#182) | villámmágia (#227) |
óriáserő (#53) | éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | háló (#186) | >> | kronoelementál (#287) | |
háló (#186) | >> | pszi elementál (#221) | háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | |
háló (#186) | >> | pszi elementál lord (#272) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
lidércidézés (#219) | >> | ezerszemű bestia (#288) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, hogy haladsz a ritka csecsebecsék felhalmozásában: áldozz számomra egy mihlanil kesztyűt! |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | bíbor erőöv (#291) | |||
6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
5 | fekete gyöngy (#99) | 1 | grákóbőr (#41) | 6 | gyógykenőcs (#313) | |||
11 | gyöngymangó (#135) | 3 | gyöngysor (#192) | 1 | Huddens elixírje (#830) | |||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 14 | kaja (#2) | 2 | kerek kő (#19) | |||
2 | kristályfolyadék (#449) | 3 | kristálygömb (#265) | 19 | küklopsz szem (#643) | |||
1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | pular kristály (#239) | 1 | purifikátor háj (#269) | 218 | quwarg tojás (#360) | |||
41 | sáfránypor (#211) | 4 | sötét tekercs (#535) | 12 | spiritusz (#170) | |||
6 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | szöges páncél (#65) | |||
1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | tükör (#43) | |||
2 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 5 | vasérc (#152) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) | 60 | víz (#27) | 17 | drótszőr (#37) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
788 | arany (#50) | 1 | ametiszt medál (#275) | 1 | amniosz (#203) | |||
1 | aranytű (#272) | 4 | arkog kő (#632) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | gyémántkoponya (#644) | 4 | jégkristály (#593) | 1 | Krogan buzogánya (#1561) | |||
1 | lidércesszencia (#1074) | 1 | madártoll (#112) | 2 | manakristály (#500) | |||
2 | mösze hátpáncél (#1229) | 3 | púderkő (#119) | 7 | ragasztó (#83) | |||
2 | rejtőköpeny (#277) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | sárga erőöv (#276) | |||
3 | Thargodan esszencia (#328) | 6 | toxyl (#591) | 4 | trikornis szarv (#198) |