352. forduló, 400. forduló, Kruger Dark d'Wolf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. jan. 28. 15h:19'
EZ A 848. JÁTÉKHETED, 367. FORDULÓD
849. játékheted kezdete: febr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1636
SZÁMLA : XXXX

KRUGER DARK D'WOLF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [192,68] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+8 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 65 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot. A teremtés zsákja létrehozott 1 varkaudar csontot. A méregtermő iszák termelt 4 ugh mérget. Varázserőd regenerálódik. (+235 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+78 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-10 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ongóliant nyomára bukkansz. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 521.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 516.]

* 2. KP: használod a 72. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 511.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 506.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 501.]

* 5. KP: használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 496.]

* 6. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 491.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 491.]

* 8. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 491.]

* 9. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 491.]

* 10. KP: elmormolod a 182. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 486.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+2% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 481.]

h 1 998 használod az 1. tárgyat
Hibásan adtad meg a parancs paramétereit. [0 pontot használtál fel, van még 481.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 481.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 1175 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 480.]

ef 10 505 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 410.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg királynő! {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 18 ütő ellen.}

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy kisebb quwarg isten! Jobbnak látod, ha nem keveredsz harcba vele! Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 370.]

h 1232 használod az 1232. tárgyat
Megiszol egy adag pondróvért. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +159 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 370.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[191,69] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Találsz egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Marcho Ven-Saak lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillezsályát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csodabazárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy patak van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kultúrmasztodon közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. [+1% teo] Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon jobb oldalát. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon bal első lábát. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 28 kaját. 2517 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 125 mákrózsa virág. Elrakod őket.

(Továbbmész...) [191,70] Még mindig füves síkságon vagy. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely nyugatról folyik keletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Qusaimódó formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy ősdentor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 97 életpontot sebeztél. [+3% teo] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ősdentor bal lábát. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod az ősdentor jobb lábát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az ősdentor ragyás testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Cápafoggal meghorzsolod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 114 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Az ősdentor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3855 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 612, sebződés: 158, gyógyulás: 0, összesen: -158 ÉP}


(Továbbmész...) [191,71] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Qusaimódó orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [36 pontot használtál fel, van még 334.]

m 3 mozogsz délkeletre
[192,72] A bozótos terep átvált hegyvidékre. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy hegyi óriás közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 60.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. [+3% teo] A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a hegyi óriás testét. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (119 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a hegyi óriás testét. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megbökdösöd a hegyi óriás bal lábát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 16 életpontot sebeztél. A hegyi óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a hegyi óriás bal oldalát. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a hegyi óriás szőrös ágyékát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. A hegyi óriás egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 844, sebződés: 311, gyógyulás: 0, összesen: -311 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] [+1% teo] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Qusaimódó egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősi csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) [55 pontot használtál fel, van még 279.]

im 0 4 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 279.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[192,73] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy szánalmas pondró nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 60.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 97 életpontot sebeztél. [+2% teo] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szánalmas pondró fejét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a szánalmas pondró testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a szánalmas pondró testét. (4 támadással 262 életpontot sebezve.) Cápafoggal megbököd a szánalmas pondró testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 5 pondróvért. 4436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 983, sebződés: 219, gyógyulás: 0, összesen: -219 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] [+2% teo] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] [+2% teo] Erőd TF-elődött. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [192,74] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Dögletes a bűz! Itt egy átvágott torkú elf hever, amott egy kibelezett törpe. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy tetemember támad rád. {max. életpontja: 39-48.}

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember nyakát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 ubuk tüske [ubuk tüske ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy tetemember védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 2x 2d5+3.}

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tetemember rotható húsát. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy élőholt mágus támad rád. {max. életpontja: 91-110.}

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus bal karját. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod az élőholt mágus testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Cápafoggal teljesen átdöföd az élőholt mágus jobb vállát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1045 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rákpajzs [rákpajzs ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP], 8 nyílvessző és egy bronzsisak [bronzsisak ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy kihívás tornyát. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Thargodan csatamező van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [192,75] Dombos terepre érkeztél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ekharion került az utadba. {egyik sebzési módja: 2x 6d6+8.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 99 életpontot sebeztél. [+3% teo] Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion testét. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd az ekharion jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az ekharion megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 36 aranyat. 2063 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy kihívás tornyát. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy friss csatamező van. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. [89 pontot használtál fel, van még 190.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[191,76] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Utad során felfedezel egy Thargodan csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.


Összefutsz egy barna, kontyos hajú, szürke szemű alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din inkvizítora. Egy Eldaran karkötőjét, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy Huddens kesztyűjét, egy káosz szimbólumot, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy ulkor kötényt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy Blounther apó trófea, egy Notermanthi trófea és egy taalru trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni!
Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Odébbállsz.

(Továbbmész...) [190,77] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [189,78] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwarg bolyt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg nagymester! {egyik sebzési módja: 1x 4d6+10.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 93 életpontot sebeztél. [+1% teo] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Cápafoggal épp hogy megszúrod a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2033 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg szabotőr! {támadása: 18.}

Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Cápafoggal teljesen átdöföd a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 872 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg parafenomén! {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! (elektromos pajzs védelmezte.) [+2% teo] Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 48 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 12 gyíkfüvet. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal tudod, hogy egy bűbájlidérc volt a rémület okozója. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kputtyintó csalán. {védettsége: 40 szúró, 20 vágó, 40 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 99 életpontot sebeztél. [+2% teo] Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 37 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Cápafoggal gyengén megszurkálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[71 pontot használtál fel, van még 119.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

vv 5 5 5 elmormolod az 5. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 117.]
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 117.]
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

be 497 4 bemész a 497. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

ef 4 505 energia fejlesztése 4
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-4 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [28 pontot használtál fel, van még 89.]

ef 20 506 energia fejlesztése 20
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-12 TU.] [84 pontot használtál fel, van még 5.]

vtn 100 varázslat tanulás: a 100. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 274 keresed a 274. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy őrjáratozó katonát. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Iszol a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-51 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 21, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 508 pontot. A következő körben tehát 512 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATFORRÁS (505. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati entitás legyőzése felbátorított, és magabiztossá tett titeket. Már olyan helyekre is elmerészkedtek a mindennapi tudati meditációtok során, ahová eddig - merő óvatosságból - inkább nem mentetek. Hamar rájössz majd, hogy amit eddig ismertél a kasztroplanáris síkból, az csak egy picinyke zuga volt ennek a fura, szinte felfoghatatlan dimenziónak. Vannak itt például furcsa szellemlények, gondolatfoszlányokból, érzelmekből képződött entitások, amelyek rád ugyan nem veszélyesek, de csodálatosan szépek, vagy épp fordítva, kimondhatatlanul rondák. Akadnak itt olyan jelenségek, amiket leginkább a ghallai időjáráshoz lehetne hasonlítani. Ezek néha viharként tombolnak, máskor pedig kellemesen bizsergetik az idetévedt látogatót. No, és persze vannak elképesztő képződmények, amiket gyorsan feltérképezhetsz, és kiismerhetsz, ha szánsz rá egy kis időt. Az egyik legismertebb ilyen kasztro-képződmény a tudatforrás. Nagyon sok van belőle, szinte bárhol megtalálható. Leginkább talán a Sötét Világ gejzíreihez hasonlatos, de ugyanúgy hajaz egy gusztustalan, épp felfakadó keléshez is. Időről-időre sűrű masszaként buggyan fel belőle a nyers tudati energia, ami aztán szétoszlik a környezetben. Ha ügyes vagy, némi koncentrálás árán könnyedén szipolyozhatsz ebből az energiából, ezáltal erősítve fel a tudatpont regenerációdat. (Ha kifejlesztitek ezt a képességet, a kör elején kapott tudatpont regeneráció alapját már nem a maxTU/7, hanem a maxTU/6 képletből számítjuk. Ha már rendelkezel ezzel a képességgel, akkor az arány tovább javul, és maxTU/5 lesz. A regenerációdat módosító, egyéb tudati képességek, az ott leírt szabályok szerint működnek továbbra is.)

KARAKTERLAP

Kruger Dark d'Wolf, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű, kecskeszakállas ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight püspöke vagy. Papi hited: 219. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 367. fordulód.

Erő: 47 (67) Szint: 35 Merészség: 5/5 Magasság: 174 cm
IQ: 32 (41) Támadás: 49 (52) Agresszió: 5 Testsúly: 91 kg
Ügyesség: 33 (44) Védekezés: 89 (96) Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 31 (41) Életpont: 583/346 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 30 (53) Varázspont: 1051/3 Pénz: 4462 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 50/24 Pszi pont: 159/417 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3706 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24 928 TP-t kaptál. Jelenleg 5 811 058 TP-d van. A következő szinthez még 188 942 TP szükséges. Trófeáid: ében hadúr, varkaudar vajákos, magnetikus praglonc. A 346. fordulódban 7325 arany került a bankszámládra. 7471 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/49 ökölvívás: 10/16 szúrófegyverek: 31/43 (+9%)
vágófegyverek: 11/1 ütőfegyverek: 27/1 lőfegyverek: 29/48 (+7%)
dobófegyverek: 22/3

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); vas dobónyíl (#189) (3 -7.); vashegyű nyíl (#176) (8 -997.); ezüsthegyű nyíl (#323) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
189,78 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/57 (+11%) 2. nyomkövetés: 63/64 (+14%) 3. lopás: 1/46
4. mászás: 25/64 (+3%) 5. csapdakészítés: 19/32 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/28
7. gyógyítás: 30/67 8. titkosírás: 5/50 9. felderítés: 42/86 (+1%)
10. szörnyidomítás: 9/42 11. teológia: 43/59 (+26%) 12. taumaturgia: 70/35 (+3%)
13. szerencsejáték: 10/26 14. versengés: 12/86 15. harcművészetek: 10/61
16. zene: 41/86 17. szörnyismeret: 22/89 (+20%) 18. pszi: 23/41 (+1%)
19. zárnyitás: 1/11 20. vadászat: 18/61 21. bányászat: 33/63 (+4%)
22. úszás: 12/39 23. főzés: 21/86 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, küldetés, kártyabarlang (14)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
sörényes ubuk (#89), szintszívó (#96), törpemammut (#115), ryuku gárdista (#360), élőholt quwarg (#202), trikornis (#104), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165), quwarg harcos (#201), szubreális vámpír (#223)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107), kisebb quwarg isten (#213), ongóliant hadúr (#178), csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), kamionoszaurusz (#767), Quwaxotix (#961), csataremák (#694)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), villámsújtás (#89)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), tüskepajzs (#30), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> varkaudar íjász (#687) energiatüskék (#29) >> 33. szintű lényekre
energiatüskék (#29) >> massza (#217) villámcsapás (#50) >> sullár (#101)
energiatüskék (#29) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> homokvarány (#16)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Dobd el a D paranccsal a legkedvesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)!
2.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!
3.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod!

HŐSTETTEID
A II. toronyháborúban összesen 43 győzelmet arattál, ezzel 1777 pontot szereztél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
villámrúna (124)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
meditálás II. (250)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
magiometer (314)
harci mágia (334)
tűzrúna (343)
varázspárbaj (352)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 58 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1105 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * biami kvazárlándzsa (#568) 1 * cápafog (#833)
Vágófegyverek
$1 bronzpenge ($126) $2 csontszablya ($64) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 2 csontpálca (#329) 5 kőkalapács (#13)
1 Pusztítás Botja (#316) 3 szögletes kő (#17) 1 Zombilapító (#721)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480) 1 kampós acélszigony (#455) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
29 bronzhegyű nyíl (#94) 4 mérg. ubuk tüske (#137) 9 mérgezett vasnyíl (#187)
16 nyílvessző (#108)
Dobófegyverek
2 ekharion dárda (#1557) 13 ezüstshuriken (#327) 2 nyu-shuriken (#157)
9 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
$1 rákpajzs ($98)
Páncélok
$3 szöges páncél ($65) 1 * tükörpáncél (#519)
Sisakok
1 * Khór maszkja (#1138) 1 * lidérckorona (#531) 1 rémbőr tarkóvédő (#737)
1 Thargodan korona (#543)
Köpenyek
1 bundás kabát (#1068) 1 * ryuku vadászing (#1158) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78)
Övek
$1 bíbor erőöv ($291) 1 * kígyóbőr öv (#410) 1 sárga erőöv (#276)
1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * Emma köténye (#835) 1 rájabőr úszógatya (#405)
Csizmák
1 * cápabőr csizma (#832)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * ősplazma (#839)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2)
1 aranylánc (#191) 1 denevér szimbólum (#140) 1 gólem talizmán (#811)
2 * griff nyakék (#1579) 2 rothasztó talizmán (#815) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
1 * villám szimbólum (#145)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 * arany papi karkötő (#309) 1 mászó-karperec (#392) 3 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
$5 ezüst gyűrű ($180) 1 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 2+2)
1 * bronztorony (#2159) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * nodonrod kitűző (#1533)
1 * örökkévaló napköve (#2089)
Löttyök és porok, tartóstul
16 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 37 csepp tinta (#101), fér még: 123]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
13 fűszertartó (#210) [bennük 11 csepp sáfránypor (#211), fér még: 54]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 17 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 55]
8 kavadu iszák (#25) [bennük 19 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 61]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
4 sólyomcsőr (#1223) [bennük 9 pondróvér (#1232), fér még: 39]
15 sullár hólyag (#168) [bennük 14 csepp spiritusz (#170), fér még: 286]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
38 uzbány csőr (#169) [bennük 40 csepp ugh méreg (#166), fér még: 416]
4 vizestömlő (#3) [bennük 76 korty víz (#27), fér még: 4]
16 zöld üveg (#82) [bennük 76 csepp ragasztó (#83), fér még: 244]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504) 4 aranytű (#272)
2 ásó (#34) 3 bronzkulcs (#76) 11 csontkulcs (#74)
4 deus ex machina (#1) 8 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
3 Fairlight szütyője (#2108) 1 íjászkence (#1225) 83 kaja (#2)
1 kinemfogyó tegez (#368) 2 kis aranykulcs (#240) 1 kis ónixkulcs (#1110)
1 kis vaskulcs (#40) 6 kötél (#92) 8 krónika (#1725)
2 lant (#238) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 méregtermő iszák (#1666) 3 nagy aranykulcs (#246)
10 nagy bronzkulcs (#185) 6 nagy vaskulcs (#186) 6 ork csodaszer (#1228)
1 őskristály-szilánk (#1525) 1 párducbőr pénztárca (#1118) 1 pszi kő (#248)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 6 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
3 roxati zárfaló (#314) 3 shinai gömb (#348) 1 smaragd kulcs (#241)
4 sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32) 1 szuper dobóháló (#273)
2 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818) 1 térhajlító kavics (#1539)
1 + tüskecsapda (#242) 27 varkaudar pálinka (#1137) 4 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 borkonyó bibe (#312) 2 csillezsályalevél (#1253) 4 csuklyavirág (#133)
3 dentor bőr (#551) 1 ezüstdarab (#326) 12 fekete gyöngy (#99)
1 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 4 grifftojás (#179)
27 gyíkfű (#201) 5 gyöngymangó (#135) 5 halcsont (#390)
1 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745) 3 jégszív (#282)
13 kaktusztüske (#114) 1 kazmár gyökér (#205) 2 kőszem (#304)
1 kvazár (#244) 14 madártoll (#112) $164 mákrózsa virág ($56)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mélysötét rubinkő (#1699) 4 mithril (#352)
1 moa burát (#384) 2 moa jádekő (#382) 1 moa rubin (#379)
8 moa üveggömb (#383) 7 mocsári penke (#148) 9 mutáns csont (#331)
6 pirkit (#153) 13 pókláb (#1378) $33 púderkő ($119)
8 quwarg tojás (#360) 4 rakolits por (#669) 4 remák szív (#264)
2 rozmárfog (#1069) 13 sallank karom (#128) 1 smaragdkő (#678)
6 smirglilevél (#29) 11 szvó-ektoplazma (#151) 8 téfea-agy (#172)
10 Thargodan esszencia (#328) 2 trikornis szarv (#198) 23 varkaudar csont (#1113)
25 vasérc (#152) 4 xirnox szív (#213)

Összsúly: 244.94 kg Megterheltség: 122%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (9 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
15 ezüstdarab (#326) 2 galachmit (#310) 115 gyöngymangó (#135)
677 kaja (#2) 54 kőszem (#304) 270 madártoll (#112)
20 rákpáncél (#97) 29 rézdarab (#70) 23 vashegyű nyíl (#176)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 bronzhegyű nyíl (#94) 1 quwarg tojás (#360) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
111 arany (#50) 1 dentor bőr (#551) 1 fekete gyöngy (#99)
12 gyíkfű (#201) 27 kaja (#2) 125 mákrózsa virág (#56)
8 nyílvessző (#108) 4 pondróvér (#1232) 7 ragasztó (#83)
1 sallank karom (#128) 3 spiritusz (#170) 9 ugh méreg (#166)
1 varkaudar csont (#1113) 1 vasérc (#152) 18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

188 189 190 191 192 193
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
(189,78) quwarg boly (#359), Elenios oltár, 38. jellempróba, quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), quwarg parafenomén (#248), bűbájlidérc (#761), kputtyintó csalán (#247)
(190,77) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(191,69) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), barátság szent tüze (#484), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), csodabazár (#1404), kultúrmasztodonok (#227)
(191,70) patak, Tharr oltár, művészi porolit (#720), 35. jellempróba, ősdentor (#282)
(191,71) kihívás tornya (#502), oltár, művészi porolit (#720)
(191,76) Thargodan csatamező (#432), Tharr oltár, egy szemű férfi
(192,72) hegyi óriás (#397), Tharr oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(192,73) Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, 42. jellempróba, szánalmas pondró (#792)
(192,74) tetemember (#123), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262)
(192,75) ekharionok (#232), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek