Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 7. 9h:18' EZ A 366. JÁTÉKHETED, 366. FORDULÓD 367. játékheted kezdete: dec. 14. A következő fordulódat legkorábbana 367. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1808 SZÁMLA : XXXX |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. (-20 támadás). Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (90 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel többször eltalálod a smaragd sárkány bal szárnyát. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a smaragd sárkány bal hátsó lábát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel jól megszurkálod a smaragd sárkány óriási karmát. (7 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a smaragd sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A smaragd sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 839, sebződés: 559, gyógyulás: 177, összesen: -382 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 139. varázslatot a 23. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 161. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 227. varázslatot a 178. varázslatot a 90. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 220. varázslatot a 182. varázslatot |
hh 1253 1534 473 | használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat a 473. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg királynő bal oldalát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg királynő torát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 48, összesen: +48 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 46 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Semmi hatás! A quwarg ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy és egy karbin plazma. 3644 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 78, gyógyulás: 72, összesen: -6 ÉP}
kre 152 69 6 | kreálsz a 152. tárggyal a 69. tárgyat (6 darabot) |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kf 560 531 | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal |
v 22 323 | elmormolod a 22. varázslatot |
vv 227 73 73 | elmormolod a 227. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
a 27 3588 80 | átadod a 27. tárgyat a 3588. kalandozónak (80 darabot) |
a 112 3588 100 | átadod a 112. tárgyat a 3588. kalandozónak (100 darabot) |
aa 1535 | átadod az 1535. tárgyat |
kb 2 30 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (30 darabot) |
bb 1557 500 188 | beraksz a bankba az 1557. tárgyat (500 darabot) |
fas 24 326 | felt. ásás 24 pontért 326 |
fkt 578 40 1 | felt. készítesz az 578. tárgyat (40 darabot) |
vv 209 11 73 | elmormolod a 209. varázslatot a 11. varázslatot a 73. varázslatot |
hu 731 140 183 | hulladék: 731 140 183 |
hu 99 352 380 | hulladék: 99 352 380 |
hu 14 47 463 | hulladék: 14 47 463 |
v 96 310 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[310,64] Lakott területre érkeztél. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.
ve 551 5 | megveszed az 551. tárgyat 5 |
ve 108 20 | megveszed a 108. tárgyat 20 |
ve 643 20 | megveszed a 643. tárgyat 20 |
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a mösze uralkodó testét. (7 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Semmi hatás! Sárkánytőrrel jól megszurkálod a mösze uralkodó testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Tövig nyomja csáprágóját a mösze uralkodó oldaladba. (1 támadástól 186 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-7 pszi pont.) (-1 TU.) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a mösze uralkodó testét. (7 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a mösze uralkodó kitines hátát. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A mösze uralkodó belecsíp a derekadba. (1 támadástól 164 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-8 pszi pont.) (-1 TU.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A mösze uralkodó belecsíp a derekadba. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1139, sebződés: 502, gyógyulás: 236, összesen: -266 ÉP}
(Továbbmész...) [365,62] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy lélekelementál. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lélekelementál jobb karját. (6 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a lélekelementál testét. (7 támadással 375 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Sárkánytőrrel jól megszurkálod a lélekelementál testét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A lélekelementál éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 38 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a lélekelementál anyagtalan testét. (6 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a lélekelementál testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A lélekelementál karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A lélekelementál éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A lélekelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 lélekesszenciát. 12654 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1014, sebződés: 271, gyógyulás: 192, összesen: -79 ÉP}
(Továbbmész...) [366,62] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Mozgást észlelsz oldalról. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy árnylord. Itt csata lesz.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az árnylord testét. (5 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az árnylord fénytelen testét. (7 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az árnylord nyakát. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Az árnylord a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megérinted az árnylord testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az árnylord bal vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az árnylord a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az árnylord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 4876 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 112, gyógyulás: 90, összesen: -22 ÉP}
v 96 313 117 | elmormolod a 96. varázslatot |
[313,117] Épületek tűnnek fel. A városon óriási lávafolyó kígyózik keresztül, amelyet a közeli aktív vulkán táplál - a település innen kapta a nevét. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt!
ve 643 20 | megveszed a 643. tárgyat 20 |
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [367,63] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő taalru herceg nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru herceg jobb oldalát. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a taalru herceg testét. (7 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a taalru herceg póklábát. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bíbor erőöv, egy szent jogar, 4 arany és egy gyöngymangó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9187 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 698, sebződés: 63, gyógyulás: 123, összesen: +60 ÉP}
v 198 377 88 | elmormolod a 198. varázslatot |
[377,88] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy széljárás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 arkog követ!
be 101 | bemész a 101. titkos labirintusba |
kf 475 467 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat a 467. tárggyal |
lm 3 3 3 | mozogsz 3 3 3 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1269 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 14 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan jobb lábát. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) A Tguarkhan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy pular kristály és egy ezüst karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1926 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
lm 6 6 6 | mozogsz 6 6 6 |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath jobb oldalát. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (39 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Mnebolath testét. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a Mnebolath nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 arany és egy kristálygömb. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2658 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 58, gyógyulás: 33, összesen: -25 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi izmos testét. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Notermanthi testét. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a Notermanthi testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc, egy gyöngysor és 4 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru testét. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a taalru egyik lábát. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a taalru tigristestét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy trófea nyaklánc, 2 vasérc, 5 fekete gyöngy és egy kristálygömb. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos testét. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (7 támadással 418 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a Thargodan zsoldos fejét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) A Thargodan zsoldos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 603, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Thargodan légiós testét. (7 támadással 415 életpontot sebezve.) Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel többször eltalálod a Thargodan légiós bal vállát. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel többször eltalálod a Thargodan légiós gigászi testét. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a Thargodan légiós testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10299 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 927, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Thargodan légiós testét. (7 támadással 426 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a Thargodan légiós nyakát. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel jól megszurkálod a Thargodan légiós jobb karját. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Thargodan légiós bal vállát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10299 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 934, sebződés: 208, gyógyulás: 0, összesen: -208 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux csapdája varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 87 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus testét. (6 támadással 115 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Thargodan mágus bal lábát. (7 támadással 396 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Bronz taiderrel megdöfködöd a Thargodan mágus bal lábát. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a Thargodan mágus bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 109 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Thargodan mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 csuklyavirág és egy kék orchidea. 10085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 918, sebződés: 282, gyógyulás: 0, összesen: -282 ÉP}
ek 116 80 830 | t. energia kisütése: 116 80 830 |
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
ek 116 80 313 | t. energia kisütése: 116 80 313 |
vv 109 73 73 | elmormolod a 109. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
m 5 6 7 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy ongóliant tombolás mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nekrit parazita bal lábát. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a nekrit parazita bal vállát. (7 támadással 434 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a nekrit parazita testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Olyan ütéseket kapsz a bal lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (7 támadástól 201 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Bronz taiderrel többször eltalálod a nekrit parazita áttetsző bordáit. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a nekrit parazita bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A nekrit parazita kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (7 támadástól 170 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó, egy szent jogar, egy ezüst nyaklánc, 2 vasérc, egy fekete gyöngy és egy kristálygömb. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 11667 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 942, sebződés: 371, gyógyulás: 2, összesen: -369 ÉP}
(Továbbmész...) [375,89] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy Banyapók. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Banyapók szőrös potrohát. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod a Banyapók egyik lábát. (7 támadással 314 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 271 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel meghorzsolod a Banyapók jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A Banyapók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A Banyapók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 749, sebződés: 37, gyógyulás: 2, összesen: -35 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a káoszbajnok jobb oldalát. (6 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a káoszbajnok testét. (7 támadással 281 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a káoszbajnok tetovált testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a káoszbajnok nyakát. (7 támadással 284 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a káoszbajnok tetovált testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A káoszbajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 702, sebződés: 117, gyógyulás: 0, összesen: -117 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd drakón pikkelyes testét. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (30 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a smaragd drakón testét. (7 támadással 434 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a smaragd drakón nyakát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) A smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával megérint. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. (ld. enc.) 7809 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 717, sebződés: 75, gyógyulás: 2, összesen: -73 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy háló varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru herceg egyik lábát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a taalru herceg póklábát. (7 támadással 396 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a taalru herceg fejét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru herceg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-13 varázspont.) Bronz taiderrel jól megszurkálod a taalru herceg egyik lábát. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a taalru herceg egyik lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A taalru herceg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru herceg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 gyöngysor, 13 arany, egy vas dobónyíl és 4 gyöngymangó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 855, sebződés: 129, gyógyulás: 2, összesen: -127 ÉP}
(Továbbmész...) [374,88] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Látsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csapat Chara-din fattya került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya lila testét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Chara-din fattya testét. (7 támadással 442 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya jobb lábát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (6 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A 8 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 661, sebződés: 24, gyógyulás: 2, összesen: -22 ÉP}
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mópat gigász testét. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a mópat gigász gigászi lábát. (7 támadással 441 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a mópat gigász jobb oldalát. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a mópat gigász patájától. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a mópat gigász testét. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a mópat gigász gigászi lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Patájával a mópat gigász hasadba tapos. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1197, sebződés: 110, gyógyulás: 0, összesen: -110 ÉP}
(Továbbmész...) [375,86] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy ében halálhajcsár. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár fejét. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az ében halálhajcsár jobb lábát. (6 támadással 386 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír drakón testét. (6 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a zafír drakón jobb első lábát. (7 támadással 302 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a zafír drakón jobb oldalát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farkával megérint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a zafír drakón bal hátsó lábát. (6 támadással 236 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Sárkánytőrrel megérinted a zafír drakón bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7809 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 154, gyógyulás: 2, összesen: -152 ÉP}
szk 307 294 336 | keresed a 307. szörnyet a 294. szörnyet a 336. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 533. tárggyal a 453. tárgyat |
MÖSZE URALKODÓ (789. SZÖRNY) Bizonyára már te is találkoztál bíbor möszékkel, azokkal az ártalmatlan kis pszi energián élősködő teremtményekkel. Ha azoktól minden vágyad volt mielőbb megszabadulni, akkor a mösze uralkodó megpillantásakor ezerszeresen ezt fogod érezni. A möszék királya más kinézetet öltött, mint kukacszerű alattvalói. Leginkább egy rovar benyomását kelti, amelynek méretei még a tiednek is a sokszorosa. Hátát hatalmas kitines páncél fedi, onnan támadni botorság lenne, valószínűleg át sem tudnád szúrni páncéljának vastag rétegeit. Az uralkodót sokszáz kisebb-nagyobb poszogó mösze kíséri. Még ha meg is támadod, és le is győzöd, a legjobb, ha egy ilyen csata után rögtön behörpintesz pár korty kristályfolyadékot, hogy a harc minden kellemetlen emlékétől mielőbb megszabadulhass. |
LÉLEKELEMENTÁL (319. SZÖRNY) Amikor ezernyi elkárhozott lélek egymásba kapaszkodva, fájdalmát világgá üvöltve bolyong együtt a Sötét Föld mocsaraiban, nagy ritkán létrejön egy nagyhatalmú lélekelementál. Ez a hagyományos fegyverekkel sebezhetetlen manifesztáció félelmet és rémületet kelt mindenben és mindenkiben, mert elszívja az életenergiáját mindennek, amiben csak egy parányi szikra is rejtőzik. A Rémekhez és a sötét ölészekhez hasonlóan, ezeket is nagy ívben elkerülik a kisebb Thargodanok, hiszen tudják, ha csak kicsit is, de ők is halandók. |
ARKOG KŐ (632. TÁRGY) A Sötét Földön a bányászat során gyakran fellelhető kőzet az arkog. Porózus, fekete anyag, amely elégetve enyhén mérgező gázt eredményez. Igazándiból semmire sem jó, ha egy törpe ilyenre bukkan adamantit vagy mithril helyett, eléggé bosszús szokott lenni. |
THARGODAN ZSOLDOS (310. SZÖRNY) A hatalom és befolyás nélküli Thargodanok gyakran állnak más Thargodanok szolgálatába, így nagyobb az esélyük a fennmaradásra, és esetleg elég erőt gyűjthetnek ahhoz, hogy maguk is saját sereget tartsanak. A zsoldosok nem egyformák, ahány, annyiféle: vannak kutya, bika, és más állatfejekkel vagy borzalmas szörnypofákkal bíró, két-, négy vagy hat lábon járó, karmos, patás vagy esetleg madárlábú irtóztató szörnyetegek. Egy a közös bennük, sötét szellemük nem ismer könyörületet, és mindig csakis a saját érdekeiket tartják szem előtt. Megsebzéséhez legalább ezüst fegyver szükséges. |
THARGODAN LÉGIÓS (311. SZÖRNY) Az elit Thargodan zsoldosok, általában uraik már kicsit megbíznak bennük, ugyanakkor félnek is tőle, hogy megpróbálják a hatalmat átvenni. Nem csoda hát, hogy a Thargodan hercegeket közelről védelmező légiósok néha uruk ellen fordulnak, vagy éppen a gyanakvó herceg tépi fel a torkukat, árulástól tartva. A Thargodan légiósok, bár sokfélék, jellemző rájuk, hogy óriásiak, emberfeletti izmokkal és erővel, a gondolkodásban azonban nem járnak élen. A hercegek ezért is tudnak uralkodni rajtuk, akkor is, amikor néha fizikai erejét tekintve a légiós fölötte áll urának. Megsebzéséhez legalább ezüst fegyver szükséges. |
NEKRIT PARAZITA (787. SZÖRNY) A nekrit parazita egy élősködő féreg, mely a negatív létsík szülötte. Thargodan mágusok idézték erre a világra, de kicsit elszámították magukat a fogvatarthatóságát illetően. A nekrit parazita hamarosan gazdatestet talált magának egy Thargodan bőrében. A szerencsétlenül járt áldozat eredeti külalakja pár óra alatt alaposan megváltozik, ha a parazita birtokba veszi: áttetszővé és szürkévé válik, az élet szinte elpárolog belőle. A parazitának az egyesülés után ebben a testben kell leélnie az életét, és nem vándorolhat testről testre, mint azt az élősködő lényeknél megszokhattuk. Sőt, külön megváltás neki a halál, hiszen oda távozhat, ahonnan érkezett. Ennek ellenére nem könnyű a túlvilágra küldeni az átokfajzatot, halált okozó pillantása, öregítő érintése sok gondot okozhat a magadfajta, erre törekvő kalandozóknak. Épp ezért FT parancsot kell kiadnod a szörny megtámadásához. |
SMARAGD DRAKÓN (321. SZÖRNY) A smaragd drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a mérges gázt lehelő fattyat legfeljebb szúrófegyverrel lehet megsebezni. |
SÁRKÁNYFOG (617. TÁRGY) A sárkányfattyak pikkelye túl puha és apró, viszont foguk már elég nagy ahhoz, hogy esetleg valamire később felhasználd. Ha igazi sárkányt ölsz, annak úgyis túl nagy a foga ahhoz, hogy magaddal cipeld... Éles, hegyes, és nagyon kemény - nyilvánvalóan valamilyen fegyvert érdemes belőle csinálni. |
TOXYL ÜVEGCSE (592. TÁRGY) A jó ég tudja, miféle hihetetlen keménységű anyagból készült a toxyl üvegcse, mindenesetre nemhogy nem marja szét a toxyl, de még képes is a légmentesen zárható edény akár nagyon hosszú ideig is tárolni ezt a különlegesen mérgező anyagot anélkül, hogy az elillanna. |
MÓPAT GIGÁSZ (309. SZÖRNY) Az ősvortexek, ezek a döbbenetes furcsaságai a Sötét Földnek néha érdekes dolgokat művelnek: nagy ritkán például előfordul, hogy egy ősvortex közelébe keveredő, és azt túlélő mópat lárva növekedni kezd, óriási méretűre püffed, méretében sokszor túlhaladja még az óriásokét is. Persze, egy mópat gigász nem egy veszélyes ellenfél (hacsak nem véletlenül rád lép), de elpusztítása annyira körülményes és nehézkes, hogy legtöbbször még a Thargodanok is békén hagyják, és hagyják, hadd falja fel egy vadászó behemót vagy sárkány. |
SÁRKÁNYBARLANG (620. TEREPTÁRGY) Hatalmas barlangszáj ásítozik a hegyoldalban. A barlangbejárat előtt óriás csontok hevernek. Miféle fenevad élhet itt, amely óriásokkal táplálkozik? Az égre pillantva, egy óriási szárnyas alakot látsz, amely a barlang felé repül. Gyorsan elbújsz egy szikla mögé. A fantasztikus teremtmény egy csillogó pikkelyű, mesés teremtmény, egy sárkány! Félelmetes állkapcsaiban egy mópat gigász rángatódzik. A sárkány egy fejmozdulattal átharapja a gigász torkát, mire az megszűnik mozogni. Tudod, hogy életed csak egy hajszálon múlik, remegve lapulsz a szikla mögött. A sárkány a barlang előtt lakomázik, majd, még hatalmas húskupacot hátrahagyva, visszavonul a barlangjába. Menekülsz innét, mert nem akarsz magad is sárkányeledellé válni. Ha később esetleg vissza akarsz térni, és belopakodni a sárkány barlangjába, add ki a BE 620 parancsot, 30 TVP árán. |
Erő: | 53 (73) | Szint: | 39 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 52 (64) | Támadás: | 43 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 46 (52) | Védekezés: | 98 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/62 év |
Egészség: | 46 (52) | Életpont: | 603/558 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 19 |
Szerencse: | 52 (62) | Varázspont: | 2038/171 | Pénz: | 5280 arany | Kép. pont: | 56 |
Tudatpont: | 21/5 | Pszi pont: | 210/164 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 45 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/24 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 46/53 (+13%) |
vágófegyverek: | 7/44 | ütőfegyverek: | 22/81 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 38/24 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (200%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 1007 időszaki: 8 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/40 | 2. nyomkövetés: | 89/25 (+31%) | 3. lopás: | 1/44 |
4. mászás: | 21/85 (+9%) | 5. csapdakészítés: | 19/23 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 15/21 (-464%) |
7. gyógyítás: | 16/80 | 8. titkosírás: | 15/27 | 9. felderítés: | 31/70 |
10. szörnyidomítás: | 12/19 | 11. teológia: | 101/96 (+78%) | 12. taumaturgia: | 114/13 (+15%) |
13. szerencsejáték: | 9/32 | 14. versengés: | 21/2 | 15. zene: | 3/44 |
16. szörnyismeret: | 42/81 (+34%) | 17. pszi: | 30/67 (+17%) | 18. zárnyitás: | 19/78 (+17%) |
19. vadászat: | 8/9 | 20. vitalitás: | 5/6 (+12%) | 21. bányászat: | 27/14 (+62%) |
22. úszás: | 5/75 | 23. csapatmunka: | 3/12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ) |
mászol max. 140 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), massza (#217), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), vadász tatu (#10) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), Sötétség Hercege (#296), trikornis (#104) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
manifesztátor (#124), kardfogú fülemüle (#146), csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +71 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +71 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (100,44,3) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | jellemrejtés (#23) |
tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) | erőpajzs III (#127) | esszenciavédelem (#165) |
varázsenergia (#161) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) | agyburok (#90) |
mágikus ütés (#147) | hatalomvarázs (#220) | Symulf rúnája (#182) | villámmágia (#227) |
éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | háló (#186) | >> | kronoelementál (#287) | |
háló (#186) | >> | pszi elementál (#221) | háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | |
háló (#186) | >> | pszi elementál lord (#272) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
lidércidézés (#219) | >> | ezerszemű bestia (#288) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, hogy haladsz a ritka csecsebecsék felhalmozásában: áldozz számomra egy mihlanil kesztyűt! |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1028 | arany (#50) | 6 | arkog kő (#632) | 7 | borkonyó bibe (#312) | |||
2 | bumeráng (#249) | 1 | csalánvirág (#582) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
5 | dentor bőr (#551) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | fűszertartó (#210) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | gyöngysor (#192) | 24 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 2 | kristálygömb (#265) | 11 | küklopsz szem (#643) | |||
1 | lélekesszencia (#619) | 6 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mutáns csont (#331) | |||
19 | nyílvessző (#108) | 1 | pular kristály (#239) | 2 | sárkányfog (#617) | |||
1 | sötét ital (#284) | 6 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | szent jogar (#150) | |||
1 | szöges páncél (#65) | 1 | téfea-agy (#172) | 13 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | toxyl üvegcse (#592) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
55 | víz (#27) |