Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 30. 9h:05' EZ A 365. JÁTÉKHETED, 365. FORDULÓD 366. játékheted kezdete: dec. 7. A következő fordulódat legkorábbana 366. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1808 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi hatás! (elektromos pajzs védelmezte.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (6 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a ryuku csapásvezető bal oldalát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Semmi eredménye! Sárkánytőrrel megdöföd a ryuku csapásvezető bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a ryuku csapásvezető vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Véres nyál csordul ki a ryuku csapásvezető száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl. 1852 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 7, gyógyulás: 38, összesen: +31 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 139. varázslatot a 23. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 161. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 227. varázslatot a 178. varázslatot a 90. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 220. varázslatot a 182. varázslatot |
ek 7 6 5 | t. energia kisütése: 7 6 5 |
hh 1253 1534 | használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 123 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester potrohát. (6 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester torát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2369 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 9, gyógyulás: 36, összesen: +27 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi hatás! (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén torát. (6 támadással 101 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy fekete gyöngy tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2465 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}
kre 152 69 6 | kreálsz a 152. tárggyal a 69. tárgyat (6 darabot) |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kf 560 531 | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal |
vv 209 11 73 | elmormolod a 209. varázslatot a 11. varázslatot a 73. varázslatot |
a 108 2257 5 | átadod a 108. tárgyat a 2257. kalandozónak (5 darabot) |
aa 512 | átadod az 512. tárgyat |
kt 830 5 | elkészíted a 830. tárgyat (5 darabot) |
m 4 | mozogsz délre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Gyógyulsz (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a zoloboo törzsfő bal karját. (4 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a zoloboo törzsfő testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A zoloboo törzsfő karma a fejed mellett suhan el! A zoloboo törzsfő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 10 mérg. ubuk dobónyilat. 2075 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 0, gyógyulás: 61, összesen: +61 ÉP}
be 92 | bemész a 92. titkos labirintusba |
lm 900 2 6 | mozogsz 900 2 6 |
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 137 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az umor-pióca szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 118 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az umor-pióca testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az umor-pióca most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 294 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 114 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az umor-pióca gumiszerű testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 294 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 3 10 4 | mozogsz 3 10 4 |
lm 7 8 5 | mozogsz 7 8 5 |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 108 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel jól megszúrod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1257 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 117 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A vérszomjas csüldő csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1257 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 122 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A vérszomjas csüldő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A vérszomjas csüldő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1257 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 139 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a homokféreg ízelt testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a homokféreg testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A homokféreg feléd harap, de sikertelenül. A homokféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 133 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a homokféreg testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a homokféreg ízelt testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A homokféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 112 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a homokféreg ízelt testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a homokféreg testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A homokféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 9, gyógyulás: 28, összesen: +19 ÉP}
lm 11 9 15 | mozogsz 11 9 15 |
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 124 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a dehidrátor testét. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a dehidrátor testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 17, gyógyulás: 38, összesen: +21 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 123 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a dehidrátor ízelt testét. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a dehidrátor testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A dehidrátor csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A dehidrátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a dehidrátor, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A dehidrátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 19, gyógyulás: 17, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a dehidrátor bal oldalát. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a dehidrátor testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 18, gyógyulás: 19, összesen: +1 ÉP}
lm 16 14 12 | mozogsz 16 14 12 |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 110 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az epokitféreg szelvényes testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel megbököd az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1901 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 121 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az epokitféreg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az epokitféreg melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1901 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 117 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az epokitféreg jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1901 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
lm 13 17 18 | mozogsz 13 17 18 |
lm 19 18 905 | mozogsz 19 18 905 |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 123 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az óriásféreg jobb oldalát. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel megdöföd az óriásféreg testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2647 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 9, gyógyulás: 8, összesen: -1 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 127 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az óriásféreg testét. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod az óriásféreg ízelt testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az óriásféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2647 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 21, gyógyulás: 8, összesen: -13 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 114 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriásféreg testét. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel jól megszúrod az óriásféreg ízelt testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2647 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 8, gyógyulás: 19, összesen: +11 ÉP}
kf 467 | kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat |
ek 273 2 71 | t. energia kisütése: 273 2 71 |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
lm 20 20 20 | mozogsz 20 20 20 |
A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve az energialándzsát ellenfeledre rontasz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tüskés gigaféreg testét. (7 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiacsóva. 120 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megdöfködöd a tüskés gigaféreg testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tüskés gigaféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 3565 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 64, gyógyulás: 6, összesen: -58 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 54 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (7 támadással 389 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Sárkánytőrrel megkarcolod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tüskés gigaféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tüskés gigaféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 3565 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 57, gyógyulás: 48, összesen: -9 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 124 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés gigaféreg testét. (6 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tüskés gigaféreg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 3 sáfrányport.) 3565 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 58, gyógyulás: 57, összesen: -1 ÉP}
ek 116 80 830 | t. energia kisütése: 116 80 830 |
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
ek 116 80 313 | t. energia kisütése: 116 80 313 |
vv 109 73 73 | elmormolod a 109. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 125 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 113 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány bal hátsó lábát. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (87 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel megdöfködöd a smaragd sárkány óriási karmát. (6 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A smaragd sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel jól megszurkálod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a smaragd sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A smaragd sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 966, sebződés: 648, gyógyulás: 169, összesen: -479 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 122 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1629 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [147,101] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Quwarg szagot érzel! Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy quwarg parafenomén közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén torát. (6 támadással 121 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 45 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2752 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 56, gyógyulás: 40, összesen: -16 ÉP}
kt 313 6 | elkészíted a 313. tárgyat (6 darabot) |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 112 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard idétlen masszáját. (6 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a woorgard szörcsögő hátát. (7 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a woorgard testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel jól megszurkálod a woorgard testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a woorgard testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2679 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 854, sebződés: 16, gyógyulás: 149, összesen: +133 ÉP}
(Továbbmész...) [147,99] Még mindig dombos terepen vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy Ek'Hor. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az Ek'Hor testét. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) A lény dobófegyverként ekharion dárdát használ. Már repül is belőlük feléd pár. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 66 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az Ek'Hor testét. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az Ek'Hor szőrös kezét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az Ek'Hor újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az Ek'Hor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 ekharion dárda (ld. enc.). 3077 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 83, gyógyulás: 48, összesen: -35 ÉP}
kt 1588 2 | elkészíted az 1588. tárgyat (2 darabot) |
a 1588 2257 2 | átadod az 1588. tárgyat a 2257. kalandozónak (2 darabot) |
v 198 188 31 | elmormolod a 198. varázslatot |
[188,31] Amerre csak a szem ellát, dombok. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy térkaput. Látsz egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy olvasztókemencét.
v 163 364 61 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,61] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Találsz egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egyszercsak megpillantasz egy ember férfit. Nincs rajta semmi különleges, de mégis, valahogy olyan nagyon fura. Aha! Egyáltalán nincs felszerelése! Se málha, sem elfogott, idomított jószág, sem páncél... Csak egy hosszú, szivárványszín köpeny védi őt, alatta közönséges ruhát visel, és csupán egy tökéletesen egyenes, fehéren derengő bot minden látható fegyvere. Úgy érzed, muszáj vele néhány szót váltanod. Ezt a szerencsétlent pillanatok alatt miszlikbe szaggatják az itt őshonos szörnyek! Odamész hozzá, és bemutatkozol. Barátságosan köszönt. Megtudod, hogy őt csak Síkok Vándoraként ismerik szerte az univerzumban, nincs igazi neve.
- Segíthetnél nekem, barátom - mondja. - Pechemre ezen a kietlen síkon ragadtam, és nem folytathatom az utam. Már napok óta veszteglek itt. Segítőket keresek, harcedzett, jól felszerelt zsoldosokat, pont olyanokat, mint amilyen te vagy. Az átjárót, amit használnom kellene legalább ezer éve nem nyitotta fel senki, ráadásul szörnyek egész hada tanyázik a közelében. A gyengébbeket elűzöm, ha kell, de lakozik ott egy ősi entitás is, egy bizonyos Ouitmlen. Félek, hogy magammal rántom őt, mikor átlépek a dimenziókapun. Ezt mindenképp meg kell akadályozni! - mikor látja, hogy sikerült felkeltenie az érdeklődésedet, felvillant egy apró illúziót előtted. Egy szörnyektől hemzsegő szakadékot látsz, aztán a kép elemelkedik a talajtól, és máris madártávlatból szemléled a helyet. Gyorsan meghatározod, pontosan hová is kellene menned. - A harcban nem tudok segíteni, mert én a kapu aktiválásával leszek elfoglalva, ezért hozz magaddal minél több segítőt! A cél, minél hosszabb ideig feltartani a rémeket, hogy zavartalanul megalkothassam a szükséges rúnákat. Hosszú, védekező harcra készülj! Ha elvállalod a megbízatást, gyere a Borzalmak Szakadékához, mielőbb.
Mondod neki, majd megfontolod még. (7. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 24, délre 135 mérföldre teljesítheted.) Találsz egy ovimon-bokrot. Utad során felfedezel egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Hira Lal hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy albinó küklopsz lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (80 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az albinó küklopsz testét. (7 támadással 428 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az albinó küklopsz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 5492 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 192, gyógyulás: 98, összesen: -94 ÉP}
a 264 4363 1 | átadod a 264. tárgyat a 4363. kalandozónak (1 darabot) |
aa 150 179 327 | átadod a 150. tárgyat a 179. tárgyat a 327. tárgyat |
szk 326 159 768 | keresed a 326. szörnyet a 159. szörnyet a 768. szörnyet |
bpb | bef. parancs berakása: |
kf 821 533 453 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 533. tárggyal a 453. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
TOPÁZ ERÉNYÖV (731. TÁRGY) Még egy erényöv is lehet esztétikus viselet - ha kényelmes nem is - ha képzett ékszerész dolgozik együtt a kováccsal. A vaspántokat ezüstözik, és gyönyörű topázkövekkel rakják ki. A topáz erényöv nadrágként KF-elhető, és eggyel növeli a védettségedet, már ha van képed viselni - a legtöbben inkább elpasszolják a boltosnak. |
SMARAGD SÁRKÁNY (326. SZÖRNY) Tagadhatatlan, hogy a sárkányok a triklem drakolderek után a világ leghatalmasabb lényei. Sem Thargodanok, sem más teremtmények nem merik őket kihívni, hiszen mind fizikai megjelenésük, mind mágikus képességeik és ezeréves bölcsességük szinte legyőzhetetlen ellenféllé teszi őket. A fejétől a farkáig majd harminc méter hosszú, hegynyi súlyú óriásszörny hegyes karmaival, vagy farkának egyetlen suhintásával bármit képes szétzúzni, de különösen azt élvezi, ha áldozatát mérgező leheletével, vagy gyilkos varázslatainak valamelyikével semmisítheti meg. Mint minden sárkány, a smaragd is előszeretettel gyűjti a kincseket. Ha barlangjától távol bukkansz rá, akkor is bőséggel akadnak majd a pikkelyei közé szorult tárgyak, ha esetleg képes vagy legyőzni. |
EKHARION DÁRDA (1557. TÁRGY) Ezt az ékkövekkel kirakott dárdát az imént még az ellenkező oldaláról, tested felé közeledve csodálhattad meg, most viszont lehetőséged van kézbevenni belőle párat. Tökéletes és impozáns alkotás, hegyét leszámítva, a felületén végig vörös színű drágaköveket foglaltak az adamantit keretbe. Hm... érdemes lenne kipróbálni, tényleg olyan nagyszerű a harcban, mint amilyennek látszik: egy fixen 22-t sebző, mágikus dobófegyver, melynek használatakor +8 támadást is kap tulajdonosa. Az ekharion dárda használatához legalább 14-es szintű dobófegyver szakértelem szükséges. |
Erő: | 53 (73) | Szint: | 39 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 52 (64) | Támadás: | 47 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 46 (52) | Védekezés: | 98 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/56 év |
Egészség: | 46 (52) | Életpont: | 602/558 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 19 |
Szerencse: | 52 (62) | Varázspont: | 2032/81 | Pénz: | 3982 arany | Kép. pont: | 56 |
Tudatpont: | 21/2 | Pszi pont: | 210/181 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 44 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/24 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 46/40 (+17%) |
vágófegyverek: | 7/44 | ütőfegyverek: | 22/81 | lőfegyverek: | 8/98 |
dobófegyverek: | 38/19 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (200%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 1000 időszaki: 1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/40 | 2. nyomkövetés: | 88/94 (+27%) | 3. lopás: | 1/44 |
4. mászás: | 21/76 | 5. csapdakészítés: | 19/17 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 19/85 (+542%) |
7. gyógyítás: | 16/80 | 8. titkosírás: | 15/27 | 9. felderítés: | 31/70 (+108%) |
10. szörnyidomítás: | 12/19 | 11. teológia: | 101/18 (-412%) | 12. taumaturgia: | 113/98 (+344%) |
13. szerencsejáték: | 9/32 | 14. versengés: | 21/2 | 15. zene: | 3/44 |
16. szörnyismeret: | 42/47 (+34%) | 17. pszi: | 30/50 (+12%) | 18. zárnyitás: | 19/61 |
19. vadászat: | 8/9 | 20. vitalitás: | 4/94 | 21. bányászat: | 26/52 (+22%) |
22. úszás: | 5/75 | 23. csapatmunka: | 3/12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 140 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), massza (#217), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), vadász tatu (#10) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), Sötétség Hercege (#296), trikornis (#104) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
manifesztátor (#124), kardfogú fülemüle (#146), csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +71 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +71 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (100,44,3) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csupasz izom (#28) | jellemrejtés (#23) | tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) |
erőpajzs III (#127) | esszenciavédelem (#165) | varázsenergia (#161) | esszenciavédelem 2 (#188) |
tárgyvédelem (#178) | agyburok (#90) | mágikus ütés (#147) | hatalomvarázs (#220) |
Symulf rúnája (#182) | éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | háló (#186) | >> | kronoelementál (#287) | |
háló (#186) | >> | pszi elementál (#221) | háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | |
háló (#186) | >> | pszi elementál lord (#272) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
lidércidézés (#219) | >> | ezerszemű bestia (#288) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, hogy haladsz a ritka csecsebecsék felhalmozásában: áldozz számomra egy mihlanil kesztyűt! |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | csillezsályalevél (#1253) | 5 | dlathog kőzet (#829) | 2 | dözmöng szív (#122) | |||
28 | drótszőr (#37) | 18 | Eldereth szilánk (#512) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
3 | grifftojás (#179) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 9 | kaja (#2) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 6 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | remák szív (#264) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | tükör (#43) | 6 | vas dobónyíl (#189) | 5 | vasérc (#152) | |||
25 | víz (#27) | 4 | küklopsz szem (#643) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
587 | arany (#50) | 1 | alkímiázó üst (#341) | 1 | arx formázó minta (#298) | |||
1 | bíbor erőöv (#291) | 4 | ekharion dárda (#1557) | 2 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
1 | galachmit (#310) | 5 | gyenge méreg (#26) | 13 | gyíkfű (#201) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 4 | Huddens elixírje (#830) | 7 | kerek kő (#19) | |||
2 | kristályfolyadék (#449) | 1 | kristálygömb (#265) | 3 | kvazár (#244) | |||
10 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 13 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 10 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
1 | moa burát (#384) | 1 | moa gyöngy (#378) | 2 | nagy vaspajzs (#161) | |||
14 | pirkit (#153) | 10 | ragasztó (#83) | 13 | sáfránypor (#211) | |||
4 | szögletes kő (#17) | 6 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | topáz erényöv (#731) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | umbatari karkötő (#278) | 2 | varázskő (#305) | |||
1 | vasalt bunkó (#181) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | 2 | vasvért (#164) |