Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. okt. 16. 9h:11' EZ A 702. JÁTÉKHETED, 364. FORDULÓD 703. játékheted kezdete: okt. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2582 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 135. tárgyat |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 76 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöföd a pszi őselementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-10 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-10 pszi pont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2148 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál fejét. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted a pszi őselementál fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a pszi őselementál. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-5 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-1 pszi pont.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2148 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath bal lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (38 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath jobb lábát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű és egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 71, gyógyulás: 4, összesen: -67 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zoloboo sámán bal oldalát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszúrod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2121 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 31, gyógyulás: 3, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [181,49] Furcsa átmenet: a fák, a zöld elmarad, és forró sivatagban vagy. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. A feléd közeledő sivatagi doareg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 69 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sivatagi doareg bal hátsó lábát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel valamennyire megsebezgeted a sivatagi doareg testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a sivatagi doareg bal középső lábát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel meghorzsolod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 16 kaját. 2397 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 45, gyógyulás: 10, összesen: -35 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 73 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aurapollátor jobb oldalát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod az aurapollátor bal oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöföd az aurapollátor fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Aurád tisztul. (+6 gonoszság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. (ld. enc.) 1502 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy és 2 csuklyavirág. 2142 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
fog 227 219 1 | elfogod a 227. szörnyet a 219. tárggyal |
m 7 1 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [181,47] Még mindig bozótos. Találsz egy smirglibokrot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyorsan felmászol a fára, és kicsimpaszkodsz a ketrecig. Egy pillanatra megszédülsz, ahogy lenézel a verembe: a pergő homokszemcsék közül minden vérszomjas csüldők ősapja kezd előbukkani. Villámgyorsan kinyitod a ketrec ajtaját, és kiengeded a kis mutánst. Épphogy visszamásztok az ágon a törzshöz, amikor lentről csápok nyúlnak fel, és lerántják a ketrecet, ami recsegve-ropogva összetörik. A mutáns nem győz hálálkodni. (+2 jóság.)
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját.
(Továbbmész...) [182,46] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sötét gnóm testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [184,44] Ritka erdőbe érkeztél.
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
f 328 | kísérletezel a 328. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 163. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 39 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 39 pontért |
MAGNETIKUS PRAGLONC (200. SZÖRNY) Óriási termetű, fekete, lüktetve változó plazmából teremtett, emberszerű lények. Bár hatalmuk iszonyatos, szinte mindig szolgálnak valakit - általában egy triklem drakoldert vagy egy Thargodan herceget. A magnetikus praglonccal közeli kontaktusba még kevés halandó került, és még kevesebb feljegyzés van az ilyen találkozásokról. A magnetikus praglonc mókás varázslatát nem művészet túlélni, de ha megkezdődik a közelharc, nincs többé menekvés: a harc végéig nem tudsz elmenekülni, függetlenül a menekülés%-tól! Még szerencse, hogy a magnetikus praglonc nagyon magas szintű szörny, tehát ha nem vagy igazán tapasztalt (márpedig akkor amúgy sincs félnivalód), akkor úgyis csak direkt kiadott FT paranccsal fogod megtámadni. A magnetikus pragloncot kizárólag mágikus fegyverekkel lehet megsebezni, méghozzá ajánlott valamilyen vágófegyvert használni. |
REMÁK SZÍV (264. TÁRGY) Egy szutykos remákot leölni szinte a lehetetlennel határos - azonban valakinek nyilvánvalóan mégiscsak sikerült. Ennek nyilván az az oka, hogy a remák speciális képessége - ha nagyon ritkán is - de néha csődöt mond. A remák szív a deus ex machina készítés egyik fontos alkotóeleme, ezért igen magas értéket képvisel. |
BŰVÖS SHURIKEN (562. TÁRGY) A bűvös shurikenek különleges mágikus potenciállal bíró mágikus dobófegyverek. Elkészítésükhöz ugyan nem szükséges varázstárgy készítés varázslat, viszont a megfelelő hatás eléréséhez kizárólag mágiával sűrűn átitatott helyen lehet őket megcsinálni. Erre kiválóan alkalmasak a Thargodan csatamezők. Bizony, nem kevés bátorság kell ahhoz, hogy a halálos kisugárzású, átkozott helyeken nekiállj, és Thargodan esszenciával bekenj egy ezüstshurikent. Még szerencse, hogy az eljárás mindössze 3 TVP-t igényel, és máris kész a 3D4+3 sebzésű dobófegyver, amely csak igen ritkán vész el. |
Erő: | 43 (44) | Szint: | 24 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 38 (40) | Támadás: | 26 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 38 (59) | Védekezés: | 85 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 37 (43) | Életpont: | 388/381 | Jellem: | jó (390) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 36 (46) | Varázspont: | 358/172 | Pénz: | 2060 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 40/-1 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/35 | ökölvívás: | 22/82 | szúrófegyverek: | 24/19 (+2%) |
vágófegyverek: | 9/60 (+5%) | ütőfegyverek: | 24/33 (+12%) | lőfegyverek: | 25/92 (+7%) |
dobófegyverek: | 10/78 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -10.); vashegyű nyíl (#176) (11 .); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/2 | 2. nyomkövetés: | 61/78 (+4%) | 3. lopás: | 6/31 |
4. mászás: | 15/74 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 22/98 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 33/25 |
7. gyógyítás: | 90/27 (+40%) | 8. titkosírás: | 4/53 | 9. felderítés: | 30/24 (+7%) |
10. szörnyidomítás: | 10/55 | 11. teológia: | 11/62 (+2%) | 12. taumaturgia: | 29/51 (+14%) |
13. szerencsejáték: | 7/6 | 14. versengés: | 4/51 | 15. harcművészetek: | 10/40 |
16. zene: | 47/96 (+40%) | 17. szörnyismeret: | 8/2 | 18. pszi: | 4/94 (+3%) |
19. zárnyitás: | 7/40 | 20. vadászat: | 19/35 | 21. bányászat: | 33/0 (+4%) |
22. úszás: | 25/23 | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz a 4300. karakternek |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ) |
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219), quwarg harcost (#201) fedett veremmel (#219), éjkornist (#228) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
varkaudar iszákos (#688) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) tudati szintlépés (226) önismeret (236) emberré faragás (252) a butaság ára (273) humán energia (278) fejleszt.gyümölcse (292) emberré faragás II (374) emberiség ékköve (388) kedvenc táborhely (395) hárítás művészete (404) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
40 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 7 | drótszőr (#37) | |||
2 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 2 | csuklyavirág (#133) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
13 | kaja (#2) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | remák szív (#264) | |||
1 | rézpáncél (#71) | 1 | rézsisak (#72) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
3 | ugh méreg (#166) | 1 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | víz (#27) |