361. forduló, 363. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. jan. 28. 9h:11'
EZ A 459. JÁTÉKHETED, 362. FORDULÓD
460. játékheted kezdete: febr. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


36 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,112] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 68. pontnál.
A 28. napon egy hosszú ezüsthajú, piros szemű elf férfi leszívott rólad pszivel 73 életpontot.
A 31. napon egy hosszú ezüsthajú, piros szemű elf férfi leszívott rólad pszivel 69 életpontot.
Egy alanori csataménen sebesen lovagló futárt pillantasz meg a távolban. Amikor közelebb ér, látod, hogy a Királyi Futárszolgálat egyenruháját viseli. Megállítja a hátasát előtted, majd egy pillanatig úgy tűnik, mintha a csatamén le akarna gázolni téged. Láthatóan feltüzelte a száguldás. A lovasa is érzi a veszélyt, gyorsan megnyugtatja hátasát, majd hozzád fordul:
- Üdvözlet! Fontos hírt hozok minden nevesebb kalandozónak!
Hah, mindig tudtam, hogy neves kalandozó vagyok! - gondolod magadban.
- Újra kitört a háború! A varkaudarok nem elégednek meg Huertol helytartói városának évekkel ezelőtti elfoglalásával. Paktumot kötöttek a thargodanokkal. A varkaudar sámánok együttes erővel ideiglenes térkapukat nyitottak a Sötét Földekre, amelyeken keresztül thargodanok áramlottak át Ghallára. Most a Kiégett Földektől a Ryuku szigetekig mindenhol varkaudar és thargodan csapatok portyáznak. Olyan nagy létszámú az ellenség, hogy kénytelenek voltunk visszavonni a yaurr osztagokat a Kiégett Földekről annak érdekében, hogy Erdauint és a Yaurr királyságot megvédjük. Szerencsére Raia lovagjai, sőt a trikornisok nemes népe is csatlakozott az invázió elleni harcokhoz. Híreink szerint a Ryuku Császárság katonái is küzdenek a szentségtelen szövetség csapatai ellen messzi keleten. Az ősi birodalmakban állítólag a rejtőző árnytündérek keveredtek nézeteltérésbe az inváziós csapatokkal, és pusztítják őket, ahol érik. A Kiégett Földeken pedig a sziránuszok és dűneelfek védik területüket. Sir Rasolphius pedig Raia angyalainak segítségével kisebb csapatokat vezényel a Sötét Földön, hogy a térkapuknál átkelésre váró thargodanokat zaklassa. Minden erőfeszítésünk ellenére azonban az ellenség nagy létszámbeli fölényben van, így szükségünk van minden fegyverforgató karra, különösen, ha olyan neves kalandozóról van szó, mint te vagy. Szeretett királyunk, I. Borax személyesen kér téged, hogy segítsd küzdelmünket az inváziós erők ellen. Sötét napok köszöntenek Ghallára, ha ez az invázió sikerrel jár!
Mielőtt átgondolnád a dolgot, és választ adnál a lovasnak, az megfordítja a hátasát.
- Bocsáss meg, de sietős a dolgom, sok kalandozót kell még felkeresnem. Kérlek a deus ex machinád használatával tudasd majd a döntésedet a toborzóirodával, hogy számba vehessük a hozzánk csatlakozó kalandozókat! - azzal vágtába ugratja a csatamént, és nemsokára már csak egy alig kivehető pont a távolban.
Pár órával a futárral történő találkozás után egy csataremákon lovagló varkaudar hírnököt pillantasz meg. Már éppen emeled a távolsági fegyveredet, harca készülve, amikor meglepődve látod, hogy a varkaudar a béke egyezményes jelét mutatja feléd. Kíváncsi vagy, hogy mit akarhat, így hagyod még élni egy kicsit. A vágta miatt felizgatott remák mentális támadást indít feléd, és már a csápjaival is majdnem rád támad, mikor a lovasa észleli a dolgot, és néhány ütéssel észre téríti az izgatott állatot.
- Sistergő Pumpa üdvözletét hozom neked, kalandozó! - harsogja a futár. - A varkaudarok dicső népének győzedelmes seregei ismét a hadak útját járják!
Hijnye, nem hallottál még ilyen választékosan beszélő varkaudart! - gondolod magadban.
- Csapatainkat legyőzhetetlen thargodanok szolgálják, köszönhetően bölcs vezérünknek, aki felszólít minden kalandozót - tekintet nélkül arra, hogy korábban milyen viszonyt ápolt a népünkkel -, hogy csatlakozzon győzedelmes hadjáratunkhoz, pusztítsa a yaurr seregeket, és azok szövetségeseit. Aki ellenünk szegül azt eltiporjuk, aki mellénk áll, azt megjutalmazzunk. Ne gondolkozz soká, most még választhatsz, később már nem lesz erre lehetőséged. A deus ex machinád használatával jelezd a helyi inváziós parancsnoknak csatlakozásodat! - mondja, majd megfordítja a csataremákot, és hamarosan eltűnik a távolban. [A DEM használatával választhatsz oldalt magadnak a háborúban. A H 1 998 1 paranccsal az invázió ellen fogsz harcolni, a H 1 998 2 paranccsal az invázió oldalán szállsz harcba. Figyelem! A döntés végleges, később nem változtathatod meg. A másik oldalon álló kalandozókat nem támadod meg automatikusan, csak ha az egyéb beállítások ezt okozzák. Azonban, ha akarod, kiadhatsz egy T 9090 parancsot, amellyel beállításoktól függetlenül minden olyan kalandozót megtámadsz, aki a veled ellenséges oldalon harcol.] A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ).
A táborhoz négy alak közelít, kék elefánton lovagolva. Az egyik egy termetes árnymanó, legalább két méter magas, a másik egy zöld hajú ember, a harmadik egy troll, akinek az arca emberfeletti intelligenciát sugároz, a negyedik egy törpe, aki lantot szorongat a kezében és lágy tenorján énekel. "Hahó Tahó!"-rikolt feléd az árnymanó és az elefántot a tábor felé irányítja. "Ha borgányabokrot keresel, Északnak tarts!"- kiáltja az ember. "Sose félj a rőtmanótól, kedvesebb, mint bárki más"-búgja gyönyörű hangján a törpe. A troll rád se néz, csak valamit súg az árnymanónak. A kék elefánt különös lovasaival lassan eltávolodik, te meg felébredsz. Ekkora badarságot sem álmodtál még. Zu'lit tarsolya termel 2 mocsári penkét. [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+142 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+694 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+63 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+20 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+3 kaja.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-16 életerő). Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 530.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 520.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 221% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 520.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 518.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 518.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 516.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 514.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 514.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 jégszilánk). [0 pontot használtál fel, van még 514.]

* 6. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 509.]

* 7. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 489.]

* 8. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 484.]

* 9. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 90. varázslatot
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 482.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 482.]

* 10. KP: használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 481.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 480.]
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos!

Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával kegyetlenül megütöd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg szabotőr!

Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr fekete torát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 1370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 varkaudar lándzsát [varkaudar lándzsa ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP]. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 439.]

v 263 elmormolod a 263. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hősi babérok varázslatot! Bőröd megkeményedik (+50 max. ép.) [-500 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+7% teo] [50 pontot használtál fel, van még 389.]

hh 522 522 1894 használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 1894. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Tested egészségtől fénylik! (+1 egészség.) [1 pontot használtál fel, van még 388.]
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [1 pontot használtál fel, van még 387.]
Felhasználsz 1 gernim balzsamot: kaptál ugyanennyit TU-t! [2 pontot használtál fel, van még 385.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-58 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [5 pontot használtál fel, van még 380.]

ef 11 508 energia fejlesztése 11
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-11 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [77 pontot használtál fel, van még 303.]

ek 40 20 t. energia kisütése: 40 20
96 varázspont felhasználásával előállítasz 8 TU-t. Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 90 TVP-t. [-18 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 393.]

lm 70 70 70 mozogsz 70 70 70
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [67. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő). Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [66. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő). Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [71. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő). Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [69. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő). Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [70. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg ősmágus van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 227 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. A varázslat kudarcot vallott. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sáfránypor és 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.). 6847 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 titkos teleportkövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[25 pontot használtál fel, van még 368.]

lm 75 75 75 mozogsz 75 75 75
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [69. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-11 életerő). Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [71. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő). Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [72. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-10 életerő). Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [73. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő). Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [74. PONT.] Hamarosan egy quwarg szellemet pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 28 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (47 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem testét. (4 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöfködöd a quwarg szellem testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 30 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A quwarg szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6870 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 716, sebződés: 132, gyógyulás: 104, összesen: -28 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg ősmágus. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 247 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 31 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A quwarg ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fokhagyma és 4 pirkit. 6847 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 631, sebződés: 57, gyógyulás: 43, összesen: -14 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő). Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [75. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg parafenomén az. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 235 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával eltalálod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Cápafoggal jól megszúrod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 55 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 74, gyógyulás: 33, összesen: -41 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 quwarg teleportgömböt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-10 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[30 pontot használtál fel, van még 338.]

lm 77 77 77 mozogsz 77 77 77
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [74. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő). Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [73. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő). Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [72. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-16 életerő). Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [76. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg anyakirálynő van előtted! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 235 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő potrohát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (46 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg anyakirálynő potrohát. (4 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöfködöd a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) {GYD:} Mjölborg kalapácsával megpöccinted a quwarg anyakirálynő potrohát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a quwarg anyakirálynő torát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A quwarg anyakirálynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 18 ugh mérget.) 9951 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 774, sebződés: 174, gyógyulás: 134, összesen: -40 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő). A fenébe! Egy zsákutca. [77. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 q. demoralizátor és 1 gernim balzsam. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-16 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[25 pontot használtál fel, van még 313.]

lm 81 81 81 mozogsz 81 81 81
Egy kis szobába érkezel. [76. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő). Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [72. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő). Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kanyarodik a járat. [71. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-11 életerő). Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [69. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő). Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [66. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő). Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [65. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-14 életerő). Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [64. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő). Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérted a következő kanyart. [63. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő). Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [62. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+108 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő). Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [78. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő). Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [79. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-16 életerő). Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [80. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy 14 qwarg rohamosztagos. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 170 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (4 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). {GYD:} Cápafoggal többször eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 10 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (10 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) {GYD:} Mjölborg kalapácsával megpöccinted a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Cápafoggal megbököd a qwarg rohamosztagos fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az 1 qwarg rohamosztagos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4270 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 768, sebződés: 60, gyógyulás: 126, összesen: +66 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő). Bah! Egy zsákutcába jutottál! [81. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg őrparancsnok az. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 152 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja a quwarg őrparancsnok bal vállát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg őrparancsnok jobb lábát. (5 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). {GYD:} Cápafoggal többször eltalálod a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a quwarg őrparancsnok nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel meghorzsolod a quwarg őrparancsnok testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Cápafoggal meghorzsolod a quwarg őrparancsnok jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Sajnos nem sikerült a quwarg őrparancsnok minden csapását hárítanod. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A quwarg őrparancsnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6965 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 993, sebződés: 169, gyógyulás: 167, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-16 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[75 pontot használtál fel, van még 238.]

lm 81 81 81 mozogsz 81 81 81
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 238.]

lm 86 86 86 mozogsz 86 86 86
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [80. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő). Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [82. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő). Mész tovább, előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [83. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő). Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [84. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő). Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [85. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg tűzköpő az. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 150 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg tűzköpő testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-33 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (64 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg tűzköpő testét. (6 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöfködöd a quwarg tűzköpő testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Csáprágójával a quwarg tűzköpő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-29 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5892 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 760, sebződés: 176, gyógyulás: 126, összesen: -50 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő). Folytatod az utat. Megtorpansz: kanyarodik az út! [86. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg őrparancsnok lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 241 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a quwarg őrparancsnok egyik karját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg őrparancsnok bal oldalát. (4 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). {GYD:} Cápafoggal többször eltalálod a quwarg őrparancsnok bal lábát. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a quwarg őrparancsnok újra meg újra lecsap. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) {GYD:} Sárkányölő karddal súrolod a quwarg őrparancsnok testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {GYD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a quwarg őrparancsnok testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Sajnos nem sikerült a quwarg őrparancsnok minden csapását hárítanod. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A quwarg őrparancsnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7431 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 884, sebződés: 163, gyógyulás: 158, összesen: -5 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 1 sziklozug comb [sziklozug comb ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP]. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-10 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[30 pontot használtál fel, van még 208.]

lm 86 86 86 mozogsz 86 86 86
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 208.]

ef 99 547 energia fejlesztése 99
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 203.]

* 2. BP: átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad aranypikkely. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

* 3. BP: elmormolod a 172. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a planetáris őrdémon varázslatot! Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] [0 pontot használtál fel, van még 203.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 193.]

* 5. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 193.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-56 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 8, 10.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ fal föl a bazaltelementál. Egy szögletes követ nyel le az agyagelementál. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 193 pontod maradt, ebből a következő körre 193 pontot vihetsz át. Kapsz még 503 pontot. A következő körben tehát 696 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARÁZSLÓMESTER (508. TUDATI KÉPESSÉG)
Ha még nem találkoztál nálad képzettebb varázslóval, akkor vagy nem jó helyen kerested, vagy egyszerűen csak elkerültétek egymást. Mindig van egy jobb, ezt el kell fogadnod! Ennél a ténynél is nyilvánvalóbb azonban egy másik. Mégpedig, hogy mindig van valaki, aki épp segítségre szorul. Aki pont a te tapasztalatodra és tudásodra vágyik, akit gyámolítanod kell, és persze az is lehet, hogy épp te szorulsz segítségre. A tudattársak közt is mindig akad mester, és mindig akad tanítvány. (Sőt, néha a szerepek még fel is cserélődnek, hisz senki sem érthet egyaránt jól mindenhez.) Csak nemrég, az entitás manifesztum elűzése során döbbentetek rá, hogy ez a különleges kapcsolat egy eddig még ki nem használt lehetőséget rejt magában. Kis odafigyeléssel a harc közben segítségül hívhatod társaid kollektív tudását! Mintha egy láthatatlan varázslómester figyelné minden mozdulatodat! Ez magabiztosságot, és erőt kölcsönöz neked, ráadásul egy kicsit még a mágia fókuszálásában is segít. (Mostantól a harci támadó varázslataid megidézésekor tapasztalati szint/2% esélyt kapsz arra, hogy a használt komponens nem veszik el. A százalékszámítás eredményét felfelé kerekítjük, de ez az esély semmiképp sem mehet 50% fölé. Hatása az általános komponens nevű varázslat után, attól külön kerül levizsgálásra.)

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Tharr személyes tanácsadója vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 362. fordulód.

Erő: 58 (82) Szint: 42 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 51 (83) Támadás: 65 (69) Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 51 (64) Védekezés: 115 (123) Menekülés: 30 % Életkor: 44/61 év
Egészség: 59 (76) Életpont: 1491/1336 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 1
Szerencse: 47 (84) Varázspont: 2023/42 Pénz: 6869 arany Kép. pont: 56
Tudatpont: 61/0 Pszi pont: 209/281 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 81
Eddig összesen 3590 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 63 323 TP-t kaptál. Jelenleg 10 426 958 TP-d van. A következő szinthez még 73 042 TP szükséges. Trófeáid: ezerszemű bestia, Quwaxotix, triklem drakolder. A 357. fordulódban 11187 arany került a bankszámládra. 11466 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/51 ökölvívás: 26/11 (+4%) szúrófegyverek: 37/38
vágófegyverek: *25/101 ütőfegyverek: 25/64 (+13%) lőfegyverek: *28/100
dobófegyverek: 29/80 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) << ököl (#28) << sárkányölő kard (#289)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -22.); ezüsttollú nyíl (#363) (23 -997.); mihlanil nyíl (#597) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
199,112 mezőn táborozol, a 245. labirintusban, 2. szinten, 86. ponton
Kedvenc táborhely: 194,101
Kisebb kívánság: legutóbb 2013. évben 12. hónapban.
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 55/92 2. nyomkövetés: 56/49 3. mászás: 17/63
4. csapdakészítés: 30/79 (+6%) 5. csapdaészlelés: 14/16 6. gyógyítás: 58/97
7. titkosírás: 4/12 8. felderítés: 20/41 9. szörnyidomítás: 8/60
10. teológia: 71/36 (+20%) 11. taumaturgia: 93/37 (+9%) 12. szerencsejáték: 5/55
13. versengés: 21/70 14. harcművészetek: 28/49 15. zene: 3/97
16. szörnyismeret: 13/54 17. pszi: 30/64 (+23%) 18. zárnyitás: 12/72
19. vadászat: 12/32 20. vitalitás: 2/85 21. bányászat: 30/2
22. úszás: 14/24 23. főzés: 4/16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 21 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 22, max: 50)
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), Notermanthi (#257) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer), csontváz lord (#177), halálelementál (#279)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
esszenciavédelem (#165) tulajdonságpajzs (#26) hatalomvarázs (#220) agyburok (#90)
tárgyvédelem (#178) hadiszerencse III (#59) planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
26. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégoszlop (#231) >> 31. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
2.) Igazi harcoshoz méltó feladat egy magnetikus praglonc feletti diadal.
3.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XXXX. olimpián.
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 796, pontszámod: 9696.
A II. toronyháborúban összesen 18 győzelmet arattál, ezzel 617 pontot szereztél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
vakmerőség (526) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
halhatatlanság (540) OK
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1576 TU szükséges.)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
7 arany pikkelyvért (#456) $14 tükörpáncél ($519) 265 gyöngymangó (#135)
2 fpi formázó minta (#419) 438 ugh méreg (#166) $6 polip szívóka ($391)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
20 áldott kő (#642) 40 ilkin érc (#232) 113 ramit kő (#226)
8 esszenciakristály (#350) 46 dárda (#10) 15 jégszilánk (#1128)
5 nyomkereső talizmán (#671) 552 sárkánypikkely (#292) 43 gyógykenőcs (#313)
9 Eldereth szilánk (#512) 3519 ugh méreg (#166) 20 varázskő (#305)
14 térhajlító kavics (#1539) 42 őskristály-szilánk (#1525) 146 szent jogar (#150)
1012 kaktuszbogyó (#429) 1 Xanathal karkötője (#956) 7 quwarg teleportgömb (#1534)
1 agvari manafókusz (#890) 1 kentaurusz szőttes (#1641) 1 ryuku függő (#1322)
1 Korrissh sisakja (#1658) 1 Fókuszpenge (#639)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 arany (#50) 1 gyöngymangó (#135) 3 isteni könnycsepp (#260)
1 pszi kő (#248) 2 szögletes kő (#17) 2 tudás gyöngye (#522)
1 varázskő (#305) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fokhagyma (#403) 2 kaja (#2) 4 pirkit (#153)
1 q. demoralizátor (#2067) 1 quwarg teleportgömb (#1534) 2 sáfránypor (#211)
1 titkos teleportkő (#1387)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

198 199 200
111
112
113
(199,112) a 245. labirintus bejárata, quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg parafenomén (#248), quwarg anyakirálynő (#269), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg tűzköpő (#678)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2014.01.06 09:07 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kronokristály -> 9 (Hősi babérok.)
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Ezentúl nincs korlátja annak, hogy egy fordulóban hány feneketlen tóban lehet úszni. Ugyanabban a tóban továbbra is csak fordulónként egyszer lehet úszni.
* - Javult a feneketlen tavak kincstáblája. Mivel itt nincs a szó szoros értelmében vett kincs (nincs feneke a tónak), ezért a tóban található szörnyek dobnak több és jobb kincset. Ennek következtében a tómélyi barlangban is kicsit több és jobb lett a kincs. Egy kis ízelítő a feneketlen tó új kincseiből: kreiton agy, kreiton esszencia, immunitás kövek.
* - Egy acéltűz nyílvesszőből és egy kronoplazmából mostantól 1 TVP-ért 10 árnyékvessző gyártható.
* - A tompítás ezentúl megvéd a légbilincs minden hatásától.
* - A bénító csapáshoz hasonlóan a bénító sebzés (555. KT képesség) sem hat a fürkészekre.
* - Új ősteológia varázslat került a játékba.
* - A karakterlap tárgylistájában azoknál a tárgykategóriáknál, amikből többet is felvehet a karakter, kiírja, hogy mennyit vehet fel maximum, és jelenleg mennyi van KF-elve.
* - A hibátlan gyémánt és az alligátor fog átadható lett.
* - A sashorog hibás volt a lég fürkész ellen. Javítottuk. Egyben a lég fürkész védelme ütőfegyver ellen 9999-ről 1500-ra csökkent, a jégfürkész vágófegyver elleni védelme szintén.
* - A halálkúpokban gyakrabban lehetett neves fürkészekkel találkozni. A hibát javítottuk.
* - A feltételes fegyverváltáson okosítottunk. Mindent számol, ideértve a bal kezes fegyvert. a plusz harci köröket stb., kivéve a fegyver által lőtt varázslatot.
* - Az instabil szingularitáshoz hasonlóan az átcsoportosítással (189. tudati képesség) sem lehet egy tulajdonságot 250 fölé mövelni.
* - A tárgylistában a KF-helyet nem foglaló tárgyakat ezentúl dőltözéssel jelöljük.
* - Az FFK parancsban meg lehet adni ezentúl 300-nál nagyobb paramétert is. Max. 999-et.
* - Ha egy olyan karaktert vesz át valaki, aki az átadást megelőző fél évben már gazdát cserélt, akkor az átvevő számlájáról 200 zsetont vonunk le az átadásért.

Üzenet küldése a karakternek