361. forduló, 363. forduló, Karón Varjú összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 21. 9h:51'
EZ A 568. JÁTÉKHETED, 362. FORDULÓD
569. játékheted kezdete: dec. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3779
SZÁMLA : XXXX

KARÓN VARJÚ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [217,115] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: Vadállat Rabban, amikor összefutottatok, adott neked 511 aranyat. Varázserőd regenerálódik. (+447 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+24 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-12 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy manifesztátor fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 158 életpontot sebeztél. [+2% teo] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 544.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 542.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 540.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 540.]

* 2. KP: elmormolod a 64. varázslatot a 12. varázslatot a 26. varázslatot
1 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 540.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 538.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 536.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 142% lesz (-24 vp). [0 pontot használtál fel, van még 536.]

* 4. KP: elmormolod a 78. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a láth. észlelése varázslatot! [-11 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 531.]

* 5. KP: elmormolod a 227. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a villámmágia varázslatot! [-36 varázspont.] [+6% tau] [5 pontot használtál fel, van még 526.]

fm 300 feltételes mászás 300
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 526.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+43 életerő). [-8 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 521.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 491.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 461.]

v 96 188 106 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(217,115) manifesztátor (#124)

[188,106] Lakott területre érkeztél.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Tharr híveié. Van itt egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.). Találkozol egy hófehér, copfos hajú, égszínkék szemű ember férfival. Bőre mélykék színű. Hatalmas varázslónak látszik. Jéghideg bizsergés lesz úrrá rajtad, mikor a közeledbe ér. Megismered. Ő a demokratikusan megválasztott dik... vezetője a Jégmágusok Szövetségének: Berogurgi Titusz! Ura Jégnek és Fagynak, Északi Szeleknek és a Kegyetlen hóviharoknak. Jobb lesz vele vigyázni. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Berogurgi Titusz. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszas csata után, már mindketten elfáradtok, amikor végül elementálod egy csapással köddé foszlatja ellenfeled lényét. Te voltál a jobb! Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[-50 varázspont.] [+8% tau] [10 pontot használtál fel, van még 451.]

f 419 kísérletezel a 419. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz biami kvazárlándzsát. (ld. enc.) 474 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 446.]

f 419 kísérletezel a 419. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Vadul gondolkozol... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! [5 pontot használtál fel, van még 441.]

f 419 kísérletezel a 419. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Semmi újat nem sikerült kitalálnod. [5 pontot használtál fel, van még 436.]

kt 568 elkészíted az 568. tárgyat
A törpék hozzálátnak, hogy kikovácsoljanak neked 1 biami kvazárlándzsát. Hosszasan várakozol, mire végre elkészül a rendelt tárgy. Gyönyörűen néz ki, csak úgy csillog villog! Boldogan fizetsz, és megköszönöd a precíz, gondos munkát. [70 pontot használtál fel, van még 366.]

kf 568 kézbeveszed/felveszed az 568. tárgyat
Elrakod a szívkeresőt, majd a jobb kezedbe veszed a biami kvazárlándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 366.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+46 életerő). [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 361.]

m 2 2 6 mozogsz keletre, keletre, nyugatra
[189,106] Továbbmész a város utcáján. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodák kútját. (ld. enc.) A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy őrült varázsló. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 57 életpontot sebeztél. [+2% teo] Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 50 életpontot sebeztél. [+1% tau] Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
A következő kincseket találtad: 4 pirkit és 2 csuklyavirág. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 11, gyógyulás: 5, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[217,115] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szánalmas pondró volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy kamionoszaurusz. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Eszel valamit. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [216,115] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Észreveszel egy friss csatamezőt.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy Raia szent lovagja. Nem jelenthet különösebb problémát. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 331.]

m 1 2 7 mozogsz északkeletre, keletre, északnyugatra
[217,114] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Észreveszel valamit a földön. Friss gnóm nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [218,114] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő legyengült woorgard mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 183 életpontot sebeztél. [+1% tau] Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a woorgard testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a woorgard bal oldalát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 57 életpontot sebeztél. Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 651, sebződés: 29, gyógyulás: 7, összesen: -22 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gránátkaktuszt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss gnóm nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [217,113] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy Raia szent lovagja nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

[30 pontot használtál fel, van még 301.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[218,112] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő kronotapír mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. [+1% tau] Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kronotapír fejét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a kronotapír jobb első lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. [+2% tau] A kronotapír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). A kronotapír nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-7 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-12 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a kronotapír jobb vállát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a kronotapír testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 44 életpontot sebeztél. [+2% tau] A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). A kronotapír nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A kronotapír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 2891 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 632, sebződés: 76, gyógyulás: 17, összesen: -59 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+40 életerő). [-8 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+48 életerő). [-8 varázspont.] Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [219,111] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy kronoelementál. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tyrannoszaurusz rex. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 95 életpontot sebeztél. [+1% tau] Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 26 életpontot sebeztél. [+2% teo] Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tyrex csontot. 2567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 95, gyógyulás: 15, összesen: -80 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+47 életerő). [-8 varázspont.]

(Továbbmész...) [220,110] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Itt húzódik a hajdan létezett bo'adhun birodalom nyugati határa. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy drakolder csatamezőt. (ld. enc.) Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték.

[45 pontot használtál fel, van még 233.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[219,109] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy csápos otagi. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. [10 pontot használtál fel, van még 223.]

a 551 1583 1 átadod az 551. tárgyat az 1583. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 dentor bőrt Vadállat Rabban részére. [5 pontot használtál fel, van még 218.]

aa 326 280 152 átadod a 326. tárgyat a 280. tárgyat a 152. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 3 ezüstdarabot Vadállat Rabban részére. Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. [-2 TU.] Ok, sikeresen átadtál 27 vasércet Vadállat Rabban részére. [10 pontot használtál fel, van még 208.]

* 1. BP: keresed a 124. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy manifesztátort. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 207.]

* 3. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [+2% teo] [3 pontot használtál fel, van még 204.]

* 4. BP: használod a 66. pszi képességet
1 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 12 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

* 5. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 204.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 4 fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [4 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-53 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 26, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 503 pontot. A következő körben tehát 703 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BIAMI KVAZÁRLÁNDZSA (568. TÁRGY)
Tüzes Biamér, Zangroz híres kvazárkovácsa nemrég egy speciális kohászati eljárást dolgozott ki, melynek segítségével - no és persze némi mágiával, ami a fúzió és a varázstárgy készítés speciális egyvelege - sikerült a kvazár és a mithril ötvözését megoldani. Az új technológia első terméke az oly régóta hiányolt kvazár lándzsa, amit helyesebb lenne kvazár-mithril lándzsának nevezni, mivel a fémrúdon és a fpi mintán kívül egy fülemüle agyar, 6 kvazár és 4 mithril adja az alapanyagot. Természetesen az elkészítéséhez szükséges speciális technikák miatt csak képzett kvazárkovács tudja kikovácsolni, ha beviszed neki az alapanyagokat, és megvárod, amíg elkészül (70 TVP). Az alapanyagokon kívül a törpe még a fegyverbe kovácsolja egy hajszáladat is, így biztosítva a fegyverrel való mágikus kapcsolatot. Az eljárás egyetlen hátránya, hogy kizárólag a készíttető használhatja ezt a remek fegyvert, melynek sebzése 5D6+5, és a kemény kvazár-mithril ötvözet hegynek köszönhetően van +3 támadással rendelkezik. Szintén a mithril hegy és a mágikus kapcsolat eredménye, hogy mágikus lényeket is megsebezhetsz vele! Mivel a sajátos kapcsolat miatt a fegyver szinte részévé válik a forgatójának, ezért ezen keresztül is támadható mágiával, így 2-vel csökken a szerencséje, viszont a kapcsolatnak köszönhetően kap +15 max. ÉP-t.

CSODÁK KÚTJA (1096. TEREPTÁRGY)
Kalandozók hosszú sora ácsingózik valami körül. A szende gnómoktól a pár fejjel mindenkinél magasabb elfeken keresztül a gyanúsképű árnymanókig faj és hovatartozás nélkül mindenki egy dologra vár itt. Ez eléggé felkelti az érdeklődésed, és megérdeklődöd egy divatos páncélba öltözött ember nőtől, mi folyik itt? Meg is tudod: ez itt a csodák kútja, mely mindenkivel a kívánságának megfelelő csodát tesz. Elég csak bedobni egy aranyérmét a kút belsejébe (H 1096), és a legváratlanabb dolog történik, vagy éppen az, amire már olyan régóta ácsingózol. Az akció 3 TVP-t emészt fel, de a harcos nő szerint legalább triplán megéri az időt erre áldozni. És mintha csak a nagyobb nyomatékosítás kedvéért történne, a kút előtt épp ekkor hangzik fel egy hangos örömujjongás.

DRAKOLDER CSATAMEZŐ (966. TEREPTÁRGY)
Hirtelen vált a vidék képe: sok mérföldes körzetben, amerre csak ellátni, sivár minden. A talaj mindenütt simára olvadt, csupán a magasabb fák törik meg az egyenetlenséget lávakupac méretű maradványaikkal. Még mindig mágikus energia-kitörések szikráitól izzik a táj. Nem ajánlatos a fertőzött területre lépni, hiszen könnyen előfordulhat, hogy ha megpróbálod, tövig elmerülsz a forró iszapban, vagy egy kósza mágikus csóva az első lépésednél darabokra tép.
Ezek a csatamezők rettentő régen a történelmet író háborúk színterei voltak. Rengeteg faj képviselői felsorakoztak már ezeken a helyeken, hogy érvényt szerezzenek a saját maguk alkotta igazság-ideájuknak. Gondoljunk csak a bo'adhun barbárok népes seregére, akik a saját védelmüket a hátuk mögött felsorakozott sámánok varázserejére bízták. Vagy ott voltak az Esthar Császárság papjai, akik krathan légióik százaival sorakoztak fel a fenyegető ellenséget megállítandó, vagy persze olyan is előfordult, hogy a hódítás kedvéért küldték őket harcba. A kyorg mágusok mítikus módszerekkel prezervált katonáiról nem is beszélve, akik az életüket adták volna gazdájukért és parancsolóikért. És persze közéjük tartoztak a triklem drakolderek ősi legendák övezte példányai is, akik bizony könnyedén eldöntötték a belépésükig túl hosszúra nyúló csatározások végkimenetelét. A drakolder csatamezőn ezek az ősi népek vívták sorsukat formáló ütközeteiket. Véres kardok, dárdák és pajzsok feszültek egymásnak, miközben a hátsó sorokból elsöprő erejű varázslatok indultak útjára, hogy válogatás nélkül kárt tegyenek mindenkiben, aki az útjukba kerül. A kezdetben a kyorgok béklyóit nyögő triklem drakolderek szintén teljes jogú félként kapcsolódtak be a küzdelembe, és leheletükkel gondolkodás nélkül tűzbe borítottak bárkit, aki az első sorokban harcolt. Márpedig az előtte állók kihullásával mindenki az első sorba kényszerült egyszer... Az ősi csaták mindegyike egyféleképpen végződött: kiéhezett triklem drakolderek lakmároztak áldozataik testéből, a bennük felraktározódó testnedveket szürcsölve üdítő nedűként.
Egy dolog biztos: a pusztítás szörnyű átka millióknak emelt névtelen síremléket ezeken a helyeken. Igaz, hogy sok száz év eltelt a kialakulásuk óta, mégsem képes semmilyen növény gyökeret verni a még mindig fertőző területeken. Ha a láva- és energiafolyamokban hömpölygő, mindent szétmaró sav elől megfelelő védelmet találnál, talán bemerészkedhetnél a drakolder csatamező mélyére, hogy jobban körülnézhess, esetleg ősi relikviák után kutass. Ha ez megvan, a KUT 70 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell a drakolder csatamezőre lépned (az utóbbi esetben egy körben max. egyszer kutatsz).

KARAKTERLAP

Karón Varjú, egy copfos ősz hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Fekete a bőröd. Fairlight főpapja vagy. Papi hited: 309. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 362. fordulód.

Erő: 41 (44) Szint: 24 Merészség: 5/5 Magasság: 114 cm
IQ: 28 Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 51 (53) Védekezés: 60 Menekülés: 50 % Életkor: 110/111 év
Egészség: 27 Életpont: 419/295 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 38 Varázspont: 868/459 Pénz: 253 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 14/2 Pszi pont: 51/1 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 14
Eddig összesen 1578 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9847 TP-t kaptál. Jelenleg 1298221 TP-d van. A következő szinthez még 101779 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, kronotapír, ongóliant. A 357. fordulódban 3062 arany került a bankszámládra. 3215 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/72 ökölvívás: 3/73 szúrófegyverek: *29/100 (+1%)
vágófegyverek: 9/6 ütőfegyverek: 8/3 lőfegyverek: 10/28
dobófegyverek: 17/92

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%)
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/25 (+44%) 2. nyomkövetés: 67/92 (+19%) 3. lopás: 4/56
4. mászás: 4/38 5. csapdakészítés: 21/7 (+6%) 6. csapdaészlelés: 10/40
7. gyógyítás: 86/16 8. titkosírás: 13/93 9. felderítés: 24/72
10. szörnyidomítás: 5/94 11. teológia: 46/79 (+12%) 12. taumaturgia: 64/91 (+24%)
13. szerencsejáték: 1/53 14. versengés: 1/39 15. zene: 19/36
16. szörnyismeret: 12/56 (+30%) 17. pszi: 7/71 (+9%) 18. zárnyitás: 1/87
19. vadászat: 12/38 20. bányászat: 25/83 (+11%) 21. úszás: 8/30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
elfogod tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
láth. észlelése (#78) villámmágia (#227) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), tűzeső (#61), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155)
villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96) tűzeső (#61) >> őrült varázsló (#255)
tűzeső (#61) >> zoloboo sámán (#230) tűzeső (#61) >> quwarg parafenomén (#248)
tűzeső (#61) >> Mnebolath (#237) tűzeső (#61) >> áeratikus hasnyák (#243)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Rakj be a bankszámládra legalább 2000 aranyat, és hagyd érintetlenül (ne vegyél ki róla és ne rakjál be hozzá) legalább 10 körig! Ezután IMádkozz (mielőtt hozzányúlnál a pénzhez).
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
317 arany (#50) 1 dentor bőr (#551) 3 ezüstdarab (#326)
1 fémrúd (#104) 1 fpi formázó minta (#419) 1 fülemüle agyar (#267)
7 kaja (#2) 6 kvazár (#244) 4 mithril (#352)
27 vasérc (#152) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 biami kvazárlándzsa (#568) 2 csuklyavirág (#133) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
3 pirkit (#153) 3 sáfránypor (#211) 1 tyrex csont (#280)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(216,115) friss csatamező (#262), Raia szent lovagja (#239)
(217,113) márványtorony (#175), Raia szent lovagja (#239)
(217,115) manifesztátor (#124), szánalmas pondró (#792), nekrofun (#173), 29. jellempróba, Fairlight oltár, kamionoszaurusz (#767)
(218,112) kronotapír (#286)
(218,114) woorgardok (#231), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), 40. jellempróba, érclelőhely
(219,109) csápos otagi (#395), nekrofun (#173)
(219,111) kronoelementál (#287), Thargodan csatamező (#432), 41. jellempróba, tyrannoszaurusz rex (#160)
(220,110) drakolder csatamező (#966), 39. jellempróba, Fairlight oltár

Üzenet küldése a karakternek