361. forduló, 363. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. okt. 17. 16h:45'
EZ A 378. JÁTÉKHETED, 362. FORDULÓD
379. játékheted kezdete: okt. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 5

SUSMAKIAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,12] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+6 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+148 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+75 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+112 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 703. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 698. Kapsz 5 VP-t.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 693. Kapsz 5 VP-t.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 688. Kapsz 5 VP-t.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

* 6. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

* 7. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

* 8. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 683. Kapsz 5 VP-t.]

* 9. KP: v 1 15 0 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 678. Kapsz 5 VP-t.]

v 6 15 elmormolod a 6. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 673. Kapsz 5 VP-t.]

v 1 15 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 668. Kapsz 5 VP-t.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 663. Kapsz 5 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 653. Kapsz 10 VP-t.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 651. Kapsz 2 VP-t.]

p 120 használod a 120. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a nagyobb agypajzs pszi képességet. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 646. Kapsz 5 VP-t.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +300 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 646.]

ek 215 9 t. energia kisütése: 215 9
108 varázspont felhasználásával előállítasz 9 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 646.]

ef 20 517 energia fejlesztése 20
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 506. Kapsz 140 VP-t.]

dd 322 249 138 eldobod a 322. tárgyat a 249. tárgyat a 138. tárgyat
Elhajítasz 1 ezüsttőrt. Elhajítasz 1 bumerángot. Elhajítasz 1 ubuk dobónyílat. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

d 276 3 eldobod a 276. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 sárga erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

dd 278 88 194 eldobod a 278. tárgyat a 88. tárgyat a 194. tárgyat
Elhajítasz 1 umbatari karkötőt. Elhajítasz 1 bronzsisakot. Elhajítasz 1 arany karperecet. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

d 158 4 eldobod a 158. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 4 ezüst karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

d 665 6 eldobod a 665. tárgyat (6 darabot)
Elhajítasz 6 elkarog szőrt. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

d 267 2 eldobod a 267. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 fülemüle agyart. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

d 125 20 eldobod a 125. tárgyat (20 darabot)
Elhajítasz 20 mandibulapengét. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

v 77 2 elmormolod a 77. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a fúzió varázslatot! Létrehoztál 2 kvazárt. [-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 501. Kapsz 5 VP-t.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Lamkulplakbolk néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Most kiderül, hogy mennyire értesz a csapdákhoz. Egy nagy kőtömbön egy kincsesláda van, de a kőtömb körül csapdák vannak. Ezeket kell hatástalanítanod, és a ládát megszerezned. Habozás nélkül hozzálátsz a feladat végrehajtásához. Csapdák? Hát, még nem sokat foglalkoztál velük. Beleesel egy nagy gödörbe, majd amikor kikászálódsz, néhány karó szúr seggbe. Ez nem a te napod!
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 491. Kapsz 10 VP-t.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Vlalea, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. El kell mondanod, hogy milyen egy bundás csirmáz. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 106 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. Egy mini-labirintus bejárata előtt álltok. Fel kell derítened és térképezned az egész labirintust, és megtalálni a benne elrejtett tárgyakat. Fél órát kapsz. Úgy eltévedsz a labirintusban, hogy egy óra múlva a kalandmesternek kell kihoznia. Hát, a felderítés szakértelmed még nem az igazi!
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 471. Kapsz 20 VP-t.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Tölgyfapajzsos Draenar néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladatod egyszerű: egy csatában megsebesült katonát kell gyógykezelned, varázslat és pszi nélkül! Nekilátsz, szakszerűen választasz az előre kikészített gyógyfüvek közül, a katona egykettőre jobban lesz, már mosolyog is. 530 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Zekdorplaklopp néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladatod egy borzalmas varkaudar legyőzése. Már nyitják is a ketrecet! {max. életpontja: 151-180.}

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +11 életerőt. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy és egy ezüst nyaklánc. 1 870 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 24, gyógyulás: 42, összesen: +18 ÉP}


Sikerrel jártál! Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Laenshela néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy tüskecsapdát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges! De álljon meg a menet! Gyorsan belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Egy tárgy akad meg a kezedbe! Előhúzod. Ez nem igaz... Csak egy nyomorult állatcsont! Messzire dobod.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 441. Kapsz 30 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[184,12] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vezérfarkas került az utadba. {max. életpontja: 551-650.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (7 támadással 637 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A vezérfarkas többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A vezérfarkas harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A vezérfarkas többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A vezérfarkas harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A vezérfarkas szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +53 életerőt. 4 261 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 773, sebződés: 220, gyógyulás: 167, összesen: -53 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [185,12] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 48.} A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy magger. {max. életpontja: 226-240.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a magger jobb oldalát. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a magger testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 mandibulapengét. 2 149 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 44, gyógyulás: 50, összesen: +6 ÉP}


(Továbbmész...) [186,12] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy norpadolótika közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 24 szúró, 40 vágó, 24 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 33 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a norpadolótika testét. (4 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a norpadolótika testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2 326 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 47, gyógyulás: 62, összesen: +15 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint FéNYeS NaP, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 420. Kapsz 21 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[187,12] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Raia oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy átokmurgattyú. {max. életpontja: 91-110.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az átokmurgattyú jobb karját. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {GYD:} Agyartőrrel teljesen átszúrod az átokmurgattyú testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az átokmurgattyú agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Az átokmurgattyú mancsával oldalba lök. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az átokmurgattyú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 984 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 4, gyógyulás: 19, összesen: +15 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [188,12] Füves síkságra érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Raia híveié. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy quwarg bolyt. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy magger nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 50.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 44 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a magger jobb lábát. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megbököd a magger testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A magger szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 mandibulapengét. 2 149 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 37, gyógyulás: 45, összesen: +8 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [189,12] Még mindig füves síkságon vagy. Felfedeztél egy quwarg bolyt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő! {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 18 ütő ellen.}

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 294 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg szabotőr! {támadása: 18.}

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Semmi eredménye! Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg szabotőr bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 varkaudar lándzsát. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy magger lehet. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a magger bal lábát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a magger testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 mandibulapengét. 2 149 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 39, gyógyulás: 46, összesen: +7 ÉP}

[56 pontot használtál fel, van még 364. Kapsz 56 VP-t.]

m 1 1 4 mozogsz északkeletre, északkeletre, délre
[190,11] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy tetemember védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 28 szúró, 22 vágó, 12 ütő ellen.}

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 44 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a tetemember testét. Kritikus ütés! (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Agyartőrrel felnyársalod a tetemember jobb vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ubuk dobónyíl. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra. {max. életpontja: 81-90.}

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 43 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel iszonyatosan megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
589 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy élőholt mágus intéz feléd kihívást. {támadása: 20.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 13 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mágus testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {GYD:} Agyartőrrel teljesen átdöföd az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az élőholt mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1 026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 24, gyógyulás: 23, összesen: -1 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mérgezett vasnyíl. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Quwarg szagot érzel! Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szánalmas pondró lehet. {védettsége: 1 szúró, 1 vágó, 1 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 37 életpontot sebeztél. A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szánalmas pondró testét. (7 támadással 578 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a szánalmas pondró testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A szánalmas pondró belecsíp a derekadba. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor keményen megütöd a szánalmas pondró nyakát. Kritikus ütés! (2 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a szánalmas pondró összehúzódó redőit. Kritikus ütés! (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szánalmas pondró belecsíp a derekadba. (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 29 életpontot vesztettél. A szánalmas pondró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
4 354 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1075, sebződés: 272, gyógyulás: 219, összesen: -53 ÉP}


(Továbbmész...) [191,10] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. Bhor-alan mocsara a Yaurr királyság legelhagyatottabb, legrémisztőbb helyei közé számít. Lidérckirályok, élőholt mágusok és nevenincs borzalmak tenyésznek itt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mocsári penkét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy átokmurgattyú. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 38 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az átokmurgattyú poshadt hasát. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {GYD:} Agyartőrrel teljesen átdöföd az átokmurgattyú jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az átokmurgattyú meglök agyarával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 984 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 9, gyógyulás: 24, összesen: +15 ÉP}

Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ó! Hiszen ez egy talriai behemót. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...) [191,11] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy.

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [41 pontot használtál fel, van még 323. Kapsz 41 VP-t.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[191,12] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [191,13] Neem akar véget érni a dögletes bűzű mocsár. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Quwarg szagot érzel! Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő ősquwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 60 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 34 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősquwarg fejét. (6 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod az ősquwarg jobb első lábát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ősquwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 20 ugh mérget.) 5 609 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 98, gyógyulás: 105, összesen: +7 ÉP}

[14 pontot használtál fel, van még 309. Kapsz 14 VP-t.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 308. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: szk 159 0 0 keresed a 159. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ongóliantot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 268. Kapsz 40 VP-t.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 228. Kapsz 40 VP-t.]

tf 4 28 fejleszted a 4. tulajdonságodat 28 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 191 TVP-t kell elköltened.] [28 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 28 VP-t.]
A szervezetedet méreg pusztítja (-59 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 85 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. 4 kaját nyel le a quwarg harcos. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 503 pontot. A következő körben tehát 703 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr hittérítője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 362. fordulód.

Erő: 52 (70) Szint: 33 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 38 (45) Támadás: 56 (59) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 32 (44) Védekezés: 68 (74) Menekülés: 40 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 40 (52) Életpont: 976/1025 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (31) Varázspont: 1264/1168 Pénz: 7609 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 69/10 Pszi pont: 241/353 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 15
Eddig összesen 4577 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31 639 TP-t kaptál. Jelenleg 4 954 186 TP-d van. A következő szinthez még 45 814 TP szükséges. Trófeáid: őrjáratozó katona, mágiamorfáló, kisebb quwarg isten.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/86 ökölvívás: 32/83 (+11%) szúrófegyverek: *31/100 (+2%)
vágófegyverek: 27/42 ütőfegyverek: 7/6 lőfegyverek: 28/69
dobófegyverek: 13/3

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
191,13 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 95 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 803 időszaki: 757

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/5 Max életkor 177 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 38/57 (+34%) 2. nyomkövetés: 64/66 3. mászás: 17/55 (+9%)
4. csapdakészítés: 20/28 (+7%) 5. csapdaészlelés: 2/11 (+9%) 6. gyógyítás: 79/94 (+3%)
7. titkosírás: 11/35 8. felderítés: 14/48 (+19%) 9. szörnyidomítás: 22/58
10. teológia: 31/51 (+29%) 11. taumaturgia: 56/5 (+5%) 12. szerencsejáték: 3/93
13. versengés: 19/23 14. harcművészetek: 31/17 15. zene: 40/61
16. szörnyismeret: 16/47 17. pszi: 34/75 (+7%) 18. zárnyitás: 1/31
19. vadászat: 26/37 20. bányászat: 36/96 21. úszás: 13/83

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 90
9. gyors fejlődés: 1 10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 30 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), nagy vaspajzsot (#161) (max. 1 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 15 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs III (#127) csupasz izom (#28) vámpirizáció (#1) (0,0) áldomás (#6) (0,0)
nagyobb agypajzs (#120)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +5 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68, 81.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 11, 14, 16, 20, 41, 42.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1560, az összesen kapott pontszám: 158565. (összesen ölhető: 1560 ) Eddig 9 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 1 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 65 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) OK
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) OK
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 9316 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 bányászcsákány (#434) 1 varkaudar lándzsa (#224)
1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 * Fókuszpenge (#639) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13)
Vízifegyverek
1 avenir (#1706) 1 cápaölő tőr (#480) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111) 1 * moa stuki (#413)
Lövedékek
1 mérgezett vasnyíl (#187) 4 mihlanil nyíl (#597) 15 nyílvessző (#108)
16 ubuk tüske (#131) 2 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 esszenciakristály (#350) 4 ezüstshuriken (#327) 2 jégpasztilla (#1566)
11 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 5 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
3 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * díszes tunika (#1488)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
1 * kyorg köpeny (#741) 4 rejtőköpeny (#277)
Kesztyűk
1 * Huddens kesztyűje (#649) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 bíbor erőöv (#291) 1 * zafír erőöv (#397)
Övcsatok
1 * kyorg övcsat (#1456)
Nadrágok
2 Raia csataszoknyája (#1537) 1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
22 borostyán függő (#162) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 6 obszidián függő (#195)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
5 aranylánc (#191) 2 csodálatos nyaklánc (#1211) 8 ezüst nyaklánc (#117)
3 * gólem talizmán (#811) 2 gyöngysor (#192) 6 halálhozó talizmán (#813)
3 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144) 13 * korinthai talizmán (#814)
1 trófea nyaklánc (#196) 2 varkaudar szimbólum (#1528) 1 vortex amulettje (#607)
1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
4 arany papi karkötő (#309) 2 Eldaran karkötője (#373) 1 halálhozó karkötője (#816)
1 * Huddens alkarvédője (#1550) 1 * teriadan karkötő (#844)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
35 * angyalok gyűrűje (#529) 5 aranygyűrű (#193) 2 * balkezes gyűrű (#1549)
1 regeneráló gyűrű (#254)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. topáza (#2325)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 48 csepp tinta (#101), fér még: 12]
4 fűszertartó (#210) [bennük 14 csepp sáfránypor (#211), fér még: 6]
8 huhogó bibe (#332) [bennük 25 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 71]
15 sullár hólyag (#168) [bennük 116 csepp spiritusz (#170), fér még: 184]
12 szent kehely (#257) [bennük 120 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
24 uzbány csőr (#169) [bennük 288 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
2 vizestömlő (#3) [bennük 40 korty víz (#27), fér még: 0]
3 zöld üveg (#82) [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 2 aenouth ködkürt (#1554)
16 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 19 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74)
2 destabilizátor (#1275) 3 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
6 ezüst kulcs (#184) 7 Fairlight szütyője (#2108) 1 feneketlen bugyor (#570)
10 fenőkő (#1618) 1 fiatalság itala (#473) 1 fülemüle síp (#1576)
190 gyógykenőcs (#313) 76 kaja (#2) 7 keg gomba (#1615)
1 kinemfogyó tegez (#368) 2 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40)
5 kötél (#92) 4 kristályfolyadék (#449) 3 kristálygömb (#265)
6 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648) 6 leviatán hólyag (#2182)
10 leviatángumó (#1757) 3 manakristály (#500) 15 megsemmisítő (#1540)
2 morf esszencia (#2452) 3 nagy aranykulcs (#246) 6 nagy bronzkulcs (#185)
2 nagy vaskulcs (#186) 37 ork csodaszer (#1228) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
5 rézkulcs (#75) 1 ryuku tájoló (#1224) 3 sáfránykő (#979)
1 sáfránykristály (#675) 2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 smaragd kulcs (#241)
1 szeksztáns (#32) 2 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273)
2 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539) 4 titanitdukát (#1480)
1 + tüskecsapda (#242) 5 varázskő (#305) 2 vaskulcs (#183)
5 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 71 álompor (#396) 16 amniosz (#203)
151 átlátszó morfplazma (#2451) 138 bíbor morfplazma (#2450) 11 bordacsont (#16)
15 borkonyó bibe (#312) 3 csillezsályalevél (#1253) 6 csuklyavirág (#133)
12 dentor bőr (#551) 10 dorony tüdő (#212) 112 drótszőr (#37)
6 eknozol (#540) 1 etra hályog (#712) 26 ezüstdarab (#326)
136 fehér morfplazma (#2445) 62 fekete gyöngy (#99) 154 fekete morfplazma (#2446)
4 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 6 galachmit (#310)
$1 gromak bőr ($268) 16 gyíkfű (#201) 93 gyöngymangó (#135)
6 hattyútoll (#1222) 6 hibátlan tűzopál (#1642) 2 ilkin érc (#232)
1 jégszív (#282) 74 kaktusztüske (#114) 11 karbin plazma (#199)
4 kazmár gyökér (#205) 128 kék morfplazma (#2442) 10 kék orchidea (#68)
3 kőszem (#304) 14 kvazár (#244) 1 lélekkő (#1650)
162 lila morfplazma (#2448) 103 madártoll (#112) 13 magszim bél (#103)
93 mákrózsa virág (#56) 6 mandibulapenge (#125) 5 manifeszt.nyúlvány (#214)
18 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659) 125 narancs morfplazma (#2449)
7 nektoraf faggyú (#667) 8 óndarab (#85) 10 ovimon-bogyó (#207)
1 pirkit (#153) 6 polip szívóka (#391) 31 purifikátor háj (#269)
2 raaba-gumó (#936) 2 rakolits por (#669) 1 ramit kő (#226)
10 remák szív (#264) 75 rézdarab (#70) 3 rókafarok (#124)
3 ryuku rúnatekercs (#1162) 1 sámán erszény (#650) 150 sárga morfplazma (#2447)
1 smaragdkő (#678) 19 sünmedve tüske (#14) 7 szárnyas hernyó (#69)
4 szuperkötél (#209) 10 szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172)
2 teknőcteknő (#416) 13 Thargodan esszencia (#328) 1 tükör (#43)
43 vasérc (#152) 20 vízionár szem (#102) 140 vörös morfplazma (#2443)
4 vörös zyel (#606) 6 xirnox szív (#213) 142 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 305.87 kg Megterheltség: 86%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
180 áldott kő (#642) 15 hollókristály (#1102) 2245 kaja (#2)
110 megsemmisítő (#1540) 1 pengepajzs (#425) 40 varázskő (#305)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
741 álompor (#396) 600 anguaxin váladék (#1382) 900 borkonyó bibe (#312)
1099 csalánvirág (#582) 5240 csontkulcs (#74) 470 dözmöng szív (#122)
129 dűneelf arckendő (#1920) 90 ében nyílvessző (#848) 1 fejsze (#1240)
19 fenőkő (#1618) 1653 fokhagyma (#403) 27 grifftojás (#179)
6492 halcsont (#390) 6939 kaja (#2) 100 kaktuszbogyó (#429)
2703 kővirág gyümölcs (#1956) 7 kristály kulcs (#1818) 3861 lidércesszencia (#1074)
9500 lótuszvirág (#447) 224 mimózabimbó (#1878) $3337 mutáns csont ($331)
3888 nothar bogyó (#923) 700 nyílvessző (#108) 1 olló (#335)
1445 óndarab (#85) 492 pirkit (#153) 10 pszi kristály (#618)
$7410 quwarg tojás ($360) 210 rum (#1419) 586 ryuku védőkenőcs (#1154)
10717 sallank karom (#128) 6 súlyzó (#347) 904 teriád féreg (#1276)
155 Thargodan csont (#1181) 1480 Thargodan esszencia (#328) 410 tinta (#101)
28 tl'urlang fiola (#788) 1 trófea nyaklánc (#196) 16731 tükör (#43)
1076 tűzbimbó (#623) 20 tűzsárkány ital (#1400) 200 vámpírfog (#1221)
3586 varányszem (#30) 100 véka rizs (#1364) 7213 viharhomok (#1919)
202 xirnox szív (#213) 2221 yetiszív (#1070)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 áldott kő (#642) 1 arany karperec (#194) 1 bronzsisak (#88)
1 bumeráng (#249) 6 elkarog szőr (#665) 4 ezüst karkötő (#158)
1 ezüsttőr (#322) 2 fülemüle agyar (#267) 2 ilkin érc (#232)
4 kaja (#2) 1 kristályfolyadék (#449) 14 mandibulapenge (#125)
2 pular kristály (#239) 2 ramit kő (#226) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
3 sárga erőöv (#276) 1 umbatari karkötő (#278)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
40 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 fekete gyöngy (#99) 3 gyíkfű (#201) 2 kvazár (#244)
1 mérgezett vasnyíl (#187) 3 spiritusz (#170) 1 varkaudar lándzsa (#224)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192
9
10
11
12
13
14
(183,12) borzalmas varkaudar (#166)
(184,12) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 31. jellempróba, szopógödör (#177), vezérfarkas (#748)
(185,12) Raia szent lovagja (#239), márványtorony (#175), magger (#747)
(186,12) norpadolótika (#226), phua-kúp (#372), Fairlight oltár, művészi porolit (#720)
(187,12) átokmurgattyú (#225)
(188,12) Fairlight rúnaköve, Raia oltár, magger (#747)
(189,12) quwarg boly (#359), 36. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Sheran oltár, quwarg királynő (#153), quwarg szabotőr (#301), magger (#747)
(190,11) tetemember (#123), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), bűbájlidérc (#761), szánalmas pondró (#792)
(191,10) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), mocsári penke (#148), átokmurgattyúk (#225), talriai behemót (#312)
(191,12) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201)
(191,13) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), ősquwarg (#300)

Üzenet küldése a karakternek