Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. okt. 9. 9h:07' EZ A 701. JÁTÉKHETED, 361. FORDULÓD 702. játékheted kezdete: okt. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2582 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 135. tárgyat |
le 708 | leveszed/lerakod a 708. tárgyat |
kf 865 | kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat |
fkt 1261 1 | felt. készítesz az 1261. tárgyat (1 darabot) |
fkt 39 5 1 | felt. készítesz a 39. tárgyat (5 darabot) |
fkt 312 10 1 | felt. készítesz a 312. tárgyat (10 darabot) |
fkt 94 10 1 | felt. készítesz a 94. tárgyat (10 darabot) |
p 65 1 3 | használod a 65. pszi képességet |
ff 127 523 | felt. fegyverváltás: 127 523 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 751 | bemész a 751. épületbe |
ek 395 | t. energia kisütése: 395 |
m 1 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. A lény immúnis erre a varázslatra! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [164,60] Az erdőt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy kultúrmasztodon közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon jobb oldalát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszurkálod a kultúrmasztodon fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megkarcolod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 22 kaját. 2354 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 92, gyógyulás: 20, összesen: -72 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő jobb középső lábát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő jobb első lábát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a quwarg királynő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1233 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [164,58] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Felfedeztél egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Warrax. Észreveszel egy álomvirágot. Találsz egy Chara-din monolitját.
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel nyakát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel jobb oldalát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöföd az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1375 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [166,56] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ezoterikus mardel közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 59 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1375 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [167,56] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ezoterikus mardel lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 65 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel meghorzsolod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1375 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
fu 4300 | udvarolsz a 4300. kalandozónak |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
* 1. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 163. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért |
KRONOTAPÍR (286. SZÖRNY) Az alanori tudósok szerint a csatornán suttyomban átúszó kalandozók óriási bajt okoztak azzal, hogy megbolygatták a Thargodan csatamezőket, és a rettegett következmények nem is késlekedtek. Úgy tűnik, a Thargodan csatamezők mélyén szunnyadó ősi mágia megzavarásának eredményeképp repedés keletkezett a dimenziók között, és szerencsétlenségünkre pont az idő létsíkja keletkezett egy átjáró! Lehetséges, hogy Ghallán ennek következményeként az idő fel fog gyorsulni, de mintha ez nem lenne elég, ún. kronoteremtmények özönlöttek át, melyek érintésükkel zavart kelthetnek az időben. A kronotapírokat úgy tűnik, mágnesként vonzzák a Thargodan csatamezők: rövid időn belül (ha az időnek egyáltalán megmaradt a jelentése) el fogják őket árasztani. A kronotapírok az idő fázisai között való mozgásuk miatt gyakorlatilag sebezhetetlenek, bár a tudósok már dolgoznak azon mágikus anyag keresésén, amely a képességet semlegesíteni tudja. Egy jós szerint a megoldás a tiltott manaforrásban keresendő. |
Erő: | 38 (39) | Szint: | 23 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 38 (40) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 38 (59) | Védekezés: | 85 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 36 (42) | Életpont: | 375/352 | Jellem: | jó (395) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 36 (46) | Varázspont: | 330/261 | Pénz: | 705 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 14/2 | Pszi pont: | 40/4 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/35 (+5%) | ökölvívás: | 22/82 | szúrófegyverek: | 24/13 (+2%) |
vágófegyverek: | 9/35 (+10%) | ütőfegyverek: | 24/4 (+4%) | lőfegyverek: | 25/74 (+6%) |
dobófegyverek: | 10/78 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/89 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 61/34 (+16%) | 3. lopás: | 6/31 |
4. mászás: | 15/67 | 5. csapdakészítés: | 22/83 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 27/25 |
7. gyógyítás: | 89/47 (+20%) | 8. titkosírás: | 4/53 | 9. felderítés: | 30/14 |
10. szörnyidomítás: | 10/55 | 11. teológia: | 11/56 (+2%) | 12. taumaturgia: | 29/13 (+4%) |
13. szerencsejáték: | 7/0 | 14. versengés: | 4/51 | 15. harcművészetek: | 10/40 |
16. zene: | 46/76 (+40%) | 17. szörnyismeret: | 8/2 | 18. pszi: | 4/73 (+21%) |
19. zárnyitás: | 7/40 | 20. vadászat: | 19/35 | 21. bányászat: | 32/75 |
22. úszás: | 25/23 (+10%) | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz a 4300. karakternek |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ) |
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219), quwarg harcost (#201) fedett veremmel (#219), éjkornist (#228) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
varkaudar iszákos (#688) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) tudati szintlépés (226) önismeret (236) emberré faragás (252) a butaság ára (273) humán energia (278) fejleszt.gyümölcse (292) emberré faragás II (374) emberiség ékköve (388) kedvenc táborhely (395) hárítás művészete (404) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | gyöngymangó (#135) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csontpálca (#329) | |||
24 | drótszőr (#37) | 21 | kaja (#2) | 5 | ugh méreg (#166) |