Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. okt. 17. 12h:46' EZ A 378. JÁTÉKHETED, 361. FORDULÓD 379. játékheted kezdete: okt. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1526 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 5 |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 6. KP: v 86 0 0 | elmormolod a 86. varázslatot |
* 7. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 8. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 9. KP: v 1 15 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 15 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 1 15 | elmormolod az 1. varázslatot |
p 72 | használod a 72. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
p 120 | használod a 120. pszi képességet |
ek 215 9 | t. energia kisütése: 215 9 |
ef 15 533 | energia fejlesztése 15 |
ff 28 639 182 | felt. fegyverváltás: 28 639 182 |
tno 5 | növeled az 5. tulajdonságodat |
kno 14 1 | képesség-növelés 14 |
kno 7 1 | képesség-növelés 7 |
f 99 | kísérletezel a 99. tárggyal |
f 272 | kísérletezel a 272. tárggyal |
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 20 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár testét. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a purifikátor császár testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) {GYD:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a purifikátor császár jobb oldalát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 purifikátor hájat. 3 840 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 707, sebződés: 115, gyógyulás: 140, összesen: +25 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a harcias morf jobb első lábát. (6 támadással 580 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megérinted a harcias morf testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A harcias morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
5 028 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 613, sebződés: 46, gyógyulás: 113, összesen: +67 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 131 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a domináns morf bal oldalát. (7 támadással 687 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Agyartőrrel megbököd a domináns morf jobb vállát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápjaival a domináns morf lecsap a bal karodra. (4 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
4 721 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 783, sebződés: 212, gyógyulás: 140, összesen: -72 ÉP}
(Továbbmész...) [183,3] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 4x 4d4+4.}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Semmi eredménye! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál párolgó héját. (3 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-16 pszi pont.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2 254 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 37, gyógyulás: 49, összesen: +12 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi őselementál fejét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-13 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont.) A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2 254 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 35, gyógyulás: 36, összesen: +1 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pszi őselementál bal lábát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a pszi őselementál testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-12 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-15 pszi pont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2 254 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 38, gyógyulás: 35, összesen: -3 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 50 életpontot sebeztél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 35 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Tguarkhan testét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a Tguarkhan nyakát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Tguarkhan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +15 életerőt. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany karperec, egy ezüst nyaklánc és egy gyöngymangó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 80, gyógyulás: 35, összesen: -45 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a magger éles mandibuláját. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a magger éles mandibuláját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 mandibulapengét. 2 149 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 35, gyógyulás: 48, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [183,4] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ovimon-bokrot. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg nagymester közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 24 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester testét. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 26, gyógyulás: 45, összesen: +19 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf bal oldalát. (4 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a harcias morf jobb középső lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Marásokat ejt rajtad a harcias morf. (4 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A harcias morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
5 028 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 85, gyógyulás: 106, összesen: +21 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. A manaretesz elnyeli a varázslatot. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a védelmező morf fejét. (5 támadással 623 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a védelmező morf testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a védelmező morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 101 életpontot vesztettél. A védelmező morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
5 114 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 674, sebződés: 151, gyógyulás: 123, összesen: -28 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 99 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 92 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg ősmágus jobb középső lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. 292 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. 193 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +72 életerőt. A következő kincseket találtad: egy kék orchidea és 2 mocsári penke. 3 005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 676, gyógyulás: 50, összesen: -626 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálos morf bal lábát. (4 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a halálos morf bal oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A halálos morf leken néhány pofont. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a halálos morf szarva. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +72 életerőt. 4 407 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 49, gyógyulás: 87, összesen: +38 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a harcias morf testét. (5 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a harcias morf jobb hátsó lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +72 életerőt. 5 028 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 60, gyógyulás: 101, összesen: +41 ÉP}
(Továbbmész...) [183,6] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy kputtyintó csalán. {védettsége: 40 szúró, 20 vágó, 40 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +72 életerőt. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. 55 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. 279 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Quwargamanga testét. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a Quwargamanga rücskös torát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. 213 életpontot vesztettél. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A Quwargamanga összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +72 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 térhajlító kavics (ld. enc.). 3 879 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 547, gyógyulás: 86, összesen: -461 ÉP}
(Továbbmész...) [183,7] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy hegyi óriás közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 20d10+20.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 37 életpontot sebeztél. A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával megdöfködöd a hegyi óriás testét. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a hegyi óriás testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) A hegyi óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a hegyi óriás testét. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a hegyi óriás vastag lábujját. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) A hegyi óriás megüti a jobb válladat. (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +72 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 930, sebződés: 220, gyógyulás: 44, összesen: -176 ÉP}
v 5 2 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Megvakultál ((-12 támadás))! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál ((-12 támadás))! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 35 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +72 életerőt. 2 083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 43, gyógyulás: 2, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [183,9] Még mindig az erdőben vagy. Quwarg szagot érzel! Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg parafenomén került az utadba. {max. életpontja: 151-190.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-12 támadás))! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Megvakultál ((-12 támadás))! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén fejét. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +72 életerőt. 2 083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [183,10] Tovább barangolsz a fák között. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Felfedeztél egy kék orchideacserjét. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +72 életerőt.
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [183,12] Még mindig az erdőben vagy. Találsz egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kihívás tornyát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Quwarg szagot érzel! Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kisebb quwarg isten. {max. életpontja: 631-680.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 73 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. 307 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. A manaretesz elnyeli a varázslatot. A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (52 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (7 támadással 482 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a kisebb quwarg isten testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 224 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Nem akarsz kinyúlni. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +72 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 642, sebződés: 656, gyógyulás: 45, összesen: -611 ÉP}
ef 5 517 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: szk 159 0 0 | keresed a 159. szörnyet |
GYŰJTÖGETŐ ÉLETMÓD (533. TUDATI KÉPESSÉG) Ha valakinek a fejében egyszerre hatvan elme vitázik, az a legtöbb esetben nem eredményez semmi jót, legfeljebb egy tartós bérletet az alanori központi tébolyda egyik magáncellájába. Meg kell tanulnod kezelni ezt a fura állapotot, hogy mindig, bármely pillanatban ott vannak, ott lehetnek az elmédben a tudattársaid, és bármiben segítséget nyújthatnak, még igazából kérned sem kell. Ha ezt a furcsa képességet sikerül elsajátítanod, akkor a lehetőség kihasználása már csak egyetlen aprócska lépés lesz: mégpedig ez a képesség. Ha barkácsolsz, vagy kotyvasztasz valami újat, ha épp begyűjtesz egy ritka növényi termést, vagy netán egy közönséges tárgyat ruházol fel csodás, varázslatos képességekkel, társaid tapasztalata mindig a segítségedre lesznek. Ezenkívül, ha a mindnapi rutinszerű, végtelenül unott és számtalanszor begyakorolt mozdulatsorokat végzed, azokban is nagy hasznodra lesz ez a faramuci, új elmeállapot. [A játék nyelvére lefordítva mindezt: a sikeres KT parancsok mostantól 10%-kal kevesebbe fognak kerülni neked, de legalább 1 TVP-t mindenképp el fogsz ilyenkor költeni. Ez a csökkentés a moa munkáskesztyűval összeadódik, de az üllővel nem. Mindehhez külön parancs kiadására, vagy további beállításokra nincs szükség, a hatás automatikus. Ezen kívül a tündérpalotás KLD parancsok (KLD 18-42 és 55-59) fele TVP-be kerülnek, és lehetőség van plusz egy makró szerzésére.] |
REZISZTENCIA Az idős, hihetetlenül tapasztalt harcművész mesterek képesek pusztán kí-energiáikat használva a szervezetükbe jutó mérgeket gyorsabban lebontani. Mentális, spirituális fejlettségük mind az agyi támadások, mind a lelküket szétroncsolni próbáló haláltámadások ellen sokkal jobban ellent tudnak állni. Emellett hihetelen fürgeségüknek köszönhetően könnyedén félreszökkennek a masszív fizikai és energiatámadások elől. Mindennek eredményeképpen a rezisztencia szintjét elért harcművészek plusz kettőt kapnak minden mentődobásukra. |
BUNTHAR ZSÁK (734. TÁRGY) Tíz bunthar bőrből egy aranytű segítségével egy fantasztikusan praktikus hátizsákot varrhatsz magadnak 40 TVP árán! A zsákba rengeteg hasznos holmi fér - ezentúl +25 különböző fajta tárgy lehet nálad (ha azt semmi nem módosítja, 150 lehet). Ha több bunthar zsák van a birtokodban, a hatásuk nem adódik össze. A bunthar zsák nem ellopható, és nem átadható. Persze így is előfordulhat, hogy elveszted esetleg valamiképp - de ne aggódj, meglevő tárgyaid ilyenkor nem vesznek el, persze újabb tárgyat nem vehetsz fel addig, amíg 150 vagy több tárgyad van. |
MIHLANIL NYÍL (597. TÁRGY) Kézenfekvő az ötlet, hogy a mihlanil segítségével mihlanil nyílhegyeket kovácsolj. Persze, a mihlanil megformálásához mindenképp szükséges, hogy felkeress egy lávatavat, és legyen egy darab mihlanilod! A nyílvessző elkészítésekor egy madártollat tűzöl a végébe, hogy megfelelően egyensúlyozhasd. A mihlanil nyíl elkészítése 7 TVP-be kerül, és minimum 10-es bányászatot igényel. Az eredmény pedig egy 5D6 sebzésű, igen ritkán elvesző nyílvessző. A mihlanil természetesen alkalmas mágikus lények megsebzésére, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. Kilövéséhez hosszú íj szükséges. |
QUWARGAMANGA (963. SZÖRNY) Azt, hogy a quwargok intelligens lények, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy mágusaik vannak. A quwarg ősmágusok közül pedig legnagyobb hatalma minden kétséget kizáróan a magát Quwargamangának nevező entitásnak van. Varázsereje mellett eltörpülnek a humán mágusok szánalmas kis trükkjeikkel, és az a tény, hogy erejét a teljes quwarg bolytudat is támogatja, még félelmetesebbé teszi. Ő ugyanis a Ghallán lévő quwarg bolyokat összekötő mágikus csatornák felügyelője. Bármikor bármelyik bolyban ott tud teremni, ha a szükség úgy kívánja. Legyőzni szinte lehetetlenség, mivel fizikai testének pusztulása után a quwargokat összekötő bolytudat segítségével szellemét egy másik quwarg ősmágus testébe menti át. |
TÉRHAJLÍTÓ KAVICS (1539. TÁRGY) Nem tudni, hogy ez a tárgy hogyan került a quwarg ősmágusok birtokába. Lehet, hogy közvetlenül a Quwargok Földjének nevezett síkról származik, vagy lehet, hogy a quwargok által elpusztított számtalan civilizáció egyikének alkotása. Nem is lényeges. Annál inkább figyelemre méltóbb a tárgy hatása a különféle teleportáló mágiákra. A térhajlító kavics ugyanis - különleges kisugárzásának köszönhetően - duplájára növeli a városi teleportok és a tiltott teleport hatótávolságát. Ahhoz, hogy a hatását kifejtse, a teleport varázslat elmondásakor a térhajlító kavicsnak a hátizsákodban kell lennie. Több kavics hatása nem adódik össze. |
HEGYI ÓRIÁS (397. SZÖRNY) Ahogy egyre jobban remeg a föld, és kövek pattognak le a hegyről, majd egyre nagyobb sziklák, és megkezdődik a hegyomlás és földrengés, az a sejtésed támad, hogy valami HATALMAS közeledik. Aztán megpillantod az óriási lábakat. Próbálsz felfelé nézni, látni, hol az óriás teteje, de csak hunyorogsz a vakító napba nézve. Aztán magadhoz térsz, amikor az óriási méretű ősfából készült buzogány lecsap melletted, vagy az óriás markával utánad kotorászik, hogy ebéd előtt megízesítse a nyelvét... Persze egy tapasztalt kalandozó még egy hegyi óriást is le tud győzni, hiszen az óriás ugyan nagyobb, de a kalandozó fürgébb! Sajnos, a hegyi óriást agyonverni a szó fizikai értelmében nem lehet, legfeljebb egy vérfakasztó szúró vagy vágófegyverrel boldogulhatsz. |
Erő: | 52 (70) | Szint: | 33 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 148 cm |
IQ: | 38 (45) | Támadás: | 52 (55) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 32 (44) | Védekezés: | 68 (74) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 40 (52) | Életpont: | 976/499 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 24 (31) | Varázspont: | 1264/1159 | Pénz: | 7569 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 69/10 | Pszi pont: | 241/331 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/86 | ökölvívás: | 32/72 (+21%) | szúrófegyverek: | 31/98 (+3%) |
vágófegyverek: | 27/42 | ütőfegyverek: | 7/6 | lőfegyverek: | 28/69 |
dobófegyverek: | 13/3 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639) << vashegyű lándzsa (#182) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
183,12 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 95 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 800 időszaki: 754 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/5 | Max életkor 177 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/23 (+17%) | 2. nyomkövetés: | 64/66 | 3. mászás: | 17/46 (+9%) |
4. csapdakészítés: | 20/21 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 2/2 | 6. gyógyítás: | 79/91 (+75%) |
7. titkosírás: | 11/35 (+100%) | 8. felderítés: | 14/29 (+31%) | 9. szörnyidomítás: | 22/58 |
10. teológia: | 31/22 (+27%) | 11. taumaturgia: | 56/0 | 12. szerencsejáték: | 3/93 |
13. versengés: | 19/23 | 14. harcművészetek: | 31/17 (+100%) | 15. zene: | 40/61 |
16. szörnyismeret: | 16/47 | 17. pszi: | 34/68 (+5%) | 18. zárnyitás: | 1/31 |
19. vadászat: | 26/37 | 20. bányászat: | 36/96 | 21. úszás: | 13/83 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 90 | |||
9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 30 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), nagy vaspajzsot (#161) (max. 1 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 15 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs III (#127) | csupasz izom (#28) | nagyobb agypajzs (#120) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +5 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68, 81. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 11, 14, 16, 20, 41, 42. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1560, az összesen kapott pontszám: 158565. (összesen ölhető: 1560 ) Eddig 9 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 1 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 85 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) OK |
hitbéli mentor (523) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) OK |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) OK |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) OK |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 9336 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | * | agyartőr (#420) | 1 | bányászcsákány (#434) | 1 | ezüsttőr (#322) | ||
1 | vashegyű lándzsa (#182) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | * | Fókuszpenge (#639) | 1 | kőkés (#6) | ||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | |||||||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | avenir (#1706) | 1 | cápaölő tőr (#480) | 1 | szigony (#389) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | hosszú íj (#111) | 1 | * | moa stuki (#413) | ||||
Lövedékek | ||||||||
4 | mihlanil nyíl (#597) | 15 | nyílvessző (#108) | 16 | ubuk tüske (#131) | |||
2 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 4 | esszenciakristály (#350) | 4 | ezüstshuriken (#327) | |||
2 | jégpasztilla (#1566) | 11 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 5 | tolmokov-koktél (#351) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 3 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | díszes tunika (#1488) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | bronzsisak (#88) | 1 | * | Krough fejdísze (#1570) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | kyorg köpeny (#741) | 4 | rejtőköpeny (#277) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | Huddens kesztyűje (#649) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
1 | bíbor erőöv (#291) | 3 | sárga erőöv (#276) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||
Övcsatok | ||||||||
1 | * | kyorg övcsat (#1456) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
2 | Raia csataszoknyája (#1537) | 1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
22 | borostyán függő (#162) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 6 | obszidián függő (#195) | |||
1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
5 | aranylánc (#191) | 2 | csodálatos nyaklánc (#1211) | 7 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
3 | * | gólem talizmán (#811) | 2 | gyöngysor (#192) | 6 | halálhozó talizmán (#813) | ||
3 | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 13 | * | korinthai talizmán (#814) | |
1 | trófea nyaklánc (#196) | 2 | varkaudar szimbólum (#1528) | 1 | vortex amulettje (#607) | |||
1 | vortex talizmán (#812) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | 4 | arany papi karkötő (#309) | 2 | Eldaran karkötője (#373) | |||
4 | ezüst karkötő (#158) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | * | Huddens alkarvédője (#1550) | ||
1 | * | teriadan karkötő (#844) | 1 | umbatari karkötő (#278) | ||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
35 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 5 | aranygyűrű (#193) | 2 | * | balkezes gyűrű (#1549) | |
1 | regeneráló gyűrű (#254) | |||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. topáza (#2325) | ||||||
Nyergek | ||||||||
1 | * | trikornis nyereg (#1536) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 48 csepp tinta (#101), fér még: 12] | ||||||
4 | fűszertartó (#210) | [bennük 14 csepp sáfránypor (#211), fér még: 6] | ||||||
8 | huhogó bibe (#332) | [bennük 25 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 71] | ||||||
15 | sullár hólyag (#168) | [bennük 113 csepp spiritusz (#170), fér még: 187] | ||||||
12 | szent kehely (#257) | [bennük 120 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
24 | uzbány csőr (#169) | [bennük 288 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 40 korty víz (#27), fér még: 0] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | A Végzet kristálya (#2306) | 1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 2 | aenouth ködkürt (#1554) | |||
18 | áldott kő (#642) | 4 | aranypikkely (#415) | 19 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | 2 | csontkulcs (#74) | |||
2 | destabilizátor (#1275) | 3 | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | |||
6 | ezüst kulcs (#184) | 7 | Fairlight szütyője (#2108) | 1 | feneketlen bugyor (#570) | |||
10 | fenőkő (#1618) | 1 | fiatalság itala (#473) | 1 | fülemüle síp (#1576) | |||
190 | gyógykenőcs (#313) | 80 | kaja (#2) | 7 | keg gomba (#1615) | |||
1 | kinemfogyó tegez (#368) | 2 | kis aranykulcs (#240) | 2 | kis vaskulcs (#40) | |||
5 | kötél (#92) | 5 | kristályfolyadék (#449) | 3 | kristálygömb (#265) | |||
6 | krónika (#1725) | 1 | kulcskarika (#648) | 6 | leviatán hólyag (#2182) | |||
10 | leviatángumó (#1757) | 3 | manakristály (#500) | 15 | megsemmisítő (#1540) | |||
2 | morf esszencia (#2452) | 3 | nagy aranykulcs (#246) | 6 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
2 | nagy vaskulcs (#186) | 37 | ork csodaszer (#1228) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | |||
5 | rézkulcs (#75) | 1 | ryuku tájoló (#1224) | 3 | sáfránykő (#979) | |||
1 | sáfránykristály (#675) | 3 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | smaragd kulcs (#241) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 2 | szent jogar (#150) | 1 | szuper dobóháló (#273) | |||
2 | távcső (#42) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 4 | titanitdukát (#1480) | |||
1 | + | tüskecsapda (#242) | 5 | varázskő (#305) | 2 | vaskulcs (#183) | ||
5 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | adamantit (#627) | 69 | álompor (#396) | 16 | amniosz (#203) | |||
151 | átlátszó morfplazma (#2451) | 138 | bíbor morfplazma (#2450) | 11 | bordacsont (#16) | |||
15 | borkonyó bibe (#312) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | 6 | csuklyavirág (#133) | |||
12 | dentor bőr (#551) | 10 | dorony tüdő (#212) | 112 | drótszőr (#37) | |||
6 | eknozol (#540) | 6 | elkarog szőr (#665) | 1 | etra hályog (#712) | |||
26 | ezüstdarab (#326) | 136 | fehér morfplazma (#2445) | 61 | fekete gyöngy (#99) | |||
154 | fekete morfplazma (#2446) | 4 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
2 | fülemüle agyar (#267) | 6 | galachmit (#310) | $1 | gromak bőr ($268) | |||
13 | gyíkfű (#201) | 93 | gyöngymangó (#135) | 6 | hattyútoll (#1222) | |||
6 | hibátlan tűzopál (#1642) | 4 | ilkin érc (#232) | 1 | jégszív (#282) | |||
74 | kaktusztüske (#114) | 11 | karbin plazma (#199) | 4 | kazmár gyökér (#205) | |||
128 | kék morfplazma (#2442) | 10 | kék orchidea (#68) | 3 | kőszem (#304) | |||
12 | kvazár (#244) | 1 | lélekkő (#1650) | 162 | lila morfplazma (#2448) | |||
103 | madártoll (#112) | 13 | magszim bél (#103) | 93 | mákrózsa virág (#56) | |||
20 | mandibulapenge (#125) | 5 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 18 | mocsári penke (#148) | |||
1 | Morgan kristálya (#659) | 125 | narancs morfplazma (#2449) | 7 | nektoraf faggyú (#667) | |||
8 | óndarab (#85) | 10 | ovimon-bogyó (#207) | 1 | pirkit (#153) | |||
6 | polip szívóka (#391) | 2 | pular kristály (#239) | 31 | purifikátor háj (#269) | |||
2 | raaba-gumó (#936) | 2 | rakolits por (#669) | 3 | ramit kő (#226) | |||
10 | remák szív (#264) | 75 | rézdarab (#70) | 3 | rókafarok (#124) | |||
3 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 1 | sámán erszény (#650) | 150 | sárga morfplazma (#2447) | |||
1 | smaragdkő (#678) | 19 | sünmedve tüske (#14) | 7 | szárnyas hernyó (#69) | |||
4 | szuperkötél (#209) | 10 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | téfea-agy (#172) | |||
2 | teknőcteknő (#416) | 13 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tükör (#43) | |||
43 | vasérc (#152) | 20 | vízionár szem (#102) | 140 | vörös morfplazma (#2443) | |||
4 | vörös zyel (#606) | 6 | xirnox szív (#213) | 142 | zöld morfplazma (#2444) |
Összsúly: 315.05 kg | Megterheltség: 88% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 2 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 180 | áldott kő (#642) | 15 | hollókristály (#1102) | 2245 | kaja (#2) | 110 | megsemmisítő (#1540) | 1 | pengepajzs (#425) | 40 | varázskő (#305) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 741 | álompor (#396) | 600 | anguaxin váladék (#1382) | 900 | borkonyó bibe (#312) | 1099 | csalánvirág (#582) | 5240 | csontkulcs (#74) | 470 | dözmöng szív (#122) | 129 | dűneelf arckendő (#1920) | 90 | ében nyílvessző (#848) | 1 | fejsze (#1240) | 19 | fenőkő (#1618) | 1653 | fokhagyma (#403) | 27 | grifftojás (#179) | 6492 | halcsont (#390) | 6939 | kaja (#2) | 100 | kaktuszbogyó (#429) | 2703 | kővirág gyümölcs (#1956) | 7 | kristály kulcs (#1818) | 3861 | lidércesszencia (#1074) | 9500 | lótuszvirág (#447) | 224 | mimózabimbó (#1878) | $3337 | mutáns csont ($331) | 3888 | nothar bogyó (#923) | 700 | nyílvessző (#108) | 1 | olló (#335) | 1445 | óndarab (#85) | 492 | pirkit (#153) | 10 | pszi kristály (#618) | $7410 | quwarg tojás ($360) | 210 | rum (#1419) | 586 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 10717 | sallank karom (#128) | 6 | súlyzó (#347) | 904 | teriád féreg (#1276) | 155 | Thargodan csont (#1181) | 1480 | Thargodan esszencia (#328) | 410 | tinta (#101) | 28 | tl'urlang fiola (#788) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 16731 | tükör (#43) | 1076 | tűzbimbó (#623) | 20 | tűzsárkány ital (#1400) | 200 | vámpírfog (#1221) | 3586 | varányszem (#30) | 100 | véka rizs (#1364) | 7213 | viharhomok (#1919) | 202 | xirnox szív (#213) | 2221 | yetiszív (#1070) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
11 | kaja (#2) | 9 | kerek kő (#19) | 4 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
188 | arany (#50) | 1 | arany karperec (#194) | 2 | bíbor morfplazma (#2450) | |||
1 | bronzsisak (#88) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 12 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fekete morfplazma (#2446) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kék orchidea (#68) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
4 | mihlanil nyíl (#597) | 2 | mocsári penke (#148) | 8 | nyílvessző (#108) | |||
2 | pular kristály (#239) | 3 | purifikátor háj (#269) | 2 | sáfránykő (#979) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 1 | sárga morfplazma (#2447) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | vörös morfplazma (#2443) | 1 | zöld morfplazma (#2444) |
182 | 183 | 184 | |
2 | |
|
|
3 | |
|
|
4 | |
|
|
5 | |
|
|
6 | |
|
|
7 | |
|
|
8 | |
|
|
9 | |
|
|
10 | |
|
|
11 | |
|
|
12 | |
|
|
13 | |
|
|