35. forduló, 37. forduló, Fegyenc József összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. febr. 4. 1h:05'
EZ A 73. JÁTÉKHETED, 36. FORDULÓD
74. játékheted kezdete: febr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4818
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

FEGYENC JÓZSEF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,29] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

t 10 támadod a 10. szörnyet
FT 10 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy vadász tatu! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a vadász tatu testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász tatu bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


kno 10 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
[0 pontot használtál fel, van még 202.]

a 2 3376 4 átadod a 2. tárgyat a 3376. kalandozónak (4 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 4 kaját Leorick részére. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

a 396 3376 1 átadod a 396. tárgyat a 3376. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 álomport Leorick részére. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[92,28] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy nukleáris cickány. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. Elhajítod a vacak bibircsók-óriás trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő nukleáris cickány trófeát. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [91,27] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy vérszomjas csüldő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő egyik csápját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a vérszomjas csüldő jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Látsz egy oltárt. Elenios híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre.
Összeakadsz egy szőke, tüsi hajú, zöld szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight ministránsa. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy arató csattanat trófea és egy pordémon trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított spagulár.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Szőröstalp. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Beszédbe elegyedtek, közben előkerül pár zamatos, piros szamóca. Megköszönöd, majd jóízűen elfogyasztod. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [90,26] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Fehér mandula illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ryuku légiós nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós bal lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a ryuku légiós testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a ryuku légiós bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált Mallon trófeát, és diadalmasan beszerzel egy ryuku légiós trófeát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 52 életpontot! Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Álljon e tábla 100 csata 13 DEMeztetés és 4 halott kalandozó emlékére. Tour-Mix. " Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Szomjúságodat oltod. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odaszaladsz, és azt mondod, hogy még van remény. A törpékre parancsolsz, hogy emeljék fel a koporsót, és induljanak el vele. Amikor meglódulnak, elgáncsolod az elöl haladó törpét. Ahogy felborulnak, a koporsó nagyot koppan, és a halott szépség szájából kirepül valami. Kisvártatva magához tér, a többiek nagy örömére. Szerény mosollyal fogadod a gratulációkat a zseniális megoldásra. A herceg - cserébe szerelme megmentéséért - fontos titkot árul el: a Zinthurgot csak mágikus és ezüstből készült fegyverrel lehet megsebezni! Megköszönöd az információt, majd elbúcsúzol. (+4 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. [54 pontot használtál fel, van még 148.]

be 48 bemész a 48. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 143.]

lm 13 37 33 mozogsz 13 37 33
Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [2. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy élőholt mirg. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [11. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar az. (ld. enc.) Fegyvere egy csontszurony. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. (ld. enc.) 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt és 1 bőrpáncélt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [37. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy élőholt mirg van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg jobb szárnyát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [36. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 4 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Innen csak egy út van: előre! [34. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [31. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy élőholt mirg az. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [33. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász varkaudar van előtted! (ld. enc.) Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász varkaudar testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát (ld. enc.) és 1 kis bőrpajzsot. Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar mágus lakik itt. (ld. enc.) Fegyvere egy bunkósbot. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 19 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar mágus fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar mágus testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a varkaudar mágus jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. 10 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 1 kavadu iszákot. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-7 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 ezüst nyaklánc (ld. enc.), 1 igazgy. fülbevaló (ld. enc.), 1 pular kristály (ld. enc.), 1 zárnyitó készlet és 1 távcső (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 40 életpontot! Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [60 pontot használtál fel, van még 83.]

lm 33 13 1 mozogsz 33 13 1
Egyhelyben toporogsz.
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [34. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Visszatérve a bejárathoz, magad mögött hagyod a labirintusrendszert. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [72 pontot használtál fel, van még 11.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 10.]
Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Mostantól képes vagy a táborozás alatt konkrét szörnyek után kutatni. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (szörnyismeret: 1. szint). (ld. enc.)
Ebben a körben 10 pontod maradt, ebből a következő körre 10 pontot vihetsz át. Kapsz még 175 pontot. A következő körben tehát 185 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NUKLEÁRIS CSATACICKÁNY (155. SZÖRNY)
A nukleáris csatacickány egyike a termomágikus háború után létrejött torzszülött mutánsoknak. Az egykori birodalmi csatacickányokból kifejlődött óriás méretű példányok nemcsak természetes támadási metódusaikkal jelentenek veszélyt: romlott testükből állandó sugárzás árad, amely nemcsak a sejteket roncsolja, hanem esetenként néhány aranyadat is korrodálhatja. Szerencsére, nukleáris csatacickányok csak síkságon fordulnak elő, így el lehet őket tudatosan kerülni. Egy dolog van, amiért esetleg mégis megéri vadászni rá: a gyomrában gyakran pirkit képződik.

VÉRSZOMJAS CSÜLDŐ (114. SZÖRNY)
Ha valaki a földön egy kisebb, szabályos bemélyedést vesz észre, akkor általában nem szokott gyanakodni. Ha azonban belesétál, és a mélyből óriási csápok törnek elő, lerántva a föld alá, akkor legközelebb már óvatosabb lesz. Ha lesz legközelebb... Ha a csüldő sikeresen lehúz a föld alá, akkor óriási állkapcsával egyszerűen kettéroppant, és bekebelez. Aránylag fájdalommentes halálnem, kivéve, ha a csápok gyilkos szorítására gondolunk...

RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

ÉLŐHOLT MIRG (135. SZÖRNY)
Az élőholt mirgek a természet megcsúfolását jelentik. Ezeket az aránylag békés, csak fészküket védelmező madarakat a varkaudar mágusok gonosz, lélektelen szolgálókká változtatták haláluk után. Az élőholt mirg félelmetes látványt nyújt, ahogy imbolygó, végtelenül vézna testével közelít - a csontokra közvetlenül a megsárgult bőr tapad, amelyet itt-ott még mindig tollak borítanak. Az üres szemgödrökből vörösen izzó szempár tekint vissza. Az élőholt mirg immúnis a méregre és a mentális varázslatokra, a hideg támadások pedig kevesebbet sebeznek rajtuk. Leghatékonyabb ellenük az ütőfegyver.

VARKAUDAR (64. FAJ)
A varkaudarok keletkezésével kapcsolatban sok homályos mendemonda kering, de abban mindenki egyetért, hogy ez a legintelligensebb, legagyafúrtabb, legszámítóbb teremtmény, amely minden ilyen irányú tulajdonságát kizárólag a lehető leggonoszabb dolgok művelésére használja. Sokak szerint évszázadokkal ezelőtt, a Mirg-háborúk "alkalmából" hozták őket létre nagytudású (és sötétlelkű) mágusok. A hatékonyság érdekében megpróbálták az orkok szívósságát, a trollok erejét, a sötét tündék intelligenciáját és az árnymanók ravaszságát ötvözni. A történet szerint a "túl jól sikeredett" teremtmények később gazdáik ellen fordultak, és győzelmük után a szaporodásuk ellenőrizhetetlenné vált. Hogy ebből mi igaz, azt senki sem tudja, de tény, hogy Dornodon seregének derékhadát a varkaudarok alkották. A kincsekre, hatalomra éhes varkaudarok gyakran egy komplex labirintus mélyén vernek tanyát, de még gyakrabban indulnak hódító útra, bandákba verődve, ork seregeket vezetve. Ja igen, hogy is néz ki egy varkaudar... Bőre nagyon sötétkék, majdhogynem fekete, magassága két méter körüli, hegyes fülei vannak, rücskös, égettnek tűnő bőre, sárgán izzó, pupilla nélküli szemei, és hosszú agyarai (de harcban inkább fegyvereket használ, mint ezt). A hajdani kísérletek eredményeképpen létrejöttek nagyobb, különleges képességekkel bíró varkaudarok is, de ilyet eddig még senki sem látott.

VARKAUDAR CSONT (1113. TÁRGY)
Groteszk lények ezek a varkaudarok. Például ennek az egy csontnak a látványából nem lehet megállapítani, hogy ez most egy varkaudar lábszárának, vagy alkarjának volt része valamikor. Csak nehogy kiderüljön a végén, hogy nem is varkaudaré (hanem mondjuk egy fajtársadé, akit teszem-azt pont egy varkaudar mészárolt le)...

VADÁSZ VARKAUDAR (108. SZÖRNY)
A vadász varkaudarok alacsony, rejtőzködésre, lopódzkodásra, hátbatámadásra kiképzett lények. A varkaudar hierarchiában alacsonyan állnak, alattuk csak a közönséges varkaudarok vannak. Holott, bár fegyverzetük és páncélzatuk elég gyenge, fegyverekhez való szakértelmük hírhedt - minden páncélnak, védekezésnek megtalálják a gyenge pontját. A vadász varkaudarok közkedvelt helye a sűrű erdő és a labirintusok mélye.

VARKAUDAR LÁNDZSA (224. TÁRGY)
Ezt a nagyon könnyű, ismeretlen állat csontjából készült lándzsát gyakran használják a varkaudarok. Sebzése 3d4+3, és +2-vel támadsz, amikor használod. Ahhoz, hogy kellő jártassággal tudd forgatni ezt a fegyvert, minimum 7-es szúrófegyver szakértelem szükséges.

VARKAUDAR MÁGUS (128. SZÖRNY)
A varkaudar mágusok ugyan csak szagolgatják a mágia tudományát, de lángcsóváikkal és energiatüskékkel azért komoly fejfájást tudnak okozni egy kezdő kalandozónak. Közelharcban nem annyira jók, mint egy harcos varkaudar, de azért megállják a helyüket. Nagy, földig érő, fekete köpenyben járkálnak, bunkósbotjukra támaszkodva. Vörösen izzó szemük látszik csak ki a csuklya alól. Varázslataikhoz nem használnak varázslatkomponenseket: hogy hogyan képesek erre, még senki sem tudta kiszedni belőlük. Titkukat mindig magukkal vitték a sírba.

EZÜST NYAKLÁNC (117. TÁRGY)
Minden kalandozó leghőbb vágya, hogy kincset találjon. Kincset, amelynek tetején nem ül tíztonnás sárkány, nem védik halálos csapdák, mégis annyi van belőle, hogy alig tudja elhordani. Az ezüst nyaklánc egyike az első kincseknek. Azon kívül, hogy pénzre, ezáltal egy csomó hasznos dologra cserélheted, semmi speciális funkciója nincs. A KF-el nyakadba akaszthatod (egyszerre két különböző fajta tárgy lehet a nyakadban).

IGAZGYÖNGY FÜLBEVALÓ (197. TÁRGY)
Egy gyönyörű és értékes ékszer, amelyet a KF 197 paranccsal akaszthatsz a füledbe. Ha valahol találnál egy ládára valót, máris olyan gazdag lennél, hogy rögvest visszavonulhatnál.

PULAR KRISTÁLY (239. TÁRGY)
Ez az érdekes, óriási hópehelyre emlékeztető kristály áttetszően fehér. Tapintásra nagyon kemény, bár egy kőkalapáccsal és hosszas munkával porrá tudnád zúzni. De ennek ugyan mi értelme lenne? A pular kristály inkább így szép, egyben. Csak ne lenne ilyen nehéz...

TÁVCSŐ (42. TÁRGY)
A zsákodban cipelt kacatokat egymáshoz illesztve egy kézenfekvő, de mégis korszakalkotó felfedezéshez jutottál: rájöttél, hogyan kell távcsövet készíteni. Nos, a dolog nem olyan egyszerű, mint egy csontszurony összedobása. Először is, két ormánygőte csontot simára kell csiszolnod smirglilevéllel. A csövek két-két végébe ezután varányszemeket illesztesz (tehát összesen négyet). Végül az egészet bevonod grákóbőrrel, így adva tartást (és küllemet) az egésznek. A két ormánygőte csonton, a smirglilevélen, a négy varányszemen és a grákóbőrön kívül még 20 pontra van szükséged, hogy a távcsövet a KT 42 paranccsal elkészíthesd. Ez ugyan nem a legfinomabb műszer, de kezdetnek megteszi. Automatikusan használod, nem kell kézbe venni. Ha van távcsöved, jó rálátásod nyílik nemcsak azokra a mezőkre, amelyeken jársz, hanem a velük szomszédosakra is. Olyan tereptípusokon, ahol nem lehet messze ellátni (bozótos, erdő) persze nem sok hasznát veszed. Az így felfedezett dolgokat, épületeket persze még ezután közelebbről is meg kell vizsgálnod ahhoz, hogy az E.F.-ben leírást kapjál róluk. Ezen kívül nem árt, ha tudod, hogy a távcső az egyik legalapvetőbb alkotórésze a szeksztánsnak.

SZÖRNYISMERET
Már közel egy évet töltöttél a Túlélők Földjén. Megismerted a szörnyek szokásait, harcmodorát, előfordulási helyét. Most már vállalkozni mersz arra, hogy a két forduló közötti pihenés ideje alatt megpróbálj egy-egy adott lényt felkutatni. Ehhez a fordulód végén (nem feltétlenül utolsó parancsként, de az utolsó mozgás parancs után) ki kell adnod a Szörnykeresés: SZK <szörnyszám> parancsot. Ez a kiadáskor nem kerül TVP-be. Ezután, a táborozás alatt a pihenés helyett időd egy részét azzal fogod tölteni, hogy nyomok után kutatva, megpróbálsz egy példányt felkutatni az általad megadott szörnyfajból. Ennek eredményességéről a következő forduló elején tájékoztat a számítógép. Ha megtaláltad a keresett szörnyet, azonnal meg is támadod (ill. ha elfogás parancs van kiadva rá, akkor megpróbálod elfogni), kivéve, ha életerőd a menekülés% alatt van. Az SZK parancs hátránya, hogy a forduló elején levonjuk tőled a parancs pontköltségét (ez alacsony szörnyismeret szakértelemnél 10 TVP, magasnál kevesebb) és kevesebbet fogsz a táborozás alatt gyógyulni, akkor is, ha a parancs nem volt sikeres. A parancsot csak olyan szörnyre adhatod ki, amelyet már ismersz, és olyan tereptípuson előfordul, ahol tábort vertél. A siker valószínűsége annál nagyobb, minél magasabb a szörnyismeret szakértelmed, de kis mértékben a nyomkövetésed és a felderítésed is beleszámít az eredménybe. A siker esélye kezdetben csekély, de magas szinten sem fogja a 30-35 százalékot meghaladni. Példa: SZK 10 hatására a két forduló között vadász tatu után fogsz kutatni.

KARAKTERLAP

Fegyenc József, egy rövid ősz hajú, szürke szemű, harcsabajszos troll férfi vagy. Fekete a bőröd. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 36. fordulód.

Erő: 22 Szint: 13 Merészség: 6/6 Magasság: 254 cm
IQ: 11 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 476 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 16 Menekülés: 30 % Életkor: 16/16 év
Egészség: 15 Életpont: 152/123 Jellem: semleges (+11) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 Varázspont: 44/5 Pénz: 236 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/8
Eddig összesen 248 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 341 TP-t kaptál. Jelenleg 40 987 TP-d van. A következő szinthez még 7 013 TP szükséges. Trófeáid: ryuku légiós, karmos tankány, nukleáris cickány.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/80 szúrófegyverek: 3/58 ütőfegyverek: 17/51 (+32%)
dobófegyverek: 8/67 (+48%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
90,44 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 96

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 79 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/70 2. nyomkövetés: 7/63 (+30%) 3. mászás: 3/21
4. csapdakészítés: 3/60 (+12%) 5. csapdaészlelés: 1/91 (+12%) 6. gyógyítás: 11/43
7. felderítés: 1/0 8. taumaturgia: 10/59 (+3%) 9. zene: 1/0
10. szörnyismeret: 1/0 (+100%) 11. zárnyitás: 5/39 (+131%) 12. vadászat: 1/23
13. bányászat: 2/43 14. főzés: 3/50

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 6 vp;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Shaddar) (539): új. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
41, 42, 46, 47, 48.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5715 TU szükséges.)
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 kis bőrpajzs (#45) 1 * láncing (#222) 1 mászókarom (#78)
1 rézpajzs (#73) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
>1 bot (#4) 1 bumeráng (#249) 3 bunkósbot (#9)
1 csontszurony (#12) 1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
6 orgyilkos tőr (#225) 5 ubuk tüske (#131) 1 varkaudar lándzsa (#224)
1 * vasalt bunkó (#181)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 arany karperec (#194) 1 aranygyűrű (#193) 2 borostyán függő (#162)
1 denevér szimbólum (#140) 1 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst karkötő (#158)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 nodonrod kitűző (#1533)
1 trófea nyaklánc (#196)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 4 fáklya (#36)
1 fűszerkeverék (#1170) 20 kaja (#2) 1 kötél (#92)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 távcső (#42) 1 + tüskecsapda (#242)
1 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 21]
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 19 csepp spiritusz (#170), fér még: 41]
3 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 36]
1 vizestömlő (#3) [benne 10 korty víz (#27), fér még: 10]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 álompor (#396) 3 aurach fog (#657) 1 bordacsont (#16)
1 csuklyavirág (#133) 1 darázsszárny (#652) 1 dorony tüdő (#212)
1 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106) 2 fekete gyöngy (#99)
1 királygyík bőr (#44) 16 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
2 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239) 1 smirglilevél (#29)
9 sünmedve tüske (#14) 5 vadász tatu bőr (#15) 1 varkaudar csont (#1113)
1 vasérc (#152) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 57.69 kg Megterheltség: 106%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van.
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
27 arany (#50) 1 fáklya (#36) 4 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bőrpáncél (#51) 1 bunkósbot (#9) 1 csontszurony (#12)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 kavadu iszák (#25)
1 kis bőrpajzs (#45) 6 madártoll (#112) 2 pirkit (#153)
1 pular kristály (#239) 1 távcső (#42) 1 vadász tatu bőr (#15)
1 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar lándzsa (#224) 10 víz (#27)
1 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

89 90 91 92 93 94
25
26
27
28
29
30
(90,26) ryuku légiós (#361), a 48. labirintus bejárata, mély kút (#93), tavacska, barátság szent tüze (#484), 45. jellempróba, élőholt mirg (#135), varkaudar (#64), vadász varkaudar (#108), varkaudar mágus (#128)
(91,27) vérszomjas csüldő (#114), Elenios rúnaköve, szent tölgyfa (#393), Elenios oltár, Szőröstalp (4924. kalandozó)
(92,28) nukleáris cickány (#155), 31. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(93,29) vadász tatuk (#10)

Üzenet küldése a karakternek