35. forduló, 37. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 6. 9h:11'
EZ A 114. JÁTÉKHETED, 36. FORDULÓD
115. játékheted kezdete: szept. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [62,-8] koordinátán.
Döngölő Bonga, amikor összefutottatok, adott neked egy pirkitet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+13 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

tno 6 2 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

a 128 3264 10 átadod a 128. tárgyat a 3264. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 10 sallank karmot Hulk Hogan részére. [5 pontot használtál fel, van még 167.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+1 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 162.]

v 21 4 elmormolod a 21. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 4 kaja. [-12 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 157.]

v 21 4 elmormolod a 21. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 4 kaja. [-12 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 152.]

m 8 mozogsz északra
[62,-9] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy kaffogó hebrencs. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kaffogó hebrencs nyakát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot a másikra rontasz. {CSTT:} Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal párszor kilyukasztod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Látsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 144.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mélyén félhomály honol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 9 aranyat. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 130.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[63,-10] Síkság, továbbra is csak síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sóhajtó dorony került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronzkarddal végigvagdosod a sóhajtó dorony taraját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a sóhajtó dorony nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod a sóhajtó dorony jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [64,-11] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy proteinfecske közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a proteinfecske testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Bronzkarddal néhányszor megcsapod a proteinfecske fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod a proteinfecske bal szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a proteinfecske jobb lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a proteinfecske jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a proteinfecske csőrével. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 114.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 100.]

m 3 2 1 mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre
[65,-10] Síkság, továbbra is csak síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. (ld. enc.) Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bolhakutya került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bolhakutya fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a bolhakutya testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod a bolhakutya bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A bolhakutya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy gyilkos sallank. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a gyilkos sallank testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a gyilkos sallank bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [66,-10] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy proteinfecske közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a proteinfecske jobb vállát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre rohansz. Bronzkarddal néhányszor megcsapod a proteinfecske testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a proteinfecske bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal párszor kilyukasztod a proteinfecske tollas testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod a proteinfecske bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A proteinfecske belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A proteinfecske csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A proteinfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+21 életerő.) Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [67,-11] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rájanyék. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a rájanyék bal oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontszablyával kilukasztod a rájanyék testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [64 pontot használtál fel, van még 36.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[68,-11] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy uzbány. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod az uzbány testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [69,-12] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét.

(Továbbmész...) [70,-13] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délről folyik északra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [34 pontot használtál fel, van még 2.]

m 1 mozogsz északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

k 1 1 1 követed az 1. fajúakat 1 lépésig északkeletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

k 2 1 1 követed a 2. fajúakat 1 lépésig északkeletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

k 3 1 1 követed a 3. fajúakat 1 lépésig északkeletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

k 4 1 1 követed a 4. fajúakat 1 lépésig északkeletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

k 5 1 1 követed az 5. fajúakat 1 lépésig északkeletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

k 6 1 1 követed a 6. fajúakat 1 lépésig északkeletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ef 6 501 energia fejlesztése 6
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

h 147 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -1.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Mostantól képes vagy a táborozás alatt konkrét szörnyek után kutatni. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (szörnyismeret: 1. szint). (ld. enc.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 176 pontot. A következő körben tehát 175 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AMNIOSZ-FA (202. NÖVÉNY)
Az amniosz-fa egy vastag, szürkés törzsű, dús lombú növény. Ha közelebbről megvizsgálod, kemény héjú, de belül lédús, érett gyümölcsöket pillanthatsz meg rajta. Bár rengeteg tápanyagot tartalmaz, förtelmes íze miatt szinte képtelen vagy lenyelni. Bizonyos elfogott állatok, szörnyek a fogságban csak ezt hajlandók megenni, a nálad levő egyéb kaját nem, így takarmánynak viszont jó lehet. Gyűjtése a KT 203 paranccsal történik, 4 TVP-ért.

SZÖRNYISMERET
Már közel egy évet töltöttél a Túlélők Földjén. Megismerted a szörnyek szokásait, harcmodorát, előfordulási helyét. Most már vállalkozni mersz arra, hogy a két forduló közötti pihenés ideje alatt megpróbálj egy-egy adott lényt felkutatni. Ehhez a fordulód végén (nem feltétlenül utolsó parancsként, de az utolsó mozgás parancs után) ki kell adnod a Szörnykeresés: SZK <szörnyszám> parancsot. Ez a kiadáskor nem kerül TVP-be. Ezután, a táborozás alatt a pihenés helyett időd egy részét azzal fogod tölteni, hogy nyomok után kutatva, megpróbálsz egy példányt felkutatni az általad megadott szörnyfajból. Ennek eredményességéről a következő forduló elején tájékoztat a számítógép. Ha megtaláltad a keresett szörnyet, azonnal meg is támadod (ill. ha elfogás parancs van kiadva rá, akkor megpróbálod elfogni), kivéve, ha életerőd a menekülés% alatt van. Az SZK parancs hátránya, hogy a forduló elején levonjuk tőled a parancs pontköltségét (ez alacsony szörnyismeret szakértelemnél 10 TVP, magasnál kevesebb) és kevesebbet fogsz a táborozás alatt gyógyulni, akkor is, ha a parancs nem volt sikeres. A parancsot csak olyan szörnyre adhatod ki, amelyet már ismersz, és olyan tereptípuson előfordul, ahol tábort vertél. A siker valószínűsége annál nagyobb, minél magasabb a szörnyismeret szakértelmed, de kis mértékben a nyomkövetésed és a felderítésed is beleszámít az eredménybe. A siker esélye kezdetben csekély, de magas szinten sem fogja a 30-35 százalékot meghaladni. Példa: SZK 10 hatására a két forduló között vadász tatu után fogsz kutatni.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 36. fordulód.

Erő: 13 Szint: 11 Merészség: 3/1 Magasság: 182 cm
IQ: 20 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 8 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 147/107 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 76/28 Pénz: 312 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 14/12
Eddig összesen 214 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 152 TP-t kaptál. Jelenleg 18 452 TP-d van. A következő szinthez még 6 548 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, proteinfecske, süvítő rája.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 vágófegyverek: 14/36 (+32%) ütőfegyverek: 3/32
lőfegyverek: 10/6 (+29%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) max. 1 db (2 -4.); tüske (#22) max. 2 db (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
70,84 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/16 2. nyomkövetés: 5/9 (+3%) 3. mászás: 2/105 (+22%)
4. csapdakészítés: 2/36 (+23%) 5. csapdaészlelés: 2/0 6. gyógyítás: 13/87 (+58%)
7. titkosírás: 1/50 8. felderítés: 2/20 9. teológia: 2/64 (+27%)
10. szörnyismeret: 1/0 (+100%) 11. zárnyitás: 5/40 12. vadászat: 1/23
13. bányászat: 6/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
vízionár (#66), gyilkos tetű (#116), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) óriáserő (#53)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál.
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
emlékezetfrissítés (177)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 25 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bronzsisak (#88) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
1 * szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzkard (#2083) 1 * csontszablya (#64) 1 * fúvócső (#20)
1 kőkalapács (#13) 4 nyu-shuriken (#157) 10 tüske (#22)
12 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 * ezüst nyaklánc (#117) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1)
1 fáklya (#36) 1 + hebrencs csapda (#147) 6 kaja (#2)
1 kötél (#92) 1 tüskecsapda (#242) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 24 csepp tinta (#101), fér még: 6]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 21 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 9]
2 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 24]
5 vizestömlő (#3) [bennük 97 korty víz (#27), fér még: 3]
2 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 40]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 3 álompor (#396) 2 bakkura bőr (#95)
2 bordacsont (#16) 22 drótszőr (#37) 6 fekete gyöngy (#99)
6 gyöngymangó (#135) 2 hebrencs állkapocs (#130) 4 ¤ kazmár gyökér (#205)
14 madártoll (#112) 4 mandibulapenge (#125) 1 ormánygőte csont (#21)
10 + pirkit (#153) 1 rókafarok (#124) 50 sallank karom (#128)
11 sünmedve tüske (#14) 6 tigroszlán fog (#63) 1 tükör (#43)
1 + vadász tatu bőr (#15) 16 varányszem (#30) 9 + vasérc (#152)

Összsúly: 41.07 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 98 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 sallank karom (#128)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 bordacsont (#16)
1 hebrencs állkapocs (#130) 6 kaja (#2) 3 madártoll (#112)
1 uzbány csőr (#169) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71
-14
-13
-12
-11
-10
-9
-8
-7
(62,-9) kaffogó hebrencs (#88), mély kút (#93), oltár, 43. jellempróba
(63,-10) phua-kúp (#372), sóhajtó dorony (#112)
(64,-11) proteinfecske (#139), mély kút (#93), Raia oltár
(65,-10) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 30. jellempróba, bolhakutyák (#17), gyilkos sallank (#85)
(66,-10) proteinfecske (#139), oltár
(67,-11) rájanyékek (#58), egy ismeretlen isten rúnaköve
(68,-11) uzbányok (#102), Dornodon oltár
(69,-12) 26. jellempróba, oltár
(70,-13) patak, oltár, 35. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

Üzenet küldése a karakternek